Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01901 Арнайы педагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес арнайы педагогика саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті философия докторларын (PhD) дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 8D019 Арнайы педагогика

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді ресімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Ғылыми-зерттеу қызметіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ғылыми-зерттеу қызметіндегі технологиялар. Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Педагог пен мамандардың командалық өзара іс-қимыл технологиялары. Құрылымдалған, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР арнайы және инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы

    ҚР арнайы білім берудің теориясы мен практикасы. ҚР инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқыту әдістері, құралдары, формалары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР-дағы арнайы педагогиканың даму тенденциялары мен перспективалары

    ҚР Дефектология ғылымының даму тенденциялары. ҚР Дефектология ғылымының даму болашағы. Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамын жақсарту және кәсіптің беделін арттыру. ҚР дефектологиялық ғылымның менеджментін және даму мониторингін жетілдіру. Әлемдік үрдістер контексінде арнайы білім беру мазмұнын жаңғырту. Ғылыми зерттеулер мен технологиялардың нәтижелерін коммерцияландыру үшін жағдайлар жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың өмір сүруінің оңтайлы әлеуметтік-орта және білім беру (кәсіптік) жағдайларын қамтамасыз ету үшін инновациялық бағдарламалар мен жаңа технологияларды әзірлейді және енгізеді;
  • ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін меңгеру, ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеу, ғылыми ақпаратты іздестіруді, жинақтауды және өңдеуді жүргізе біледі, сондай-ақ эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізеді, өңдей және ресімдей білуді;
  • арнайы білім беру мазмұнын жаңарту контекстінде жаңа білім беру стандарттарын, білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, арнайы және инклюзивті білім берудің ғылыми-әдістемелік, нормативтік-құқықтық негіздерін білу, білім беру процесін оңтайландыру үшін авторлық дидактикалық жүйелерді, арнайы әдістемелерді, ақпараттық технологияларды және қашықтықтан оқыту әдістерін әзірлеу және білім беру практикасына енгізеді;
  • педагогикалық процеске ғылыми және кәсіби қызметтің нәтижелерін жобалау, бейімдеу және енгізу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әртүрлі нысандарда (ғылыми жарияланымдар, баяндамалар) ұсынуға және оларды енгізуді психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз етуге дайын болу;
  • зерттеу саласындағы және пәнаралық контекстегі заманауи ғылыми парадигмаларды талдайды; психологиялық-педагогикалық ғылымның шекараларын кеңейту үшін жаңа философиялық-тұжырымдамалық идеяларды қалыптастырады;
  • қазіргі заманғы инновациялық дамудың сын-тегеуріндеріне жауап беретін ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім беруінде педагогикалық ғылымды дамытудың қазіргі заманғы тәсілдерін талдау, бағалау және жаңа идеялары мен бағыттарын қалыптастыру;
  • АКТ-ны кәсіби қызметтің барлық аспектілерінде және ғылыми зерттеулерді, көптілді білім беру ресурстарын және заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыруды және жүргізуді қолдана біледі, статистикалық деректерді жинайды және талдайды;
  • тереңдетілген әдіснамалық даярлық негізінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, арнайы педагогиканы дамытудың қазіргі жай-күйі мен басым бағыттарын жүйелі талдау негізінде, оның даму эволюциясы, негізгі өзекті ғылыми-теориялық және әдістемелік проблемалар, сондай-ақ қазіргі заманғы білім беру реформалары аясында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға арнайы білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және іске асыру; пәнаралық зерттеу стратегияларын, тәжірибелік-эксперименттік және зерттеу қызметін ұйымдастырудың ғылыми негізделген әдістерін, алынған деректерді өңдеу мен талдаудың компьютерлік әдістерін қолданады.
Top