Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02113 Кескіндеме в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: С1, С2 (тіл мамандықтары) деңгейінде шет тілін меңгеру, LSP монологиялық және диалогтік нысанда қарым-қатынас жасау (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас). Мазмұны: ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Құзыреттері: екіжақты аударма дағдылары, ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды ресімдеу және жазу, т.б. сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық өнертану

    Пәннің мақсаты: педагогикалық өнертануды және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу. Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркемдік-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Өнер академияларының пайда болуы. Егеменді Қазақстанда өнер педагогикасын дамыту. Қалыптасқан дағдылар: педагогикалық өнертану дамуының тарихи ерекшеліктерін түсіну қабілеті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер cыны мен өнертану әдіснамасы

    Пән өнертану пәндері қатарында көркем сынның рөлін қарастырады; көркем сын ғылымының ғылым ретінде дамуының тарихи экскурсі, сонымен қатар қазіргі заманғы көркем сынның өзекті бағыттарын қарастырады. Арт-сынды білу және түсіну және оның өнертанудағы рөлі. Академиялық рейтинг дағдысы, копирайтинг, арт-менеджмент және мәдени жобаларды басқару саласында жұмыс істеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер педагогикасы

    Пәннің мақсаты: өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылым жүйесіндегі орнын зерттеу. Мазмұны: өнер педагогикасы ғылым ретінде, дамудың тарихи аспектілері, әлемдік көркем педагогикадағы өнер педагогикасының ерекшеліктері, өнер педагогикасының Қазақстандық болмысы. Қалыптасатын дағдылар: өнер педагогикасы дамуының тарихи ерекшелігіне талдау жасай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем сын әдістемесі

    Пәннің мақсаты: арт-критика әдіснамасына заманауи көзқарастарды үйрену Мазмұны: көркем сын дамуының ғылым ретінде эволюциясы, арт-сынның қазіргі теориялары, арт-сын өнердің қозғаушы құралы ретінде, атақты шетелдік арт-сыншылар, қазақстандық арт-сын Қалыптасатын дағдылар: көркем сын әдістемесін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзекті өнердегі эксперимент (тәжірибе)

    Пәннің мақсаты: шығармашылық эксперименттің әдістері мен әдістерін өзекті түрде зерттеу Мазмұны: өзекті өнердегі шығармашылық эксперимент әдісі. Стандартты емес өнер түрлері. Қазақстандық суретшілер өзекті өнер өкілдері. Өзекті өнер туындыларын ұсыну формалары. Қалыптасқан дағдылар: өзекті өнер туындыларын талдау мен құрудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұражайлық іс

    Пәннің мақсаты: галереялық істің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу Мазмұны: галерея мен арт-кеңістіктің мақсатын анықтау мәселелері, сондай-ақ бастапқы және қайталама нарықтар галереяларының жұмыс істеуіндегі айырмашылық, қазақстандық галерея ісінің ерекшеліктері. Қалыптасатын дағдылар: галереялық істі ұйымдастыру дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі өнердегі шығармашылық эксперименттер (практикум)

    Шығармашылық. Эксперимент. Өнер. Шығармашылық эксперимент әдісі. Contemporary art. Перфомансты құру. Инсталляция құру. Шығу материалдарынан шығармашылық жұмыстар жасау. Фото инсталляцияларды және басқаларды жасау. Суретпен және фотосуреттермен эксперименттер. Қазақстандық суретшілер contemporary art өкілдері. Олардың шығармашылығын практикалық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Галерея және көрме ісінің негіздері

    Пәннің мақсаты: ерекше мәдени құбылыс ретінде жинақтаудың қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: коллекциялар ұғымы, әр түрлі дәуірдегі коллекциялар, ғылыми ақпарат жинау, жүргізілетін зерттеулер тақырыбы бойынша библиография жасау. Қалыптасатын дағдылар: көркем галереяда жұмыс істей білу, суретшілермен, коллекционерлермен және өнер туындыларын сатып алушылармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық индустриялар

    Пәннің мақсаты: заманауи шығармашылық индустриялар туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: шығармашылық кәсіпкерлік секторы: музыка, бейнелеу және орындаушылық өнер, кино, сән, қолөнер, баспа дело, Жарнама, дизайн, Сәулет, Интернет және компьютерлік технологиялар. Шығармашылық салалардың пәні. Шығармашылық Индустриялар және қалаларды дамыту.. Қалыптастырылатын дағдылар: шығармашылық индустриялар секторында жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби құзыреттерді игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі қазақ өнерінің бейнелі тілі

    Пәннің мақсаты: қазақтың дәстүрлі өнерінің басым экспрессивті құралдарының ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Қазақтың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Қазақтардың дәстүрлі музыкалық өнері. Қазақтың дәстүрлі фольклоры. Қазақ қолөнеріне талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Киіз.Қазақтың дәстүрлі костюмінің мифопоэтикасы. Қалыптасқан дағдылар: қазақтың дәстүрлі өнерінің бейнелік тіліне талдау жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер теориясы

    Пәннің мақсаты: өнер теориясы мен оның жалпы заңдылықтарын терең зерттеу. Мазмұны: Ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейінгі бейнелеу өнерінің көркемдік теориясы. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнер классификациясының онтологиялық, семиотикалық және функционалды өлшемдері. Қалыптастыратын дағдылар: әлемдік өнер теориясы туралы терең білім алу, өнер генезисінің жалпы және ерекше заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнердің теориялық аспектілері

    Пәннің мақсаты: өнердің теориялық аспектілерін тереңдете оқыту Мазмұны: өнер теориясы ғылыми пән ретінде, өнер эволюциясы саласындағы атақты теориялар, өнер теориясының әдіснамасы, қазақстандық өнертану. Қалыптасатын дағдылар: өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзекті өнер теориясы

    Пән мақсаты: өзекті өнер теориясын оқыту Мазмұны: қазіргі өнердің дамуының өзекті мәселелері, өзекті өнердің генезисі. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі қазақстандық өзекті өнер, танымал суретшілер өзекті өнер өкілдері. Қалыптасатын дағдылар: өзекті өнер туындыларын талдау дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Art-science зерттеулері (практикум)

    Өнер және ғылым. Көркем және ғылыми. Шығармашылық және технологиялық. Ғылым шығармашылық үшін зерттеу базасы ретінде. Art-science шығармаларының концептуалды интерпретациясы. Art-science шығармашылық жұмыстарын жасау. Art-science тұжырымдамасын құру. Қазақстандық суретшілер Art-science өкілдері. Олардың шығармашылығын практикалық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Art-science (тәжірибе)

    Пәннің мақсаты: art-science әдістері мен тәсілдерін зерттеу Мазмұны: ғылымның өнерге әсері, өнер эксперименттік ғылым алаңы ретінде, Art-science шығармаларын түсіндіру, Art-science тұжырымдамасын құру. Қазақстандық суретшілер Art-science өкілдері. Қалыптасатын дағдылар: art-science туындыларын жасаудың практикалық дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман визуалдык өнерінің өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты: өнерді заманауи ғылыммен зерттеу әдістерінің алуан түрлілігін зерттеу. Мазмұны: заманауи өнертану зерттеуі: жанрлар, әдістер, тезаурус. Заманауи өнерді дамытудың өзекті мәселелері. Қазіргі заманғы көркем шығармашылық контекстіндегі көркем мәдениет. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі Қазақстан өнері. Қалыптасатын дағдылар: қазіргі көрнекі өнердің мазмұндық мазмұнын талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени жобаларды басқару негізі

    Пәннің мақсаты: мәдениет саласындағы басқару негіздерін және мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы қағидаттарын зерделеу. Мазмұны: мәдени менеджменттің категориялары мен принциптері; мәдени процестерді басқарудың формалары мен әдістері. Қалыптасатын дағдылар: мәдени жобаларды басқару дағдыларын практикалық меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу. Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • өзінің педагогикалық қызметінде пәндік саланың соңғы жетістіктерін және мәдениет пен өнер саласындағы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің даму тенденцияларын пайдаланады;
  • галерея ісінің заманауи тенденцияларын жіктейді, бейнелеу өнерінің әдіснамасы мен теориясы (шығармашылық индустриялар, көркем сын әдістемесі, кескіндеме және т. б.) саласындағы пәнаралық сипаттағы жаңа және күрделі идеяларды бағалайды және синтездейді;
  • өнер саласындағы ғылыми зерттеу әдістемесі мен әдістері бойынша терең білімді көрсету және академиялық жазу дағдыларын меңгерген;
  • ақпараттық технологияларды, өнер саласындағы жаңа білім мен дағдыларды, көркем шығармашылықты зерттеуді, бейнелеу өнерінің бейнелі тілін игеру және пайдалану және көркемөнер өндірісі саласында өз бетінше оқуды жалғастырады;
  • ғылыми, шығармашылық, білім беру және әлеуметтік міндеттерді ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа, оның ішінде шет тілінде кескіндеме теориясы мен әдіснамасы және бейнелеу өнерінің басқа да түрлері саласындағы өзінің білімі мен жетістіктерін шешеді;
  • өнердің алуан түрлілігін зерттеу мен талдаудың әртүрлі әдістерін, адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі кезеңдерін, оның барлық нақты заңдылықтарын, басқа дамыған елдердің өнертануындағы негізгі тәсілдерді қолданады;
  • бейнелеу өнерінің заманауи ағымдары мен бағыттарын талдау дағдыларын мысалы, contemporary art, art-science және т.б. көрсетеді;
  • білім беру ортасын қалыптастыру және өнер мен мәдениет саласындағы инновациялық білім беру саясатының міндеттерін ресми және бейресми контексте іске асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдаланады
Top