8D01402 Музыкалық білім в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық-педагогикалық ғылым саласында іргелі білімі бар философия докторларын (PhD), әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялауға қабілетті Музыкалық білім беру жүйесі үшін жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Инклюзивті музыкалық білім берудегі психологиялық-педагогикалық зерттеулер
"Инклюзивті музыкалық білім берудің психологиялық-педагогикалық зерттеулері" пәні музыка саласындағы ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытудың психологиялық және педагогикалық тәсілдерін зерттейді. Ол музыканы қабылдау психологиясын, музыкалық дағдыларды дамытуды және оқушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ, оқу бағдарламаларын бейімдеу әдістері, мотивация және балалармен өзара әрекеттесу әдістері, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі оқушылардың әлеуметтенуіндегі және жеке дамуындағы музыканың рөлі қарастырылады. Инклюзивті Музыкалық білім беруді ұйымдастыру үшін әдістемелік ұсыныстар мен технологияларды құру. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар және денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға музыкалық пәндерді оқытудың бейімделген әдістемелерін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-педагогикалық ғылымның философиялық-әдіснамалық негіздері
Музыкалық-педагогикалық ғылымды зерттеу әдістемесінің мәні мен бағыты. Әдістемелік талдау зерттеу құралы ретінде. Философиялық, психологиялық-педагогикалық, антропологиялық, мәдениеттану және музыкатану ғылымдары. Музыкалық-педагогикалық мәселелерді шешуге және алынған нәтижелердің тұтас көп деңгейлі тұжырымдамалық негіздемесіне бағытталған әдіснамалық принциптерді, тәсілдерді, функцияларды, зерттеу құралдарын әзірлеу. Музыкалық білім беру педагогикасындағы заманауи тенденциялар мен зерттеу мәселелерін талдау. Музыкалық білім берудің ерекшелігіне сәйкес келетін инновациялық ғылыми-әдістемелік өнімді құрудың әдіснамалық тәсілдерін әзірлеу, сондай-ақ музыкалық педагогикада оқыту мен диагностика әдістерінің ғылыми негізділігі туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Мақсаты: докторанттарға ғылыми мәтін құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау дағдылары. Ғылыми мәтінді жобалау түрлері. Ғылыми мәтіндердің түсінігі, қызметі және жанрлары.Құзыреттілік: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім берудегі педагогикалық өлшемдер
Курс музыкалық білім берудегі педагогикалық өлшемдердің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Музыкалық-педагогикалық құзыреттіліктерді диагностикалау тәсілдерін игеру, бағалау критерийлері мен индикаторларын әзірлеу, өлшеу құралдарын жасау. Әдістер қарастырылады: критериалды тестілеу, портфолио-талдау, сараптамалық бағалау, көркемдік және орындаушылық дағдыларды масштабтау, бақылау және өзін-өзі бағалау. Музыкалық-педагогикалық құзыреттіліктерді диагностикалау құралдарын әзірлеу, нәтижелердің әр түрлі білім деңгейлері контекстінде жарамдылығы мен түсіндірілуі. Оқушылардың шығармашылығын, музыкалық ойлауын және эмоционалды жауаптылығын өлшеу. Білім алушылардың музыкалық-педагогикалық құзыреттілік деңгейін диагностикалаудың инновациялық әдістемелерін қолдану. Білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалау үшін диагностикалық материалдар мен құралдарды әзірлеу және сынақтан өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- музыкалық педагогиканың ғылыми іргелі білімдерінің әдіснамасын біледі, музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздерін білу
- заманауи тенденцияларды ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешуде музыкалық өнер мен білім, жоғары білім, ғылым және тәжірибе саласындағы интеграциялық процестерді, пәнаралық тәсілдер туралы түсінікті көрсету
- ақпараттық ағындардың қарқынды жаңаруы мен өсуі жағдайында музыкалық білім беру саласында іргелі және қолданбалы зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге, ұлттық және халықаралық деңгейде ғылыми жобаларға сараптама жүргізу
- Scopus, Web of Science және т.б. халықаралық базаларына кіретін және ҒжБССҚЕК ұсынған журналдарда өзіндік зерттеулер жариялау арқылы музыкалық педагогика мен білім берудің дамуына өз үлесін қосады; инновациялық әзірлемелерді практикаға түрлендіру және енгізуг
- инклюзивті ынтымақтастық қағидаттарына негізделген әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттілікке ие, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа республикалық және халықаралық конференцияларда ұлттық және халықаралық деңгейлерде сынақтан өтуге лайық алынған жаңа білім мен жетістіктерді хабарлау
- қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуын ескере отырып, оқу-тәрбие үдерістерін диагностикалау, музыкалық-педагогикалық зерттеулерді жүргізудің ғылыми әдістері негізінде үздіксіз музыкалық білім беру жүйесінің мәселелерін шешуге арналған жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу
- білім беруді басқару саласында құзыретті, халықаралық құқықтық актілерге сәйкес конструктивті қарым-қатынас және кәсіби мінез-құлық дағдылары, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі музыкалық-педагогикалық білім беру ұйымдарында инновациялық үдерісті жүзеге асыру
- білім беру міндеттерін шешуде өзін-өзі басқару технологиясын меңгерген, ғылыми-педагогикалық қызметте, шетелдік тағылымдамалар барысында өзін-өзі жетілдіру және кәсіби өзін-өзі дамыту