Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақ тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы білім мен білік жүйесін оқу-әдістемелік, оқу-тәрбиелік, ғылыми-зерттеу міндеттерін ойдағыдай орындауға пайдалана алады.
  • Ақпаратты жинау және талдау, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлесе алады.
  • Қазіргі лингвистиканың негізгі ұғымдары мен категориялары және мәтінге лингвистикалық сараптама жүргізу; фонологиялық, морфологиялық, синтаксистік, дискурсивті және семантикалық талдау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі әдістері және оларды қолдану ережелерін білу.
  • Теориялық білім мен тиімді оқытудың практикалық дағдыларын меңгере отырып, қазақ тарихының, мәдениеті мен тілінің, Қазақстанның басқа да халықтарының мәдениеттері мен тілдерінің байлығын білім беру мен тәрбиелеу процесіне енгізеді.
  • Оқушылардың жас, тұлғалық, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ортаны құрудың және оқушыларды білім мен тәрбие процесіне тартудың өзіндік стратегияларын бағалай алады.
  • Қазақ әдеби тілінің нормаларын, функционалдық сөйлеу стилінің жүйесін практикада қолдану, көне түркі ескерткіштері мәтіндерін еркін оқу, түсіну, талдау дағдыларын меңгеру.
  • Білім беру және тәрбие процесін жақсарту бойынша инновацияларды енгізу және енгізуге қатысты белсенділік таныту, оқыту әдістемесінде қазіргі заманның инновациялық технологияларын меңгеру: үлкен деректер, деректерді визуализациялау, 3D принтерлер, жасанды интеллект; ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлін білу.
  • Әдеби процестің заңдылықтарын, жазушы шығармашылығының өзіндік ерекшелігін түсінуге негізделген фольклорды немесе көркем шығармаларды талдау әдістемесін меңгеру.
  • Жалпы білім беретін мектептерде пәнді сапалы оқытуды, тілдік және мәдени құндылықтарды, жаңа педагогикалық идеяларды және барған сайын серпінді жағдайда оқытуды, оның ішінде сыныптан тыс жұмыстарды қамтамасыз ететін сабақтарды ұйымдастырады.
  • Тілдік фактілерді синхрония мен диахронияда сипаттаудың өзіндік әдістері, стильдер, жанрлар, ауызша және жазбаша қатынас ережелері мен нормаларын меңгеру.
  • Білім алушылардың жеке дамуы үшін педагогика мен психологияның заманауи тәсілдерін қолдану, кәсіби қызметте білім алушылардың жеке басының тәрбиесі мен рухани-адамгершілік дамуына және функционалдық сауаттылығын арттыруға ықпал ететін базалық білімді қолдану, сондай-ақ қаржы мен уақытша ресурстарды басқару және сауатты бөлу.
  • Педагогикалық кәсіби қызметті кәсіби құндылықтарға, адалдық пен әділдікке негізделген академиялық адалдық пен сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік қағидаттарын сақтай отырып, жеке және топта тиімді жұмыс
Top