Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01511 Физика пәні мұғалімдерін даярлау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • ҚР физика мұғалімдерін даярлаудың көп деңгейлік жүйесі

    Пәннің мақсаты - физика пәні мұғалімдерін даярлаудың Қазақстан Республикасындағы көпдеңгейлі жүйесін кәсіби, рефлексивтік және зерттеушілік құзыреттер негізінде ғылыми тұрғыда талдай алатын докторанттың қалыптасуын қамтамасыз ету. Пән бакалавриат, магистратура және докторантура деңгейлеріндегі мұғалімдерді даярлау құрылымы мен мазмұнын ашып көрсетеді. Білім берудегі сабақтастық, кәсіби бағдар және инклюзивтілікті қамтамасыз ету тетіктері, сондай-ақ ұлттық және халықаралық талаптарға сәйкестігі қарастырылады. Педагогикалық білім беру трансформациясын жүйелі талдау, құрылымдық модельдеу және салыстырмалы зерттеу әдістері арқылы зерттеуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Теориялық физиканың таңдаулы сұрақтары

    Курстың мақсаты- білім алушыларға, зерттеуші ғалымдарға теориялық физиканың іргелі тараулары бойынша терең және жүйелі білім беру, заманауи әдістермен физикалық құбылыстарды сипаттау қабілетін дамыту. Курстың міндеттері – күрделі физикалық модельдерді талдау, математикалық әдістерді қолдану және ғылыми-зерттеу дағдыларын жетілдіру. Курста кванттық өріс теориясы, симметриялар мен сақталу заңдары, статистикалық физика және конденсацияланған күй физикасы сияқты бөлімдер терең зерттеледі. Сондай-ақ теориялық модельдерді қолдану арқылы физикалық жүйелердің қасиеттері зерттеу мәселесі де қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты - ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуін қарастыру. Ғылыми білімнің даму тарихымен танысу. Зерттеуші және ғалым, зерттеу түрі, ғылыми таным принципі, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қарастыру. Барлық жалпы, жалпы және арнайы зерттеу әдістерін жүргізу. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін, ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі кезеңдерін, зерттеу нысаны мен пәнін, оларды дәлелдеуді үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану ғылымдарының концепциясы

    Пәннің мақсаты - заманауи жаратылыстанудың тұжырымдамасын, табиғат және жаратылыстанудың байланысын, жаратылыстанудың тарихына шолу жасау. Жаратылыстану ғылымдарының жүйесін, қазіргі әлемнің ғылыми жаратылыстану көрінісіне сипаттама жасау. Әлемнің физикалық көрінісінің негізгі тұжырымдамалар беру. Мега әлем және материяны ұйымдастырудың планетарлық деңгейін, жердің геосфералы қабаттарын, Күн жүйесі, Галактика жайлы түсініктер беру. Геологияның негізгі тұжырымдамаларын, материяны ұйымдастырудың биологиялық деңгейін, биологияның тұжырымдамаларын, Жердің биосфера аралық қабаттары мен материяны ұйымдастырудың жоғарғы деңгейлері жайлы түсініктер беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы физика курсының тандаулы сұрақтары

    Пәннің мақсаты - білім алушыға жалпы физика бөлімдеріндегі өте күрделі методологиялық мәселелерді физикалық құбылыстарды ғылыми-танымдық әдістермен байланыстыра отырып, тұжырым жасауға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық процестерді модельдеудегі жасанды интеллект негіздері

    Пәннің мақсаты- білім алушыларды физикалық құбылыстарды модельдеуде жасанды интеллектті ғылыми-зерттеу деңгейінде пайдаланудың әдіснамалық негіздерімен терең таныстыру, оларды жоғары оқу орындарындағы ғылыми және педагогикалық қызметке жүйелі дайындау; физикалық процестерді сипаттайтын физикалық және компьютерлік модельдерді ЖИ тәсілдерімен біріктіре отырып, талдауға, ғылыми-ізденіс дағдыларын жетілдіруге, алынған нәтижелерді талдауға, интерпретациялауға және ғылыми негізделген ұсыныстар әзірлеуге қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың талдамалық мәтіндік қызметке байланысты құзыреттерін қалыптастыру; қарым-қатынастың мақсаттары мен шарттарына қатысты ойлай алу, тілдің экспрессивті қажетті бірліктерін талдай білуге байланысты лингвистикалық және прагматикалық дағдыларын қалыптастыру. Негізгі тақырыптар: академиялық жазылым және оның ерекшелігі, академиялық жазылым және ғылыми стиль, академиялық оқылым әрекеті, тақырып таңдау, ақпарат іздеу, жазылым үдерісі, сыни ойлау, плагиаттық және одан сақтану жолдары, зерттеу әдісі, гипотеза және оны құру, мәліметтерге талдау жасау, кіріспені жазу, параграф және оның құрылымы, негізгі бөлімдерді жазу, қорытынды бөлімді жазу, түйіндеме және оны жазудың жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдана отырып ғылыми зерттеуді жүзеге асырады; зерттеуде тұжырымдамалық идеяларды жүзеге асырады; зерттеу деректерін өңдеудің заманауи әдістерін қолданады; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдейді, алынған нәтижелердің нақтылығы мен шынайылығын бағалайды
  • Ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша әртүрлі дереккөздерді оларды мазмұны бойынша салыстыра отырып, сыни бағалауға талдау жасайды; өз пікірін негіздейді; оларды жазбаша түрде сауатты баяндайды
  • Қазіргі заманғы ғылымда қолданатын физиканың зерттеу әдістерін, олардың мүмкіндіктерін, теория мен практиканың байланысын біледі
  • Ғылыми - зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін, зерттеу жұмысын ұйымдастыру тәсілдерін әзірлейді, өзекті зерттеу міндеттерін салыстырады және тиісті бақылауды орындайды, білім беру процесінің сапасына мониторингті жүзеге асырады, ғылыми физика-математикалық зерттеулердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдайды және оларды одан әрі ғылыми-зерттеу жұмысында қолданады
  • Физиканың теориялық және концептуалдық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құңдылықтарын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі
  • Білім беру ортасын қалыптастырады және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда өз қабілеттерін пайдаланады; физика-математикалық білім беру саласындағы инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асырады
  • Заманауи жаратылыстану-ғылыми заңдылықтар мен модельдерді түсінеді, теориялық білімдерін практикалық тапсырмаларда қолдана алады; деректерді талдауда, модельдеуде және шешім қабылдауда жаратылыстану ғылымдарының әдістерін жасанды интеллект жүйелерінде тиімді пайдаланады.
Top