7M02201 Философия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи философия саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи философиялық, ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Жаһанданудың моральдық салдары және адамның жеке басының проблемалары
Пән жаһандану жағдайында болған қазіргі қоғамның адамгершілік сипаттамаларындағы елеулі өзгерістерді қарастырады. Күнделікті өмірге адамның ұлттық құндылықтары мен рухани болмысына әсер ететін "Шекарасыз әлем" және "әлем азаматы" ұғымдары кірді. Адамдар, қауымдастықтар, еңбек саласындағы иеліктен шығару және т.б. арасындағы иеліктен айыру үрдісі күшейіп келеді; жалғыздық проблемасы артып келеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманның жаһандық мәселелері
«Қазіргі заманның жаһандық мәселелері» XXI ғасырдың басындағы әлем дамуындағы негізгі мәселелерді қарастырады. Бұл пән жаһандық проблемалардың шиеленісуін, саяси глобализмді, азық-түлік және энергетикалық мәселелерді, ғаламдық көлік жүйесін зерттейді. Студенттер заманауи жаһандық проблемаларды талдап, оларды шешу жолдарын анықтау дағдыларын меңгереді, сондай-ақ әлемдік мәселелердің динамикасын терең түсінуге мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық және қазіргі философия
Классикалық және қазіргі философия екі дәуірдің негізгі философиялық концепцияларын қарастырады. Мұнда дедукция, рационалистік интуиция, Просвещенияның экономикалық, әлеуметтік-саяси және рухани негіздері, сондай-ақ неміс классикалық философиясы зерттеледі. Адамның табиғаты, өмірдің мәні, еркіндік пен жауапкершілік мәселелері талқыланады. Курстың мақсаты – классикалық және заманауи философия арасындағы айырмашылықтар мен ерекшеліктерді түсіну, әртүрлі тарихи кезеңдердің философиялық ойларын талдай алу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық философия
Пән терең сапалы өзгерістермен қатар жүретін ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы философияның қалыптасуын қарастырады. Этика, Саясат философиясы, Құқық философиясы, әлеуметтік философия, тарих философиясы сияқты пәндердің зерттеу саласына кіретін тақырыптарға назар артады. Бұл тақырыптар соңғы онжылдықтардағы саяси және әлеуметтік өзгерістерге қатысты практикалық философия шеңберіне енеді. Біз қалай ойлаймыз және өмір сүреміз. Біз жақсы ойлаймыз - жақсы өмір сүреміз. Практикалық философия — философиялық мәтіндер мен сөйлеулер арқылы, философтардың тірі байланысы арқылы адамдармен философияның адамдардың өміріне тікелей әсер ететін бөлігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру және оның философиялық мәселелері
«Білім және оның философиялық мәселелері» білім беру философиясының негізгі аспектілерін қарастырады. Пәнде білім философиясының мәртебесі, білім беру құрылымдық-иерархиялық моделі, білім беру аксиологиясы, мәдени консерватизм, классикалық реализм және эссенциализм сияқты маңызды бағыттар талданады. Сонымен қатар, білім берудің аналитикалық философиясы және пәнаралық табиғаты қарастырылады. Студенттер білім берудің философиялық компонентін түсініп, оның даму перспективаларын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесі мен әдістері
«Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесі мен әдістері» әлеуметтік процестер мен құбылыстарды зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін қарастырады. Пәнде ғылыми зерттеудің кезеңдері, ұғымдық аппараты, зерттеу жіктелуі, ақпарат жинау және ғылыми зерттеу этикасы талқыланады. Студенттер ғылыми зерттеулердің мақсаттарын анықтап, нақты міндеттер қоя отырып, әлеуметтану саласындағы зерттеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни дүниетанымның философиялық мәселелері
«Діни дүниетанымның философиялық мәселелері» пәні дін мен философияның өзара байланысын зерттейді. Пәнде дінді философиялық тұрғыдан талдау әдістемелері, діни сана құрылымындағы философиялық элементтер, ұлттық діндер мен олардың философиялық негіздері қарастырылады. Ислам, буддизм және христиан діндерінің философиялық аспектілері талқыланады. Студенттер діни дүниетанымның ерекшеліктерін түсініп, оны философиялық тұрғыдан талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Персонализм
«Персонализм» пәні жеке тұлғаны және жеке өмірді зерттеу философиясының негізгі пәні ретінде қарастырылады. Пәнде персонализмнің философиялық ұстанымы, оның ХХ ғасырдағы діни-философиялық бағыты, тұлғаның шынайы формасы ретінде тұтастық пен әмбебаптылық мәселелері талданады. Э. Муньердің персонализмі және тұлғаның мәні мен маңызы қарастырылады. Студенттер адам мен тұлғаға философиялық көзқарастардың мәнін түсініп, оларды талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығыстың қазіргі философиялық оқулары
«Шығыстың қазіргі философиялық ілімдері» шығыс философиясының дамуын және оның қазіргі заманғы өзгерістерін зерттейді. Пәнде шығыс философиясының негізгі кезеңдері, Қытай мен Үнді философиясының ұғымдары, конфуцийшілдіктің қазіргі Қытайдағы рөлі қарастырылады. Студенттер шығыс философиялық ілімдерінің айырмашылықтары мен ерекшеліктерін салыстырып, олардың қазіргі әлемдегі маңызы мен ықпалын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі саяси философия
Қазіргі саяси философия пәні саясат, билік, әділет және адам құқықтары сияқты маңызды тақырыптарды зерттейді. Бұл пәнде демократия, либерализм, марксизм, постмодернизм сияқты теориялар талқыланып, мемлекеттік құрылымдар мен саяси институттардың рөлі қарастырылады. Қазіргі саяси философия қоғамдағы әділеттілік пен теңдік мәселелерін зерттей отырып, саясаттың адам құқықтары мен әлеуметтік әділеттілікке ықпалын талдайды. Сондай-ақ, ол саяси жүйелердің эволюциясын және олардың адам өміріндегі мәнін түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық философия
«Аналитикалық философия» пәні философиядағы аналитикалық әдістер мен болжау әдістемелерін зерттейді. ХХ ғасырдың ағылшын тілді дәстүріндегі философиялық ойлардың негізгі бағыттары, логикалық позитивизм, сөйлеу актілері теориясы және лингвистикалық талдау қарастырылады. Студенттер АҚШ, Ұлыбритания, Канада және Жаңа Зеландияның аналитикалық философия өкілдерінің логикалық және лингвистикалық тұжырымдамаларын зерттейді. Олар әлеуметтік және мәдени процестерді болжауда философиялық аналитикалық әдістерді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ философиясы
Қазіргі қазақ философиясы — қазақ халқының дүниетанымы, рухани мұрасы мен тарихи тәжірибесін негізге ала отырып дамып келе жатқан философиялық бағыт. Бұл философия қазақ мәдениеті мен ұлттық болмысын зерттеп, заманауи әлеммен байланысын қарастырады. Ол ұлттық идеяларды, рухани құндылықтарды, қоғам мен жеке тұлғаның өзара байланысын талдайды. Қазіргі қазақ философиясы әлемдік философиялық ағымдармен үндесіп, ұлттық ерекшеліктер мен өзекті әлеуметтік мәселелерді шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі таным философиясы
Қазіргі таным философиясы пәні адамның танымдық қабілеттерін, білім алу процесін және шындықты түсіну жолдарын зерттейді. Ол таным теориялары, таным әдістері, ақыл-ойдың шектеулері мен мүмкіндіктері туралы сұрақтарды қарастырады. Пәнде рационализм, эмпиризм, конструктивизм сияқты түрлі бағыттар талқыланып, білімнің қалыптасуы мен ақиқатқа қол жеткізу тәсілдері талданады. Сондай-ақ, бұл пән адамның танымдық шынайылығын және оның қоғамдағы рөлін түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Диалектика және синергетика
«Диалектика және синергетика » диалектиканың қалыптасу кезеңдерін, негізгі өкілдерінің еңбектерін және оның бағыттарын зерттейді. Пәнде онтологиялық негіздер, таным теориясы, гнесеологиялық көзқарастар мен дүниетанымдық түсіндірулердің байланысы қарастырылады. Диалектика теориясының түрлі классификацияларының принциптері талданады. Студенттер диалектика мәселелерін терең түсініп, оның негізгі идеяларын және тарихи дамуын талдай алады, философиялық пікірталастарға қатысуға дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды ұлт қалыптастырудың философиялық аспектілері
«Интеллектуалды ұлт қалыптастырудың философиялық аспектілері» тұлғаның интеллектуалды дамуы мен болашақ ұрпақтың зияткерлік әлеуетін қалыптастыруға арналған философиялық тәсілдерді зерттейді. Пәнде инновациялық технологиялардың рөлі, «Зияткерлік ұлт - 2020» бағдарламасының маңызы, сондай-ақ «Қазақ елі – Мәңгілік ел» идеясының тұлғаның зияткерлік әлеуетін дамытудағы мәні қарастырылады. Студенттер білім беру технологиясының жаңа тәсілдерін түсініп, оларды сипаттау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Посмодернизм философиясы
«Постмодернизм философиясы» постмодернизмнің философиялық негіздерін зерттейді. Пәнде әлеуметтік-мәдени парадигмалардың өзгеруі, постмодерннің теориялық шығу тегі, Дж.Дерридтің деконструкциясы, М.Фуконың «Тарихи бейсаналығы», Делеуз және Гваттари шығармалары, Лаканның постструктуралистік нео-фрейдизмі мен Бодриллардтың гиперреалдылығы, Лиотардың «ұлы әңгіменің» күйреуі және Барттың идеологиясы талданады. Студенттер социогуманитарлық ғылымдар контекстінде постмодернизм философиясын түсінуді меңгереді.постмодернизм философиясын түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Заманауи Батыс философиясы
«Заманауи Батыс философиясы» батыс философиясындағы қазіргі философиялық идеяларды талдауға бағытталған. Пәнде абсолютті идеализм, философиялық феноменология, марксистік философия, позитивизм мен оның түрлері, имманентті мектеп философиясы, иррационализм, экзистенциализм, прагматизм, неогегелианизм, фрейдизм мен нео-фрейдизм, заманауи және постмодерн философиясы, структурализм және структурализм философиясы қарастырылады. Студенттер Батыс философиясындағы қазіргі тенденцияларды түсініп, оларды талдай алуға дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Билік философиясы
«Билік философиясы» биліктің әлеуметтік құбылыс ретінде философиялық түсіндірілуін зерттейді. Пәні билік ұғымы «әділеттілік», «бостандық», «құқық», «иеліктен шығару» сияқты басқа маңызды ұғымдармен байланыста қарастырылады. Студенттер билік феноменін әлеуметтік-саяси тұжырымдамалар тұрғысынан философиялық аспектілерде жүйелей алады, бұл олардың билік, құқық және әділеттілік туралы терең түсінік қалыптастыруына мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- өзінің кәсіби құзыреттілігі саласындағы міндеттерді қою және шешу және әртүрлі құрылымдардағы диалектикалық өзгерістерге әсер ететін факторларды анықтай білу;
- философиялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін философиялық және пәнаралық білімді синтездей білу;
- әлеуметтік, экономикалық құрылымдарға әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетіне ие болу;
- қоршаған ортаның өзгеретін жағдайларына бейімделу және әртүрлі пікірлер жағдайында басқару шешімдерін қабылдау;
- қоғамдағы әртүрлі жүйелерді ұйымдастыру мәселелерінің теориялық және эпистемологиялық аспектілері туралы түсінікке ие болу;
- жалпы әлеуметтік және экономикалық құрылымдарға қатысты философиялық мәселелер бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу;
- қоғамдағы әлеуметтік-саяси, экономикалық мәселелерді қарастыру кезінде зерттеудің философиялық әдістерін қолдану;
- экологиялық, әлеуметтік, саяси ақпаратты талдау және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау;