8D01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – іргелі теориялық және әдіснамалық білімдері, орыс тілі мен әдебиеті оқыту саласында табысты ғылыми-педагогикалық қызмет ету үшін зерттеу дағдылары бар философия докторын (PhD) дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Адамның тілдік іс-әрекетінің когнитивті аспектілері
Қарым-қатынас теориясын, коммуникативті процестердің ерекшеліктерін кәсіби қызметтің нақты фактілерімен корреляциялау мақсатында қазіргі тілдегі жүйелі түсінігін көрсетеді; тілдік, сөйлеу және коммуникативті тұлға құбылысы сипатталады; мәдениетаралық, этно- және лингвомәдениеттанулық қатынастардың металлингвистикалық компоненттері; практикалық мәселелерді шешу үшін этносаралық (ішкі) толеранттылықты қалыптастырудың жолдары мен құралдарын барабар таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тілдерді оқытудағы жасанды интеллект
Курс докторанттардың тіл білімінде жасанды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жасанды интеллект мүмкіндіктері мен шектеулері, оның когнитивті және эмоционалды дамуға әсері қарастырылады. Жеке оқыту, бейімделген платформалар мен автоматты бағалау жүйелерін енгізу жолдары зерттеледі. Инновациялық әдістер мен цифрлық шешімдерді оқу үдерісіне енгізу де назарда ұсталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі психолингвистиканың өзекті мәселелері
Қазіргі психолингвистиканың өзекті мәселелері және тілді психиканың есте сақтау, қабылдау, сөйлеу өндірісі, сана және т.б. сияқты психикалық құбылыстармен байланысты психикалық құбылыс ретінде зерттеу әдістемесі қарастырылады; тілдік сананы, сөйлеу әрекетінің теориясын, мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктерін және т.б. зерттеулер.Психолингвистикалық зерттеудің технологиялары мен әдістері кәсіби және қолданбалы мәселелерді шешу үшін қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі әдебиеттану ғылымының әдістемесі мен әдістері
Әдебиеттану ғылымының әдіснамасы мен әдістемесі туралы түсінік қалыптасып, орыс әдебиетін, оның қазіргі жағдайы мен даму тенденциясын зерттеу саласындағы жаңа күрделі ойларды сыни тұрғыдан талдау дағдылары қалыптасуда. Практикалық кәсіптік және қолданбалы мәселелер білім берудегі киберпедагогикалық тәсілдің мүмкіндіктерін ескере отырып, филологияның соңғы салаларын игеруде әдеби зерттеудің құралдарын, әдістерін таңдаудың маңыздылығын негіздей отырып, оларды жалпы халыққа тарату арқылы шешіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы ғылыми зерттеу әдістері, олардың қолданылу ерекшеліктері мен шектері туралы білімдері ғылыми зерттеу объектісін ескере отырып кеңейтіліп, жүйеленеді; киберпедагогика технологияларын ғылыми-зерттеу және оқу-тәжірибелік қызметке енгізудің маңыздылығы туралы түсінік қалыптасуда. Идеялар мен жетістіктер ұлттық және халықаралық деңгейде нәтижелерді тануды қамтамасыз ете отырып, сыни тұрғыдан талданады, бағаланады және ғылыми басылымдарда көрсетіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты - білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау мен түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында академиялық жазылым және субъектілер арасындағы өзара әрекеттесу жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, академиялық жазылым технологиясы мен оны бағалау критерийлерінің жүйесін игеру, пәнаралық білімдерді интеграциялау, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіру, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы мен әдістемесі» курсының мазмұны «педагогикалық әдістеме» ұғымының мәні мен қызметі туралы мағлұмат береді; әдістемелік мәдениетті біліммен, біліммен және дағдымен қаруландырады, докторанттардың ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде әдістемелік заңдылықтарды, принциптерді, зерттеу әдістерін дұрыс қолдана білуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникацияның бейвербалды аспектілері
Вербалды емес қарым-қатынастың этномәдени аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптасуда; 20-21 ғасырлар тоғысындағы тіл дамуының этномәдени ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдету: бейвербалды ойлаудың формалары мен түрлері, вербальды емес мінез-құлықтың шығу тегі, мақсаты, ниеті, гендерлік ерекшеліктері; мимика, ым-ишара, кинесика, проксемика, иіс сезгіш байланыстар. Этномәдени компонентті дамыту бойынша практикалық кәсіби және қолданбалы міндеттер шешілуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тіл мен әдебиет саласындағы іргелі зерттеулердің негізгі бағыттарын жүйелі түсініп, ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеріп, тәжірибеде жүзеге асыру дағдыларын көрсетеді.
- Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті жоғары, орыс тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелерін терең түсініп, жан-жақты зерттеу процесін кәсіби қызметке бейімдеп, жүзеге асыра алады.
- Нәтижелердің ұлттық және халықаралық деңгейде танылуын қамтамасыз ете отырып, ғылыми жарияланымдарында жаңа және күрделі идеяларды талдайды, сыни тұрғыдан бағалайды және синтездейді.
- Практикалық кәсіби мәселелерді шешу үшін өз жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа таратады, оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады.
- Педагогикалық қызметін аймақтық, республикалық және халықаралық деңгейде дамытып, өзіндік ой-пікірлерімен, кәсіби және көшбасшылық қасиеттерімен білім берудің дамуына зор үлес қосады.
- Академиялық адалдық саясатын ұстана отырып, мәтінге ғылыми-сараптамалық баға береді.