6B02119 Сәулет дизайны в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сәулет дизайны саласында кәсіби құзыреттілігі бар, қоғамдық ұйымдарда сұранысты, оларды өндірістік ортаға және ғылыми-зерттеу жұмысына кезең-кезеңімен тарта отырып, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілеттілікті қамтамасыз ететін, академиялық, әлеуметтік-тұлғалық және кәсіби ұтқырлықты қамтамасыз ететін мамандардың сапасына қойылатын өсіп келе жатқан талаптарды қанағаттандыратын кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Кескіндеме негіздері
Материалдағы тақырыптық натюрморттың кескіндемесі: гуашь, темпера, май. Жұмыстың техникалық тәсілдері. Майлы кескіндеме технологиясының негіздері. Натюрморт, портрет, пейзаж және т. б. жанрындағы майлы кескіндеме технологиясының негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет негіздері
Пәннің мақсаты: академиялық сурет салу негіздерін меңгеру. Мазмұны: жеке тұлғаны дамыту, әр студенттің шығармашылық әлеуетін ашуға жағдай жасау. Заңдар сызықтық және әуе перспективалары. Сызықтар, соққылар арқылы жарықтандыру жағдайында қарапайым пішіннің пропорциялары мен көлемін нақты беру, дизайнды талдау. Геометриялық пішіндер мен тұрмыстық заттардан жасалған натюрморттар. Құзыреттілік: графикалық материалдармен натюрмортты сауатты құру және тонировкалау және олардың адамгершілік-тұлғалық қасиеттерін, рухани және эстетикалық бағытын, шығармашылық және интеллектуалдық бейімділігін қалыптастыру, өз елінің әлемдік көркемдік мәдениеті мен мәдениетінің құндылықтарына баулу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инженерлік графика (Auto CAD)
Мақсаты: инженерлік графиканың білім беру бағдарламасын (AutoCAD) игеру интерфейс, Кәсіби компьютерлік бағдарламаның құралдары. Мазмұны: архитектуралық жобаларды 2D сурет салу және 3D модельдеуді дамыту. Автоматтандырылған жобалау жүйесінің принциптері; Қалыптасқан дағдылар: теориялық графикалық примитивтерді еркін қолдану және қолдану және оларды өзгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн негіздері
Мақсаты: дизайнның білім беру бағдарламасын меңгеру, дизайн саласының түрлері мен түрлерін талдау. Мазмұны: Алтын қатынас ережесі. Пішіні. Пропорция. Ырғақ. Масштаб. Дизайндағы түс. Композиция негіздері. Көлемді-кеңістіктік және терең-кеңістіктік композиция. Қаріптер. Жарнама дизайны. Көрнекі ақпаратты қабылдау психологиясы. Пішін мен кеңістікті визуалды қабылдау. Қалыптастырылатын дағдылар: дизайн негіздері бойынша орындалатын тапсырманың ерекшеліктерін еркін меңгеру, дизайнда құралдарды қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: Білім алушылардың Абайдың әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелеу, рухани дүниесін кеңейту. Мазмұны: Абай Құнанбаевтың өмірі. Философ, ақын, халық ағартушысы, қоғам қайраткері, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы және оның ағартушы ислам мәдениетіне негізделген еуропалық мәдениетпен жақындасу рухындағы алғашқы классикалық, мәдени реформаторы. Абайдың өлеңдері, қара сөздері. Абай Құнанбаевтың қазақ халқының қалыптасуы мен дамуындағы, Қазақстанның саяси және мәдени дамуындағы рөлі. М.Әуезов – ұлы жазушы, Абайды насихаттаушы. Абай шығармаларының идеялары. Академиялық адалдықтың принциптері мен мәдениеттері. Құзіреттілігі: оқушылардың шығармашылық ойлауын жетілдіру, танымдық қабілеттерін дамыту, өз бетінше ойлауға, өз ойын әдеби тілде жеткізе білуге баулу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түстану
Мақсаты: түс қасиеттері мен үйлесімді түс комбинацияларын құрастыру заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: түс туралы ғылым. Негізгі, құрама және қосымша түстер, түс сипаттамалары түс контрасттары, түстердің араласуы, түс, түс үйлесімі, түс тілі, түс үйлесімі және түс мәдениеті. Қалыптасатын дағдылар: түспен және түс композицияларымен жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерьер дизайны
Мақсаты: дизайнның білім беру бағдарламасын игеру, интерьер дизайны саласының түрлері мен түрлерін талдау. Мазмұны: Алтын қатынас ережесі. Пішін. Пропорция. Ритақ. Масштаб. Дизайндағы түс. Композиция негіздері. Көлемдік-кеңістіктік және терең кеңістіктік композиция. Қаріптер. Жарнама дизайны. Көрнекі ақпаратты қабылдау психологиясы. Пішін мен кеңістікті визуалды қабылдау. Қалыптастырылатын дағдылар: дизайн негіздері бойынша орындалатын тапсырманың ерекшелігін еркін меңгеру, дизайнда құралдарды қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік графика (Corel DRAW, Photoshop)
Мақсаты: CorelDRAW және Photoshop бағдарламаларын игеру. Интерфейс принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: графикалық кескіндерді құру және өңдеу әдістері мен құралдары. Интерактивті компьютерлік графиканың заманауи графикалық құралдары. Графика түрлері. Қалыптасқан дағдылар: теориялық қолданбалы бағдарламаларды, компьютерлік графика құралдарын еркін пайдалану. Компьютерлік графиканың аппараттық (техникалық) құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлемдік бейнелеу өнерінің тарихы
Мақсаты: әлемдік өнердің тарихы мен теориясын жалпыадамзаттық құндылықтар мен жалпыадамзаттық ұғымдар жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: әртүрлі дәуірлердегі әлемдік өнер ескерткіштерін талдау мен зерттеудің негізгі әдістері: қарабайыр өнер, ерте және кеш орта ғасырлар өнері, ағарту өнері, әйгілі ескерткіштер мен өнер туындыларының эстетикалық құндылығы. (Косозен, Египет, Греция, Рим, Үндістан, Қытай, Ресей, Италия). Қалыптасқан дағдылар: әлемдік өнердің стильдері мен бағыттарын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сурет
Пәннің мақсаты: қоршаған әлемді, оның заттары мен адамын бейнелеу кезінде бейнелеу сауаттылығының заңдарын, ережелері мен тәсілдерін, көпсеанстық және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін игеру. Мазмұны: сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Дизайнды талдау, пропорциялар мен қарапайым пішіннің көлемін нақты беру. Натюрморттар.Қалыптасқан дағдылар: ұзақ сурет, эскиздер, эскиздер жасай білу, суреттегі көлем мен кеңістікті жеткізе білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Модельдеу
Мақсаты: Сәулеттік дизайн модельдеудің білім беру бағдарламасын игеру, модельдеудің түрлері мен түрлерін талдау. Мазмұны: сәулет қызметінің ерекшелігі және оны қабылдау, архитектуралық модельдеуді анықтау және оның заңдылығы, архитектуралық модельдеу элементтерін іздеу. Қалыптастырылатын дағдылар: зерттелетін, модельденетін объектінің ерекшеліктерін және жобалау әдістерін, ғылыми білімді, негізгі мақсаттарды, міндеттерді, әдістер мен принциптерді игеру. Құрылыс құралдарын қолданыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Композиция
Пәннің мақсаты: композицияны құру туралы негізгі білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: композицияның эстетикалық аспектісі. Элементтер, заңдар, композиция түрлері. Стиль және стиль бірлігі. Кеңістікті жобалау және оның құрылысы негіздері. Қалыптасқан дағдылар: көркемдік форманы үйлестіру құралдарын меңгеру және ойластырылған шығарманың мазмұнын тұтас көркемдік-бейнелік түрде нақты көрсете білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Макеттеу
Мақсаты: білім беру бағдарламасын игеру негіздері модельдеу және модельдеудің техникалық әдістерін меңгеру. Мазмұны: 3 өлшемді кеңістіктегі бетті және оның көлемді элементтерін пластикалық өңдеу әдістерін зерттеу. Макет жұмысының ерекшеліктері, материалдармен, құралдармен және макеттерді орындау әдістерімен танысу. Қалыптасқан дағдылар: еркін қолдану Теориялық заңдылықтарды қолдану және дизайн объектілерін қалыптастыру принциптері. Материалдарды түрлі түсті-графикалық және көлемді өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
Мақсаты: көркемдік көзқарасты, ойлаудың көлемдік-кеңістіктік көрінісін қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: акварельді кескіндеме техникасы, олардың ерекшеліктері, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. Қысқа мерзімді зерттеулерде шикі "а лаприма" техникасы. Академиялық Лессинг тәсілі. Мөлдір бояу қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Қалыптасқан дағдылар: көркем шығарманы жасау кезінде техникалық және технологиялық әдістерді, бояғыштың әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар (Arсhi CAD)
Мақсаты: білім беру компьютерлік бағдарламасын игеру, интерфейспен танысу. ArchiCAD Кәсіби компьютерлік бағдарламасының ерекшеліктері. Мазмұны: Автоматтандырылған жобалау жүйесінің қуаты. Архитектуралық дизайнға жаңа көзқарас, ыңғайлы және интуитивті интерфейс. Қалыптасқан дағдылар: еркін қолдану жұмыстың кез келген кезеңінде практикалық біріктіруші 2D және 3D құрылысын пайдалану жобаланған нысан туралы толық ақпарат: еден жоспарлары, кесулер, қасбеттер, аксонометрия және перспектива.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шет тілі
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша мәлімдеме. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру, одан әрі білім беру маршруттары мен кәсіби мансапты жобалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында экономикалық зерттеулерді сәтті жүргізу үшін қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты-студенттерді бүкіл өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау қабілетіне теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Архитектуралық ортаның эргономикасы
Мақсаты: сәулет-дизайн және эрго-дизайнерлік жобалау саласында болашақ сәулетші-дизайнерлердің кәсіби дайындығын тереңдету. Мазмұны: эргономиканың даму кезеңдері. Эргономикалық зерттеулердің тарихы. Заманауи эргономикалық зерттеу бағдарламалары. Эргономиканың негізгі ұғымдары. Эргономикалық талаптарды анықтайтын факторлар. Адамның архитектуралық ортада жайлы болу мәселелері. Қалыптасқан дағдылар: кешенді эргономикалық талдау объектісі ретінде жарықтандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет
Пәннің мақсаты: арнайы суретті практикалық орындау, игеру Мазмұны: арнайы сурет және оның ерекшеліктері. Арнайы сурет салу техникасы мен технологиялары. Әр түрлі көркем материалдармен сурет салу. Арнайы суреттің құрылымы. Арнайы үлгіге арналған қағаз түрлері. Қалыптасатын дағдылар: арнайы сурет салу техникасын меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Эргономика
Мақсаты: эргономиканың физиологиядағы, техника мен психологиядағы принциптері мен ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: жұмыс ортасын жайластыру кезінде тиімділік пен жайлылықты арттыру бойынша ұсыныстар беру. Қалыптасатын дағдылар: теориялық материалдарды еркін қолдану және жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру. Адамның барлық ерекшеліктерін ескере отырып, ыңғайлы және практикалық жиһазды жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Интерьер тарихы
Мақсаты: Мысырдан бүгінгі күнге дейін интерьерді безендіру өнерінде принциптерді стильдер мен бағыттарды қалыптастыру. Мазмұны: империядан бүгінгі күнге дейінгі интерьерді безендіру өнеріндегі стильдер мен көркемдік бағыттардың тарихы. Қалыптасқан дағдылар: адамның кеңістікті қабылдауының теориялық принциптерін еркін қолдану. Сәулет дизайнында соңғы жылдары пайда болған заманауи стильдер
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Декоративтік сурет
Пәннің мақсаты:шығармашылық композицияны құруда сәндеу және сәндеу заңдарын меңгеру. Мазмұны:трансформация ,қисық сызықтар, пластикалық, нүктелер, дақтар, зигзаг тәрізді , сызықты ит.Д. Натюрморт-сәндік-жазық шешім. Қалыптасатын дағдылар: декоративті суреттегі әртүрлі стильдер мен жанрларда шығармашылық композицияларды сауатты құра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Декоративті кескіндеме
Пәннің мақсаты: сәндік кескіндеменің негізгі принциптері мен тәсілдерін қалыптастыру. Мазмұны: түрлі композициялық жанрдағы фигураларды Стилдеу. Қалыптасатын дағдылар: болашақ шығармашылық қайраткерлерді шығармашылық жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті білім мен іскерлікпен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Арнайы кескіндеме
Мақсаты: заманауи кескіндемедегі архитектуралық көркем бағыттар, стильдер мен мектептердің білім беру бағдарламасын меңгеру. Мазмұны: монументалды-декоративтік кескіндемеде жазықтық және көлемді-кеңістіктік шығармаларды жасау. Қалыптасатын дағдылар: модуль, масштаб, ырғағы, түсі, фактурасы, қозғалыс пластикасы арқылы интерьер немесе архитектуралық ансамбльдің басқа компоненттерімен жобаланатын туындының теориялық өзара байланысын еркін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Фотография өнері
Мақсаты: фотографияның тарихы мен өнері туралы теориялық білімді игеру, осы білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: "фотография өнері" оқу пәні таңдау пәндері мен курстарына жатады, фотографиялық медиа тарихына теориялық және тарихи кіріспе болып табылады. Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық жұмысында фотосурет тарихы туралы білімді пайдалану, кәсіби қызметті орындау үшін қажетті ақпаратты іздеу, талдау және түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері
Мақсаты: сәулет ордерінің принциптерін қалыптастыру. Тіреуіш-Арқалық жүйесінің көркемдік өрнегі. Мазмұны: сәулет нысанын қалыптастырудың негізгі принциптері. Функционалдық, эстетикалық, конструктивтік-техникалық, экономикалық және басқа да негізгі талаптар. Қалыптасатын дағдылар: теориялық нормативтер мен заңнамаларды барлық кезеңдерде еркін қолдану. Эскиздік жобаны әзірлеу-егжей-тегжейлі өңдеуге дейін. Жобалық бағдарламаның өлшемдеріне сәйкес аяқталған жобаны бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Фотографика
Мақсаты: - фотографияның білім беру бағдарламасының теориясы мен тәжірибесін меңгеру, нақтылау және бейнелеу дағдыларын меңгеру. Мазмұны: фотосурет, сурет және мәтін синтезі. Графикалық көркем сурет. Фотографиялық бейненің ерекшелігі. Суретті Графикалық дизайн өнімімен өзгерту-плакат, күнтізбе, орау, баспа жарнамасы, парақ немесе буклет. Терминология, технологиялық және көркемдік аспектілер. Қалыптасатын дағдылар: фотосуретті еркін қолдану және ұйымдастыру тәсілі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Архитектуралық ортаның элементтері мен процестері
Мақсаты: архитектуралық ортаның негізгі элементтерін игеру. Орта модулін құру бойынша жұмыс негіздері. Мазмұны: кеңістіктің орналасуы мен ұйымдастырылуы жүзеге асырылатын ортадағы адамның функционалды қозғалысы. Осы кеңістіктердегі көлемдердің құрылысы. Көлемдердің тік және көлденең жазықтықтарын түсіндіру Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік дизайн әдістерін еркін қолдану. қоршаған ортаға үйлесімділік пен толықтық
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Сәулет ортасының дизайны
Мақсаты: сәулет ортасының негізгі элементтерінің принциптерін қалыптастыру. Орта модулін құру бойынша жұмыс негіздері. Мазмұны: кеңістікті жоспарлау және ұйымдастыру негізінде жүзеге асырылатын ортада адамның функционалдық қозғалысы. Осы кеңістіктерде көлемдерді құру. Қалыптасатын дағдылар: көлемдердің тік және көлденең жазықтықтарының теориялық тракторларын еркін қолдану. Графикалық және түстік шешім. Ортаның жарықтық ұйымдастырылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сауда-ойын-сауық кешендерінің интерьерін жобалау
Мақсаты: сауда-ойын-сауық кешендерін жобалау теориясы мен практикасын меңгеру, заманауи материалдардың кең спектрін үйлесімді пайдалану. Мазмұны: сауда-ойын-сауық орталықтарының жобасын әзірлеу, сауда-ойын-сауық индустриясының жаңа стандарттары. Тұжырымдаманы әзірлеу, сауда орталықтарын жобалау және авторлық қадағалау. Қалыптасқан дағдылар: сауда нүктелерін ұйымдастыру, сатып алу ағындарын жоспарлау, коммуникациялық қамтамасыз ету, жайлы демалыс және ойын-сауық аймақтарын орналастыру принциптерін жақсы түсіну және меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулет композициясы
Мақсаты: білім беру бағдарламасының теориясы мен практикасын меңгеру - архитектуралық элементтерді қолдану тәсілі, композициялардың үйлесімділігіне қол жеткізу. Мазмұны: архитектурадағы Композиция, нысанның барлық элементтерінің мазмұндық тұтастығы. Объектінің барлық сыртқы және ішкі элементтерінің заңды орналасуын анықтау және үйлесуі. Қалыптасатын дағдылар: теориялық білімдерді және композициялардың методологиясын сәулеттік шығарманың көркем құрылымында қолдану, мәнерлі форма. Композиция принциптерін дұрыс қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулет ескерткіштерін қалпына келтіру
Мақсаты: сәулет ескерткіштерін қалпына келтіру бойынша білім беру бағдарламасын игеру. Тарихи өткенді ескере отырып, ескерткіштің ежелгі бөліктерін қалпына келтіру және жаңарту процесі. Мазмұны: қоршаған орта объектілерін қалпына келтіру және сәулет ескерткіштерін қалпына келтіру жүйесін жаңғырту. Қаланың тарихи ортасының түрлері, қалпына келтірудің жаңа технологиялары. Қалыптасқан дағдылар: тарихи ескерткіштерді зерттеу және жаңа технологияны еркін қолдану. Қалпына келтіру факторлары және архитектуралық форманы қалыптастыру және оны пайдалану компоненттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Монументалды өнер түрлерінің негіздері
Мақсаты: пластикалық кеңістіктік бейнелеу және бейнелеу өнері негіздері мен принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: сәулет немесе табиғи табиғи ортамен келісе отырып жасалған үлкен форматтағы туындылар. Қалыптасатын дағдылар: еркін қолдану және теориялық композициялық бірлік және қоршаған ортаның идеялық-бейнелік аяқталуын игерумен өзара әрекеттесу. Ғимараттың интерьері мен экстерьеріндегі Сграффито. Монументалды мүсіндік композициялар. Фреска. Витраж. Мозаика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулет дизайнның нысандарын жобалау
Мақсаты: жобаны әзірлеудің архитектуралық негізінің білім беру бағдарламасын меңгеру. Жұмыс құжаттамасының жиынтығы қалыптасқанға дейін бастапқы материалдарды жинау. Жобалық шешімдердің жоғары техникалық деңгейін қамтамасыз ету. Мазмұны: заңнамалық актілер, нормативтік құжаттар, техникалық шарттар, стандарттар, құрылыс нормалары мен ережелері. Жобалау сатысының негізгі кезеңдері: қалыптасатын дағдылар: терминдер мен анықтамаларды еркін қолдану және қолдану. Жобалық құжаттаманы әзірлеу. Эскиздік жоба. Жоба. Жұмыс жобасы. Жұмыс құжаттамасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ресми композиция
Мақсаты: білім беру бағдарламасын меңгеру, формальды композиция, материалдар мен технологиялар туралы негізгі түсінік беру, абстрактілі элементтер үйлесімінде безендіру және құру. Мазмұны: нәтижелерге қол жеткізу - суретшілердің тәжірибесін зерттеу және пайдалану, технологияларды игеру - құру принциптері мен заңдары. Қалыптасатын дағдылар: практикалық дағдыларды пайдалану, жаңа технологиямен танысу, өнердің түрлі бағыттарын меңгеру. Композицияның көркем мәнерлілігі құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Көлік құрылыстарының интерьерін жобалау
Мақсаты: интерьерді жобалау көп деңгейлі шығармашылық процесс. Нысанның бас жоспары және әртүрлі архитектуралық мәселелерді кешенді шешу. Мазмұны: объектіні, оның элементтерін, қоғамдық ғимараттарды (т/ж және автобус вокзалдары, аэровокзалдар) жоспарда ұтымды орналастыру. Қалыптасқан дағдылар: алаңда интерьер дизайны мен инженерлік коммуникациялардың теориялық әзірлемелерін еркін қолдану және пайдалану. Іргелес аумақты абаттандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интерьер стильдері
Мақсаты: принциптерін қалыптастыру стильдер және Мысырдан Қазіргі стильге дейінгі интерьерді безендіру өнеріндегі бағыттар. Мазмұны: империядан бүгінгі күнге дейінгі интерьерді безендіру өнеріндегі стильдер мен көркемдік бағыттар. Қалыптасқан дағдылар: адамның кеңістікті қабылдауының теориялық принциптерін еркін қолдану. Заманауи стильдер соңғы жылдары Сәулет дизайнында пайда болды .
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстан өнерінің тарихы
Мақсаты: ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін Қазақстанның өнері мен көркем мәдениетінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Мазмұны: өнердің барлық түрлерін, ұлттық дүниетанымның дәстүрлері мен тұжырымдамаларының элементтерін қамтиды, бұл қазақ мәдениетінің адамгершілік-эстетикалық әлемінің эволюциясының жалпы бейнесін жасауға мүмкіндік береді. Қалыптасқан дағдылар: өз елінің мәдени құндылықтарымен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дизайндағы этностиль
Мақсаты: студенттердің дизайн және оның даму тарихы туралы білім алуы және этно стилін қазіргі әлемде өндірілген қолданбалы мақсаттағы көркемдік объектіні құрудың негізі ретінде зерттеу. Мазмұны: функционалды орындылығы, эстетикалық құндылығы және жаңашылдығы, яғни заманауи дизайны бар әр түрлі мақсаттағы көркем-өнеркәсіптік өнімді құрудың заманауи тәсілдерін зерттеу, жеке өнімді немесе композициялық ансамбль құру кезінде стиль ерекшеліктерін зерттеу. Қалыптасатын дағдылар: дайын өнімнің бәсекеге қабілеттілігі мен сұранысын қамтамасыз ететін дизайндағы этностильдің бірлігін қамтамасыз ететін әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Көрме экспозициясының дизайны-әзірлемесі
Мақсаты: білім беру бағдарламасын меңгеру-көрме стендінің жобасы. Көрме стендінің элементтері: мобильді стендтер. Жарнамалық беттер. Мазмұны: компанияның өнімдерін орналастыруға арналған сөрелер мен сөрелер, сөрелер. Клиенттермен жұмыс істеуге арналған үстелдер. POS-материалдар (жарнамалық буклеттер, брошюралар, фирмалық өнімдердің каталогтары және т.б.). Қалыптастырылатын дағдылар: практикалық дағдылар және көрме стендін безендіруге қойылатын талаптар
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Мүсін және пластикалық анатомия
Мақсаты: мүсін, адамның композициялық фигурасы. Мүсіннің негіздерін білу және пластикалық массалармен (саз, гипс) танысу. Модельдеу және қалыптау технологиясы. Мазмұны: мүсіннің түрлері мен жанрлары. Рельефтердің бір түрі-барельеф, жоғары рельеф, терең рельеф. Модельдеу. Материалдар, құрылғылар және арнайы құралдар. Шикізатты дайындау. Модельдеу ісінің негіздері. Қалыптасқан дағдылар: гипс модельдері мен формаларын өндіруде мүсіндік әдістердің теориялық білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Бақ дизайны
Мақсаты: бау — бақша дизайнының білім беру бағдарламасын меңгеру теориясы мен тәжірибесін меңгеру-қала инфрақұрылымын пайдалану ыңғайлылығымен үйлесім, Сұлулық жасау. Мазмұны:дәстүрлі пішін, жасыл желектердің көмегімен қоршаған кеңістікті ұйымдастыру. БАҚ дизайнының танымалдығы, ландшафтық жобалау. Симметриялық, қарапайымдылық және тепе-теңдік. Қалыптасатын дағдылар: теориялық білімді және әдіснамалық жобалауды еркін пайдалану. Элементтердің ландшафтық кеңістігінде аяқталуы, композициясы және біркелкі орналасуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Этнодизайн
Мақсаты: жобалау теориясы мен тәжірибесін игеру, этнодизайнның білім беру бағдарламасын дамыту, жаңа конвергентті білімді интеграциялау. Мазмұны: мыңжылдықтар бойы жергілікті аумақта қалыптасқан символдар, белгілер, ою – өрнекті блоктар, түстік және графикалық нормативтер түріндегі зерттеу нәтижелері-"Этнодизайн"ақпараттық-білім беру модулінің негізі. Қалыптасатын дағдылар: заманауи жобалық мәдениеттегі инновацияның әдіснамалық формуласы, этнодизайн позициясын нығайту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Эксподизайн
Мақсаты: қалыптастыру өнер тауарлар мен экспонаттарды көрсету және көрсету және бейімделген көрме кеңістігін дамыту. Мазмұны: көрме экспозициясы тұжырымдамасын әзірлеу, 3D дизайны, стендті ақпараттық толтыру дизайнын әзірлеу, стандартты көрме стендтері мен экспозицияларды орнату. Қалыптасқан дағдылар: теориялық білімді еркін қолдану, халықаралық көрмелерді ұйымдастыру және өткізу. Технологияға және өзінің заманауи біліміне ие болу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Тереңдік-кеңістіктік композиция
Мақсаты: "терең кеңістіктік композиция" бағдарламасын дамыту теориясы мен практикасын, терең кеңістіктік композиция әдістерін меңгеру. Мазмұны: сәулет өнеріндегі композиция үй-жайлардың интерьерін шешуден бастап көшелерді, алаңдарды, шағын аудандарды дамытуға дейін қолданылады. Қалыптасқан дағдылар: терең кеңістіктік композицияның теориялық білімі мен әдіснамалық материалдары, дизайнердің шығармашылық мүмкіндіктерінің шыңы. Көрерменге тек ұшақтардың тіркесімі ғана емес, сонымен қатар көлемі мен кеңістігі де әсер етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Ландшафтық дизайн
Мақсаты: интерьерлер мен ашық орта жағдайлардағы сәулет-ландшафттық композициялардың білім беру бағдарламасын меңгеру. Объектінің архитектуралық бейнесін жетілдіру және Микроклимат. Мазмұны: сәулет, құрылыс, жобалау, ботаника және Өсімдік шаруашылығы және мәдениет тарихымен өзара байланыс. Қалыптасатын дағдылар: аумақты көгалдандыру мен абаттандырудың теориялық және практикалық материалдарын еркін қолдану. Ғимараттар инфрақұрылымымен үйлесім, Сұлулық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Сәулет дизайнындағы материалтану
Мақсаты: білім беру бағдарламасын игеру және интерьер дизайнының аксессуарларының материалдарын, материалдардың заманауи технологиясы мен дизайн эстетикасын зерттеу. Мазмұны: қоршаған орта құрамындағы заманауи әрлеу материалдары, тұрғын және қоғамдық интерьердегі стиль, компания кеңсесінде. Жобалаудағы сәулет - дизайн материалтану әдістері мен құралдары. Қалыптасқан дағдылар: шығармашылық интуиция, дизайн ұстанымы мен шешімдерін дұрыс дәлелдеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Архитектуралық дизайн объектілерін жобалау
Мақсаты: сәулет құрылысының білім беру бағдарламасының принциптерін қалыптастыру және игеру. Мазмұны: құрылыстағы біріздендіру, теру және стандарттау. Көлемді жоспарлау шешімдері. Металл конструкцияларын өндірудің негізгі ережелері. Инженерлік механика негіздері. Архитектуралық ортаны жобалау. Қалыптасқан дағдылар: интерьер дизайнын және олардың қасиеттерін Жобалауда қолданылатын теориялық және негізгі материалдарды еркін қолдану. Жаңа композициялық материалдар және олардың қасиеттері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Мәдени-ойын-сауық мақсатындағы интерьерлерді жобалау
Мақсаты: жобалау теориясы мен тәжірибесін меңгеру, ҒЗН білім беру бағдарламасын меңгеру, заманауи материалдардың кең спектрін үйлесімді пайдалану. Мазмұны: ҒЗН интерьер жобасын әзірлеу, мамандардың кәсіби қатысуы, културно-ойын-сауық индустриясының жаңа стандарттары. Тұжырымдаманы әзірлеу, сауда орталықтарын жобалау және авторлық қадағалау. Қалыптасатын дағдылар: сауда нүктелерін ұйымдастыру, сатып алу ағынын жоспарлау, коммуникациялық қамтамасыз ету, жайлы демалыс және ойын-сауық аймақтарын орналастыру принциптерін ұсыну және меңгеру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Дизайн-жобалау
Мақсаты: мақсатты аудиторияның алға қойған міндеттері мен талаптарына сәйкес кәсіби қызметтің кешенді объектілерін әзірлеу әдістемесін игеру және тәжірибе алу. Мазмұны: көрнекі-коммуникациялық орта объектілерін көркемдік жобалау принциптерін әдістемелері мен әдістерін меңгеру. Қалыптастырылатын дағдылар: жүйелік ойлау (дизайн-ойлау) қабілетін дамыту және жобалық идеялар мен шешімге көзқарастарды сыни талдау, кәсіби мәселелерді шешуде графикалық құралдарды, көркемдік техникалар мен графикалық құралдарды қолдану тәжірибесін әзірлеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Дипломдық жұмыс зерттеу ретінде
Пәннің мақсаты: дипломдық жұмыстың әдіснамалық, практикалық және теориялық негіздері. Мазмұны: материалдарды іздеу, қарау, материалдарды жинау және талдау. Мәтіндік баяндаманың талаптарымен танысу. мақсаттарды қалыптастыру, тақырыптың өзектілігін шешу, міндеттер қоюды және оларды шешуді анықтау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортаны жобалаудағы құрылыс
Мақсаты: білім беру бағдарламасын және қоршаған ортаны қалыптастырудың сәулеттік аспектілерін, дизайнерлік дизайн әдістерін игеру, оларды жобалық идеяларды шешуде қолдану. Мазмұны: дәстүрлі және заманауи конструктивтік жүйелер, конструкция материалдары мен техникасы, конструктивтік нысандардың эстетикалық мазмұны; қалыптастырылатын дағдылар: құрастыру құралдары мен әдістерін, қазіргі заманғы материалдардың негізгі қасиеттері мен ерекшеліктерін білу. Жобалық талдау, мінсіз конструкция; нормативтік материалдар.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайннің типологиясы
Мақсаты: қоршаған ортаның түрлері мен формаларының архитектуралық типологиясының білім беру бағдарламасын игеру. Орта түрлері мен формаларының жалпы типологиясы. Мазмұны: қоршаған орта объектілері мен жүйелерін жіктеу критерийлері. Қоршаған орта түрлері интерьер, қалалық орта,"қоршаған орта-оқиға". Қалыптасқан дағдылар: еркін қолдану ортаның теориялық интегралдық формаларын қолдану. Қоршаған ортаны қалыптастыру және оны пайдалану факторлары мен компоненттері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Кинотеатрдың интерьерін жобалау
Мақсаты: жаңа технологияның заманауи кинотеатрын жобалау, эмоционалдылық пен технологиялылықты, бейнелілік пен жайлылықты үйлестіру. Мазмұны: кинотеатрды функционалды аймақтарға бөлу және тиімді навигация, сауатты дизайн жобасы. Кинозалдарды ойын-сауық орталықтарында орналастыру. Қалыптасқан дағдылар: функционалды аймақтарға бөлу әдістерін еркін қолдану болашақ кинотеатрдың негізі болып табылады. Алаңдардың ең тиімді нұсқасын таңдау-жеке кинозал.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Жобалық графика
Мақсаты: архитектуралық ортаның әртүрлі элементтерінің графикалық берілу ерекшеліктері. Қатты және жұмсақ құрылым. Мазмұны: заттар мен объектілер графикасының негізгі проекциялары. Әр түрлі архитектуралық бөлшектердің көлемін графикалық модельдеу. Қалыптасқан дағдылар: теориялық білімді еркін қолдану, жобалау жұмыстарын графикалық ресімдеу жұмысының техникалық дағдыларын меңгеру. Жобаның эскиздік тұсаукесері және тұсаукесері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
дизайн-жобалау теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: кеңістіктік – бейнелі ойлауды, эстетикалық қабылдауды, стиль сезімін дамыту және көркемдік жобалау саласындағы жоспарлау міндеттерін шешу үшін қажетті білімді, дағдыларды, дағдыларды игеру. Мазмұны: дизайн тарихы, өнеркәсіптік революция дәуірінен бастап, жобалық-көркемдік қызметтің жаңа түрі пайда бола бастаған кезден бастап қазіргі дизайн тенденцияларына дейін. Қалыптасқан дағдылар: дизайн өнімдерін талдау негізінде шығармашылық әдістің ерекшелігін анықтау, функционалдық, конструктивті және эстетикалық факторлардың өзара байланысының ерекшеліктерін, әлемдік дизайн тарихының әртүрлі кезеңдеріндегі инженерлік – техникалық, жаратылыстану – ғылыми білім мен гуманитарлық пәндер құралдарының синтезінің ерекшеліктерін ұсыну.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Заманауи әрлеу материалдары
Мақсаты: бағдарламаны игеру - жаңа технологияларды қолдана отырып, әрлеу материалдарының заманауи талаптарына жауап беретін сапалы, жобалау және өндіру үшін мақсатқа сай, эстетикалық жағдайларды қалыптастыру. Мазмұны: жоспар, ой, түс, форма, объект, өнім, бағдарлама, модель. Материалдың жаңа технологиясы жоба бойынша жұмыстың соңғы кезеңі болып табылады. Қалыптасатын дағдылар: жаңа материалдарды еркін қолдану және құру, қолайлы жұмыс жағдайларын жасау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулет ортасының типологиясы
Мақсаты: орта түрлері мен нысандарының архитектуралық типологиясының білім беру бағдарламасын меңгеру. Орта түрлері мен формаларының жалпы типологиясы. Мазмұны: орта объектілер мен жүйелерді жіктеу критерийлері. Интерьерлер ортасының типтері, қалалық орта,"орта-оқиға". Қалыптасатын дағдылар: ортаның теориялық интегралды формаларын еркін қолдану. Ортаны қалыптастыру және оны пайдалану факторлары мен компоненттері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Инфрақұрылым аумағын жоспарлау
Мақсаты: аумақтарды тік жоспарлаудың архитектуралық негіздерінің білім беру бағдарламасын игеру. Тік орналасуды жобалау кезеңдері мен әдістері. Жер үсті ағынын ұйымдастыру. Мазмұны: қалалық аумақты құрғату. Өзендер мен қалалық су қоймалары, жағалау белдеуін абаттандыру. Аумақтарды инженерлік дайындаудың ерекше шарттары. Қалыптасқан дағдылар: жасанды суарудың теориялық материалдарын еркін қолдану және пайдалану. Аумақтарды инженерлік абаттандыру элементтері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 6
-
Дипломдық жобалау
Мақсаты: жүйелі мәліметтерді қалыптастыру, дипломдық жобалау бағдарламасын игеру, оқытудың соңғы кезеңінің өзара байланысты процестерін ұйымдастыру деңгейін және сапасын арттыру және түлектердің еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Мазмұны: қызметті жетілдірудің практикалық міндеттерін шеше алатын жоғары білікті мамандарды қалыптастыру. Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік дайындықтың тиісті деңгейін сақтау, дизайн дағдыларын еркін қолдану.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 6
-
Инженерлік инфрақұрылым
Мақсаты: аумақтарды жоспарлаудың архитектуралық негіздерінің білім беру бағдарламасын игеру. Орналасуды жобалау кезеңдері мен әдістері. Жер үсті ағынын ұйымдастыру. Мазмұны: қалалық аумақты құрғату. Өзендер мен қалалық су қоймалары, жағалау белдеуін абаттандыру. Аумақтарды инженерлік дайындаудың ерекше шарттары. Қалыптасқан дағдылар: жасанды суарудың теориялық материалдарын еркін қолдану және пайдалану. Аумақтарды инженерлік абаттандыру элементтері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 6
-
Жобалау-зерттеу қызметі
Мақсаты: қазіргі жағдайда адамның көрнекі ортасын қалыптастыру мәселелерін шығармашылықпен сауатты шеше алатын мамандар даярлау. Дизайнның, визуалды коммуникация құралдарының және монументалды-сәндік шешімдердің заманауи мәселелері; жобалық шешімдерді іске асырудың заманауи және дәстүрлі құралдары және олардың даму тенденциялары. Мазмұны: қоршаған орта кеңістігінде визуалды коммуникацияны жобалау дағдыларын алады. Қалыптастырылатын дағдылар: ғылыми – зерттеу қызметінің дағдыларына ие (зерттеуді жоспарлау, ақпарат жинау және оны өңдеу, Нәтижелерді бекіту және жалпылау).
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ең жаңа бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, озық білім мен техникалық жетістіктерге негізделген сәулет-дизайн жобалаудағы білім мен түсінікті көрсетеді;
- кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдану, дәлелдерді тұжырымдау және дизайнды оқыту процесінде жаңа немесе бейтаныс жағдайларда мәселелерді шешеді;
- дизайндағы әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайдыжәне түсіндіреді;
- сәулеттік-дизайнерлік жобалауда оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
- сәулет-дизайнерлік жобалауда одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді;
- экономикалық бағалау жүргізу және осы процесте туындайтын қауіптерді түсіну, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтайды;
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды дизайн мен сәулеттің тез өзгеретін тенденциясына бейімделу мақсатында қолданады;
- әр түрлі заманауи материалдар мен идеяларды білдіру құралдарын қолдана отырып, жобаны құру және оны жүзеге асыру мақсатында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді біледі және түсінеді;
- Оқу процесінде өзара әрекеттесуінің барлық аспектілерімен байланысты академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- кәсіби ғылыми қызметтегі өнердің алуан түрлі заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды
- проблемаларды шешуге кешенді тәсілді қолдану және дизайн саласындағы білім беру ұйымдарында педагогикалық және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады;
- Заманауи дизайн жүйесінің даму тенденцияларына сәйкес келетін заңдылықтар мен нақты жұмыс істейтін оқыту принциптеріне негізделген әдістерді таңдайды;