Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03203 Қоғаммен байланыс в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушыларды білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін қоғаммен байланыс маманы ретінде жұмыс істеу, қоғаммен байланыс (PR) және коммуникацияның озық жетістіктерін, классикалық және цифрлық PR құралдарын қолдана білу, Қазақстан мен шетелдерде PR жобаларын жүзеге асыру дағдыларын түсіну негізінде кәсіби функцияларды орындайтын құзіреттілікті қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Абай ілімі
Интернеттегі PR-кейстер
Ғылыми зерттеудің әдістері
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
«Қоғаммен байланысқа» (PR) кіріспе
Әл-Фараби және қазіргі заман
Кәсіпкерлік
Қаржы сауаттылығының негіздері
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
PR-технологиялары
-
2 Оқу жылы
Ақпараттық PR-материалдарын жазу
Жарнама және креатив
Паблик рилейшнздің теориясы мен практикасы
Жасанды интеллект қолдауымен PR үдерістер
Желілік PR және SMM
Ішкі PR
Қазіргі цифрлық коммуникацияның менеджменті мен маркетингі
Мемлекеттік билік органдары саласындағы PR
-
3 Оқу жылы
PR-дағы стратегиялық жоспарлау және CEO
PR-жобаларды ұйымдастыру
Спин-докторинг
Медиарилейшнз
Подкастинг және стриминг
PR әдебі
Елдік брендинг және халықаралық PR
Іскерлік қатынас принциптері
Имиджелогия
Қазақстандағы PR-агенттіктің қызметі
Көрме ұйымдастыру
Әскери құралымдардың баспасөз орталығы
Коммуникациялық жобаларды визуалдандыру
Журналистер және блогерлердің көмегімен PR-іс-шаралар дайындау
Абырой-бедел және іскерлік капиталы
Тұрақты даму және гендерлік теңдіктің коммуникациялық атрибуттары
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Шоу-бизнес пен фэшн-индустриядағы PR
Қоғамдық пікірді бағалау және өлшеу
Академиялық мәтін және хат
Саяси коммуникация жүйесі
Коммуникациялық консалтинг B2B, B2C және B2G
PR-дағы оқиғалы зерттеулер
Коммерциялық ұйымдардағы PR
-
4 Оқу жылы
Қазіргі баспасөз қызметі
Мәдениетаралық коммуникациялар
Өзгерістерді басқару
Жасыл PR
Медиа және әлеуметтік желілерде брендті жылжытуға арналған арнайы жобалар
PR-жобалардың қаржылық эккаутингі және бюджеттелуі
PR-дағы жаңа коммерциялық өнімдерді конструкциялау
BTL-персонализациялау
Дағдарысқа қарсы PR
Жобаның бизнес-жоспарын құру
Онлайн қауымдастықтар құру және жүргізу
Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
PR-дағы метадеректер
Спорттық және туристік PR
Корпоративтік және жеке сектордағы эвент-комммуникациялар
Әлеуметтік желілерге арналған контент пен инфографика түрлері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік органдармен, кәсіби қауымдастықтармен, БАҚ-мен, блогерлермен, жеке іскерлік байланыс қағидаттарымен байланыс орнатады.
- Іс-шараларды ұйымдастыра және өткізе алады, дәстүрлі жүйелі байланыс арқылы да, сандық технологияларды қолдану арқылы да қатысушылардың санын көбейтеді.
- Жарнаманың әр түрлі түрлерін модельдеуге қабілетті, клиенттерге жарнамалық ұсыныстар жасай алады және байланыс қызметтерін монетизациялай алады.
- Жұртшылықпен байланыс жөніндегі Ұлттық ассоциямен және PR-шы клубымен жаңартылған қазақстандық PR тәжірибесін қолдана отырып, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыстың негізгі субъект және объектілерін, түрлерін, функциялары мен тетіктерін ажырата білу, қазақ тіліндегі, орыс, ағылшын және басқа да тілдердегі қазіргі қоғаммен байланыстардың мәселелерін түсіндіре алады.
- Компанияның тиісті беделі мен іскерлік капиталын, тауарлар, қызметтер және елдер брендін нығайтуға, адамның беделін, психикасы мен рухани құндылықтарын қолдауға қабілетті.
- Саясат, экономика, қоғам, мәдениет, спорт, экология, мәдениетаралық коммуникация, ең экстремалды формаларда: интерактивті, конвенция, синергия сияқты қоғамдық қатынастардың әдістері мен тәсілдерін қолданады.
- Анықтамалық материалдарды, хаттарды, органдарға үндеулерді дайындауға және сұрауларға жауап беруге, мүдделі тараптар мен мақсатты аудиторияға арналған жазбаша, ауызша, онлайн және аралас құралдардың көмегімен «әлеуметтік маңызды ақпарат» пен «жаңалықтар» құруға қабілетті.
- Әртүрлі меншік нысандарындағы ұйымдардың баспасөз қызметі, баспасөз хатшысы және PR қызметі жұмысын қолдайды.
- Заңнамалық, саяси шешімдер мен тенденцияларға мониторинг және талдау жүргізу, қоғамдық пікірді, байланыс саласына қатысты заңдарды бағалау, этикалық қағидаларды ұстанады.
- Ғаламдық маңызы бар әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді тәжірибеде қолдана алады.
- Байланыс саласындағы стратегиялық жоспарлауды, дағдарыс кезіндегі бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамасын таңдауға негізделген PR іс-шараларын жүзеге асыруды және олардың нақты сектор мен әлеуметтік желілерде тиімділігін анықтайды.
- Кәсіби мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын қорғауға, қорытынды шығаруға, ғылыми және зерттеу мәтіндерін жазу дағдыларын қолдана алады, мамандандырылған және сабақтас салалар бойынша логикалық негізделген ұсыныстар, қорытындылар жасай алады.