Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01724 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті(IP) в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Түрік тілі (А1)
Классикалық орыс әдебиеті (18-19 ғғ.)
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Түрік тілі ( А2)
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
-
2 Оқу жылы
Ататүрік принциптері
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Түркі мемлекеттер тарихы
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
Креативті көшбасшылық
Орыс тілінің морфемикасы және сөзжасамы
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі
Педагогикалық зерттеулер
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Оқыту әдістері мен технологиялары
Ясауитану
-
3 Оқу жылы
Көптілді оқытудың теориясы мен тәжірибесі
Психолингвистика
Орыс тілінің синтаксистік құрылымы
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Орыс-қазақ екі тілділік жағдайындағы тілдік жүйелердің өзара әрекеттестігі
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Риторика және сөйлеу жазу негіздері
Тиімді қарым-қатынас
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Күрделі емле мен пунктуация мәселелері
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Көпмәдениетті кеңістіктегі тіл экологиясы
Нейминг және копирайтинг негіздері
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Сөйлеу мәдениеті және стилистикасы
Мәнерлеп оқу
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновация
Жалпы тіл білімі
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің тәжірибесіндегі сандық технологиялар
Заманауи оқу стратегиялары
Этнолингвистика негіздері
Фольклор эстетикасы және ескі орыс әдебиеті
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Орыс әдебиетінің сыны
Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы
Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу)
Орыс тілінің фактілері туралы тарихи түсініктеме
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын модельдеу
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Орыс әдебиетінің тарихы (9-17 ғғ.)
Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі
Ғылымның және академиялық жазудың метатілі
Орыс әдебиеті теориясы
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.
- Тарихи фактілерді, принциптерді, рухани құндылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білуге негізделген тиімді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асырады