Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01724 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті(IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

  • Түрік тілі (А1)

    Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық орыс әдебиеті (18-19 ғғ.)

    Пән тарихи-әдеби дәуір туралы, 18-19 ғасырлардың әдеби дамуының бірегей ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы тұтас тұжырымдамалық түсінік қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан шығармаларды кешенді талдауды жүзеге асыра отырып, осы кезеңдегі көркем шығармалар туралы білімді талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Орыс тілінің фонетикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің фонетикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу игерілген білімді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін ұйымдастыру және онымен байланысты ішкі жүйелер, олардың қызмет ету ерекшеліктері, сондай-ақ лингвистикалық терминология туралы білімді меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)

    Пән 20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс жазушылары шығармашылығының көркемдік және әлеуметтік мәнін, көркем шығарманың эстетикалық тұтастығын және Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің әлемдік әдеби үдерістегі орнын терең түсінуге ықпал етеді. Орыс әдебиеті шығармаларын түсіндіру, талдау дағдыларын қалыптастырады. Орыс әдебиетінің тарихы, қазіргі жағдайы және даму болашағы туралы түсінік береді. Дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әдеби фактілерді жинау және талдаудың қарапайым дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие үрдістерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және орынды әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түрік тілі ( А2)

    Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытады. Курс білім алушылардың тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қарапайым күнделіктіәлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лексикалық жүйесі

    Пән орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады; орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық және лексикографиялық талдау жасау үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ататүрік принциптері

    Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері

    Курс бизнес-жоспар құрудың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістерін зерттеу, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетингтік жоспар мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарлау, студенттердің брендинг, маркетинг, желілер құру және бизнесті басқару дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функциялары туралы білімді дамыту мақсатында оқытылады. Шет мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделей отырып, сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контексттерінде оқыту іс-әрекеттерінде қолдануға үйретеді. Оқу-тәрбие процесінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың оң дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ әр түрлі серіктестіктер шеңберінде қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтастық жасау және өздерінің педагогикалық іс-әрекеттерін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Түркі мемлекеттер тарихы

    Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)

    Пән екінші жартысындағы орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасын білу мен түсінуді қамтамасыз етеді. ХХ ғасыр Пән көркем құбылысты тарихи-әдеби тұрғыдан түсіндіре білуге үйретеді. Әдеби үдеріс туралы тұтас түсінік қалыптастырады; көркем шығарманың эстетикалық тәсіліне сай көркем мәтінге ауызша және жазбаша талдау жасай білуге үйретеді. Көркем мәтінге әдеби талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Креативті көшбасшылық

    Пән өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыра алатын, өз қызметін және кәсіби дамуын жоспарлаудың, өзінің ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамытудың тиімді құралдарын анықтап, таңдап, өзінің эмоционалды интеллектісі мен қазіргі заманғы көшбасшының негізгі дағдыларын, өз уақыты мен өз әлеуетін ұйымдастырудың тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын пайдалана отырып, шығармашылық тұлғаны қалыптастыруды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің морфемикасы және сөзжасамы

    Пән морфемика және сөзжасам саласындағы құбылыстарды талдауға жүйелі көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсінуді дамытады. Сөздің морфемалық құрылымы, морфемалардың қызметі, сөзжасамдық талдаудың мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Пәнді оқу алынған білімді білікті және толық морфемалық және сөзжасамдық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми ізденіс саласындағы білімді қалыптастыру, зерттеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту мақсатында оқытылады. Ақпарат көздерімен жұмыс істеу ережелері, ғылыми жұмыстың жекелеген түрлерін жобалау тәсілдері, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою, қорытындыларды тұжырымдау туралы сұрақтар қарастырылады; ғылыми этика негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән тірі организмдердің популяцияларының жай-күйін, экожүйелердің бұзылу дәрежесін, популяциялардың құрылымы мен динамикасын, қауымдастықтағы тірі организмдердің өзара әрекеттесу механизмдерін, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін, адамдар мен олардың өзара қауіпсіз қарым-қатынасын зерттейді, қоршаған ортаны қорғау, аса қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау, күнделікті өмірде болуы мүмкін төтенше жағдайларды болжау, әлеуметтік, өндірістік салалар, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Пән педагогика ғылымының негіздерін, адам туралы концептуалды идеяларды зерттейді, оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне әкеледі. Теориялық концепцияларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Орыс тілінің морфологиялық жүйесі

    Курста қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі зерттеледі. Қазіргі заманғы зерттеулерге негізделген қазіргі орыс тілінің морфологиясының теориялық негіздері туралы терең білім беріледі. Орыс тілінің нормаларын меңгеруді жандандыруға және жетілдіруге, ситуациялық есептерді шешуде және орыс тілін оқыту процесінде алған білімдерін интеграциялауға бағытталған тіл фактілерін дербес шығармашылық түсіну, морфологиялық талдау, ойлау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)

    Пән қазіргі әдеби процестің жанрлық әртүрлілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады; шығарманың жанр құраушы белгілерін өз бетінше анықтай білу. Қазіргі әдеби үдеріс туралы тұтас түсінік қалыптастырады; көркем мәтінге аналитикалық түсініктеме беру, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық және стильдік ерекшелігі тұрғысынан тұтас талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пән оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуге дайындығын және оларды жоспарлауда, оқытуда және бағалауда нақты педагогикалық жағдаяттарға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен қолдану қабілетін дамытады, білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ясауитану

    Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы Ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Көптілді оқытудың теориясы мен тәжірибесі

    Курс адамның жаңа әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени шындыққа бейімделуінің негізгі индикаторларының бірі ретінде көптілді білім берудің теориялық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тілдік жағдайды зерттеуді талдау, түсіндіру, салыстыру, жалпылау және синтездеу дағдыларын меңгереді, салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Психолингвистика

    Пән психолингвистиканың негізгі ұғымдарымен және терминдерімен жұмыс істеуге, нақты қарым-қатынас жағдайында сөйлеу процестерін модельдеуге, сөйлеуді қалыптастыру және қабылдау процестеріне психолингвистикалық талдау жүргізуге, адамның әртүрлі контексттеріндегі тіл дамуының қиындықтарын талдауға үйретеді. өмір, сөйлеуді дамыту туралы заманауи идеяларды ескере отырып, психолингвистика фактілерін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің синтаксистік құрылымы

    Пән синтаксистік бірліктердің белгілері, құрылымы, жасалу құралдары мен тәсілдері, олардың компоненттерінің байланыстары мен қатынастары туралы білім мен түсінікті қамтамасыз етеді; CE функциялары және оларды пайдалану шарттары; тілдің синтаксистік деңгейінің жүйелілігі, оның бірліктерінің көп өлшемділігі, олардың арасындағы деңгей ішілік және деңгей аралық байланыстар. Мәтінді талдау мақсатында әртүрлі типтегі коммуникативтілікке дейінгі (сөз тіркесі) және коммуникативті деңгейдің (жай және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құруға үйретеді. Сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде орыс тілінің синтаксистік құбылыстарын сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 7
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Курс орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі салыстырмалы сипаттауға, салыстырылатын тілдердің құрылымы мен жұмысының әртүрлі деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелерін салыстырмалы аспектіде меңгереді, орыс және қазақ тілдерінің лингвистикалық терминологиясын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Орыс-қазақ екі тілділік жағдайындағы тілдік жүйелердің өзара әрекеттестігі

    Пән екі тілділіктің мәнімен, оның пайда болуымен, екі тілділік кезіндегі тілдердің өзара әрекеттесу процестерімен танысуға бағытталған. Оқу барысында білім алушылар қазақ (орыс) тілінің грамматикасын, мамандығы бойынша лексикалық және терминологиялық минимумды меңгереді, орыс және қазақ тілдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауды үйренеді, қос тілділікті қалыптастырудың лингвистикалық, мәдени және әлеуметтік тетіктерін түсіне алады. Екі тілділікті типологиялық сипаттау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пән тіл мұғалімінің кәсіби дамуы үшін орыс тілінде лингвистикалық қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Оқу орыс және орыс емес тілдерде жүргізілетін заманауи мектепте орыс тілін оқыту үдерісін оқушылардың қажеттіліктері мен әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып ұйымдастыру қабілетін дамытады, сонымен қатар орыс тілі сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Пән оқытудағы бағалаудың құндылығын терең түсінуді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және оқушыларды бағалауға тарту қабілетін дамытады. Өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Риторика және сөйлеу жазу негіздері

    Бұл курс студенттерде қарым-қатынастың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға және дамытуға көмектеседі және болашақ филологтарда көпшілік алдында сөйлеуге мәтіндерді кәсіби дайындау дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер бұқаралық адресатпен тиімді ауызша әрекеттесу дағдыларына, сондай-ақ сөйлеу мәтіндерін құрудың және дайындалған сөзді көпшілікке жеткізудің стандартты әдістеріне ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тиімді қарым-қатынас

    Пән корпоративтік коммуникациялардың мәнін түсінуді, коммуникацияның негізгі түрлері мен функциялары, коммуникативтік тиімділікті дамыту жолдары туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар коммуникацияның ақпараттық жүйелерін, қазіргі заманғы электрондық коммуникация жүйелерін тиімді пайдалану дағдыларын, белсенді тыңдау дағдыларын меңгереді, өздерінің коммуникативтік тиімділігін бағалауды және коммуникативтік тиімсіздікті еңсеру бойынша қадамдар құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Курс кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейінде жетекші педагогикалық принциптер мен тоғысқан даму тақырыптарын енгізеді. Жалпы педагогикалық және арнайы зерттеулерге сүйене отырып, оқытудың әртүрлілігін және оқу процесіне қосу принциптерін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Күрделі емле мен пунктуация мәселелері

    Пән емле мен тыныс белгілерін тану қабілеттерін дамытады, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінді құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау қабілеттерін дамытады, мәтінді таңдау қабілеттерін дамытады, мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі

    Пән қазіргі орыс тілі стилистикасының теориялық негіздерін түсінуді дамытады; қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері. Тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көпмәдениетті кеңістіктегі тіл экологиясы

    Пән орыс тілінің мәдениетін арттыруды қамтамасыз ететін білімді игеруге және тұлғааралық және ұлтаралық байланыстарды орнатудың коммуникативті дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушылар экологиялық талаптар тұрғысынан тілдік нормалардың бұзылу фактілерін анықтап, түсіндіре алады, қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес лингвоэкологиялық талаптарды ескере отырып мәтіндер құра отырып, ауызша және жазбаша тіл құра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Нейминг және копирайтинг негіздері

    Пән әртүрлі әлеуметтік контексттерде орыс тілінде сәтті қарым-қатынас жасау үшін нейминг және копирайтинг саласындағы негізгі теориялық және практикалық білімнің маңыздылығын түсінуді қалыптастырады. Курс аясында білім алушылар әр түрлі типтегі және жанрдағы мәтіндерді атау және жазу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы

    Пән әдебиет мұғалімінің біліктілігін арттыру үшін әдебиетті оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Әдістемелік және педагогика зерттеулерінің нәтижелеріне сүйене отырып, оқушылардың сұранысын ескере отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын қазіргі мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгеру. Орыс әдебиеті сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жүргізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер

    Курс тілдің қоғамдағы адамдар арасындағы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-этикалық жағдаяттарды бағалау, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынаста орыс тілінің нормаларын сақтау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде ойларды логикалық және стилистикалық тұрғыдан негізделген баяндау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті және стилистикасы

    Айтылым нормаларын, теориялық стилистика қағидаларын және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өз бетінше тану дағдылары және сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерге стильдік талдау жасау тәжірибесін меңгеру .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу

    Пән лирикалық, драмалық және прозалық шығармалардың мәтіндерін дұрыс айту және мәнерлеп оқу ережелері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттер кез-келген әдебиеттің көркем мәтіндерін стиль мен поэтика тұрғысынан, көркемдік экспрессивтілік құралдарын қолдану, артикуляциялық аппаратты дамыту тұрғысынан талдай алады, орыс тілінің орфоэпиялық ерекшеліктері туралы терең білімді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновация

    Пән өзектілігін және өзін және кәсіби іс-әрекетін үздіксіз дамыту мүмкіндігін сақтау үшін жаңа біліммен қамтамасыз етеді; болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білім алады және білім беру мен мұғалімдік кәсіпті дамытуға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. , оқытудағы инновациялық тәсілдер, сонымен қатар оқушыларды оқыту және бағыттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Тілдің мәні мен қызметі, тілтану ғылымының теориясы мен әдіснамасының мәселелері, тілдің, сананың, мәдениеттің, этностың өзара байланысы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тіл туралы ғылым тұрғысынан заманауи лингвистикалық білімді талдай, түсіндіре, жинақтай және синтездей алады, лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде мәтінге жан-жақты талдау жасай алады. Білім алушылар әр түрлі типтегі академиялық мәтіндерді құра отырып, тіл білімі саласындағы білімді зерттеу және басқару дағдыларын көрсете отырып, зерттеу қызметін жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің тәжірибесіндегі сандық технологиялар

    Курс орыс тілі мен әдебиетін оқыту кезінде пайдалану шарттарына сәйкес АКТ құралдарын таңдау қабілетін дамытады; студенттерге электрондық білім беру ресурстарын жоспарлау және құру; орыс тілі мен әдебиеті бойынша қашықтықтан оқыту үдерісін ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Заманауи оқу стратегиялары

    Пән оқуды әмбебап оқу қабілеті, оқушыларды тәрбиелеу мен дамытудың ақпаратымен және құралымен жұмыс істеу тәсілі ретінде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушылар оқушылардың оқу мәдениетін жетілдіру тәсілі ретінде Заманауи білім беру технологияларын меңгереді. Көркем, оқу, ғылыми-танымдық, ғылыми мәтіндерді талдау, түсіну және түсіндіру дағдыларына ие болады және орыс тілі мен әдебиетін оқыту кезінде оқушылардың оқу сауаттылығының қалыптасуына мониторинг жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Этнолингвистика негіздері

    Пән этнолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін қолдану дағдыларын меңгеруге ықпал етеді; сөйлеудің этномәдени стереотиптерін және сөйлеуден тыс мінез-құлықты талдаудың практикалық дағдылары; орыс және қазақ тілдеріндегі фактілерді этнолингвистикалық түсіндіру дағдылары. Орыс тілін оқыту тәжірибесінде этнолингвистиканың фактілерін пайдалануды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Фольклор эстетикасы және ескі орыс әдебиеті

    Пән фольклорлық мәтіндердің өзіндік ерекшеліктері, ежелгі Ресейдің орыс және қазақ ауызша халық шығармашылығы мен әдебиетінің жанрлық жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ орыс және қазақ фольклоры мен ескі орыс әдебиетінің шығармаларын олардың идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық және сюжеттік-композициялық ерекшеліктері тұрғысынан талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәтіннің лингвомәдени талдауы

    Курс лингвомәдени талдауды меңгереді және оны мәтінге талдау және түсініктеме беру саласында қолдану мүмкіндіктерін анықтайды. Мәтін, лингвомәдениеттану негіздері, мәтінді лингвомәдениеттанулық талдаудың принциптері, логикасы мен әдістері туралы тұтас түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетінің сыны

    Пән әдеби процесс, журнал күресі, әдеби-журнал сынының көрнекті шеберлері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде білім алушылар әдебиет туындыларын қазіргі заман тұрғысынан түсіндіру және бағалау туралы білімді талдай, түсіндіре, жинақтай және синтездей алады, әдеби бағыттардың шығармашылық принциптерін анықтай алады. Олар сыни әдебиет саласында зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы

    Курс әдеби шығармаларды кең әлеуметтік-мәдени контекстте талдау дағдыларын дамытуға арналған. Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді түсіну ғылымы ретінде герменевтиканың негізгі аспектілерін және талдаудың герменевтикалық әдісі мен көркем шығармалардың эстетикалық мәнін бағалау әдістерін меңгереді. Олар гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі салалары арасында параллельдер құру және осы дағдыларды орыс әдебиеті саласындағы білімдерін пайдалана отырып, өздерінің пәнаралық зерттеулерінде қолдану дағдыларына ие. Шығармашылық оқырманды оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде диалогтік кеңістікті ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу)

    Пән әдістемелік құзыреттілікті - оқушылардың сөйлеу әрекетін дамыту қабілетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістерін зерттеуге бағытталған: сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдік дағдыларды қалыптастырудың заманауи әдістемелері негізінде оқу сабақтарын жоспарлай және өткізе алады және оқушылардың сөйлеу әрекетін тиімді дамыта алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің фактілері туралы тарихи түсініктеме

    Пән орыс тілін оқыту кезінде орыс әдеби тілі тарихының негізгі кезеңдері бойынша білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастырады; тілдік құбылыстардың шығу тегі мен табиғатын түсіндіру, тарихи сөздіктерді пайдалану, орыс тілінің өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінің жарияланған жазба ескерткіштерінің деректері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын модельдеу

    Курс мектепте орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын дамытудың ең тиімді технологиялары мен әдістерімен танысуға бағытталған. Білім алушылар орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын модельдеудің заманауи технологиялары мен әдістемелерін меңгереді, қосымша әдістемелік әдебиеттермен және дидактикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары

    Пән орыс тілі ана тілі болып табылмайтын балаларға орыс тілі мен әдебиетін оқытудың ерекшеліктерін білуге ​​ықпал етеді. Орыс тілінің қазіргі жағдайы және оны қазіргі қазақ көпмәдениетті мектебінде оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады, бұл мәдениетаралық байланысты нығайту үшін орынды. Ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың дәстүрлі әдістерінің негіздерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады; Қазақстандағы тілдік жағдайды түсінуге ықпал етеді; Қазақстанда орыс тілі мен әдебиеті бойынша заманауи бағдарламаларды, оқулықтарды құру принциптерін үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетінің тарихы (9-17 ғғ.)

    Пән ІХ-XVII ғасырлардағы тарихи-әдеби процестің тән ерекшеліктері, дамудың әр кезеңінің ерекшелігі, жанрлар жүйесі, фольклордың орыс әдебиеті мен мәдениетінің пайда болуы мен даму тарихына әсерін бағалау қабілеті (оның кезеңділігінің ерекшеліктері) туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Білім алушылар әдеби мәтінді жанрлық ерекшелік, көркемдік әдістің ерекшелігі тұрғысынан талдау, түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі

    Пән орыс тілін шет тілі ретінде оқыту жүйесі, оқытудың негізгі тәсілдері мен әдістері, орыс тілінің шет тілі ретінде әртүрлі аспектілерін оқытудың ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, оқытудың инновациялық тәсілдерін және оқытудың заманауи стратегияларын қолдана отырып, оқу сабақтарын жоспарлай, ұйымдастыра және бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ғылымның және академиялық жазудың метатілі

    Жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады. Академиялық ортада жазбаша коммуникацияның негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі. Орыс тілінде филологиялық тақырыптар бойынша жазбаша академиялық мәтіндер құру қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиеті теориясы

    Пән көркем әдебиеттің мәні, әдеби деректану және әдеби текстология туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән әдебиетті сөз өнерінің бір түрі ретінде түсінуге байланысты теориялық мәселелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әдебиеттанудың негізгі тұжырымдамалары туралы білімді түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын, көркем шығармалар мәтіндерін салыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 7
  • Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)

    Пән әлемдік көркемдік процестің тұтас бейнесі және ондағы орыс әдебиеті мен өнерінің орны туралы түсінік қалыптастырады. Әлемдік көркем әдебиет туындыларының эстетикалық және тәрбиелік әлеуетін және оның мәдениетпен байланысын түсінуге ықпал етеді. Әлемдік әдебиет пен мәдениеттің даму тарихының негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 7
  • Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)

    Пән мифологиядан қазіргі әлем әдебиетіне дейінгі әдеби-тарихи процестердің маңыздылығын түсінуді, мифология, мәдениеттану, тарих және әлем әдебиеті саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды; белгіленген кезеңдегі жазушылардың шығармашылығындағы әдістер мен бағыттарды түсінуді қалыптастырады. Білім алушылар әдеби мәтінді жанрлық ерекшелік, көркемдік әдістің ерекшелігі тұрғысынан талдау, түсіндіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
  • Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
  • Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
  • Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
  • Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
  • Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
  • Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
  • Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
  • Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
  • Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
  • Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
  • Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
  • Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
  • Тарихи фактілерді, принциптерді, рухани құндылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білуге негізделген тиімді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асырады
Top