Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02162 Өнертану в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бейнелеу, сәндік-қолданбалы өнер және сәулет тарихы, теориясы және практикасы саласында ғылыми-зерттеу, сыни, ғылыми-педагогикалық, сараптамалық-консультациялық қызметті жүзеге асыратын жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер

Пәндер

  • Жоғары мектептегі ғылыми жұмыс

    Пәннің өзектілігі докторантты жоғары білім берудегі ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындау қажеттілігіне байланысты. Ұсынылған курс педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда, студенттердің жеке басын дамытудағы, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеудегі мәселелерімен, студенттердің жеке басының ерекшеліктері мен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамалары мен принциптерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Пән докторанттардың мәдениеті мен білім деңгейін, олардың тілін меңгеріп жатқан халықтың мәдениетімен таныстыру арқылы арттыруды, сондай-ақ жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіруді, тиімді академиялық жазу мен ресімдеу, сондай-ақ докторлық диссертацияны қорғау үшін қажетті жазбаша дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеруді және күшейтуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері/

    Курста зерттеу жұмысының тұжырымдамалық аппараты, ғылыми зерттеу әдістері, пәнаралық зерттеу әдістері, зерттеу тәжірибесінің негізгі мәселелері зерттеледі. Пән зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын, зерттеушілік құзыреттілікті және алған білімдері мен дағдыларын өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ-ХХІ ғғ. Қазақстанның бейнелеу өнеріндегі бағыттары

    Курс қазақ бейнелеу өнерінің негізгі, аса маңызды бағыттарын, процестері мен проблемаларын зерделеуге бағытталған, ХХ-ХХІ ғасырлардағы Қазақстан өнері туралы бар теориялық және сыни еңбектерді зерделеуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі өнертанудың өзекті мәселелері

    Өнер тарихының құрылымындағы көркем сынның рөлі мен міндеттері және оның өнер теориясы мен тарихымен байланысы. Өнер сынындағы өнер және психоанализ. Қоғам дамуының өзекті мәселелері және олардың өнердегі көріністерін сыни талдау. Өнердегі посттоталитарлық дискурс. Күнделікті өмір ХХ ғасырдың басты ашылуы ретінде. Зорлық-зомбылық пен агрессия өнер сынының тақырыбы ретінде. Техникалық қайталану дәуіріндегі өнер туындысы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XX-XXI ғғ. Батыс Еуропа өнерінің визуалды стратегиялары

    ХХ-ХХІ ғасырлардағы Батыс Еуропа өнерінің даму процестерін және жаңа визуалды стратегиялардың даму процестері мен қалыптасу ерекшеліктерін, ғасырлар тоғысында Батыс Еуропаның бейнелеу өнерінде пайда болған идеялардың контексттерін білу. Өнердің жаңа түрлерін зерттеуге байланысты жаңа өнертану мәселелерін, теориясымен идеяларды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу өнеріндегі сюжеттер мен символдар

    Пән классикалық және қазіргі Батыс Еуропа өнерінің жалпы сюжеттерін зерттеуге бағытталған: кейіпкерлер, сюжеттер, образдар, иконография саласындағы рәміздер; әр түрлі өнер түрлерінің даму ерекшеліктері (кескіндеменің, графиканың, мүсіннің және т.б. көркем тілдің ерекшеліктері). Суреттің мағынасын дұрыс түсіну оның эстетикалық бағалауының алдында болуы керек. Библиялық және ежелгі сюжеттер, мифологияның (және әдебиеттің) әйгілі кейіпкерлерінің сипаттамасы және осы кейіпкерлер басты рөлді ойнайтын сюжеттер, кейіпкерлердің атрибуттары және олардың мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі сандық кино теориясы

    Пән сандық кинематография тарихының негізгі кезеңдерін зерделеуге; сандық кинематография теориясының негізгі тұжырымдамаларын игеруге, негізгі ұғымдар мен терминдердің ерекшеліктерімен танысуға; сценарий жазу, монтаждау және түсіру саласында сандық фильм жасаудың практикалық құралдарымен танысуға; қысқа әуесқой сандық фильм жасау процесінде алған білімдерін сынақтан өткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнердегі менеджмент және жобалау қызметі

    Пән креативті индустрия саласындағы басқарудың теориялық негіздерін игеруге, арт-нарық пен жобалық қызмет туралы кешенді түсінік қалыптастыруға бағытталған. Заңнама және реттеу, арт-нарық технологиялары: жобалық және кураторлық қызмет, көркемдік курация, дилерлік, демеушілермен жұмыс, құжаттамамен жұмыс істей білу. Көркемдік жобамен жұмыс, оны жүзеге асырудың мақсаттары, міндеттері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнертану тарихы

    Пәннің мақсаты докторанттарда көркемөнер мәдениеті мен өнерін теориялық қайта құрудың іргелі негізі ретінде өнертанудың негізгі даму кезеңдері, бағыттары мен көрнекті өкілдері, оның теориялық және әдіснамалық аспектілері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Постмодерндік дәуірге және жаңа мәдени парадигмаға - метамодернге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық (ғылыми, кәсіби) мәтінді құру заңдары туралы түсінікке ие болу. Қазіргі ғылымда, соның ішінде ғылымдар тоғысында туындайтын дүниетанымдық және әдіснамалық сипаттағы негізгі проблемаларды талдау. Мәтін мен сөйлем деңгейінде мәтінді құрылымдау және логикалық қатынастарды құру дағдыларын дамыту.
  • Заманауи өнертану мәселелері, өнертанудағы ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша терең білімге ие болу.
  • Терең кәсіби білімді қажет ететін ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу, зерттеудің қажетті әдістерін таңдау. Өнердегі заманауи тенденциялардың мазмұнын талдау әдістерін меңгеру.
  • Бейнелеу өнері саласындағы кәсіби сыни қызметтің заманауи әдістерін меңгеру. Көркем шығармашылық саласында заманауи технологияларды қолдану.
  • Педагогика ғылымдары саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін құру қағидаттарын, педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру тәсілдері мен құралдарын оңтайландыруды, сондай-ақ жоғары мектепте жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгеру. Заманауи театр өнерінің үлгілері мен бағыттарын білу және оларды заманауи театрландыруды зерттеуде қолдана білу.
  • Мәдениет ұйымының қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асыру. Кураторлық қызмет және авторлық шығармашылық жобаны құру/басқару дағдыларын меңгеру.
  • Әр түрлі өнер түрлерінің эстетикалық жүйелерінің, стильдерінің, жанрлары мен формаларының алуан түрлілігін анықтау, өнертану ерекшеліктерін бөліп көрсету.
  • Жалпы кинематография теориясының және сандық кинематография теориясының, атап айтқанда сандық мәдениеттің негізгі ұғымдарын білу. Қазіргі заманғы фильмдерді білікті түрде талдай білу, сандық кинематографияға арналған шолулар жаза білу.
Top