Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01802 Әлеуметтік педагогика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұлға мен қоғамның әлеуметтік-педагогикалық өзара әрекеттестігі жағдайында білім және ғылым жүйесінде әлеуметтік-педагогикалық жаңашылдықтарды іске асыру және ғылыми-педагогикалық пен әлеуметтік-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыру үшін әдіснамалық және ғылыми-зерттеу құзыреттілігі бар жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D020 Әлеуметтік педагогика бойынша кадрларды даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әлеуметтік-педагогикалық экспериментті ұйымдастыру әдістемесі
Рухани-адамгершілік білім беру: тарихтан қазіргі кезеңге
ҚР жастар саясаты: әлеуметтік-педагогикалық контекст
Әртүрлі қоғамдардағы әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогтың сараптамалық және кеңес беру қызметі
Академиялық жазу
Ғылыми зерттеудің әдістері
Әлеуметтік педагогтың зерттеушілік мәдениеті
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар
Евразиядағы интегративті үдерістер: әлеуметтік-педагогикалық аспект
Сандық және сапалық талдау теориясы мен практикасы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік маңызы бар мәселелерді, зерттеу әдістерін ғылыми тұрғыдан талдау, пәнаралық білімдерді интеграциялау әдістемелерін трансляция жасау, докторлық диссертацияны аяқтағаннан кейін тұжырымдамаларды жасау;
- студенттер мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін инновациялық технологиялармен ықпалдастықта әлеуметтік педагогикадағы басым теориялық концепцияларды, әлеуметтік-педагогикалық экспериментті ұйымдастыру үшін қолданбалы немесе теориялық міндеттерін анықтау;
- әртүрлі әлеуметтік-педагогикалық тұжырымдамаларды салыстыру және олардың тиімділігін ұлттық білім беру моделінің бәсекеге қабілеттілігі тұрғысынан бағалау;
- әлеуметтік педагогика саласында математикалық және статистикалық зерттеу әдістерінің білімін қолдануды суреттеу;
- әлеуметтік-педагогикалық білім берудің мақсатын, мазмұны мен технологиясын, әлеуметтік педагогиканы белсенді, интерактивті және инновациялық оқыту технологиясын анықтауда құзыреттілікке негізделген тәсілді қолдану;
- адекватты әдістемелік тәсілдерді, оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдау, проблемалық әлеуметтік-педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шешу;
- әлеуметтік-педагогикалық бейінді ұйымдастырудың миссиясы мен мақсаттарын анықтау; бәсекелестік ортада білім беруді ұйымдастырудың күшті және әлсіз жақтарын талдау, осы негізде оны дамыту стратегиясын әзірлеу және енгізу;
- білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларының тиімділігін қамтамасыз ету технологияларын салыстыру, осы бағдарламалардың сапасын арттыру параметрлерін болжау және білім беру ортасына цифрлық технологияларды енгізу; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білімгерлермен кері байланыс орнату;
- сыйластық, төзімділік пен әділеттілік және руханилықты дамыту негізінде адамгершілік құндылықтарды дамыту, эмоционалдық-адамгершілік құзыреттіліктерін, сондай-ақ эмпатияны дамыту, өз эмоцияларын басқару, басқа адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында рухани-адамгершілік тәрбиенің маңызды факторы ретінде болашақ педагогтың өмірлік көшбасшылық ұстанымын қалыптастыру;
- өз құзыреттерін кеңейту мақсатында ғылыми семинарларға, конференцияларға, біліктілікті арттыру курстарына және басқа да білім беру іс-шараларына қатысу үшін үздіксіз білім беруді жүзеге асыру; әрбір қатысушы өзін құрметтейтінін және қабылданғанын сезінетін ғылыми-білім беру ортасында инклюзивті атмосфераны құру үшін толерантты қарым-қатынас әдістерін қолдану.