Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01604 Тарих-құқық негіздері в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Археология

    Курстың мақсаты: ежелгі мемлекеттер мен қоғамдардың тарихын заттай көздер негізінде зерттеу. Курс студенттерге археологиялық қазба әдістерін, далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік әдістерін меңгеруге көмектеседі. Пән студенттерге ежелгі адамдардың эволюциясы, діни нанымдардың қалыптасуы, адамзат мәдениетінің даму кезеңдері, материалдық өндіріс, идеология мен дүниетаным, қоғамдық қатынастар туралы ақпарат береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Мақсаты: ежелгі өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу; қазіргі шығыстанудың негізгі теориялық-әдіснамалық мәселелері; Ежелгі әлем тарихы бойынша дереккөздермен жұмыс істеудің негізгі әдістері. Мазмұны: дүниежүзілік тарихтағы Ежелгі әлем тарихының орны. Кезең эллин. Рим Жерорта теңізі державасын құру. Батыс Рим империясының құлдырауы. Халықтардың ұлы қоныс аударуы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: деректанулық талдаудың қазіргі заманғы әдістеріне сәйкес Ежелгі Шығыс мәтіндерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаңа дәуірдегі Қазақстан мәдениеті

    Пәннің мақсаты: Әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа кезеңдегі (XVIII - XX ғғ. басы) Қазақстан тарихын зерделеуді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Пән түрлі дереккөздерге сүйене отырып, қазақ жүздерінің аумағын Ресей империясына қосу процесінің ерекшеліктерін талдау міндетімен айқындалады. Жоңғар шапқыншылғы. Ақтабан шұбырынды. Қазақтардың шығыстануы Ресей империясының отарлық саясатына қарсы. Қалыптастырылатын дағдылар: Қазақстандағы Ресей империясының отарлық саясатын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Мазмұны: Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету. Құзыреттіліктер: Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын Ар-намыс ұғымын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ этнографиясы

    Мақсаты: қазақ халқы туралы этнографиялық білімнің даму процесін зерттеу; этникалық топтардың салт-дәстүрлері, мәдени, экономикалық және саяси ерекшеліктері. Мазмұны: Қазақстан аумағындағы этникалық топтар мен басқа да этностық құрылымдар. Олардың шығу тегі, құрамы, орналасуы. Мәдени және тұрмыстық ерекшеліктер. Материалдық және рухани мәдениет. Қазақ этнографиясы тарихының қайнар көздері мен тарихнамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа тарихы туралы дереккөздер

    Пәннің мақсаты: «Тарих» мамандығының бакалавриат студенттерінің қоғамдық тарих және жаңа империялық тарих теорияларына сүйене отырып, қазіргі кезеңдегі (XVIII-XX ғ. басы) Қазақстан тарихын зерттеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: пән қазақ жүздерінің территориясын Ресей империясының құрамына қосу процесінің ерекшеліктерін сан алуан дереккөздерге сүйене отырып талдау міндетімен анықталады. Қазақ жүздері. Жоңғар шапқыншылығы. Ақтабан шұбырынды. Ресей империясының отарлау саясатына қарсы қазақтардың көтерілісі. Дамытылатын дағдылар: Ресей империясының Қазақстандағы отарлау саясатын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ежелгі және ерте орта ғасырдлардағы Қазақстан тарихындағы этникалық үдерістер

    Мақсаты: Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан аумағындағы этникалық процестерді және олардың қазақ халқының қалыптасуындағы маңызын зерттеу. Мазмұны: Этникалық процестердің сипаттамасы. «Этнос», «этногенез» ұғымдары. Этникалық процестердің алғышарттары мен заңдылықтары. Ертедегі этникалық топтар мен тайпалардың қазақ жеріне қоныстануы этникалық процестердің әлеуметтік-экономикалық және саяси-мәдени алғы шарттары ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Мақсаты: Қазақстан тарихын ежелгі дәуірден бастап мемлекеттілік ұғымын қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі Қазақстан тарихы. Палеолит. Мезолит. Неолит..Қазақстанның археологиялық мектептері. Тас дәуірі. Энеолит. Ботай мәдениеті. Қола дәуірі. Андронов мәдениеті темір дәуірі. Сақтар. Рулық одақтар. Сарматтар. Исседондар. Аландар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Тарихи өлкетану пәні, міндеттері және әдістері, тарихи өлкетанудың қалыптасу кезеңдері. Қазақстанның археологиялық деректері және оларды өлкетану жұмысында пайдалану. Сәулеткерлік және өнер ескерткіштері туған өлкенің дерек көздері. Туған өлкенің ауызша деректері. Өлкені зерттеудегі қазақ ғалымдары мен ағартушыларының рөлі және қызметі. Тарихи-өлкетану мұражайларының тарихы. Қазақстан Республикалық мемлекеттік мұрағат құжаттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Мемлекет теориясы негіздері

    Мақсаты: студенттерді мемлекеттік-құқықтық құбылыстар, олардың түрлері, нысандары мен қызметтері, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, мемлекет механизмі және құқықтық реттеу кезеңдері туралы заманауи білімге баулу. Мазмұны:Қазақстан мемлекет және құқық тарихының пәні мен әдістері, мақсаттары мен міндеттері және тарихнамасы. Қазақстан Республикасының аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы және дамуы .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Мемлекет және құқық теориясының негіздері

    Мақсаты: студенттерді мемлекеттік-құқықтық құбылыстар, олардың түрлері, нысандары мен қызметтері, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, мемлекет механизмі және құқықтық реттеу кезеңдері туралы заманауи білімге баулу. Мазмұны: Қазақстан мемлекет және құқық тарихының пәні мен әдістері, мақсаттары мен міндеттері және тарихнамасы. Кеңестік Қазақстан мемлекеті және құқығы. Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттік-құқықтық дамуы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте заң білімін дұрыс қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • «Туған жер»: менің және менің өлкемнің тарихы

    «Туған жер»: менің және менің өлкемнің тарихы курсының мақсаты өзінің туған өлкеннің тарихының маңыздылығын көрсету болып табылады. Әрбір өлкенің тарихы жинақталып келіп Қазақстан тарихын құрайды. Өлкенің тарихын зерттеу, оның ақтандақ беттерін ашу әрбір тарихшы өлкентанушының міндеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Орта ғасырларлар тарихы

    Мақсаты: Орта ғасырлар тарихы бойынша негізгі теориялық білімді игеру. Мазмұны: Орта ғасырдың басындағы Европа. Әлем халықтарының ұлы қоныс аударуы. Еуропадағы ғұндар. Батыс Рим империясының күйреуі. Ерте феодалдық мемлекеттер. Феодалдық қатынастар. Қалалар. Экономика. Соғыс. Шығыс. Дихотомия. Батыс өркениеті. Шығыс Өркениеті. Буржуазия. Қалыптасқан дағдылар: Батыс елдерінің тарихын, өркениет соғысын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихы бойынша практикум

    "Қазақстан тарихы бойынша практикум" пәнінің мақсаты-студенттердің Қазақстан тарихы бойынша курстар шеңберінде алған теориялық білімдерін практикалық қолдану. Ол студенттердің тарихи зерттеу дағдылары мен әдістерін қалыптастыруға, тарихи дереккөздерді талдауға және түсіндіруге, Тарихи реконструкциялар мен рефераттар, презентациялар мен баяндамалар жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда қолдану. Студенттер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біле алады; педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тани алады және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінеді; адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажырата алады; олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның әлеуметтік тарихы

    Әлеуметтік тарих парадигмаларының әдістемелерін меңгерту. «Жаңа әлеуметтік тарих» мазмұны, пәнаралылығы. Қазақстан тарихы материалдары негізіндегі әлеуметтік аз топтар тарихы. Адамдардың өмір сүру тәжірибиесі. Пәнаралық ұстанымды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Тарих бойынша практикум

    Мақсаты: студенттердің факультативтік сабақтарда құжаттармен жұмыс жасауды меңгеруі. Мазмұны: Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ халық ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Х-ХІІ ғғ. Араб көздері Алтын Орда мен Тимуридтер империясының тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Әлемдік діндер тарихы

    Мақсаты: дүниетаным мен дін мәселелерін зерттеу. Мазмұны: діни сананың жалпы және алуан түрлілігін талдау. Дінді оқытудың дүниетанымдық ұстанымдары мен объективтілігі. Діни сананың ерекшеліктері және зерттеу әдістері. Адамзаттың мәдени тарихында діннің пайда болуы және діннің жалпыға мәлім болу проблемасын шешу жолдары. Діннің шығу тегінің теологиялық, социологиялық, гносеологиялық концепцияларын анықтау. Құзыреттіліктер: әлемдік діннің қалыптасу ерекшеліктерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы

    Мақсаты: Қазақстанның ортағасырлық тарихы бойынша негізгі теориялық танымдарды меңгеру. Мазмұны: Түрік қағанаты. Батыс тюрский каганат.Шығыс Түрік қағанаты. Тургеш. Қараханидтер. Ортағасырлық Қазақстан мәдениеті. Ұлы Жібек жолы.Среддневековые қаласы. Духовная культура Казахстана. Оғыздар. Қыпшақтар. Хорезмшах. Моңғолдар. Қазақ хандығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында экономикалық зерттеулерді сәтті жүргізу үшін қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа тарихы

    Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінің бойында әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа уақыттағы (XVIII - XX ғғ.басы) Қазақстан тарихын зерделеу арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: пәндер әр түрлі дереккөздерге сүйене отырып, қазақ жүздерінің аумағын Ресей империясына қосу процесінің ерекшеліктерін талдау міндетімен анықталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму негіздері

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • ҚР әлемдік қоғамдастықта

    "Қазақстан Республикасы әлемдік қоғамдастықта" пәні Қазақстанның әлемдік қоғамдастықпен саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени салалардағы өзара іс-қимылын зерттеуге бағытталған. Пәннің басты мақсаты студенттердің заманауи халықаралық қатынастар мен Қазақстанның олардағы орны туралы кешенді түсінігін қалыптастыру болып табылады. Оқу барысында студенттер Қазақстанның сыртқы саясатының негізгі бағыттарын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саладағы зерттеулер

    ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тарих және құқық негіздерін оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: кәсіби даму және өзара іс-қимыл үшін педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Заманауи деңгейде қалып, өзін және жұмысын үнемі дамыта алу үшін студенттер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі желілерде зерттеулер жүргізеді. Студенттер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады; * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметін құжаттайды және нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студенттер: адамның интеллектуалды іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы мәселелерін шешу үшін білімді ұсынудың әртүрлі модельдеріне салыстырмалы талдау жасай алады; логикалық және функционалды бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса) жүзеге асыра алады; заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Еңбек қатынастарын құқықтық реттеу

    Пәннің мақсаты студенттердің еңбек қатынасы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Студент еңбек құқығының әртүрлі мәселелері, оның көздері мен принциптері туралы қажетті білім алады, еңбек дауларының негізгі құқықтық мәселелерін талдайды және шешеді. Еңбек шарты. Еңбек дауы. Еңбек дауларын реттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқығының негіздері

    Бұл пәнді зерттеу барысында студент атқару органдарының қызметі мен мемлекеттік әкімшілік билік органдарының қызметі мен олардың өктемдік әдістегі қызметін, қоғамдық қатынастағы қатысушылар мен өзара қатынасының ерекшелігі және әкімшілік құқықтық қатынас ерекшелігі туралы қажетті мағлұматтарды алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман мәдениеті

    "Қазақстанның жаңа және қазіргі заман мәдениеті" пәнінің мақсаты-XIX ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңдегі Қазақстан мәдениетінің тарихы мен дамуын зерттеу. Ол студенттердің Қазақстанның мәдени дамуы, оның ұлттық және мәдени бірегейлігі туралы білімдерін қалыптастыруға, сондай-ақ әртүрлі мәдени құбылыстарды талдау және бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің басты мақсаты-студенттердің ой-өрісін кеңейту және олардың мәдениеттің қоғам мен ұлттық даму үшін маңыздылығын түсінуін қалыптастыру. Бұл студенттерге ұлттық мәдениетті сақтау мен дамытудың маңыздылығын және оның әлемдік мәдениеттегі орнын түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі; білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады; білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Әкімшілік құқық негіздері

    Курсты оқу барысында студент мемлекеттік биліктің атқарушы органдары мен мемлекеттік әкімшіліктің өзге де органдары қызметінің ұйымдастырылуы мен түрлі мәселелері, олардың қоғамдық қатынастарға қатысушыларға императивті әсер ету нысандары мен әдістері, әкімшілік құқықтық қатынастар туындаған кезде мемлекет, азаматтар мен ұйымдар арасындағы өзара қарым-қатынас ерекшеліктері туралы қажетті білім көлемін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • ҚР еңбек құқығы негіздері

    Мақсаты: еңбек құқығы субъектілері, құқықтық қатынастардың мәні, әдісі, қағидалары, көздері туралы түсінік беру. Мазмұны: түсінігі, пәні, әдісі, принциптері, көздері, құқықтық қатынастар, еңбек құқығының субъектілері. Жұмыспен қамту және жұмысқа орналастыру. Әлеуметтік серіктестік. Әлеуметтік қамтамасыз ету құқығы жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру. Әлеуметтік қамсыздандыру құқығындағы Еңбек өтілі, оның түрлері, есептеу, растау тәртібі. Орталықтан еңбекке жарамсыз азаматтарды зейнетақымен қамсыздандыру. Зейнетақымен қамтамасыз ету, еңбекке жарамсыз азаматтарды жинақтаушы зейнетақы қорларынан. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде еңбек құқығы саласындағы жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • ҚР сырты саясатының тарихы

    «ҚР сырты саясатының тарихы» пәнінің мақсаты: Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді жариялау; отандық тарихта орын алған күрделі, қарама-қайшы үдерістерді студенттерге түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тарих және құқық негіздері саласындағы зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: кәсіби даму және өзара іс-қимыл үшін педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Заманауи деңгейде қалып, өзін және жұмысын үнемі дамыта алу үшін студенттер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім мамандығын дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен басқаруға қатысты әртүрлі желілерде зерттеулер жүргізеді. Студенттер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Студенттер: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдана алады; * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады; * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзінің зерттеу қызметін құжаттайды және нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Тарих және құқық негіздерін оқытуды жоспарлау және жекелендіру

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолданып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Мақсаты: Х1V ғасырдың аяғынан ХІХ ғасырға дейінгі осы аймақтардағы елдердің тарихын зерттеу; сонымен қатар Азия мен Африканың өткені, бүгіні және болашағы, олардың мәдениеті, тарихы және әлеуметтік-саяси процестері туралы терең түсінік қалыптастыру. Мазмұны: 1919 жылдан біздің күнімізге дейінгі кезеңдегі Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени өміріндегі ұлт-азаттық қозғалыстар, жаңғырту процестері және дәстүрлі және заманауи синтезі, рөлін түбегейлі өзгерту. Дүниежүзілік жүйедегі Азия және Африка елдері. Қалыптасатын дағдылары: жаңа және жақын тарихтың маңызды оқиғаларының себеп-салдарлық байланысын орнату; Шығыс елдерінің жаңа және жақын тарихындағы оқиғалардың негізгі тарихи концепциялары мен бағалауларын шарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Жаңа және қазіргі заман тарихы дәстүрлі түрде орта ғасырдан кейінгі дүниежүзілік тарих дәуірі деп аталады — XVI немесе XVII ғ. ортасынан XX ғасырдың екінші онжылдығына дейін. Бұл дәуір бұрынғы дәуірден елеулі айырмашылығы болды. Курс Еуропа және Америка елдерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Азаматтық құқығының негіздері (жалпы бөлім)

    Пәннің мақсаты студенттердің азаматтық құқық туралы түсінігін қалыптастыру және оны реттеу. Мазмұны: білім алушы азаматтық құқық ұғымын, оның принциптерін, Азаматтық құқық жүйесі арасындағы қатынастарды реттейтін мақсаттар мен құрылымдарды, азаматтық құқықтық реттеуді; азаматтық-құқықтық қатынастарды талқылау мен қолдануды, түрлі азаматтық-құқықтық шарттар жасау мүмкіндігін; азаматтық дауларды шешу үшін сот тәжірибесінен білуі тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Азаматтық құқық негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің азаматтық құқық туралы түсінігін қалыптастыру және оны реттеу. Мазмұны: білім алушылар Азаматтық құқық ұғымын, Азаматтық құқық жүйесі арасындағы қатынастарды реттейтін оның қағидаттарын, мақсаттары мен құрылымын, азаматтық құқықтық реттеуді; азаматтық-құқықтық қатынастарды талқылау мен қолдануды, әртүрлі азаматтық-құқықтық шарттар жасау мүмкіндігін; азаматтық дауларды шешу үшін сот практикасынан білуге тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығының негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің азаматтық құқық туралы түсінігін қалыптастыру және оны реттеу. Мазмұны: білім алушы азаматтық құқық ұғымын, оның принциптерін, Азаматтық құқық жүйесі арасындағы қатынастарды реттейтін мақсаттар мен құрылымдарды, азаматтық құқықтық реттеуді; азаматтық-құқықтық қатынастарды талқылау мен қолдануды, түрлі азаматтық-құқықтық шарттар жасау мүмкіндігін; азаматтық дауларды шешу үшін сот тәжірибесінен білуі тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Деректану

    Мақсаты: пән Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді түрде жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек көзі ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер. Х-ХІІ ғғ. араб дереккөздері Алтын Орда және Тимуридтер империясы тарихының дереккөздері. Кейінгі ортағасырлық тарихи әдебиет. XVII ғасырдағы шетел нарративтік әдебиеті. Статистикалық құжаттар тарихи дерек көзі ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Тарихнама

    Мақсаты: жаңа және қазіргі замандағы тарих ғылымының даму үрдісі туралы білім мен түсінік жүйесін, сондай-ақ тарихи және тарихнамалық деректермен жұмыс істеу дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: антикалық, ортағасырлық, жаңа және жаңа шетелдік тарих мәселелері бойынша негізгі бағыттар, мектептер мен тұжырымдамалар; дүниежүзілік тарихтың негізгі мәселелерінің әртүрлі тұжырымдамаларын талдау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: деректанулық, тарихнамалық талдау және тарихи дереккөздермен және зерттеулермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді жариялау; қазақстандық тарихнаманың дамуының басты кезеңдерін зерттеу; зерттеушілердің қазақтардың мәдениеті мен тұрмысының тарихы бойынша еңбектерін объективті тұрғыдан талдау болып табылады. Қазақстан туралы тарихи білімнің жинақталуы (XIX-ХХ ғ.басы.). Қазақ КСР-інде тарих ғылымының қалыптасуы мен дамуы, қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихы бойынша деректер

    Мақсаты: Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ халық ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер. Х-ХІІ ғғ. Араб көздері Алтын Орда мен Тимуридтер империясының тарихы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Конституциялық құқық негізі

    Қазақстан Республикасының Конституциясы негізгі құқықтық құжаты болып табылатын адам және азамат құқықтарының басымдықтарын зерделеу. Конституциялық құқық - Қазақстан Республикасы құқығының жетекші саласы. Оның мұндай рөлі осы саланың нормаларымен бекітілетін және реттелетін қоғамдық қатынастардың маңыздылығына негізделген. конституциялық құқық қоғам мен мемлекет құрудың негізін қалаушы қағидаттарды құқықтық нысанда белгілейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
  • әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы цифрлық тарих пен археологияның озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдау және мәдени мұраны сақтау және бейнелеу, тарихты оқытуды жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану;
  • инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау;
  • тарихи ғылымдар мен археологияны түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, тарихи контексте жаһандық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу;
  • Еуразия мен Түркі әлемі ауқымында Қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті нысандарының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету; түркі тілдес елдердің мәдени және тілдік ерекшеліктерін тану; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • әр түрлі тарихи кезеңдердегі адамзат өркениетінің өткенін зерттеу және біртұтас тарихи білімді қалыптастыру үшін тарихи оқиғаларда болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау; Тарихи баяндаумен жұмыс істеу кезінде ерекше ерекшеліктерді анықтау және сыни ойлауды қалыптастыру мақсатында кезеңдер бойынша тарихи дереккөздер мен еңбектерді талдау;
  • тарихи-археологиялық зерттеулердің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну; тарихи артефактілерді қайта құруды жүргізу; виртуалды және қосымша шындықта бейнелеу құралдарын пайдалану және ақпараттық жүйелер мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып, үлкен деректерді өңдеу арқылы тарихи объектілердің цифрлық модельдерін жасау;
  • қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
  • тарихи білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, пәнаралық зерттеу әдістерін қолдануға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, берілген мақсаттарға оқыту траекторияларына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру;
  • оқу және ғылыми үдерісте зерттеулер жүргізу үшін мәтін мен деректерді тақырыптық және кеңістіктік модельдеу әдістерін қолдану және практикалық міндеттерді шешу үшін ғылыми-зерттеу және жобалау семинарларын қолдану;
  • ғылыми мәселелерді кешенді шешу үшін цифрлық тарих және археология бойынша алған білімдерін жинақтау, тарихи зерттеулер, эксперимент жүргізу және оқу процесін жақсарту үшін тарихи процестерді модельдеу; тарих және археология саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қалыптастыру үшін алған білімдерін жүйелеу.
Top