Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02303 Шетел филологиясы в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Академиялық стандарттарға сәйкес лингвистика саласында құзыреттілікке ие; заманауи лингвистиканың алдыңғы қатарлы салаларында ғылыми-зерттеу, білім беру, ұйымдастыру-басқару, практикалық міндеттерді тұжырымдай және шеше алатын; азаматтық ұстанымы бар, функционалдық - сауатты, бәсекеге қабілетті PhD докторларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Кез-келген ғылыми зерттеу нақты ережелер бойынша белгілі бір әдістермен жүзеге асырылады. Пән докторанттарды оқытуды жаңғыру және ақпараттандыру жағдайында жасанды интеллектіні білім беру жүйесіне енгізу мүмкіндіктерін негізге алып, ғылыми зерттеудің әдістері туралы жан-жақты мәлімет береді. Пәннің мақсаты - докторанттарды ғылыми зерттеудің әдістерімен таныстыру, жасанды интеллектінің ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізудегі әлеуетін пайдалана отырып, түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасау біліктілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пәнді оқу барысында докторанттар ғылыми зерттеулер нәтижелерін ресімдеу, статистикалық және эксперименттік деректерді сипаттау стилистикасын сақтау саласында білім мен іскерлікке ие болады. Ғылыми мақаланың құрылымымен, әдебиеттер тізімін, аннотацияларды рәсімдеу ережелерімен танысады. Курстың мазмұнына мақалаларды, монографияларды, оқу құралдарын рецензиялау кіреді. Research Proposal-дан бастап диссертацияны жазуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы әдебиеттану

    Курс салыстырмалы әдебиеттанудың басты ұғымдарын, генезисін, салыстырмалы зерттеулердің негізгі өкілдерінің іргелі еңбектерін зерттеуді қамтиды. Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілеті ретінде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталып, салыстырмалы әдебиеттанудың арақатынасын, зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, әлемдік әдебиеттанудың қазіргі ахуалы, даму тенденциялары, басым бағыттарын, тарихи жарияланымдардағы әдебиетті зерттеу әдістерін, әдебиетті зерттеу әдіснамасының салыстырмалы-типологиялық және әлеуметтік сипаттамасын қарастырады; жетекші ғылыми мектептердің жетістіктері мен даму тенденцияларын таниды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Семиотика және мәдениет семантикасы

    Курстың мақсаты: әлемді сипаттауға арналған әр түрлі белгілер жүйесін айқындау. Адамның белгілер жүйесінің және тілден тыс шындықтың ара-қатынасы туралы сұхбатты қамтитын мәдениеттер мен мәтіндерді семиотикалық талдау; анықтамалық, белгілердің құрылымы мен типтері, әлемнің лингвистикалық көрінісінің ақиқаты, тілдердің семиотикалық әлеуеті және олардың шығармашылық дәрежесі туралы мәселелерді саралап, теориялық тұрғыдан қорытынды жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Контактілі лингвистикасы

    Бұл курстың мақсаты: докторанттарды контактілі лингвистиканың концептуалды аппаратымен таныстыру; қос тілділік (билингвизм) және көптілділік туралы түсінік беру; конвергенция мен дивергенцияның негізгі ұғымдарын қарастыру; субстрат және суперстратум ұғымдарының мәнін ашу; тілдердің пайда болуы мен қызмет етуін зерттеу; мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы лингвистикалық байланыстарды түсіндіру; лингвистикалық байланыстардың нәтижелерін тиісті лингвистикалық деңгейде, социолингвистикалық және психолингвистикалық тұрғыдан талдап, өз зерттеулерінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілдік манипуляция негіздері

    Курстың мазмұны коммуникативтік дағдылармен байланысты кәсіби салада коммуникативтік құзыреттіліктерді (лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және прагматикалық) дамытуға; білім беру процесіне жасанды интеллект енгізу мүмкіндігін пайдалана отырып, лингвистикалық мәтіндерді интерпретациялауға, түсінуге және талдауға бағытталынған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түрлі жанрлық мәтіндерді зерттеудің принциптері мен тәсілдері

    Әр түрлі жанрдағы мәтіндерге жан-жақты зерттеулер жасап, ізденіспен айналысуда, докторлық диссертацияны жазуда, белгілі ғалымдардың еңбектеріне сүйене отырып өз ой-пікірін ұсынғанда,ғылыми негізде шешілуге тиісті теориялық зерттеулерді жазу барысында пайдалана алады;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады;
  • Филология мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін шешу үшін қазіргі ғылыми тұжырымдамаларды өзіндік лингвистикалық зерттеулермен байланыстырады;
  • Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми-зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін филологиялық ақпаратты шығармашылық және сыни тұрғыдан түсінеді;
  • Бекітілген нысандар бойынша ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстардың нәтижелерін өз бетінше талдайды, түсіндіреді және ұсынады;
  • Лингвистика саласын жүйелі түсінуді, мамандырылған саласында қолданылатын зерттеу әдістері мен іскерліктері шеберлікпен көрсетеді;
  • Қолда бар деректер негізінде білім беру, коммуникация, басқару процестерінде тілді пайдаланумен байланысты қолданбалы міндеттерді қояды және шешеді;
  • Лингвистика саласындағы жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және синтездейді; ғылыми этика қағидаларын ескере отырып, классикалық лингвистикалық идеяларға дау айтады; жаңа ғылыми идеяларды шығарады және оларды өзінің кәсіби қызметінде жоспарлайды;
  • Лингвистикалық зерттеулердің нәтижелерің жергілікті, ұлттық және халықаралық деңгейдегі жариялымдарда баяндауды жоспарлайды, әзірлейді, іске асырады және түзетеді;
  • Ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық болуы мүмкін ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге өзінің бірегей лингвистикалық зерттеулерімен үлес қосады; өзінің және өзге де ғылыми қызметінің қандай да бір өнімінің маңыздылығын бағалайды және айқындайды;
  • Арнайы (лингвистикалық) ақпаратты талдайды және мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде тиісті тұжырымдар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдайды; білімге негізделген қоғамның прогресі мүддесінде технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуға үлесың қосады, білім беру процесіне жасанды интеллектті енгізу мүмкіндіктерін пайдаланады;
  • Теориялық және әдіснамалық талдауды жүзеге асырады, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін болжау және жоспарлау әдістерін, сондай-ақ лингвистика бойынша білімді синтездеуді және пәнаралық білімді практикада кенінең жоспарлайды;
  • Ақпараттық ағындардың тез ауысуы және өсуі жағдайында білімді үнемі жаңартып отыруды, кәсіби дағдылар мен біліктерді кеңейтуді қамтамасыз ету тәсілдерінде құзыреттілікті көрсетеді.

Ұқсас БББ

Top