Жаңа білім беру бағдарламасы

8D07105 Автоматтандыру және басқару в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Энергетика саласы үшін автоматтандыру жүйелерін құру

    Пән энергетика саласының көп деңгейлі автоматтандыру жүйелерін зерттейді. Көп деңгейлі диспетчерлік басқарудың, технологиялық және коммерциялық басқару жүйелерінің (ERP, MES) ерекшеліктері зерттеледі. Диспетчерлік және телебасқару жүйелерінде, релелік қорғаныс пен автоматтандыруда қолданылатын байланыс құралдары, сонымен қатар техникалық және коммерциялық есепке алу зерттеледі. Көптеген энергия көздері бар желілерді басқарудың оңтайлы жүйелерін автоматтандырудың заманауи мәселелеріне және мұндай желілерде цифрлық қорғау логикасын құруға көп көңіл бөлінеді. Мұндай жүйелерге қойылатын техникалық талаптар, оңтайландыру критерийлері, шешімдер қабылдаудың заманауи алгоритмдері, сондай-ақ басқару жүйелерінің жоғары деңгейлерінің деректері негізінде желілік жұмыс режимдері туралы ақпаратты автоматтандырылған жинау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адаптивті басқару теориясы

    Автоматты басқару жүйелерін синтездеу үшін модальді басқару әдістерін қолдану; жүйелердің орнықтылығын зерттеу әдістерін қолдану; тұрақты әрекет ететін бұзылулар кезінде автономды және автономды емес жүйелердің, сызықтық жуықтау бойынша сызықты емес жүйелердің орнықтылығын зерттеу. Басқару жүйелерінің жалпы қасиеттерін талдау үшін тұрақтылықты зерттеудің математикалық әдістерін қолдану, автоматты басқару жүйелерінің тұрақтылығын зерттеу үшін есептеу жұмыстарын орындау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйелік талдаудың теориясы, әдістері мен құралдары

    Бұл пән докторанттардың жүйелік талдау негіздері, күрделі жүйелердің модельдері, жүйелік талдаудың принциптері мен құрылымын зерттеу туралы білімдерін қалыптастырады. Күрделі жүйелерді, жүйелерді сапалы және сандық бағалау әдістерін, менеджмент негіздерін, жобаларды басқарудағы математикалық құралдарды бағалау негіздері бойынша практикалық дағдыларды алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдерді құрудың заманауи эксперименттік-статистикалық әдістері мен құралдары

    Пәнді зерттеу объектілері болып осы мақсатта заманауи статикалық әдістерді, модельдер мен құрылыс құралдарын қолдана отырып, зерттеу барысында байқалған нақты сандық заңдылықтар табылады. Статистикалық тарату сұрақтары қарастырылады; регрессия және корреляциялық талдау әдістері, дисперсиялық әдістер, факторлық және дискриминанттық талдау және оларды белгілі бір зерттеуде қолдану шарттары туралы білім алынады; негізгі статистикалық параметрлерді өлшеу мүмкіндігі (орташа мән, орташа ауытқу және корреляция коэффициенттері) қалыптасады; зерттеу жүргізудің зерттелген әдістерімен жұмыс істеу дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірісті автоматтандырылған басқарудағы инновациялар

    Пән Өндірісті бақылауды, жоспарлауды және жедел басқаруды ұйымдастыруға қажетті ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және ұсыну жүйелеріне арналған. Өндірісті автоматтандырылған басқарудағы мәселелерді шешуге арналған инновациялық тәсілдер мен шешімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    "Академиялық жазылым" курсының мақсаты: кәсіби құзыреттілігін кеңейту және коммуникативтік Талдамалық мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттер; студенттердің лингвистикалық және прагматикалық дағдыларын қалыптастыру. тілдің экспрессивті бірліктерін талдай білу және сауатты мақсаттар мен шарттарға байланысты қажетті бірлікті таңдау коммуникация. Курсты оқу студенттерге кәсіби біліктілікті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен байланысты қызмет, мәтіндерді талдау және рефераттау, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехнологиялық жүйелер мен қондырғылар үшін автоматтандыру жүйелерін құру

    Пән электротехникалық жүйелер мен қондырғыларды (ETSU) автоматтандырылған және автоматты басқару жүйелерін құру ерекшеліктерін, олардың технологиялық және электр режимдеріндегі өзгерістердің сызықтық емес сипатын, сонымен қатар энергияны тұтыну режимін ескере отырып қарастырады. Электр қондырғыларындағы өзара байланысты сызықты емес электрлік, электромагниттік және жылу процестерін есептеуді басқаратын, сонымен қатар ЕТЗУ автоматтандырылған және автоматты басқарудың оңтайлы және адаптивті жүйелеріне енгізілген компьютерлік технологияның және бағдарламаларды құрудың қолданыстағы бағдарламалық жасақтамасының мүмкіндіктері зерттелуде. ЕТМУ-де болатын сызықтық емес процестерді басқару алгоритмін құру әдістері зерттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты – күрделі ғылыми-техникалық мәселелерді шешу үшін ғылыми зерттеулерді орындаудың қолданыстағы әдістері мен әдістерін зерттеу. Пәнді оқу барысында докторант қазіргі ғылымның әдіснамасымен танысады, қазіргі ғылым философиясының әдістерін зерттеу міндеттерін қоюға, ғылыми гипотезаларды қалыптастыруға және зерттелетін объектілердің теориялық үлгілерін құруға қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Басқару объектілерінің қызмет ету ерекшеліктерін біледі, бақылау тапсырмасын орындау үшін маңызды объектілердің сипаттамаларын анықтай алады, олардың параметрлерін эксперименталды түрде анықтайды және математикалық модельдерін құрастырады.
  • Технологиялық процесте басқару жүйелерінің сапасын бағалай алады, басқару объектісіне эксперименттік зерттеулер жүргізеді және басқару жүйелерінің сапасын жақсарту бойынша инновациялық шешімдерді ұсына алады.
  • Электротехникада қолданылатын тәжірибелік әдістерді біледі, жоспарды құра алады және эксперименттік зерттеуді жүргізе алады, сонымен қатар оның нәтижелерін өңдеу нәтижелері бойынша теориялық модельді реттей алады.
  • Заманауи ғылыми нәтижелерді практикалық қызметте қолдана алады. Ғылыми еңбектерді талдай алады және коммерцияландырудың ең үлкен әлеуеті бар инновациялық шешімдерді ұсына алады.
  • Инновацияларды енгізудің экономикалық тиімділігін анықтай алады, инновациялық шешімдердің нұсқаларын ұсына алады және оларды техникалық-экономикалық салыстыра алады.
  • Ғылыми қызмет нәтижелерін ұсыну дағдылары бар. Бастапқы жұмыстың жоспарын құра алады, оның мәтінін дайындайды, сонымен қатар ғылыми жұмыстың сапасын бағалай алады.
  • Ақпаратты құрылымдау жолдарын біледі, классикалық теория мен жаңа ғылыми нәтижелер арасындағы байланыстарды анықтай алады. Студенттердің оқу мақсаттарын қоюға, оқу бағдарламасын құруға, заманауи педагогикалық әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға дайын.
Top