Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07104 Роботтар және робототехникалық жүйелер в АТУ

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Мақсаты: кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, ғылыми жұмыстарды жазу және таныстыру. Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілінде сөйлейтін ақпаратты түсіндіру. Мамандығы бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандығы бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Конференцияларда шет тілінде ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалар жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи гуманоидты роботтар

    Пәннің мақсаты - гуманоидты роботтардың қазіргі қоғамға және адамзаттың болашағына әсері тұрғысынан зерттеу және түсіну. Оқу барысында студенттер гуманоидты роботтарды жобалау мен бағдарламалаудың техникалық аспектілерін игеріп қана қоймай, олардың біздің өміріміздің әлеуметтік, этикалық және мәдени аспектілеріне әсерін зерттейді. Білім алушылар гуманоидты роботтардың өмірдің әртүрлі салаларына, соның ішінде медицина, білім беру, өнеркәсіп, өнер және ойын-сауыққа әсерін талдайды, эргономика мен дизайн мәселелерін зерттейді, сондай-ақ роботтардың тек қана қызметін ғана емес, сонымен қатар адамдармен жағымды және қауіпсіз қарым-қатынас жасайтын роботтарды жасау керектігін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперимент жүргізу әдістері

    Эксперимент жүргізу әдістері пәнінің мақсаты білім алушыларды ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында эксперименттік зерттеулерді жоспарлаудың, жүргізудің және талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пән студенттердің эксперименттік процедураларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға, деректерді жинау мен талдаудың тиісті әдістерін таңдауға, сондай-ақ эксперименттердің нәтижелерін сыни бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи мобильді роботтар

    Бұл пән мобильді роботтар саласындағы заманауи үрдістер мен технологияларды зерделеуге, сондай-ақ студенттердің адам қызметінің әртүрлі салаларында мобильді роботтарды жобалау, бағдарламалау және қолдану туралы терең білім беруге бағытталған. Білім алушылар робототехника және оны зерттеулер саласындағы кәсіби жұмысқа дайындалады, сондай-ақ олардың мобильді роботтар жүйелерін техникалық жобалау, бағдарламалау және талдау саласындағы дағдыларын дамытады. Осы пәнді оқу барысында білім алушылар мобильді роботтарды құру мен басқаруда қолданылатын мехатроника, электроника, бағдарламалау және жасанды интеллект саласындағы білімдерін тереңдетеді, механикалық конструкцияны, датчиктерді, басқару және навигация жүйелерін қоса алғанда, мобильді роботтардың жұмыс істеуінің негізгі принциптерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Ғылыми зерттеулер әдіснамасы пәнінің мақсаты магистратураның білім алушыларын өзінің кәсіптік саласында сапалы зерттеулер жүргізу үшін қажетті білімдермен және дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Пән білім алушыларда негізгі әдіснамалық тәсілдерді, зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін түсінуді, сондай-ақ деректерді талдаудың және зерттеу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдана білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының заманауи педагогикалық технологиялары негізінде педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері және педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық принциптері мен басым стратегиясы. Жоғары мектеп дидактикасының негіздері, студенттерді тәрбиелеудің мәні мен басым стратегиялары. Жоғары педагогикалық білім берудің даму тенденциялары. Жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттарда ғылымның мәнін, шығу тегі мен дамуын тұтас, философиялық түсінуді, ғылымдардың алуан түрлілігі, ғылымның қазіргі жай-күйінің ерекшеліктері, ғылыми ұтымдылықтың құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының негізгі тұжырымдамалық аппараты. Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, қазіргі ғылым философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін және оны іске асыру нысанын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: әр түрлі пікірлер жағдайында орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру, басқару шешімдерін таңдау, негіздеу, қабылдау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен әртүрлі ұғымдармен танысу. Менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқару қызметі мен өзара әрекеттесу саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нанороботтар

    Пәннің мақсаты: наноробототехника саласындағы озық технологияларды және оларды медицинада, өнеркәсіпте, Ақпараттық технологиялар мен ғылымда қолдануды зерделеу. Білім алушылар нанороботтарды жасау үшін қолданылатын материалдар мен технологияларды, соның ішінде нанофабрикация және компоненттерді миниатюризациялау әдістерін зерттейді; нанороботтарды басқару үшін механикалық, электрондық және биологиялық жүйелерді біріктіру үшін биоүйлесімді материалдар мен әдістерді зерттеу. Сондай-ақ нанороботтардың жұмыс істеу принциптері игеріледі: жобалау, жұмыс істеу, қозғалу және қоршаған ортамен өзара іс-қимыл; нанороботтарды жобалау және жұмыс істеу әдістері: литография, химиялық Тұндыру және өзін-өзі ұйымдастыруды қоса алғанда, нанороботтарды құрудың озық әдістерін қолдану; нанороботтардың қозғалысы мен басқаруы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы жасанды интеллек әдістері

    Робототехникадағы жасанды интеллект әдістері пәнінің мақсаты магистранттарға робототехникалық жүйелерді әзірлеу және басқару үшін жасанды интеллект (АИ) әдістерін қолдану бойынша терең білім мен практикалық дағдыларды беру. Пән шеңберінде білім алушылар Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлгіні оңтайландыру және тану алгоритмдері сияқты АИ негізгі принциптерін, сондай-ақ оларды автономды роботтарды, роботтық өндірісті және медициналық робототехниканы қоса алғанда, робототехниканың нақты салаларында қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи нанотехнологиялар

    Пәннің мақсаты: нанотехнология саласындағы заманауи жетістіктерді және оларды ғылым, техника және медицинаның түрлі салаларында қолдануды зерттеу. Негізгі мақсат - білім алушыларға наноматериалдардың, наноэлектрониканың, наномеханиканың және нанотехнологияның басқа салаларының іргелі принциптері туралы терең білім беру және оларды наноматериалдар мен құрылғыларды жобалау, синтездеу және сипаттау бойынша практикалық дағдыларға үйрету. Наноэлектроника, наномеханика, нанофотоника, нанобиотехнология және наномедицина сияқты әртүрлі салаларда нанотехнологияларды қолдануға ерекше назар аударылады. Студенттер кванттық нүктелер, нанотүтікшелер, нанодротиктер және биомолекулаларға негізделген наножүйелер сияқты наноқұрылғылардың негізгі принциптерін үйренеді. Пән шеңберінде компьютерлік бағдарламалар мен симуляторларды қолдана отырып, наноқұрылғыларды жобалау және модельдеу әдістері де зерттеледі. Наноматериалдар мен наноқұрылымдар теориясы игеріліп, олардың бірегей қасиеттері мен функциялары бар жаңа материалдар мен құрылғыларды жасау үшін қолдану тәсілдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді роботтардың механикасы

    Пәннің мақсаты: мобильді роботтардың механикасын жобалау, модельдеу және басқару принциптерін зерттеу. Негізгі мақсат - студенттерге мобильді роботтардың әртүрлі түрлерінің механикалық ерекшеліктері туралы терең білім беру және робототехника саласындағы инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін алған білімдерін қолдануға үйрету. Студенттер осы пәнді оқи отырып, жылжымалы роботтар механикасының негізгі принциптерін, соның ішінде доңғалақ, аяқ, шынжыр табан және жылжымалы жүйелердің басқа түрлерінің механикасын меңгереді. Олар суспензия, жетектер, қозғалыс механизмдері және басқару жүйелері сияқты мобильді роботтардың негізгі дизайн элементтерін зерттейді. Әртүрлі экологиялық жағдайларда мобильді роботтардың қозғалысын модельдеуге және талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер мобильді роботтардың кинематикасы мен динамикасының негіздерін, сондай-ақ компьютерлік бағдарламалар мен симуляторларды қолдана отырып, оларды математикалық модельдеудің әртүрлі әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қатты денелер жүйесі мен роботтардың динамикасы

    Пәннің мақсаты: қатты денелер жүйелерінің динамикалық қасиеттерін және олардың робототехника саласында қолданылуын зерттеу. Негізгі мақсат - студенттерге механикалық жүйелер динамикасының принциптері туралы терең білім беру және оларды роботтардың қозғалысын талдау және басқару үшін осы білімді қолдануға үйрету. Студенттер осы пәнді оқи отырып, қатты денелердің динамикасы, соның ішінде механикалық жүйелердің жұмыс принциптері, кинематика және қозғалыс динамикасы туралы білімдерін тереңдетеді. Олар Ньютонның негізгі заңдарын, импульс пен энергияны сақтау принциптерін және динамикалық жүйелерді математикалық модельдеу мен талдаудың әртүрлі әдістерін зерттейді. Роботтардың қозғалысын талдау мен басқаруға динамика принциптерін қолдануға ерекше назар аударылады. Студенттер роботтардың әртүрлі түрлерін және олардың қозғалысын, мысалы, манипуляторларды, мобильді роботтарды, гуманоидты роботтарды және басқаларын зерттейді және олардың динамикалық сипаттамалары мен басқару ерекшеліктерін талдайды. Пән аясында студенттер компьютерлік бағдарламалар мен симуляторларды қолдана отырып, динамикалық жүйелерді модельдеу және модельдеу әдістерін үйренеді. Олар роботтарды бағдарламалау және алгоритмдік басқару негіздерін меңгереді, сондай-ақ берілген мақсаттар мен критерийлерге қол жеткізу үшін қозғалысты оңтайландыру және басқару әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы тағайындалатын робототехникалық жүйелерді жобалау

    Робототехника алдында тұрған міндеттерді айқындау; робототехникалық жүйелердің компоненттеріне қойылатын талаптарды жасау; жоғары тиімді мехатронды модульдерді және арнайы мақсаттағы объектілер жүйелерін жобалау проблемаларын түсіну; автоматтандырылған өндірістің ерекшелігін, автоматтандыру және роботтандыру объектісін негізделген таңдауды және техникалық, экономикалық және әлеуметтік аспектілерді жан-жақты есепке алуды ескере отырып, көп компонентті интеграцияланған жүйелерді жүйелі жобалаудың әдістемелік негіздерін алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интелектуальды басқару технологиясы

    Пәнді игерудің мақсаттары: интеллектуалды жүйелердің тұжырымдамасымен және заманауи даму жағдайымен танысу; интеллектуалды жүйелерге шешімдерді шығаруды ұйымдастыруға және күрделі жағдайларда мақсатты тапсырманы орындау жоспарын синтездеуге мүмкіндік беретін білімді ұсыну мен өңдеудің негізгі модельдері; интеллектуалды жүйелердің мақсатты сипатының күрделі тізбектерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін басқару әдістері; кескіндерді талдау және үлгілерді тану мәселелерін шешудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Параллельді манипуляторларды синтездеу және оңтайлы жобалау

    Пәннің мақсаты: параллель манипуляторларды синтездеудің және оңтайлы жобалаудың негізгі принциптерін зерттеу. Негізгі мақсат - студенттерге параллель манипуляторлардың құрылымы, кинематикасы, динамикасы және басқаруы туралы терең білім беру және оларды робототехника саласындағы инновациялық шешімдерді әзірлеу мен оңтайландыру үшін осы білімді қолдануға үйрету. Студенттер осы пәнді оқи отырып, параллельді манипуляторлар, сондай-ақ олардың дизайн принциптерін, кинематикасы мен динамикасы туралы білімдерін тереңдетеді. Олар параллель кинематикалық тізбекті параллель манипуляторлар (PKC), сериялық кинематикалық тізбекті параллель манипуляторлар (PSC) және басқалары сияқты параллель манипуляторлардың әртүрлі түрлерін зерттейді және олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін талдайды. Жылдамдыққа, дәлдікке, жүктемеге және басқа параметрлерге қойылатын талаптарға қол жеткізу үшін параллель манипуляторлардың параметрлерін синтездеу және оңтайландыру әдістеріне ерекше назар аударылады. Студенттер оңтайлы конфигурация мен манипуляторлардың параметрлерін таңдау үшін әр түрлі оңтайлылық критерийлерін және оларды қолдану әдістерін үйренеді. Пән аясында параллельді манипуляторлардың қозғалысын басқару және жоспарлау әдістері олардың кинематикалық және динамикалық ерекшеліктерін ескере отырып зерттелетін болады. Олар басқару алгоритмдерін жобалау және енгізу принциптерін, сондай-ақ траекториялар мен траекториялық басқаруды оңтайландыру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлшеу ақпаратын сандық өңдеу

    Өлшеу ақпаратын сандықөңдеукурсы әртүрлі өлшеу құрылғыларынан алынған деректерді цифрлық өңдеу принциптері мен әдістерін терең зерттеуге бағытталған. Магистранттар мыналарды зерттейді: сигналдарды іріктеу, кванттау және қалпына келтіру; сигналдардың жиілік реакцияларын талдау үшін Фурье түрлендіруін қолдану; жылдам Фурье түрлендіруін (FFT) және оның вариацияларын пайдалануды қоса алғанда, спектрлік талдау; ақырлы және шексіз импульстік реакциясы (FIR және IIR)бар сандық сүзгілерді зерттеу; шуды жою және өлшеу деректерінен пайдалы сигналдарды оқшаулау алгоритмдерін әзірлеу; сигналдардың өзгермелі сипаттамалары жағдайында адаптивті сүзгілерді қолдану; кездейсоқ шудың әсерін азайту үшін орташалау және тегістеу әдістері; Күрделі өлшеу жүйелерінде уақытша және кеңістіктік орташалау әдістерін қолдану; деректерді тегістеудің әртүрлі тәсілдерінің тиімділігін талдау;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Робототехникалық жүйелерді моделдеу және зерттеу

    Пәннің мақсаты - робототехникалық жүйелерді модельдеу, талдау және зерттеу әдістерін зерттеу. Негізгі мақсат-робототехникалық жүйелердің модельдерін жасау және олардың сипаттамасы мен өнімділігін талдау үшін заманауи инженерлік құралдар мен математикалық әдістерді қолдануға үйрету. Білім алушылар оқу процесінде робототехникалық жүйелерді модельдеу және зерттеу саласындағы білімдерін тереңдетеді. Олар роботтардың математикалық модельдерін және автоматты басқару жүйелерін құрудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін, соның ішінде кинематиканы, динамиканы, сенсорлық жүйелерді және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуді модельдеуді үйренеді. Робототехникалық жүйелерді модельдеу үшін әртүрлі инженерлік құралдар мен бағдарламалық құралдарды қолдануға ерекше назар аударылады. Студенттер MATLAB/Simulink, SolidWorks, ROS (Robot Operating System) және т.б. компьютерлік бағдарламалар мен симуляторларды қолдана математикалық моделдеу әдістерін үйренеді. Пән сонымен қатар статикалық және динамикалық өнімділік, позициялау дәлдігі, жылдамдық пен үдеу, жүктеме сыйымдылығы және энергия тиімділігі сияқты робототехникалық жүйелердің өнімділігін талдау мен бағалау әдістерін зерттейді. Сонымен қатар, пән робототехникалық жүйелерді оңтайландыру және басқару әдістерін, соның ішінде траекторияны жоспарлауды, кері байланысты, қозғалысты басқаруды және көп роботты жүйелерді үйлестіруді талқылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникалық кешендерді әзірлемесін басқару

    Пәннің мақсаты: робототехникалық кешендерді әзірлеу процесін басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттеу. Негізгі мақсат - студенттерге робототехника саласындағы жобаларды басқарудың заманауи тәсілдерін үйрету, сондай-ақ оларға робототехникалық жүйелерді құру және енгізу процесін сәтті басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Білім алушылар осы пәнді оқи отырып, робототехникалық кешендерді әзірлеу және енгізу контекстінде қолданылатын жобаларды басқару саласындағы білімдерін тереңдетеді. Олар жоспарлау, тәуекелдерді бағалау, өзгерістерді бақылау мен басқару және робототехникалық жүйелерді әзірлеу контекстінде қолдану сияқты жобаларды басқарудың негізгі тұжырымдамаларын зерттейді. Жобаның өмірлік циклін басқару әдістеріне, соның ішінде инициация, жоспарлау, орындау, бақылау және аяқтау сияқты кезеңдер мен процестерге ерекше назар аударылады. Студенттер дәстүрлі (мысалы, сарқырама моделі) және икемді (мысалы, Agile әдістемелері) жобаларды басқарудың әртүрлі тәсілдерін үйренеді және олардың робототехникалық жобаларға қолданылуын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескінді өңдеу және компьютерлік көру тапсырмалары

    ​Кескінді өңдеу және компьютерлік көру курсы кескінді өңдеу және компьютерлік көру саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды үйретуге бағытталған. Магистранттар интеллектуалды робототехникалық жүйелерді әзірлеу үшін қажетті өңдеу, сегменттеу, үлгіні тану және үш өлшемді қайта құру алгоритмдерін зерттеуді қамтитын визуалды ақпаратты талдауда қолданылатын озық әдістер мен технологияларды зерттейді. Пәнді игеру кезеңінде магистранттар: кескіндерді іріктеу, кванттау және қалпына келтіруді қоса алғанда, цифрлық кескінді өңдеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін; кескінді түрлендіру: Фурье түрлендіруі, вейвлет-түрлендіру және оларды кескінді талдауда қолдану; шуды жою және кескін сапасын жақсарту үшін кескіндерді сүзу; кескіндердің айқындылығын, контрастын және басқа да сипаттамаларын арттыру әдістері;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Роботтардың қозғалысын математикалық моделдеу және оңтайландыру

    Роботтардың қозғалысын математикалық модельдеу және оңтайландыру курсы simmechanics арнайы физика-математикалық аппаратын, физикалық модельдеуге арналған Simulink жүйесін кеңейту пакетін қолдана отырып, механикалық жүйелерді жобалау және талдау принциптерін зерттеуге арналған. Магистранттар: математикалық модельдеудің негізгі алгоритмдерін, техникалық қосымшаларда есептеу механикасы мен математикалық модельдеу әдістерін қолдануды; қажетті математикалық аппаратты қолдана отырып, роботтардың қозғалысын барабар сипаттайтын теңдеулер құруды зерттейді; курстың негізгі бөлімдері бойынша типтік есептерді шешу; модельдеудің әртүрлі деңгейлеріндегі мехатрондық және робототехникалық жүйелердің модельдерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік IoT

    Өнеркәсіптік IoT пәні заттар интернетінің және жасанды интеллекттің бұлтты платформаларының негізгі принциптері мен архитектурасын, сондай-ақ олардың негізінде гибридті шешімдерді ұйымдастырудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттейді. Пән жасанды интеллектті қолдана отырып, интернет заттары саласындағы шешімдердің құқықтық, техникалық және қолданбалы аспектілерін, сондай-ақ жаһандық бәсекелестік, этика және қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелерін қарастырады. Интернет заттарының заманауи технологиялық платформалары. Іске асырудың артықшылықтары, тиімділігі, шарттары мен нәтижелері. Компоненттер, артықшылықтар мен кемшіліктер. Барлық деңгейдегі деректерді Алгоритмдеу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық жүйелерді роботтандыру және автоматтандыру технологиясы

    Пәннің мақсаты: техникалық жүйелерді автоматтандыру мен роботтандырудың заманауи технологияларын, әдістері мен құралдарын зерттеу. Негізгі мақсат - роботтар мен автоматты басқару жүйелерін қолдана отырып, өндірістік және техникалық процестерді автоматтандырудың заманауи тәсілдері мен технологияларын үйрету. Студенттер осы пәнді оқып, техникалық жүйелерді автоматтандыру мен роботтандырудың заманауи технологиялары саласындағы білімдерін тереңдетеді. Олар роботтар мен автоматты жүйелердің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, сондай-ақ оларды өнеркәсіптің, өндірістің және қызметтің әртүрлі салаларында қолдануды зерттейді. Роботтар мен автоматты басқару жүйелерін жобалау, модельдеу және бағдарламалау әдістеріне ерекше назар аударылады. Студенттер роботтардың әртүрлі түрлерін, олардың құрылымын, жұмыс принциптері мен қолдану мүмкіндіктерін зерттейді, сонымен қатар робототехникалық жүйелерді бағдарламалау және баптау құралдары мен әдістерін меңгереді. Пән аясында білім алушылар өндірістік және техникалық процестерде роботтар мен автоматты жүйелерді интеграциялау және басқару әдістерін үйренеді. Олар басқару жүйелерін жобалау және дамыту негіздерін, сондай-ақ роботтар мен автоматты жүйелерді қолдана отырып, өндіріс процестерін оңтайландыру және басқару әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Smart технологиялар

    Пәннің мақсаты: ақылды және интеллектуалды жүйелерді құру мақсатында цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық шешімдерді біріктіретін заманауи инновациялық технологияларды зерттеу. Негізгі мақсат - өмірдің әртүрлі салаларына арналған smart технологияларды әзірлеу және қолдану тұжырымдамаларын, принциптері мен әдістерін үйрету. Студенттер осы пәнді оқып, ақылды технологиялар және оларды қолдану саласындағы білімдерін тереңдетеді. Олар заттар интернеті (IoT), барлығының интернеті (IoE), үлкен деректер (Big Data), жасанды интеллект (AI), Машиналық оқыту (ML) және т. б. сияқты Smart орталар саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдармен танысады. Ақылды қалалар, ақылды ғимараттар, ақылды денсаулық сақтау, ақылды өндіріс, ақылды ауыл шаруашылығы, ақылды көлік және т.б. сияқты әртүрлі салаларда smart-технологияларды қолдануға баса назар аударылады. Студенттер осы салаларда ақылды жүйелерді жобалау, әзірлеу және енгізу принциптерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Манипуляторлар мен робототехникалық жүйелердің АЖЖ-сы

    Пәннің мақсаты: автоматтандырылған жобалау жүйелерін (АЖЖ) қолдана отырып, манипуляторлар мен робототехникалық жүйелерді жобалау, модельдеу және талдау принциптерін зерттеу. Негізгі мақсаты студенттердің заманауи бағдарламалық құралдар мен технологиялардың көмегімен робототехникалық жүйелерді жобалау және оңтайландыру әдістері туралы терең білім алуы. Студенттер осы пәнді оқып, манипуляторлар мен робототехникалық жүйелерді құру үшін қолданылатын автоматтандырылған жобалау жүйелерімен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгереді. Олар SolidWorks, Autodesk Inventor, CATIA, MATLAB/Simulink және басқалары сияқты әртүрлі бағдарламалық өнімдердің функционалдығы мен жұмыс ерекшеліктерін зерттейді. Манипуляторлардың механикалық бөліктерін және жетек механизмдері, сілтемелер, буындар және эффекторлар сияқты робототехникалық жүйелерді жобалауға және модельдеуге ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, олар үш өлшемді модельдерді құру, кернеулі деформацияланған күйді талдау және АЖЖ көмегімен конструкцияларды оңтайландыру әдістерін зерттейді. Пән аясында студенттер робототехникалық жүйелерді басқару жүйелерін жобалау және оңтайландыру әдістерін, соның ішінде басқару, қозғалысты жоспарлау және шешім қабылдау алгоритмдерін үйренеді. Олар динамикалық процестерді модельдеу және математикалық және компьютерлік модельдер арқылы басқару жүйелерінің сипаттамаларын талдау принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Оқытудың инновациялық және интерактивті әдістерін оқу үдерісіне енгізеді, кәсіби салада одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыруға қажетті оқу дағдыларын көрсетеді.
  • Интеллектуалдық және аналитикалық қабілеттерін жетілдіру және дамыту, ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру, мемлекеттік және шет тілдерінде әдеби, іскерлік жазбаша және ауызша сөйлеуді қолдана алады.
  • Аналитикалық және сандық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді, кешенді эксперименттер мен бақылауларды жүргізеді, автоматтандыру саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін зерттеу мәліметтерін түсіндіреді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді, кәсіптік қызмет саласында мақсат қою кезінде жалпылауға, талдауға, сыни тұрғыдан ойлауға, жүйелеуге және болжауға қабілетті.
  • Роботтар мен роботтық жүйелердің бөлшектері мен тораптарын жобалау және құрастыру үшін заманауи бағдарламалық өнімдер мен соңғы технологияларды қолданады
  • Жасанды интеллект және техникалық көру элементтері бар, мехатронды және роботтық жүйелерді басқарудың перспективалық алгоритмдері мен әдістерін әзірлей отырып, әртүрлі мақсаттарға арналған мехатронды және роботтық жүйелерді зерттеу және модельдеу әдістерін қолданады.
  • Жасанды интеллект элементтерімен цифрлық сигналдарды өңдеудің жаңа әдістерін енгізе отырып, робототехника және мехатроника саласында тәуелсіз зерттеулер жүргізеді, қолданыстағы роботтық және мехатрондық жүйелерді модернизациялайды.
  • Техникалық шарттарға сәйкес материалдарды өңдеудің инновациялық әдістерін қолдана отырып, роботтар мен роботтық жүйелердің кинематикалық және құрылымдық диаграммаларын, жобалық есептеулерді және техникалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлейді.
Top