Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01514 Информатика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Цифрлық білім беру және интернет ресурстарды жасау мен пайдалану

    Бұл курстың мақсаты-тұрақты және инновациялық білім беру ресурстарын құру үшін құзыреттілікті дамыту. Білім алушылар интернет-платформаларды қоса алғанда, цифрлық білім беру ресурстарын құру туралы білімдерін тереңдетеді. Курс мазмұнды жобалаудың заманауи әдістемелерін, пайдаланушының қажеттіліктерін талдауды және онлайн-ортада оқытудың тиімділігін бағалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі объектілі-бағдарлы программалау

    Пәнді игерудің мақсаты бағдарламалық жасақтаманы жобалау мен әзірлеуге объектіге бағытталған программалауда білім, білік және дағды алу болып табылады. Міндеттері: Жобалау саласындағы теориялық дайындық және объектіге бағытталған әдіснаманы қолдана отырып, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу. Объектіге бағытталған қосымшаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика пәнінің курсындағы формализациялау және модельдеу бөлімін оқыту әдістемесі

    Курс формализация мен модельдеуді зерттеудің әдістері мен тәсілдерін терең игеруге бағытталған. Білім алушылар модельдерді талдау және құру құралдарын зерттейді, сондай-ақ оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қолданады. Курстың мақсаты-информатика контекстінде жүйелік талдау және модельдеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Білім алушылардың бойында ғылым ұғымы мен мәні,құрылымы, тәсілдері, ғылымдағы басты парадигмалық теориялар туралы, ғылыми болжамдар, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтары туралы, ғылымның даму тарихы мен заңдылықтары туралы, ғылым дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктер мен білімдер, мағлұматтар жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік ғылымдар негіздері

    Пән информатиканың іргелі принциптерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар алгоритмдердің, деректер құрылымдарының негіздерін, сондай-ақ информатиканың негізгі тұжырымдамаларын терең зерттейді. Мақсаты-ақпараттық технологиялар саласындағы одан әрі кәсіби қызмет үшін іргелі білім мен дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудегі цифрлық технологиялар

    Бұл курстың мақсаты - цифрлық құралдарды қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді тиімді жүргізу және талдау дағдыларын дамыту. Осы пән аясында студенттер ғылыми зерттеулерде заманауи цифрлық технологиялардың қолданылуын зерттейді. Деректерді талдау әдістеріне, нәтижелерді визуализациялауға және арнайы бағдарламалық құралдарды пайдалануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттарға педагогикалық қызмет үшін қажетті заманауи талдаудың маңызды бағыттарының бірі ретінде педагогикалық ғылым туралы білім мен идеялар жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының мәні мен рөлі туралы түсінік беретін педагогикалық теорияның ғылыми, теориялық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Магистранттарда басқару психологиясы дағдыларын қалыптастыру, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу мәселелерін басқару жағдайлары тұрғысынан, еңбек процесінде персоналдың өзін-өзі жетілдіруі мен өзін-өзі дамытуын, басқару іс-әрекеті және оны психологиялық тиімділік тұрғысынан ұйымдастыруды, жұмыс күшіндегі топтық процестер және оларды реттеуді оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты-халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және ғылым мен техниканың бейіндеуші және аралас салаларында шетелдік тәжірибені үйрену құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби бағытталған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Пәннің мақсаты ақпараттық-коммуникациялық технологияларды білім саласында пайдаланудың оң және теріс қырларымен таныстыру, білімді ақпараттандырудың ақпараттық қоғамдағы рөлі мен орны туралы түсінік қалыптастыру, білімді ақпараттандырудың техникалық құралдардың түрлік құрамы мен оларды тиімді қолдану аясы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың цифрлық білім беру ресурстары

    "Информатиканы оқытудың цифрлық білім беру ресурстары" пәні білім беру процесінде цифрлық ресурстарды әзірлеу және қолдану туралы білімді тереңдетеді. Білім алушылар интерактивті оқыту материалдарын, онлайн курстарды және информатиканы оқытуға арналған веб-қосымшаларды жасау әдістерін үйренеді. Курстың мақсаты-информатика бойынша білім беру практикасында цифрлық құралдарды тиімді пайдалану үшін құзыреттілікті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Информатика пәнін оқытудағы инновациялық құралдарды қолданудың әдістемеcі

    Пәннің мақсаты - инновациялық әдістерді пайдалана отырып, информатиканы тиімді және интерактивті оқыту үшін құзыреттілікті дамыту. Осы курс аясында білім алушылар информатиканы оқытуда инновациялық құралдарды қолдану принциптері мен әдістерін үйренеді. Қазіргі заманғы технологияларды, ойын әдістерін, сондай-ақ оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық тәсілдерін қолдануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде бұлттық есептеулерді пайдалану

    Курстың мақсаты білім беру процестерінде бұлтты технологияларды тиімді пайдалану құзыреттілігін дамыту болып табылады. Бұл пән білім беру саласында бұлтты есептеулердің қолданылуын зерттейді. Білім алушылар білім беру ресурстарын құру, сақтау және бөлісу үшін бұлтты платформалармен жұмыс істеудің тұжырымдамаларын, құралдары мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беруде Google сервистерін пайдалану

    Болашақ мамандар курсты тәмамдағаннан кейін Google-дың ауқымды сервистері туралы мәлімет алады. Магистранттар Google корпорациясы ұсынатын өнімдердің барлық артықшылықтарын пайдалана отырып, интернет технологияларын оқытуда және желілерге байланысты кәсіпкерлікте қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытудың теориясы мен практикасындағы математика-ақпараттық технологиялар

    Болашақ мұғалімдердің математикалық және ақпараттық технологияны кәсіби іс-әрекеттерде пайдалануға даярлығын қалыптастыру. Яғни, математикалық есептеулерді пайдалана отырып, қолданушы мен ақпараттық-коммуникациялық құрылғылар арасындағы жылдам байланысты орнатуды, ақпараттық әдістемелерді оқыту процесін ұйымдастырудағы бақылауын автоматтандыруды жоспарлауды біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытудағы жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялар

    Магистранттарды ақпараттық-телекоммуникациялар технологияларын қолданудың теориялық негіздерімен, негізгі әдістерімен және білім беруді ақпараттандыру үрдісінің негізгі бағыттарымен таныстыру, түрлі деңгейдегі білім беру мекемелерінде ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке қабілетті білім берудегі ақпараттық технологиялар саласындағы мамандарды тереңдете іргелі және кәсіби даярлауды қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері

    Пәнді игерудің мақсаты ғылым мен білім беруде ақпараттық технологияларды қолданудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері туралы білімді жүйелеу, магистранттарды информатиканы оқытудың заманауи және өзекті мәселелерін оларды шешу әдістемесін дамыту және түсіну саласында біліммен қамтамасыз ету болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу

    Пәннің мақсаты: білім беруді оқыту мен басқаруда ақпараттық технологияларды пайдалану, оқытудағы ақпараттық технологияларды қолдану әдістері. Оқыту нәтижелері: білім беруді ақпараттандырудың негізгі базалық құралдарын білу; қазіргі заманғы компьютердің педагогикалық мүмкіндіктерін пайдалану; оқытуда ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану; мультимедиялық қосымшаларды жобалау; компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді және әдістемелік сүйемелдеуді дамыту; оқу үлгілерін дамыту; білім беру материалдарын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін ақпараттық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым және білімдегі бұлтты технологиялар

    "Ғылым және білімдегі бұлтты технологиялар" пәні зерттеу және оқыту процестерін оңтайландыру үшін бұлтты есептеулер мен қызметтерді пайдаланудың заманауи көзқарасын ұсынады. Білім алушылар бұлтты платформалардың принциптерін зерделейді, олардың ғылыми және оқу жобаларында қолданылуын талдайды және академиялық салада тиімді пайдалану стратегияларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты – педагогикалық міндеттерді шешуде олардың мүмкіндіктерін меңгеру және оған байланысты тәуекелдерді түсіну негізінде педагогикалық қызмет пен қазіргі білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру саласындағы электронды оқытуды ұйымдастыру

    Курстың мақсаты - электрондық ресурстарды пайдалана отырып, заманауи және қолжетімді білім беру процесін ұйымдастыру үшін құзыреттіліктерді дамыту. Пән электронды білім беру курстары мен платформаларын әзірлеу мен жүзеге асырудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар қашықтықтан оқыту технологиялары, интерактивті материалдар жасау және онлайн-ортада оқытудың тиімділігін бағалау туралы білімдерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық педагогика

    "Цифрлық педагогика" пәні білім беру процесінде заманауи технологияларды қолдануды білдіреді. Интерактивті оқу материалдарын жасау, онлайн курстарды ұйымдастыру және оқытуды бағалау үшін цифрлық құралдарды тиімді пайдалану әдістері зерттелуде. Мақсаты-цифрлық технологияларды пайдалана отырып, инновациялық оқыту үшін құзыреттілікті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік және желілердегі ақпаратты қорғау

    Пән компьютерлік желілердегі ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар кибершабуылдарды анықтау, алдын алу және оларға ден қою әдістері, сондай-ақ қауіпсіз желілік инфрақұрылымдарды ұйымдастыру туралы білімдерін тереңдетеді. Мақсаты-желілік ортада ақпараттың сенімді қорғалуын қамтамасыз ету үшін дағдылар мен құзыреттерді дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы

    Пәннің мақсаты - магистранттарды қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу процесінде қолданылатын әдістермен технологияларды, қашықтан оқытудың заманауи интернет-технологияларын, виртуалды зертханалық практикумы (имитациялық модельдер), компьютерлік тестілеу жүйелері; форумдар, чаттар және электрондық пошта арқылы кеңес беру; өзге де телевизиялық, желілік және кейс-технологиялар, электрондық дәрістерді даярлау, жобалау жұмыстарын қарастырады. Қашықтықтан оқытуда оқу процесін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп информатика курсын оқыту

    Пән онлайн форматта информатиканы тиімді оқытудың стратегиялары мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар онлайн оқыту, интерактивті оқу материалдарын әзірлеу және қашықтықтан білім берудің тиімділігін бағалау әдістерін меңгереді. Мақсаты-қашықтықтан форматта информатиканы табысты оқыту үшін құзыреттілікті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру порталдарын құру мен дамыту негіздері

    Білім беру порталдарын әзірлеудің әмбебап әдістері мен құралдарын меңгереді; білім беру порталдары мен сервистерін пайдаланудың мазмұнын, мақсаты мен әдістемесін біледі; педагогикалық экспериментте пайдаланылатын білім беру порталдарын құра алады; өз саласындағы кәсіби қызмет мәселелерінде құзыретті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру үдерісіне арналған мобильді қосымшалар құру технологиясы

    Пән мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу негіздерімен таныстырады. Курс бағдарламалау тілдерін, әзірлеу және дизайн құралдарын, сондай-ақ мобильді қосымшаларды оқу процесіне біріктіру әдістерін үйренеді. Мақсаты-инновациялық білім беру қосымшаларын құру және оларды білім беру ортасына сәтті біріктіру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нақты уақыт жүйелері

    Курстың мақсаты - нақты уақыт режимінде жұмыс істейтін жоғары тиімді және сенімді жүйелерді құру және қолдау дағдыларын дамыту. Пән уақыт өте маңызды болатын жүйелерді жобалау, әзірлеу және басқару принциптері мен әдістерін зерттеуге арналған. Білім алушылар нақты уақыттағы жүйелердің дәлдігі мен сенімділігін қамтамасыз ету үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, жоспарлау және синхрондау алгоритмдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты-оқыту процестерін оңтайландыру және білім беру бағдарламаларын жасанды интеллектті қолдана отырып білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеу технологияларын игеру. Пән аясында білім беру саласында жасанды интеллекттің рөлі мен қолданылуы зерттеледі. Жасанды интеллект қатысатын оқыту әдістеріне, интеллектуалды білім беру жүйелерін әзірлеуге және оқыту деректерін талдауға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері

    "Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері" курсы криптографияны қолдана отырып, деректерді қорғаудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар заманауи криптографиялық алгоритмдерді, қауіпсіздік хаттамаларын және осалдықтарды талдау әдістерін меңгереді. Мақсаты-қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттың құпиялылығы мен тұтастығын қамтамасыз ету үшін құзыреттерді дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесіндегі IoT

    "Заттар интернетін" ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, дамудың негізгі факторларын, интернет жүйелерінің жіктелуін және оларды қолдану салаларын, "Заттар интернеті"саласындағы негізгі трендтер мен бағыттарды біледі.Қолданыстағы It-технологияларды түсініп, оларды нақты сценарийлерге қолдана алады, интернет жүйелерін жобалаудың аспаптық құралдары мен технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web қосымшаларды өңдеу технологиялары

    Пән веб-қосымшаларды құру және өңдеу әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар веб-әзірлеу негіздерін, соның ішінде бағдарламалау тілдерін, мәліметтер базасын және серверлік технологияларды үйренеді. Курстың мақсаты - заманауи технологияларды қолдана отырып, веб-қосымшаларды жобалау және орналастыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту технологиясы

    Машиналық оқытудың өзіндік ерекшелігі тікелей шешім емес, көптеген ұқсас тапсырмаларды қолдану процесінде оқыту болып табылады. Мұндай әдістерді құру үшін математикалық статистика құралдары, сандық әдістер, оңтайландыру әдістері, ықтималдықтар теориясы, графтар теориясы, сандық формадағы деректері бар әртүрлі техникалар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру және басқару жүйелерін құру әдістері мен құралдары

    Бағдарламалық қамтамасыз ету модульдері мен компоненттерін, сыртқы ортамен өзара іс-қимыл интерфейсін құрастыру дағдыларын, әдістері мен құралдарын меңгереді; бағдарламалық модульдерді интеграциялау рәсімдерінің бағдарламалық кодын пайдаланады, бағдарлама кодының техникалық құжаттамасын жүргізе алады; талаптардың орындалуын талдайды, жүргізілген талдауды қорытындылайды; бағдарламалық өнімдерді, техникалық құралдарды әзірлеудің заманауи және перспективалық құралдарының мүмкіндіктерін бағалайды және міндеттерді орындауға уақытты есептейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім берудегі электрондық басылымдар мен ресурстарды жасауды, оны оқытуда қолданудың ерекшеліктерін, білімді ақпараттандыру құралдарының негізгі принциптері мен бағалау әдістеріне қойылатын талаптарды игереді.
  • Информатиканы пәнін оқытудағы инновациялық құралдарды қолданудың әдістемесі, информатиканы оқытудың цифрлық білім беру ресурстарын, ақпараттық білім беру орталарын, білім беру саласындағы электронды оқытуды ұйымдастыруды біледі.
  • Информатиканы оқыту жағдайында білім беру әдістемелерін үйренеді. Педагогикалық информатика саласындағы оқыту әдістемелерінің заманауи әдістерін қалыптастырады
  • Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізуді, қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясын, қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп информатика курсын оқытуды меңгереді.
  • Білім берудегі объектілі-бағдарлы программалау ерекшеліктерін, мобильді қосымшаларды құруды, компьютерлік ғылымдар негіздерін, нақты уақыт жүйелер негіздерін игереді.
  • Компьютерлік жүйе құрылымдарын, желілік және мультимедиалық технологияларды оқытуда қолдану әдістерін, информатиканы оқытудағы бұлттық технологиялардың қолдану салаларын, желілік қосымшыларды программалау, білім беруде Google сервистерді пайдалануды меңгереді.
  • Білім және ғылым саласындағы кәсіби қызметте ғылыми және педагогикалық зерттеу әдістерін ұйымдастыру, пайдалану дағдыларын қолданады. Қорытынды аттестаттауға дайындық әдістемесін меңгереді.
  • Ғылым тарихы ұғымы мен философия құрылымы, ғылым динамикасы мен оның заңдылықтары, шетел тілінде білім берудің халықаралық үлгісі, жоғары мектеп педагогикасы, әлеуметтік ортада қарым-қатынастың психологиялык ерекшеліктерін талдау, адам психикасының даму заңдылықтары, білім беруді ақпараттандыру мәселелері, оқытудың теориясы мен әдістемесі, оқыту заңдылықтары, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен оны жүргізудің әдіс-тәсілдері, зерттеу нәтижелері мен қорытындыларын талдау, сараптау туралы білімі қалыптасады.
Top