7R01122 Психиатрия (ересектер, балалар) в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психиатриялық денгейінде науқастарға медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, медицинада, ғылым мен тәжірибедеозық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Мамандар мемлекет және әлемдік қоғамдастық деңгейінде денсаулық сақтау жүйесінің өзгермелі жағдайларына бейімделуге, өмір бойы оқытуды жалғастыруға, қоғамның дамуына үлес қосуға дайын болуы тиіс.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы(Клиникалық психиатрия).
Психиатрияға кіріспе. Психикалық бұзылуларды емдеудің жалпы диагностикалық мәселелері. Психикалық бұзылулар семиотикасы және психиатриядағы зерттеу әдістері. Қазақстан Республикасындағы диагностика және емдеу хаттамаларына сәйкес психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының заманауи фармакотерапиясы. Оңалту мәселелері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 32
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы(Балалар және жасөспірімдер психиатриясы).
Қазақстан Республикасындағы балаларға психиатриялық көмекті ұйымдастыру. Балалар мен жасөспірімдерге психиатриялық көмек көрсету тәртібі Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес. Балалық және жасөспірімдік кезеңдегі психикалық бұзылыстарды диагностикалаудың жалпы принциптері мен әдістері. Балалық психопатологияға кіріспе.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 15
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-1(Жалпы психопатология).
Психиатрияға кіріспе. Жетекші психопатологиялық белгілер, симптомдар, синдромдар. Психикалық бұзылулардың семиотикасы және психиатриядағы зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 8
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы – 1(Ересектер, балалар наркологиясы).
Халыққа психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыру. Негізгі психопатологиялық белгілері мен синдромдары. Үлкен дәрілік синдром және созылмалы интоксикация салдары синдромы. Есірткі аурулары (алкоголизм, нашақорлық, есірткіге тәуелділік). Наркологиядағы шұғыл жағдайлар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 15
-
Психосоматикалық медицина.
Психосоматика саласындағы клиникалық практика міндеттеріне қолданудағы психосоматикалық медицинаның негізгі ережелері мен әдістері. Психосоматикалық медицинаның қазіргі түсініктері. Денсаулық пен аурудың әлеуметтік, мәдени және басқа факторларының әсерінен жеке дамудағы психосоматикалық құбылыстардың қалыптасу процестері. Психосоматикалық бұзылулардағы симптомдардың пайда болуының психологиялық механизмдерін және осы процестегі жеке тұлға факторларының рөлін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы (Балалар мен жасөспірімдер амбулаториялық-емханалық көмек).
Балалық және жасөспірім кезіндегі психикалық және мінез-құлық бұзылыстары аясында халыққа амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру. Кәмелетке толмағандардың психикалық денсаулығының жай-күйін тексеру, психикалық бұзылыстардың алдын-алу, диагностикасы, емдеу, байқау, күтім, медициналық-әлеуметтік оңалту амбулаториялық негізде психикалық ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 18
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы: (Медициналық-әлеуметтік реабилитация және әлеуметтік психиатрия).
Психикалық денсаулық пен психикалық денсаулықты сақтауды ұйымдастырудың әлеуметтік аспектілері. Әлеуметтік психиатрия тәсілдері. Әлеуметтік психиатрияның жеке бағыттары.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Отбасылық жүйелік психотерапияның негіздері.
Жүйелік отбасылық психотерапияға кіріспе. Жүйелі көзқарастың негізгі мектептері және олардың бағыттары. Стратегиялық отбасылық психотерапия. Отбасылық психоаналитикалық психотерапия. Отбасы жүйесінің параметрлері. Функционалды және дисфункционалды отбасы түсініктері. Олсонның циркуляторлы моделіндегі дисфункционалды құрылымдардың түрлері. Отбасылық коалициялар. Ерлі -зайыптылар мен ата-аналардың кіші жүйелері Жүйелік тәсіл принциптері – циркуляторлы сұхбат. Отбасылық қарым -қатынастың стереотиптері. Отбасы функциялары. Отбасы құрылымы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-2(Сексопатология).
Жыныстық бұзылыстардың функционалды, эмоционалды, тұлғалық, әлеуметтік бейімделу аспектілері. Жыныстық функцияның бұзылуымен бірге болатын аурулар. Қазақстан Республикасындағы диагностика және емдеу хаттамаларына сәйкес заманауи фармакологиялық және психотерапиялық көмек.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық психология.
Медициналық психологиядағы зерттеу тәсілдері. Психологиялық науқасқа, психологиялық диагноз. Психологиялық көмек және психокоррекция. Медициналық психологиядағы жедел көмек. ҚР халқына психопрофилактика.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы - 2(Сот психиатриясы).
Сот-психиатриялық сараптаманың құқықтық жағдайы және ұйымдастырушылық нысандары. Сот-психиатриялық сараптаманы тағайындаудың негіздері мен тәртібі. Сот-психиатриялық сараптама құзыретін құрайтын мәселелер шеңбері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Перинаталдық психология және ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас.
Бала психикасының ерте дамуын зерттеуге бағытталған негізгі теориялық тәсілдер. Жүктілік пен ана психологиясы. Тұлғаның дамуы үшін ерте онтогенездің маңызы, қозғаушы күштер туралы көзқарастар, ерте онтогенездегі психиканың даму механизмдері мен шарттары. Отбасы жүйесінің параметрлері. Функционалды және дисфункционалды отбасы түсініктері. Отбасылық қарым -қатынастың стереотиптері. Отбасы функциялары. Отбасы құрылымы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы (Ересек амбулаториялық психиатриялық көмек.)
Ересектердегі психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының бөлігі ретінде халыққа амбулаториялық-емханалық көмек ұйымдастыру. Адамдардың психикалық денсаулығының жай-күйін тексеру, психикалық бұзылыстардың алдын-алу, диагностикасы, емдеу, бақылау, күту, амбулаториялық негізде психикалық ауытқулары бар адамдарды медициналық-әлеуметтік оңалту
Оқу жылы - 2
Несиелер - 20
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы (Психотерапия).
Қазақстанда психотерапиялық көмекті ұйымдастыру. Психотерапияның негізгі бағыттарының және оларды құрайтын формалар мен әдістердің теориялық және әдіснамалық негіздері. Психотерапияны ересектер мен балалар арасында әртүрлі ауруларға қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар науқастарға көмек көрсету үшін, кәсіби құзыреттілік деңгейін үнемі жетілдіріп отыратын, кәсіби жетілдірудің қауіпсіздігін білу.
- Әріптестердің көмегіне жүгіну, әрі қарай оқу және өзін- өзі жетілдіруге мақсат қою, білім, дағдылар мен тәсілдерді, кемшіліктерді жою үшін, өздерінің білімін жақсартуды бағалау.
- Психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарда, оның ішінде балалар мен жасөспірімдерде қазіргі заманғы жіктеулерді ескере отырып, синдромдық және нозологиялық диагнозды қою арқылы дифференциалды диагностика жүргізу, шағымдарды, анамнестикалық мәліметтерді, негізгі психопатологиялық симптомдар мен синдромдарды анықтау, сипаттау және медициналық құжаттамаға енгізу арқылы психиатриялық тексеру жүргізу дағдыларын көрсету.
- Этикалық принциптерді, құпиялылықты, ақпараттандырылған келісім мен іскерлік тәжірибені, Қазақстан Республикасындағы психиатриялық көмекті ұйымдастыру бойынша меншікті-құқықтық актілерді білу, соның ішінде «Халық денсаулығы мен денсаулық сақтау жүйесі туралы» (19.04.2019ж. енгізілген өзгерістері мен қосымшалары) Қазақстан Республикасының 18 қыркүйек 2009 жылғы 193- IV кодекісінің нормативтік құжаттардың сәйкестігін көрсету.
- Жалпы және жеке психиатрия туралы білімін көрсету; емдеу процесінде амбулаториялық және стационарлық деңгейде дәлелді медицина қағидаттарына негізделген терапия мен әлеуметтік оңалтудың заманауи тәсілдерін қолдану; медициналық құжаттарды жүргізуде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану (КМАЖ-де және МАЖ-дегі жұмыс).
- Психикалық және мінез-құлық бұзылысытарының эпидемиологиясы туралы статистикалық көрсеткіштердің дағдыларын көрсету.
- Психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарда, оның ішінде балалар мен жасөспірімдерде психофармакотерапия және психотерапия негіздерін, психикалық және мінез-құлық бұзылыстарын емдеуде қолдану дағдыларын көрсету.
- Жалпы және жеке психиатрия туралы білімін көрсетіңіз; амбулаторлық және стационарлық деңгейде емдеу процесінде дәлелді медицина қағидасына негізделген терапия мен әлеуметтік оңалтуды заманауи тәсілдерін қолдану; медициналық құжаттарды жүргізуде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану (КМАЖ-де және МАЖ-дегі жұмыс).
- Пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысу.
- Психиатрия, соның ішінде балалар мен жасөспірімдердағы шұғыл жағдайлар және оларды емдеу әдістері туралы (суицидтік мінез – құлық, тамақтан бас тарту, фебрильді шизофрения, эпилептикалық статус, ауыр алкогольді делирия, қатерлі нейролептикалық синдром, жедел сандырақтық синдром, аффективті синдром, агрессивті және аутоагрессивті тендециясы бар және де басқа да психотикалық жағдайла) білімдерін көрсету.
- Психикалық ауытқулары бар науқастармен және олардың отбасыларымен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын білу, тиімді күтімді оңтайландыру үшін кәсіпқойлар арасындағы шеберлікті көрсету, сонымен қатар орта медициналық қызметкерлермен байланысты көрсету.
- Дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи терапевтік стратегияларды ескере отырып, зерттеп, алынған ақпаратты талдау және оңалту процестерінің нәтижелерін бағалау қабілетін көрсету.