8D01504 Химия педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химияны оқыту саласында табысты ғылыми-педагогикалық қызметке қол жеткізу үшін іргелі теориялық-әдіснамалық білімді, зерттеу дағдыларын меңгерген философия докторын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Химияда заманауи АКТ қолдану
"Химияда заманауи АКТ-ны қолдану" - оқытудың жалпы және жеке әдістерін меңгеріп, оқушылардың білімін бақылау мен есепке алудың әртүрлі формаларын, химия сабақтарының рефераттарын құрып және сабаққа талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи бейорганикалық химияның әдіснамалық аспектілері
Заманауи бейорганикалық химияның әр түрлі технологиялық салалардағы маңыздылығын, химиялық процестердегі реакциялардың жаңа аспектілерін , жаңа химиялық қосылыстарды синтездеу мен жобалау қабілетін қалыптастырады. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін жария ету, проблемаларды шешуді ұйымдастыра білу және алынған білімді ғылыми көзқараспен сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен химияны оқытудағы жасанды интеллект
Бұл пән студенттерге химия білімін беру және ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс ЖИ, машиналық оқыту және деректерді талдау негіздерін қамтиды, химияны оқыту процесін оңтайландыру, оқытуды жекелендіру, химиялық процестерді модельдеу және педагогикалық зерттеулер жүргізу үшін қолданылатын қазіргі цифрлық құралдарды қарастырады. Жасанды интеллектке негізделген білім беру платформаларын, бейімделген оқыту жүйелерін, виртуалды зертханаларды және автоматтандырылған білімді бағалау жүйелерін әзірлеу мен қолдануға бөлінеді. Курс нәтижесінде студенттер ЖИ қолдану арқылы химия саласында білім беру және зерттеу жобаларын дайындау мен жүзеге асыру қабілетіне ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың философиялық ойларының дамуын зерттейді."Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнін зерттеудің негізгі теорияларын, зерттеу әдістерін, сондай-ақ философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды толық қамти отырып, зерттеу әдістерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты- білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық негіздері туралы базалық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған. Сонымен қатар, дерекқорлармен жұмыс істеу нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру және білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі химияның әдіснамалық аспектілері
"Қазіргі химияның әдіснамалық аспектілері" - әртүрлі химиялық пәндерді зерттеу кезінде докторанттардың алған теориялық білімдерін біртұтас жүйеге келтіре отырып, химиялық пәндердің ғылыми тұжырымдамаларын біріктіріп , құрылымдайды. Курс сонымен қатар жаратылыстану және гуманитарлық пәндер арасында байланыс орнатуға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Курс білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастырады, академиялық дискуссияның ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгертеді. Пән докторанттардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарында органикалық химияны оқытудың әдіснамалық және теориялық негіздері
Органикалық химияны оқыту әдістемесі саласындағы соңғы жетістіктері, заманауи оқу құралдары, зертханалық, практикалық сабақтарды өткізудің ұйымдастырушылық нысандары қарастырылады. Қазіргі уақытта жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланып, білімді оқу процесіне енгізу қабілетінің болуы, оқу сабақтарын жоспарлау мен өткізу үшін қажетті білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне жеткізе білу, өмір бойы білімге негізделген кәсіптік тұрғыда дамуы сараланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- философияның, менеджменттің және тұлға психологиясын басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін ұсынады;
- тұлғаның кәсіби қасиеттерін басқару және бағалау әдістерін, білім беру ұйымдары субъектілерінің қарым-қатынас жүйесін түсіндіреді;
- ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты ғылым саласының шекарасын кеңейту үшін өзінің бірегей зерттеулерін енгізе отырып, жаңа және күрделі идеялары сыни талдауды, бағалауды және синтездеуді жүргізеді
- ғылыми зерттеу бағдарламасының мақсаттары мен міндеттерін негіздеп, ғылыми зерттеулерді орындау процесінде әдістемелік құралдарын қолданады;
- білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік дамуындағы мәдениет пен Академиялық адалдық принциптерінің маңыздылығын және кәсіби дамуын бағалайды