7M01411 Дене шынықтыру және спорт в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты - білім алушылардың жеке мүдделері мен қабілеттерін, жалпы орта және жоғары білім талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды және дене шынықтыру мен спорт саласындағы жетістіктерді қолдана отырып, білім беру процесін жобалауға қабілетті кәсіби педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесін кескіндеу
ТСТ дамуының қазіргі жағдайы мен тарихы. ТСТ-дегі жарыс әрекетінің сипаттамасы. ТСТ-да жоғары білікті командаларды дайындаудың заманауи жүйесінің теориясы мен әдістемесі. Спортшылардың ТСТ -де жаттықтыру құралдары, әдістері және принциптері. Спортшыларды ТСТ -гі дайындауды басқару. Жаттығу жүктемелері және ТСТ қалпына келтіру. ТСТ -дегі жарыстар жүйесі. Спортшыларды даярлау жүйесін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ДШжС туралы ғылымдағы қазіргі мәселелер
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесіндегі терминология мәселелері мен түсінік аппараты. Дене шынықтыру және спорт туралы ғылыми білім жүйесі, оның қазіргі құрылымы. Қазіргі талаптарға сай дене тәрбиесінің көп жылдық процесінің құрылымын оңтайландыру мәселесі. Заманауи спорт теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелері. Арнайы және арнайы емес дене шынықтыруды жетілдіру мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары жетістіктер спортындағы ғылыми зерттеулер технологиясы
Жоғары жетістіктер спорттағы ғылыми зерттеудің қазіргі мәселелері. Ғылыми зерттеу туралы түсінік, зерттеу қызметінің ғылыми белгілері. Спорттағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен логикасы. Спорттағы және дене тәрбиесіндегі ғылыми зерттеудің педагогикалық технологиялары. Ғылыми зерттеу әдістері. Спорттағы жоғары жетістіктерді модельдеу. Жоғары жетістіктер спорттағы ғылыми зерттеулердің жеке жоспарын жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметі
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметі, оның мәні, ерекшеліктері мен мазмұны. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық қабілеті және оның мәні. жалпыдидактикалық қағидаттар. Жоғары мектептегі білім мазмұны. Жалпыдидақтикалық әдістер жүйесіндегі жоғары мектепте оқыту әдістері және олардың мәні. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру формалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру саласындағы маманның кәсіби қызметі
Қазіргі жағдайда дене шынықтыру мамандарын кәсіби даярлау. Дене шынықтыру саласындағы маманның кәсіби қызметінің түрлері мен салалары. Жалпы білім беру мекемелерінде дене шынықтыруды оқыту. Спорт бойынша жаттықтырушының қызметі. Дене шынықтыру-спорт қызметі саласындағы спорт жетекшісі (менеджер). Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарға және басшы қызметкерлерге қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО - да жалпыкәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
ЖОО оқытушысының кәсіби қызметі. ЖОО-да жалпы бейіндеуші пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негіздері. ЖОО-да жалпы бейіндеуші пәндерді оқытудың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік ерекшеліктері. ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері, формалары мен құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Оқу орындарындағы ДШменС бойынша оқу үндерісін жобалау
ЖОО-да білім беру бағдарламаларын құру негіздері. Педагогикалық жобалаудың ерекшеліктері мен принциптері. Білім беру бағдарламаларының жіктелуі. Білім беру бағдарламаларын жобалау кезеңдері. Білім беру бағдарламасының мазмұнын жобалау. Білім беру бағдарламасының құрылымы. Оқу жоспарын модульдік құру. Білім беру бағдарламасының оқу-әдістемелік материалдарын жобалау және әзірлеу.Бакалавриат және магистратураның білім беру бағдарламаларын әзірлеу ерекшеліктері. ЖОО-да білім беру процесінің интерактивтілігін жүзеге асыру технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖOO - да окытудың замануи технологиялары
Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық сипаттамалары. Негізгі педагогикалық технологиялардың мәні мен ерекшеліктері. Жалпы педагогикалық процестің технологиялық негізі ретінде. Кейс-әдіс негізінде оқыту процесін ұйымдастыру ерекшеліктері. Білім беру үдерісінде іскерлік ойындарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Спорттық жаттығудың әдіснамасы мен технологиясын құру және басқару
Жаттығу процесі және спорттық жаттығу жүйесі басқару объектісі ретінде. Спорттық жарыстар жүйесі және жарыс әрекетінің сипаттамасы. Спорттық шеберліктің қалыптасу үрдісінің заңдылықтары. Жеке спорттық бейімділіктің диагностикасындағы өлшемдер мен тәсілдер. Спортшының жағдайы мен жаттығу жүктемесінің арасындағы өзара байланыс. Микроциклдегі әр түрлі жүктемелермен сабақтардың үйлесуі. Жаттығу процесін құру және басқару технологиясының принциптері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Спортшыларды дайындаудың инновациялық технологиялары
Спортшылар мен командалардың дене дайындығының инновациялық технологиялары. Спортшылар мен командаларды техникалық даярлаудың инновациялық технологиялары. Спортшылар мен командаларды психологиялық даярлаудың инновациялық технологиялары. Спорттық медицинаның инновациялық технологиялары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО-дағы оқу үдерісін әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету
Кафедра ЖОО-ның әдістемелік жұмыс орталығы ретінде: оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етудегі кафедраның рөлі мен міндеттері. Білім беру үдерісін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету. Әр түрлі оқу сабақтарын өткізу әдістемесі. Оқытудың белсенді әдістері және оларды таңдау. Оқытудың заманауи техникалық құралдары. Оқытудың инновациялық технологиялары. Оқу процесінің психологиялық-педагогикалық негіздері. ЖОО-дағы оқу сабақтарын талдау әдістемесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Спорттық жетістіктерді болжаудың әдіснамасы мен технологиясын
Жоғары спорттық жетістіктер туралы білімнің пайда болуы және эволюциясы. Спорттағы болжау мәселесінің әдіснамалық және теориялық аспектілері. Спорттағы болжау технологиясы. Жоғары спорттық жетістіктерді болжау жүйесін практикалық қолданудың өзекті бағыттары мен әдістері. Болжау кезінде ең мықты спортшылардың модельдік сипаттамалары мен модельдері. Спорттық нәтижелерге қол жеткізуге теріс әсер ететін факторлар және оларды жеңу шарттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Спорттағы модельдеу және спортшылардың функционалдық жағдайын бағалау технологиясы
"Спорттағы моделдеу"ұғымының анықтамасы. Спорттық жаттығуда модельдеу. Спорттағы модель түрлері. Спорт теориясы мен тәжірибесінде моделдеудің әдістемелік тәсілдері. Спортшылар ағзасының функционалдық жағдайын зерттеу және бағалау технологиясы. Функционалдық сынамалардың түрлері мен технологиясы. Физикалық жұмысқа қабілеттілікті зерттеу және бағалау. Нәтижелері бойынша ұсыныстарды ескере отырып, жаттығу процесінің бағыттылығын бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жанжалтану негіздері
Жанжалтануға кіріспе. Жанжалтанудың пайда болуы және дамуы. Жанжалтанудың әдіснамалық негіздері. Жанжал әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Жанжал динамикасы. Жанжалтануды аяқтау және шешудің негізгі нысандары. Тұлға ішіндегі қақтығыстар. Тұлғааралық жанжалдың жалпы сипаттамасы. Өзара іс-қимылдың түрлі салаларындағы қақтығыстар. Тұлғааралық және топішілік қақтығыстар. Өзара іс-қимылдың түрлі салаларындағы қақтығыстар. Білім беру және спорт қызметі жағдайындағы қақтығыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқу жетістіктерін педагогикалық бақылаудың белсенді әдістері
Бағалау сапаны басқару элементі ретінде. Педагогикалық өлшеулер теориясы. Педагогикалық бақылау концепциясы: педагогикалық бақылау, оның құрылымы мен мазмұны. Оқу үрдісіндегі бақылау түрлері. Бақылау функциялары. Бақылау принциптері. Педагогикалық бақылаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Оқыту нәтижелерін бағалаудың дәстүрлі құралдары. Білім берудегі бақылау мен бағалаудың инновациялық тенденциялары. Оқу жетістіктерін педагогикалық бақылаудың белсенді әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде дене шынықтыру және спорт саласындағы қазіргі заманғы үрдістер мен даму бағыттарын түсінуді және дамып келе жатқан кәсіби-бағытталған білімді көрсету.
- Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру, оқу, сауықтыру, ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық, басқарушылық және мәдени-ағарту қызметін жобалауда білімдер мен түсініктерді қолдану.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
- Дене шынықтыру және спорт саласында білім беру, жаттығу, рекреациялық, ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару және мәдени-ағартушылық қызметті жобалау кезінде білім мен түсініктерді қолдану.
- Мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және толық жеткізе білу; командада тиімді әлеуметтік өзара әрекеттестікте коммуникативтік қабілеттерін көрсету.