7M07106 Биомедициналық инженерия в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - биомедициналық инженерия саласында заманауи технологиялар мен тұрақты даму әдістерін қолданып, биомедициналық техниканы цифрландыруды, экологиялық қауіпсіздікті және денсаулық сақтау саласына инновациялық шешімдерді интеграциялауды қамтамасыз ете алатын жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M102 Роботты техника және мехатроника
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Өнертапқыштық есептерді шешу теориясы
Мақсаты: пәнді игеру-практикалық және кәсіби мәселелердің шешімдерін іздеуде өнертапқыштық мәселелерді шешудің құралдарын әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: өнертапқыштық мәселелерді шешу феноменімен және оның заманауи архитектоникасымен танысу. Шығармашылық міндеттер деңгейлерін сипаттау және негізгі ұғымдарды игеру. Проблемалық жағдайлардың функционалдық табиғаты туралы түсінік (олар өнертапқыштық және өнертапқыштық емес міндеттерге қалай "бөлінеді"). Жүйелік тәсіл негізінде техникалық объектінің сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық ақпараттық жүйелер
Пәнді оқытудың мақсаты-медициналық ақпараттық жүйелерді құру принциптерімен, әдістерімен және құралдарымен, медициналық ақпараттық ресурстармен танысу. Заманауи есептеу техникасы мен жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, медициналық ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимыл тәсілдері мен құралдарын зерделеу. Әртүрлі бейіндегі емдеу мекемелерінде медициналық ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу, енгізу және пайдалану дағдыларын игеру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық салада техникалық шығармашылық әдістерін қолдану
Пәнді оқытудың мақсаты-инновациялық қызметте техникалық шығармашылық әдістерін практикалық қолдану негіздерін игеру. Инновациялық қызметте техникалық шығармашылық әдістерін қолданудың негізгі білімі мен дағдылары ұсынылады. Курсты оқығаннан кейін магистрант инновациядағы техникалық шығармашылық әдістерін талдау, синтездеу және жобалау қабілетін көрсетуі керек.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық жүйелердің сенімділігі және диагностикасы
Пәнді оқытудың мақсаты - жобалау сатысында техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеу, пайдаланудағы техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеу, жабдықтың істен шығуын болжау және алдын алу үшін ықтималдық теориясын қолдану, қолданыстағы жабдықты диагностикалау әдістерін зерделеу. Тиісінше, "Техникалық жүйелер мен құрылғылардың диагностикасы және сенімділігі" пәнін оқыту болашақ мамандарды техникалық жүйелердің сенімділігі мен өміршеңдігі теориясының негізгі ережелерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биомедициналық сигналдарды сүзу және анықтау
Мақсаты: пәннің мақсаты биотехникалық және медициналық жүйелерді құруда қолданылатын биомедициналық сигналдар мен деректерді өңдеу әдістері мен алгоритмдерін зерттеу болып табылады. Мазмұны: пәнді оқу магистранттарға биомедициналық ақпаратты өңдеу және талдау бойынша инженерлік және теориялық дағдылардың негіздерін береді. Артефактілерді сүзу және жою, биомедициналық сигналдың дискретті дәуірлерін анықтау, суреттерді жіктеу және диагностикалық шешімдер қабылдау үшін компьютерлік технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биомедициналық зерттеулердегі математикалық статистика және ықтималдық теориясы
Мақсаты: пәнді игеру-кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Мазмұны: Оқиғалар. Ықтималдық. Жалпы ықтималдық қасиеттері. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы. Ықтималдықтың геометриялық анықтамасы. Математикалық күту. Дисперсия. Ковариация. Корреляция коэффициенті практикалық кәсіп математикалық күту. Корреляция коэффициенті шекті теоремалар дәріс сабағы Үлкен сандар заңы. Орталық шекті теорема
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өлшеу ақпараттарын цифрлық өңдеу
Пәнді оқытудың мақсаты - ақпаратты қабылдау мен жеткізудегі сигналдарды цифрлық өңдеудің рөлі мен мәнін, сигналдарды цифрлық ұсынудың ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерттеу, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникациялық, ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде цифрлық өңдеуді жүзеге асыру және оны ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Белгісіздік жағдайында зияткерлікті басқару
"Белгісіздік жағдайындағы интеллектуалды басқару" пәні үздіксіз динамикалық объектілердің белгісіздік жағдайындағы басқару мәселелерін зерттеуге бағытталған. Сезімталдық теориясының құралдары, аралық модельдік көріністер, жалпыланған модальды басқару, Ляпунов функциялары және адаптивті басқару әдістері зерттелуде. Басқару заңдарының құрылысы, жүйелерге олардың жұмыс істеу сапасының негізгі көрсеткіштері тұрғысынан сенімділік береді. Бейімделмейтін және бейімделгіш басқару әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік басқару жүйесі және ақпаратты өңдеу
Пән теориялық негіздерді зерттеуге және нейрондық желілермен, генетикалық алгоритмдермен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеудің практикалық дамуына бағытталған. Басқару үшін зияткерлік жүйелерді пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Барлық ақпараттық технологиялар арасындағы зияткерлік әдістердің орнын түсіну. Негізгі Зияткерлік технологиялар туралы түсінік, оларды компьютерлік басқару жүйелерінде қолдану және қолданбалы есептерді шешу үшін қолдану
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Биомедициналық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты - медициналық-биологиялық зерттеулерге арналған техникалық және бағдарламалық құралдар туралы, биосигналдарды өңдеу алгоритмдерін құру туралы, биологиялық объектіден алынған физикалық ақпаратты өңдеу әдістері мен технологиялары туралы, Компьютерлік жүйелер туралы, ақпаратпен жұмыс істеу құралы ретінде, бағдарламалық қамтамасыз етуді құру және сүйемелдеуді автоматтандыру әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Медициналық-техникалық кәсіпорындарындағы маркетинг пен менеджмент негіздері
Пәнді оқу мақсаты - жаңа медициналық техниканы пайдалану және сервистік қызмет көрсету саласында және өнеркәсіптік тауарлардың ерекше түрі ретінде медициналық бұйымдардың ерекшелігі саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ командада практикалық жұмыс істеу дағдыларын игеру, проблемаларды талдау және басқарушылық шешімдердің нұсқаларын әзірлеу. Медициналық-техникалық бейіндегі кәсіпорындарда негізгі ұғымдар мен санаттарды, сондай-ақ менеджмент пен маркетингтің даму үрдістерін зерделеу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биотехникалық жүйелер мен технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты - биотехникалық жүйелер мен технологияларды талдау және құру әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Биологиялық және техникалық жүйелердің өзара әрекеттесу процестері егжей-тегжейлі қарастырылады. Биотехникалық жүйелер мен технологияларды биология мен медицинаның әртүрлі салаларында қолдану мүмкіндігін көрсету. Биотехникалық жүйелердің құрамындағы ағзаның жағдайы және әсер ету параметрлері туралы ақпаратты көрсету ерекшеліктері, биотехникалық технологиялардың дамуының негізгі заманауи тенденциялары зерттелуде.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс ғылыми танымның тарихи дамуы мен философиялық пайымдауы, ғылыми теориялардың эволюциясы, әлемнің ғылыми картиналарын құрудағы ғылыми зерттеудің принциптері мен әдістері тұрғысынан ғылыми танымның негізгі проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән ғылым тарихы мен философиясын зерттеу негізінде сыни және сындарлы ғылыми ойлауды дамыту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қазақстандық ғылымды және оның даму перспективаларын құрудағы ғылымның және инженерлік-техникалық қызметтің дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Биотехникалық және медициналық жүйелердегі басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - әр түрлі мақсаттағы биотехникалық жүйелерді және денсаулық сақтауды басқарудың автоматтандырылған жүйелерін құру кезінде қолданылатын автоматты және автоматтандырылған басқару теориясы мен әдістерін зерттеу. Биотехникалық жүйелерді басқару жүйелері бойынша білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті қалыптастырады; адамның тіршілік әрекетін қамтамасыз ету үшін автоматты биотехникалық жүйелерді дамыту қажеттілігі туралы сендіру; болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті ақпараттық құралдарды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық жабдықты тексеру, қауіпсіздігі және сенімділігі
Пәнді оқытудың мақсаты - медициналық-биологиялық ұйымдар жағдайында медициналық аспаптарды, биотехникалық жүйелер мен аппараттарды пайдалану және оларға техникалық қызмет көрсету туралы білімді қалыптастыру, биомедициналық аппараттарды, кешендер мен жүйелерді әзірлеу, өндіру және пайдалану кезінде қауіпсіз тіршілік ету жағдайларын қамтамасыз ету қағидаттарына оқыту, регламенттік жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолдану тәсілдеріне, медициналық техниканы тексеру және аттестаттауға үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер
Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму стратегиялары
Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биомедициалық сигналдар мен бейнелерді өңдеудің қазіргі заманғы әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты – биомедициналық сигналдарды өңдеу әдістері бойынша білімді тереңдету, машиналық оқыту әдістері мен үлкен деректерді тұрақты талдау тәсілдерін кеңінен зерттеу, биомедициналық деректер негізінде медициналық жағдайларды болжауға арналған алгоритмдерді енгізу, сондай-ақ медициналық бейнелерді өңдеудің заманауи тәсілдерін меңгеру, олардың сапасын жақсарту және диагностикаға талдау жүргізу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Медицинадағы жасанды интеллект
Пәнді оқытудың мақсаты - биомедициналық ақпаратты өңдеудің мәні мен принциптерін зерттеу. Биомедицинадағы сигналдарды өңдеудің интеллектуалды әдістері. Сигналдарды биомедициналық өңдеу мәселелерін шешу үшін анық емес логика теориясын, толқындық талдауды, фракталдар теориясын, сараптамалық көзқарасты және жасанды нейрондық желілер теориясын қолдану. Биомедициналық бейнелерді анықтау және жіктеу. Медициналық ақпараттық жүйелерді әзірлеу және пайдалану. Биомедициналық кескіндерді өңдеудің заманауи әдістері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Биомедициналық өлшеу ақпараттық жүйелері
Пәнді зерделеу мақсаты - биомедициналық инженерия саласында іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулерді дамыту арқылы жаңа білім алу; объектілері медициналық-биологиялық мақсаттағы аспаптар, жүйелер мен кешендер, медициналық, биологиялық, экологиялық зерттеулерді орындау әдістері мен технологиялары болып табылатын ғылыми-зерттеу қызметіне дайындық; биомедициналық ақпаратты өңдеудің автоматтандырылған жүйелері; биотехникалық басқару жүйелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экспериментті жоспарлау
Мақсаты: болашақ мамандарды зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметіне дайындау және олардың нәтижелерін өңдеу. Мазмұны: экспериментті жоспарлау теориясының жалпы сұрақтары. Зерттеу нысаны ретінде Эксперимент. Экспериментті жоспарлау теориясының әдістері. Логикалық негіздер. Өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу. Өлшеу нәтижелерін талдау. Экспериментті жоспарлау негіздері. Толық және бөлшек факторлық эксперимент. Эксперименттік мәліметтерден алынған модельдің сәйкестігін тексеру. Инженерлік эксперимент нәтижелерін статистикалық өңдеудің компьютерлік әдістері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Зерттеулердегі статистикалық әдістер
Мақсаты: зерттеулерде Статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін білім алушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: пән эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндіру, жүйелік-техникалық және схемотехникалық жобалау міндеттерін шешуде үдерістер мен жүйелерді модельдеудің негізгі әдістерін зерделеуге, зерттеулерде статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Медициналық жабдықты автоматтандырылған жобалау
Пәнді оқытудың мақсаты - медициналық техниканы жобалаудың заманауи әдістерінің әдіснамасын зерттеу. Оқудан кейін магистрант алған теориялық білімі мен дағдыларын жүйелейді, бекітеді және тереңдетеді, осы білімді техникалық жобалау кезеңінде, өзіндік жұмыс жүргізу дағдыларын дамытуда, Микропроцессорлық техника құралдары мен әдістерін тарта отырып, теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуде қолданады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды басқару технологиясы
Жасанды интеллекттің теориялық негіздерін, интеллектуалды жүйелердің нейрондық желілік технологияларын, айқын логикамен басқару жүйелерін құру технологияларын, айқын логика ережесін, білім базасын құру технологияларын, сараптамалық басқару жүйелерін, адаптивті басқару жүйелерін, зияткерлік жүйелердің теориялық мәселелері мен әдістерін және т.б. зерделеу. робототехникалық жүйелерді құру принциптерін одан әрі түсіну
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық жабдықты өндіруді жоспарлау және ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты – медициналық техниканың материалдық өндірісінің бастапқы буыны-өнеркәсіптік кәсіпорынның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін медициналық техника өндірісін ұйымдастыру туралы ғылымның аса маңызды мәселелері мен факторларының өзара байланысын зерделеу. Медициналық техниканың өндірістік процестерін ұйымдастыру принциптері зерттелуде. Өндірістік процесті ұйымдастыру көрсеткіштері. Өндірістің ұйымдастырушылық түрі және оны анықтайтын медициналық техниканың белгілері туралы түсінік. Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды ұйымдастыру. Техникалық дайындықты жоспарлау
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық-өлшеу жүйесінің техникалық құралдары
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда ақпараттық-өлшеу жүйелері саласында білімді қалыптастыру: компоненттер, жұмыс алгоритмдері, құрылымдар, сипаттамалар, қазіргі заманғы ақпараттық-өлшеу жүйелері мен олардың бөліктерінің түрлері мен тағайындаулары; ақпараттық-өлшеу жүйелерінде компьютерлер мен есептеу техникасын қолдану ерекшеліктері; ақпараттық-өлшеу жүйелерінде адам мен техниканың өзара іс-қимылын ұйымдастыру; метрологиялық жүйелерді; ақпараттық-өлшеу жүйелерінің көздерін, түрлері мен тиімділік көрсеткіштерін қамтамасыз ету
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық менеджмент
Мақсаты: Заманауи үлгілер мен стандарттар негізінде жобаны басқарудың құрамдас бөліктері мен әдістері туралы білім алу. Міндеттері: бизнесті дамытуды жобаға бағытталған басқарудың мінез-құлық үлгілерін зерттеу; PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарын және жобаларды басқару саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттарын меңгеру; стратегиялық, жобалық және жедел басқаруды біріктіру арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқару ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық жабдықты өндіру мен қызмет көрсету сапасын басқару
Пәнді оқытудың мақсаты - медициналық техниканы жөндеу және техникалық қызмет көрсету процесінің сапасын бағалау моделін зерттеу. Медициналық техниканы жөндеу және техникалық қызмет көрсету кәсіпорындарында сапаны бағалау белгілерін бөліп көрсету. Өндірістік, коммерциялық және білім беру салаларындағы процестердің сапа менеджменті жүйесін зерттеу. Өнім сапасын басқару жүйесі-бұл басқару органдары мен басқару объектілерінің жиынтығы, өнім сапасының жоғары деңгейін анықтауға, қамтамасыз етуге және қолдауға бағытталған іс-шаралар, әдістер мен құралдар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Микропроцессорлық және микроконтроллерлің жүйелерді жобалау
Пән студенттерде қазіргі заманғы микропроцессорлық құралдардың негізгі түрлерін жобалаудың жалпы әдіснамасы мен нақты әдістері, сондай-ақ микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы, жұмыс істеу және бағдарламалау принциптері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Заманауи Микропроцессорлар мен микроконтроллерлердің архитектурасы мен функционалдық мүмкіндіктерін; микропроцессорлық жүйелер мен микроконтроллерлерді жөндеу, диагностикалау, модельдеу және жобалаудың әдістері мен техникалық құралдарын зерделейді
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медициналық-техникалық бейіндегі кәсіпорынды басқарудың әдістері мен тәсілдерін қолдану, емдеу-профилактикалық мекемелерге қазіргі заманғы медициналық техниканы сатып алу және жарақтандыру, оларды пайдалану, монтаждау және баптау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және жүргізу. Маркетингтік кешенді әзірлеу
- Кәсіби жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын көрсету
- Ұжым қызметін ұйымдастыру, әртүрлі пікірлер жағдайында ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау және қабылданған шешімдердің салдарын бағалау
- Биомедициналық инженерияда жасанды интеллект пен машиналық оқытуды қоса алғанда, цифрлық технологиялар мен тұрақты басқару әдістерін қолдану
- Биомедициналық аспаптар мен құрылғылардың заманауи және сенімді блоктары мен құрылғыларын, интеллектуалды басқарылатын атқарушы, ақпараттық-сенсорлық және навигациялық модульдерін жобалау және ғылымның тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру
- Биомедициналық инженерия саласындағы инновациялық тапсырмаларды құрастыру және оларды жүзеге асыру үшін жобаны басқару әдістерін қолдану, жобаны басқару жүйесінің сапасын бағалау, бизнес-процестердің тиімділігін талдау, жобаны басқару тапсырмаларын орындау үшін бағдарламалық өнімдерді пайдалану
- Тәлімгерлердің де, әріптестердің де өздігінен білім алуға және оқуға тұрақты қызығушылық таныту, кәсіби қызметтің барлық кезеңінде оларға бағыт-бағдар беру және кеңес беру
- Заманауи технологиялар мен оқыту әдістемелерін қолдана отырып, орта және жоғары білім беру мекемелерінде оқыту және тәлімгерлік дағдыларын көрсету