Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02104 Актерлік өнер в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Би

    Мақсаты-хореографиялық композицияларды орындаудың әртүрлі стильдерін, жанрларын, мәнері мен техникасын игеру. Классикалық бидің жаттығу жаттығулары. Тарихи-тұрмыстық және заманауи бал билері. Халықтық-сахналық би. Әр түрлі жанрлық бағыттағы хореографиялық композициялардың негізгі қимылдарын орындау әдістемесі. Қимылдарды орындау техникасы. Музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесі. Ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыка теориясы

    Пәннің мақсаты: оқушылардың музыкалық-практикалық іс-әрекетінде қажетті білімдерді меңгеру және жүйелеу, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері; Ноталық жазу; Музыкалық ырғақ пен өлшеу; Өлшем және екпін; Интервалдар; Аккордтар; Мажорлық лад; Минорлық лад; Халықтық музыка ладтары; Тональдықтегі интервалдар; Туыстық тональдық; Хроматизм; Модуляция; Музыкалық ілдің элементтері және құрылымы; Әуен; Музыкалық синтаксис.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетінің тарихы

    Мақсаты: қазақ әдебиетінің даму тарихын қазақ ауызша халық шығармашылығынан бастап зерттеу, қазақ жазба әдебиетінің пайда болуы. Қазақ ауызша халық шығармашылығының шығармалары. Кеңес дәуіріндегі қазақ әдебиеті. Жамбыл Жабаевтың шығармашылығы. ХХ ғасырдың екінші және үшінші тоқсанындағы әдебиет. Олжас Сүлейменовтің шығармашылығы. Қазіргі қазақ әдебиеті. Қазақстаннан тыс Қазақ әдебиеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ театрының тарихы

    Мақсаты: қазақ театрының құрылуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін, сондай-ақ актерлік өнер мен режиссураның ұлттық стилінің өзіндік ерекшелігін зерттеу. Қазақ театрының тарихы. Қазақ театры, әлемдік өнердің бір бөлігі ретінде. Қазақтардың ауызша халық шығармашылығы. Ұлттық театрдың пайда болуы. Ұлттық сахна өнерінің ерекшеліктері. Қазақ театры 1920-1930 ж.ж. Қазақстанның сахна өнері мен драматургиясының алғашқы қадамдары. Халық шығармашылығы. Қазақ театрының ұлттық ерекшеліктері. Елдің театр өнері. Актерлік және режиссерлік өнерді қалыптастыру және кәсібилендіру. Сахна өнері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография негіздері

    Мақсаты: вокалды нөмірдің сахналық қойылымы ретінде хореография негіздерін меңгеру. Би-хореографиялық өнердің жоғары көркемдік формасы. Қазіргі заманғы би (Contemporary Dance) – американдық және еуропалық заманауи би және Постмодерн биінің негізінде қалыптасқан XX - XXI ғғ.басындағы би техникасы мен стильдерін қамтитын би өнерінің бағыты. Еркін пластикалық би-XIX-XX ғасырлар тоғысында пайда болған бидің бір түрі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Актердің хормейстермен (хормен) жұмысы

    Пәннің мақсаты – хорда орындаудың практикалық негіздерін үйрену, актерлердің вокалдық-хор дағдыларын тәрбиелеу. Хор дыбысталуы мен хорды басқару негіздерін білу. Ансамбльге қол жеткізу, дикцияның айқындылығы. Жеке хор қатысушыларымен, хор партияларымен, жалпы хормен (үйлестіру) сабақ жүргізу дағдылары. Көркемдік бейнені түсіну және дирижерлік қимылды түсіну қабілеті. Академиялық әншілік технологияны орнату бойынша Үйлестіру-жаттығу жұмысы, әншілік қызмет үшін дауыс аппаратын қыздыру және баптау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дауысты қою

    Мақсаты: музыкалық, әртістік, көркемдік және жеке ерекшеліктерімен бірге студенттің вокалдық деректерін игеру, вокалдық-техникалық дағдыларын жетілдіру, кәсіби бағдарланған вокалдық орындаушыны дайындау. Шығарманы түсіну, оны жеке түсіну (түсіндіру). Көркемдік мәнерлілік құралдарын таңдау. Жұмыстың эмоционалды орындалуы. Шығарманың бейнесін тыңдаушыға жеткізе білу. Туындыны орындаудың тұтастығы. Сахна мәдениеті және көркемдік еркіндік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахналық сөйлеу

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметіне қажетті табиғи сөйлеу және дауыстық қабілеттерін дамыту және жетілдіру, дикциялық, интонациялық және орфоэпиялық мәдениетті тәрбиелеу. Орфоэпияның негіздері. Сөйлеу техникасы. Тыныс алу-сөйлеудің физиологиялық негізі. Дикция актердың көркемдік мәнерлілік құралы ретінде. Сөйлеу дауысының қойылымы. Ауызша сөйлеу интонациясы. Темп-ритмикалық сөйлеу. Көркем оқу. Поэтикалық сөйлеу. Ауызша әрекет - сөйлеу экспрессивтілігінің негізі. Үзінділер мен спектакльдерде сөйлеу бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Хор жұмысының практикумы

    Мақсаты: барлық талап етілетін вокалдық және дирижерлік-хор дағдыларын, іскерліктерін және дағдыларын дамыту, оларды репертуармен жұмыс істеуде қолдану. Өз партиясын a cappella-да және сүйемелдеуімен шығармаларда жаттау. Ырғақ. Интонация. Фразировка. Дикция. Партияларды тапсыру. A cappella-дағы музыкалық формаларды талдау. Шығарманы гармоникалық талдау. Шығарманы вокалдық-хормен талдау. Туындыны орындаушылық талдау. Партияларды біріктіру. Партияларды тапсыру. Ансамбльде ән айта білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Актер шеберлігі 1

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Актерлік шеберлік негіздеріне кіріспе. Актерлік психотехниканы меңгеру. Актерлік жұмыстағы жаттығулар мен эскиздер. Актерлік бейнені жасаудың теориялық және практикалық негіздері. Тиімді талдау әдісінің теориялық және практикалық негіздері. Актердің рөлі бойынша жұмыс. Актерлік тренинг. Актердің спектакльдегі рөлі бойынша жұмысы. Актердің сахналық мәнерлілігі. Сахналық бейнені жасау бойынша жұмысты аяқтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі 2

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Рөлмен жеке жұмыс істеу және спектакльдермен (қойылымдармен) ұжымдық жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби дағдылар мен білімді қалыптастыру. Қазіргі әлемдегі театр өнері. Театрда және басқа шығармашылық ұжымдарда жұмыс істеу ерекшеліктері. Актерлік шеберлік әдістерін меңгеру. Актерлік шеберлік теориясын білу. Театр өнерінің заманауи формалары мен эстетикасын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Олар осы феноменге байланысты азаматтық позиция қалыптастыру үшін Қазақстан Республикасындағы құқықтық қатынастарды реттеу саласында, сондай -ақ сыбайлас жемқорлықпен күресу саласында білім, білік пен дағдыға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі 3

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Кәсіби және жалпы мәдени көкжиекті кеңейту. Кәсіби қабілеттерін дамыту: байқау, шығармашылық қиял, аналитикалық қабілеттер. Нақты шығармашылық қызмет жағдайында көп функционалды дағдыларды қолдану. Ішкі рухани әлемді дамыту бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәннің мақсаты студенттерді ғылыми жұмысқа дайындау. Курстың/пәннің мазмұны: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және оның құрылымы, эксперименттер жүргізу және тәжірибелік мәліметтерді өңдеу, жылу-энергетика саласындағы проблемалық мәселелерді қою әдістемесі және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін тіркеу. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ғылыми проблеманы қоюды, зерттеу саласындағы ғылыми жетістіктерді талдауды, эксперименттік зерттеулер жүргізуді, эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістерін меңгеруді үйренеді, зерттеу жұмысының нәтижелерін ұсыну дағдыларын алады. Қорытынды баға портфолио қорғау нәтижелері бойынша қойылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Олар осы феноменге байланысты азаматтық позиция қалыптастыру үшін Қазақстан Республикасындағы құқықтық қатынастарды реттеу саласында, сондай -ақ сыбайлас жемқорлықпен күресу саласында білім, білік пен дағдыға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Экология негіздері

    Экологиялық менеджменттің жаңа нысандарын талдау (бағдарламалық-мақсатты экологиялық менеджмент, экологиялық маркетинг, контроллинг, аудит).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты студенттерде жеке қаржыға қатысты шешім қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сонымен қатар цифрлық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін дамыту технологиялар болып табылады. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Пәннің мақсаты – адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің жалпы парадигмаларын және оларды ойын қозғалтқышы арқылы жүзеге асыруды оқып үйрену, студенттердің виртуалды шындықты құру саласындағы интеллектуалдық және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту, қолданбалы іс-әрекетке бейімдеу қабілетін дамыту. бағдарламалық қамтамасыз ету, қолданбалы есептерді шешу үшін виртуалды өңдеу орталарын құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экологиялық менеджмент

    Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың, тиімді басқару шешімдері енуінің жаңа сапалы идеологиясының қажетті атрибуты ретінде, саналы экологиялық көзқарастың қалыптасуын қамтамасыздандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі 4

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Театрмен, оның тарихымен, міндеттерімен, дәстүрлерімен танысу және практикалық танысу арқылы көркемдік, эстетикалық, рухани тәрбие беру және әлемдік драматургия мен түрлі дәуірлер, стильдер мен жанрлар әдебиетінің үздік үлгілерін сахнада шығармашылық тұрғыдан көрсету. Актер шеберлігі бойынша оқытудың теориясы мен практикасы. Актерлік шеберліктің кәсіби дағдыларын дамыту бойынша практикалық сабақтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Актердің балетмейстермен жұмысы

    Мақсаты: хореографиялық өнердің негізгі жанрларын зерттеу арқылы білім алушылардың хореография негіздерін игеруі. Классикалық би. Тарихи-тұрмыстық би. Халықтық би. Заманауи эстрадалық би. Білім алушылардың орындаушылық және қойылымдық дағдыларын, би қозғалысының стилі, сипаты мен мәнері сезімін, ым-ишараның мәнерлілігін, негізгі мәнерлі құралдардың бірі ретінде хореография туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі ән

    Мақсаты-жеке музыкалау дағдыларын қалыптастыру; - Табиғи орындаушылық деректерді дамыту және жетілдіру; - көпшілік алдында сөйлеуге жеке - психологиялық дайындық, сахнада өзін-өзі ұстай білу; - әртүрлі стильдер мен жанрлардағы халық әндерінің әртүрлі үлгілерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Домбыра

    Мақсаты: қызметтегі өзіңдік практикада студенттердің домбырада ойнаудағы музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Домбырада орындау мен ойнаудағы техникалық жаттығулар. Домбырада ойнаудың түрлі техникаларын жетілдіру. Домбырамен ән айту дағдылары, күйлер мен басқа да музыкалық шығармаларды орындаудағы өзіндік жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ансамбль

    Пәннің мақсаты-ансамбльдік дағдыларды игеру, ырғақтық, динамикалық дыбысталу бірлігі мәселелерінде бағдарлай білу. Ансамбль құрамындағы партияларды орындау, солист пен ұжым арасындағы өзара қарым-қатынасты көрсететін шығармаларды орындау, музыкалық шығарманы орындау кезінде көркем образ жасау. Өз партиясын және ансамбль қатысушыларының партиясын тыңдай білу. Музыкалық материалмен өзіндік жұмысты қалыптастыру. Дауыстық аппаратқа ұқыпты қарау. Шығарманың көркемдік және музыкалық орындалуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сахналық жүру

    Мақсаты: дененің пластикалық мәдениетін тәрбиелеу, оқушының табиғи дарындылығын дамыту, қозғалыс және акробатика негіздеріне үйрету. Қиялдың байланысы бар пластикалық жаттығу. Хаотикалық әрекеттер, денені босату (осы дағдыларға ықпал ететін жаттығулар). Тыныс алу, ұтқырлық жаттығулары. Арнайы жаттығуларда икемділік пен ептілікке үйрету. Қиялдың байланысы бар пластикалық жаттығу. Қозғалысты үйлестіруді дамытуға арналған қарапайым жаттығулар. Уақыт пен кеңістіктегі қозғалысты дәл ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Пьесаны талдау

    Мақсаты – драмалық шығарманың мазмұнын ашу, негізгі ойды көрерменге дұрыс жеткізу. Фабула, фактілер, оқиғалар, дәуір, әрекет уақыты мен орны, интрига Қойылымға байланысты ұсынылған жағдайлар – бұл театрға келетін көрермен шудың, жарықтың, декорациялардың, костюмдердің және т.б. спектакльдің ұсынылған жағдайлары ретінде қабылдауына байланысты. Экспозиция, қойылым, іс-әрекеттің дамуы, шарықтау шегі, денуация,эпилог.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Актер шеберлігі 5

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Топтық және шағын топтық дайындықтар. Жеке жұмыс. Дайындалған спектакльдерді, бағдарламаларды және концерттік қойылымдарды көрсету. Музыкалық этюдтермен жұмыс. Спектакльдің мәнерлі құралдары. Пьесаның мақсатын және оның әрекетін анықтау. Пьесаның негізгі оқиғаларын анықтау. Пьесаның бейнелі шешімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Эстрадалық ән айту

    Мақсаты: музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті вокалдық дағдыларды қалыптастыру, музыкалық-орындаушылық мәдениетті қалыптастыру, ой-өрісін дамыту, Орындаушы, жетекші және оқытушы ретінде қазіргі эстрада саласында кәсіби жұмысқа дайындау. Әншілік диапазонды дамыту. Вокалдық интонация. Эстрадалық вокалдық техника. Музыкалық композицияның ырғақты негізі. Дауыс динамикасын басқару әдістері. Ансамбльде ән айтудың ерекшеліктері. Әр түрлі стильдегі жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Фортепиано

    Мақсаты: студенттердің өз бетінше практикалық қызмет үшін қажетті фортепианода музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Фортепианода ойнау дағдыларын практикалық қалыптастыру. Техникалық дағдыларды жетілдіру. Музыкалық шығармамен өзіндік жұмыс. Фортепианода ойнаудың орындаушылық тәсілдері. Әлемдік музыкалық мәдениеттің стилі, жанры және бағыты бойынша әртүрлі шығармаларды зерттеу. Бұл пәнді оқытуда оқытудың белсенді әдістері қолданылады: алынған оқу материалын логикалық түсіну, музыкалық ақпаратты практикалық игеру әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап

    Мақсаты: білім алушылардың алған базалық білімі, Аспаптық орындаушылық саласындағы іскерліктері мен дағдылары негізінде олардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту. Студенттердің таңдаған мамандануы бойынша өзіндік практикалық іс-әрекет үшін қажетті аспапта ойнау музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту. Музыкалық шығармамен өзіндік жұмыс. Аспапта ойнаудың орындаушылық тәсілдері. Бұл пәнді оқытуда оқытудың белсенді әдістері қолданылады: алынған оқу материалын логикалық түсіну, музыкалық ақпаратты практикалық игеру әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Сольфеджио

    Мақсаты: білім алушының музыкалық есту қабілетін, есте сақтау қабілетін, метроритмдік сезімін дамытуға бағытталған білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру. Музыкалық мысалдарды сольфеджиялау. Гармоникалық тізбекті есту талдауы. Музыкалық диктанттарды жазу. Музыкалық мысалдың жанрлық және стилистикалық ерекшеліктеріне байланысты дауыстар немесе қосымша дауыстарды жазу. Бұл пәнді оқытуда оқытудың белсенді әдістері қолданылады: алынған оқу материалын логикалық түсіну, музыкалық ақпаратты практикалық игеру әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сахналық жекпе-жек

    Мақсаты-суық қарудың әртүрлі түрлерінде қауіпсіз ұрыс әдістерін игеру, актерге қажетті бірқатар физикалық және психофизикалық қасиеттерді дамыту: назар, реакция жылдамдығы, икемділік, ептілік, ырғақ, ұрыс сезімі, экспрессивті форма сезімі. Сахналық жекпе-жек техникасының негізгі элементтері. Акробатикалық жаттығулар. Сахналық жекпе-жектің негізгі әдістері - өзара әрекеттесу, қорғаныс әрекеттерін басу немесе соққы беру арқылы жаттықтыру. Заманауи тақырыптағы қойылымда сахналық жекпе-жектің негізгі техникасын үйрету. Жұдырықтасу және күрес техникасы. Өтілген материалға негізделген арнайы жаттығулар мен зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Актердің режиссермен жұмысы

    Мақсаты-драма театрында режиссердің ойы негізінде актерлік құралдармен көркем образдар жасаудың теориясы мен технологиясын білу. Сахналық шығармашылықтың негізгі этикалық, эстетикалық және көркемдік нормаларын, спектакльдің бірыңғай көркемдік ниетімен ұжымдық жұмысқа қосу тәсілдерін түсіну. Актерлік құралдармен көркем образдар жасау дағдыларын дамыту. Спектакльде рөл жасау жолында режиссермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Дене қимылы жаттығулары

    Мақсаты-жалпыадамзаттық мәдениет кеңістігінде белсенді шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға дайын жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру. Физикалық қозғалыстарды оқыту туралы негізгі білім мен жалпы идеяларды игеру. Дағдылар мен қабілеттерді жетілдіру, қозғалыс мәдениетін қалыптастыру, қозғалыс тәжірибесін жалпы дамытушы және түзетуші бағыттағы дене жаттығуларымен байыту. Тұлғаның жағымды қасиеттерін, эстетикалық және адамгершілік тәрбиесін, оқу және шығармашылық іс-әрекеттегі ұжымдық өзара іс-қимыл мен ынтымақтастық нормаларын тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі 6

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Серіктеспен өзара әрекеттесу жаттығулары. Музыкалық-драмалық материалды зерттеу. Жеке нөмірлермен, спектакльдерден үзінділермен концерттік бағдарламалар. Шығармашылық қызметтің нақты жағдайларына бейімделу. Шығармашылық қызығушылық және өнімділік. Тұтас спектакль жасау процесінде режиссермен шығармашылық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Әлемдік көркем мәдениеті

    Мақсаты: студенттердің бойында әлемдік көркем мұра және заманауи әлемдік мәдени кеңістік саласында ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Қарапайым жүйеден қазіргі заманғы өнерге дейінгі мәдени және тарихи дәуірлер әр түрлі өнер түрлерінде көрінеді. Ежелгі Египеттің көркем мәдениеті. Ежелгі Грецияның көркем мәдениеті. Ежелгі Римнің көркем мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік-мәдени негіздері. XVII-XVIII ғасырлар дәуірінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері.қазіргі әлемдік өнердің даму ерекшеліктері мен тенденциялары. Пәнді оқу кезінде белсенді оқыту әдістері қолданылады: зерттеу, диалогтық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлемдік театр тарихы

    Мақсаты – студенттерді әлемдік театрдың даму және одан әрі кәсібилендіру процесімен, оның негізгі түрлерімен: драмалық, опера және балет, сондай-ақ оның аралас түрлерімен таныстыру. Ежелгі театр. Ортағасырлық театр. Халықтық рәсімдер мен діни мерекелер. Қайта Өрлеу Дәуірі. Комедия дель арте. Италиядағы балет. Опера тарихы. Шығыс Театры. Ресей Театры. АҚШ театры. Театр түрлері. Театр фестивальдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі 7

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Күнделікті жаттығу-алдағы дайындық немесе спектакль материалы бойынша баптау. Музыкалық-драмалық спектакль, концерт, сондай - ақ студияда кино және телекамераның алдында рөлді орындау жағдайында көрермен аудиториясымен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. Оқу спектакльдерін дайындау, түрлі жанрлық және стильдік бағыттағы телевизиялық қойылымдар мен фильмдерге қатысу кәсіби жағдайларға барынша жақындатылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Мәдениеттегі Менеджмент

    Мақсаты: мәдениет саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, мәдениет және өнер ұйымдарына қатысты менеджменттің жаңа технологияларын игеру, сондай-ақ мәдениет саласындағы басқару үшін қажетті барлық дағдыларды игеру. Бағдарлай жағдайларда қазіргі заманғы арт-нарығы. Әлемдік және қазақстандық арт-нарықтағы заманауи, тарихи және қоғамдық-экономикалық жағдайға сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдау. Арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасайды. Мәдениет саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды насихаттауға бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Өнердегі Менеджмент

    Мақсаты: өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, мәдениет пен өнер ұйымдарына қатысты менеджменттің жаңа технологияларын игеру, сонымен қатар өнер саласындағы менеджмент үшін қажетті барлық дағдыларды игеру. Бағдарлай жағдайларда қазіргі заманғы арт-нарығы. Әлемдік және қазақстандық арт-нарықтағы заманауи, тарихи және қоғамдық-экономикалық жағдайға сәйкес басқарушылық шешімдер қабылдау. Арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасайды. Өнер саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды ілгерілетуге бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Актер психологиясы

    Мақсаты: студенттерді актер психологиясының негізгі мәселелерімен таныстыру; нақты психологиялық білімді игеруге қажетті категориялық аппаратты қалыптастыру. Актер психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Шығармашылықты түсінудің негізгі тәсілдері. Шығармашылық теориясы. Қазіргі зерттеулердегі шығармашылық мәселесі шығармашылық тұлғаның жеке және типологиялық ерекшеліктері. Шығармашылық қабілеттер мәселесі. Онтогенез процесінде шығармашылықтың дамуы. Шығармашылық диагностикасы. Шығармашылық және білім беру кеңістігі. Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру стратегиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Курстың мақсаты-әлем әдебиетінің тарихы, оның дамуының негізгі заңдылықтары, шетел әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармашылығы бойынша базалық теориялық білімді меңгеру. Антикалық әдебиет. Орта ғасырлардағы, Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттер және XVII-XVIII ғасырлардағы әдебиеттер. Данте. Петрарка. Бокаччо. Рабле. XVII ғасыр әдебиеті. Классицизм. Корнель. Расин. Мольер. XVIII ғасыр әдебиеті. Ағарту Дәуірі. ХІХ ғасыр әдебиеті. Романтизм және реализм. Реализм. Символизм. Натурализм. Неоромантизм. Эстетизм. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет. Реализм, модернизм. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет. Реализм, постмодернизм.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы

    Мақсаты: болашақ мамандарда қазіргі қазақстандық композиторлардың, әншілердің – Павлодар Ертіс өңірі өкілдерінің шығармашылығы туралы негізгі ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Павлодар Ертіс өңірінің қазіргі заманғы композиторларының, әншілерінің шығармашылығы мысалында мазмұны, стилі, формасы тұрғысынан қазіргі заманғы музыкалық шығармашылықтың алуан түрлілігіне неғұрлым тән құбылыстарды қамту. Жастарды эстетикалық тәрбиелеу үшін көркемдік-кемелді, неғұрлым құнды қазіргі заманғы музыка үлгілерін зерделеу. Жастар арасында қазақ халқының қазіргі заманғы ән мұрасын белсенді насихаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Дүниежүзілік әдебиет тарихы

    Мақсаты: әлем әдебиетінің тарихы туралы нақты білімнің толық көлемін қалыптастыру, жазушылардың жеке шығармашылығын, жеке әдеби шығармаларды және тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын өз бетінше түсіну қабілетін дамыту. Ежелгі Әдебиет. Еуропалық ежелгі әдебиет. Орта ғасырлар мен Қайта өрлеу. Ортағасырлық лирика. Рыцарлық роман. Данте шығармашылығы. Әдебиет XVII-XVIII ғғ. Романтизм Әдебиеті. Романтизм көркемдік әдіс, әдеби бағыт және стиль ретінде. XIX ғ . әдебиеті. Реализм әдіс және бағыт ретінде. ХХ-ХХІ ғғ. әдебиеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігі бойынша тренингтер

    Мақсаты: сахналық мінез-құлық негіздерін қалыптастыру, әртістік қабілеттерін дамыту, актерлік шеберлік элементтерін игеру. Көркем шығармашылықтың басты ерекшелігі ретінде шындықты бейнелі түсінуге деген ұмтылысты тәрбиелеу. Қабылдау. Сахналық назар. Қиял. Өзара әрекеттесу. Импровизация. Психологиялық азаттық. Музыкалық-пластикалық жаттығулар. Қабылдау сипатын бақылау. Бақылау негізіндегі этюдтер. Ұсынылған жағдайлар. Ішкі монолог. Музыкалық тақырыптағы эскиздер. Суреттер бойынша этюдтер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Костюм тарихы

    Пәннің мақсаты-костюмнің формасы, құрылымы, қызметі туралы идеяларды тарихи аспектіде дамыту; - эстетикалық талғамға ие, айналамыздағы пәндік әлемнің сұлулығын сезімтал қабылдай алатын үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Грим

    Мақсаты: дамыған көркемдік қабілеттері бар, грим жасау өнерін меңгерген білікті мамандарды даярлау. Грим өнерінің теориялық негіздері. Арнайы материалдар мен макияж құралдарын қолдану дағдыларын дамыту. Білім алушылардың гримдеудің техникалық тәсілдерін практикалық меңгеруі. Білім алушылардың эстетикалық мәдениетін, олардың көркемдік талғамын тәрбиелеу. Макияждың түрі мен техникасы. Театр костюмдері мен керек-жарақтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Павлодар Ертіс өңірінің ән мәдениеті

    Мақсаты: қазақстандық композитор-әншілердің – Павлодар Ертіс өңірі өкілдерінің шығармашылығы туралы негізгі білімдер мен түсініктерді қалыптастыру. Павлодар Ертіс өңірінің көрнекті композитор-әншілерінің шығармашылығы мысалында халық музыкалық шығармашылығының неғұрлым типтік құбылыстарын мазмұны, стилі, формасы тұрғысынан олардың алуан түрлілігімен жүйелі түрде көрсету. Майра Шамсутдинова, Естай Беркімбаев, Жаяу Мұса Байжанов, Иса Байзақов және т. б. ән мұрасының стильдік ерекшеліктерін зерттеу және салыстырмалы талдау. Пәнді оқу кезінде белсенді оқыту әдістері қолданылады: зерттеу, диалогтық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Макияж негіздері

    Пәннің мақсаты-визаждау негіздеріне оқыту, студенттердің визажистика саласында арнайы білім, білік және дағды алу. Визаж саласында арнайы кәсіби білімді қалыптастыру. Заманауи визаждың негіздерімен танысу. Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, студенттердің эстетикалық сезімдерін дамыту. Әлемдегі макияж өнерінің рөлі туралы идеяларды қалыптастыру. Косметикалық құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы, гигиена және ресурс үнемдеу талаптарын сақтау бойынша базалық дағдылар мен икемдерді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі 8

    Мақсаты: актерлік шеберліктің ішкі және сыртқы техникасын, өзін-өзі жұмыс істеу әдістері мен рөлін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын ұстанатын, актерлік өнерге қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын актердің жеке басын қалыптастыру. Оқу театрының сахнасында қойылым. Студенттердің өзіндік жұмыстарын көрсету. Концерттік бағдарлама. Актерлік шеберлікті кәсіби және жеке өзін-өзі жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру. Дипломдық репертуардың рөлі бойынша жұмыс. Кәсіби тәжірибені қалыптастыру, оның ішінде көрермендермен қарым-қатынаста. Қорытынды дипломдық спектакль қою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау, Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау туралы білімі бар.
  • Түрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдарлай алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады.
  • Кәсіби қызметте теориялық және тарихи білімді қолдануға, нақты тарихи кезеңнің эстетикалық идеяларына байланысты кең мәдени-тарихи контексте өнер туындыларын меңгеруге қабілетті.
  • Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерге экономикалық бағалау жүргізеді.
  • Кәсіпкерлік қызмет, кәсіпкердің құқықтық мәртебесі, кәсіпкерлердің құқықтарын қорғау және шаруашылық дауларды шешу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама туралы білімі бар.
  • Ой-өрісі мен ойлау мәдениеті кең тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін театр ғылымдары саласындағы білімді қолданады, әлем халықтарының театр мәдениетіне төзімділігін көрсетеді, мәдени-тарихи контексте рухани құндылықтарды насихаттайды.
  • Мәдениет және өнер саласында бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру әдістерін қолдана алады, ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарына баулу арқылы азаматтарды патриоттық және эстетикалық тәрбиелеуге жағдай жасайды.
  • Орындаушылық қызметте өзінің білімі мен дағдыларын қолданады, орындалатын қойылымдарды шығармашылық түсіндіру міндеттерін шешеді, орындаушылық міндеттерді неғұрлым тиімді шешу нұсқаларын таңдайды.
  • Театр ұжымының әртісі ретінде сахна мәдениеті мен орындаушылық шеберлігінің, саналы, ұжымдық тәртіптің жоғары деңгейін көрсетеді.
  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін музыка ғылымдары саласындағы білімді қолданады.
  • Спектакльдерде, концерттерде, теле және радиохабарларда, кинофильмдерде, басқа да шығармаларда рөлдерді орындауда практикалық дағдыларды пайдаланады, тренажерлармен дербес айналысады, орындалатын рөлдердің, партиялардың сипатына сәйкес келетін сыртқы нысанды сақтайды және қолдайды; тікелей қатысатын қойылымның идеясын талқылауға қатысады.
  • Берілген біліктілікке сәйкес келетін сахналық өнер түрінің мәнерлі құралдарын пайдалануды көздейтін актерлік шеберліктің ерекшелігі бойынша білімді қолданады.
Top