7M02201 Философия в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға қабілетті магистр-философтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Ориентализм және постколониалды сын
Пән шығыстану және постколониализм саласында білім алуға бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі постколониалдық зерттеулер тарихи-мәдени құбылыс ретіндегі түсініктерін қалыптастыру. Пән постколониалдық зерттеулер мысалында күрделі мәдени объектілерді зерттеуді, мәдени құбылыстарды талдаудың негізгі тәсілдері мен әдістерін, постколониалдық қоғамдардағы процестер мен тәжірибелерді, отарлық тәжірибенің заманауи сыни теорияларын, күнделікті мәдени коммуникацияның әртүрлі формаларын; өзінің тарихи тәжірибесіне ой жүгірту үшін Қазақстан Республикасындағы қазіргі мәдени формалар мен процестер.бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Социогуманитарлық білім: әдістемелік аспектілері
Пән әлеуметтік-гуманитарлық білімнің әдістемелік аспектілері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты сыни талдау және зерттеуде әдістемелік тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту. Пән әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың іргелі әдістері мен әдіснамасын, соның ішінде сапалық және сандық зерттеулерді, интерпретациялық және сыни көзқарастарды зерттейді. Магистранттар әдіснаманың теориясы мен тәжірибесін, зерттеудің этикалық аспектілерін және әлеуметтік және мәдени құбылыстарды талдауда әртүрлі әдістемелік құралдарды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Философиядағы зерттеу дизайны
Пән әртүрлі жанрлардағы (эссе, ғылыми жоба, мақала, диссертация және т.б.) ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуге және ұсынуға қойылатын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптары туралы, отандық ғылымдағы жобалау тәжірибесі туралы білім алуға бағытталған. зерттеу жобасын таңдау және онымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәннің мақсаты – философиядағы зерттеу дизайнының ерекшеліктері туралы білімдерін, зерттеу дизайнын таңдау дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын, аналитикалық және сыни ойлау қабілеттерін арттыру. Пән аясында студенттер оқуды жоспарлауды, әдебиеттерге шолумен жұмыс істеуді, зерттеу үшін философиялық дүниетанымды анықтауды, зерттеу әдістерін таңдауды, зерттеу дизайнын таңдау критерийлерімен танысады; философиялық мәтіндерге шолу жасау және философиялық мәселелерді дәлелді талқылау дағдыларын меңгереді. Зерттеуді жобалауда білім мен әртүрлі дағдыларды алу студенттерге оны магистрлік диссертация зерттеуінде қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күнделіктілік философиясы
Пән күнделікті өмірдің философиялық аспектілері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты - күнделікті шындық пен тәжірибемен байланысты негізгі философиялық түсініктерді зерттеу. Пән күнделікті құбылыстарды түсіндіретін теориялар мен идеяларды зерттейді, күнделікті өмірдің мәдени және әлеуметтік аспектілерін талдайды және күнделікті тәжірибеге философиялық және сыни тұрғыдан қарау жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кеңістік пен уақыттың мифтік және поэтикалық негіздері
Пән дүниенің архаикалық үлгісіндегі кеңістік пен уақыттың мифтік-поэтикалық негіздерін зерттеуге, қазақ мифологиясы құбылысының мәні мен табиғатын зерделеуге, оның ұлттық мәдениеттегі дүниетаным мен құндылықтар жүйесін қалыптастырудағы рөлін анықтауға бағытталған. Пәннің мақсаты: уақыт пен кеңістіктің мифологиялық негіздерін талдау, қазіргі кездегі кеңістік пен уақытты зерттеу тәсілдерін зерделеу. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар ғылыми білім динамикасын бағалау және философиялық талдау жасау, мифтік-поэтикалық бағыттың негізгі ережелерін еркін түсіндіру, гуманитарлық талдаудың логикасын және жаңа зерттеу әдістерін меңгеру құзыреттілігіне ие болады. Бұл пән магистранттарға дүниенің мифологиялық және ғылыми бейнелерін салыстырмалы талдау арқылы қазіргі миф философиясы саласындағы білімдерін кеңейтуге, қазіргі ғылымның дамуындағы жаңа тенденцияларды меңгеру үшін қажетті кәсіби құзіреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеудің сапалық әдістері
Пән ғылыми зерттеулерде сапалы әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – сапалы мәліметтерді жинау мен талдаудың негізгі тәсілдері мен әдістерін зерттеу. Пән сұхбат, бақылау, фокус-топтар, контент-талдау әдістерін, сонымен қатар деректерді түсіндіру принциптерін және сапалы зерттеудің этикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілінде білім алу үдерісінде жоғары базалық стандарт деңгейінде (С1) мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың академиялық жазу қағидаттарын меңгеруін, сыни талдау дағдыларын дамытуын, ғылыми зерттеулерге рецензиялар мен аннотацияларды, сонымен бірге жасалып жатқан ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар мен библиографияларды дайындай алуын көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сана және жасанды интеллект философиясы
Бұл курс адам санасы мен жасанды интеллекттің табиғатын философиялық тұрғыда зерделеуге бағытталған. Сананың онтологиясы мен когнитивтік құрылымы, адамның өзіндік рефлексия қабілеті мен еркіндігі, сондай-ақ жасанды интеллект жүйелерінің мүмкіндіктері мен шектеулері салыстырыла қарастырылады. Пән адам мен машина арасындағы шекара, интеллект ұғымының мәні, сана мен сана емес процестердің айырмашылығы секілді мәселелерге сыни талдау жасайды. Сабақ барысында когнитивті ғылым, философиялық антропология, сана теориялары, ақпараттық технологиялар мен этиканың түйісу нүктелері зерттеледі. Сонымен қатар, жасанды интеллектті зерттеудегі заманауи тәсілдер мен оларды қолданудағы философиялық-этикалық жауапкершілік те қарастырылады. Курс студенттерге философиялық ойлау арқылы қазіргі техно-қоғамдық өзгерістерді ұғынуға, сананың болмыстық және моральдық қырларын саралауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Бұл пәнді меңгеру білім алушыларға басқару психологияны оқытудың заманауи отандық және шетелдік ғылымдағы негізгі теориялары мен концепцияларын, психологиялық пәндерді теориялық және тәжірибелік тұрғыдан басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ХХ ғасырдың маргиналдық эпистемологиясы
Пән білім өндірісі процестерінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – магистранттарды мәдениетаралық, пәнаралық байланыстарды түсінуге үйрету. Пән пайда болған кездегі шекті мәртебеге ие болған, бірақ кейіннен әлемдік философиялық ойдың, гуманитарлық ғылымдардың және өнердің әртүрлі салаларының дамуына елеулі әсер еткен философиялық теорияларды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Жақсы Қазақ" идеясы және философиясы
Пән «Жақсы қазақ» феноменінің мәні мен мазмұны, тәуелсіз елдің азат азаматының бейнесі туралы тұрақты білім мен түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты: «Жақсы қазақ», «Мәңгілік ел», «Дәулет», «Береке», «Құт» ұғымдарына әлеуметтік-философиялық талдау жасау, сонымен қатар әлеуметтік-философиялық мәселелерді өз бетінше шарлау қабілетін дамыту. Пән тәуелсіздік пен мәдени дәстүрлерді, қазақ халқының саяси және этникалық бірлігін, ұлттық болмысын, ұлттық рух пен өркениеттік сананы сақтаудың жаңа концепцияларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты білім алушыларда оқыту әдістемесін, педагогикалық технологияларды және оқыту әдістерін меңгеруді, жоо-ның оқытушысына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, жоғары білім беруде тиімді кәсіби-педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті педагогикалық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі жоғары білім берудің мәнін айқындайтын негізгі даму бағыттары мен үдерістерін; жоғары оқу орнындағы педагогикалық үдерістің құрылымы мен ерекшеліктерін; заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістемесін, оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бітімгершілік философиясы
Пән бітімгершіліктің әр түрлі конфликттерді шешуге, диалогқа және әртүрлі көзқарастарды біріктіруге ықпал ететін философиялық құбылыс ретінде негіздері мен тәжірибелерін зерттеуге бағытталған. Пәнді игеру барысында білім алушылар философия тарихындағы бітімгершілік концепцияларын зерттейді, әлеуметтік-мәдени, саяси және ғылыми салалардағы бітімгершіліктің заманауи тәсілдерін талдайды. Қазіргі кездегі күрделі конфликтілі жағдайларды талдаудың философиялық әдістерін қолдана алатын, пәнаралық және мәдениетаралық контексте тиімді өзара әрекеттесу стратегияларын жүзеге асыра алатын мамандарды даярлау қажеттілігі пәннің өзектілігін анықтайды. Пән кәсіби және ғылыми қызметте сұранысқа ие сыни ойлауды, этикалық, коммуникативтік дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғарифолла Есім: ғұламанама
Пән Ғарифолла Есімнің философиялық шығармалары мен идеяларын терең түсінуге бағытталған. Пәннің мақсаты – оның еңбектерінде берілген негізгі ұғымдарды, сонымен қатар олардың қазіргі философия мен мәдениет үшін маңызын зерттеу және талдау. Пән Есімнің негізгі философиялық мәтіндерін, олардың тарихи және мәдени контекстін, қазіргі қазақ философиясының дамуына ықпалын және қазіргі ғылыми және мәдени пікірталастар үшін өзектілігін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық философия
Пән логикалық талдау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – аналитикалық философияның негізгі ұғымдары мен әдістерін оқу. Пән тілдің, логиканың, ғылымның және сананың философиялық мәселелерін, сонымен қатар философиялық талдау, дәлелдеу және сыни талқылау әдістерін қарастырады. Пән сонымен қатар көптеген бағыттарды: логикалық позитивизмді, сөйлеу актілерінің теориясын және лингвистикалық талдауды біріктіретін ХХ ғасырдағы ағылшын тілді интеллектуалдық дәстүрдегі философиялық ойдың басым бағытын тарихи-философиялық талдауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академик Әбділдин: диалектика тарихы
Пән академик Әбділдиннің еңбектері арқылы диалектикалық философияның дамуы туралы білімді дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – қазіргі диалектиканың тұжырымдамаларын, заңдылықтарын, категориялық аппараттарын және даму принциптерін талдау. Қазақстан диалектикалық мектебінің негізін салушы Ж.М.Абдильдиннің диалектикалық ілімдерін зерттей отырып. Әбділдин. Пән диалектиканың негізгі ұғымдарын, академик Әбділдиннің негізгі еңбектерін, олардың философия ғылымына ықпалын және қазіргі философиялық және ғылыми мәселелерді түсінудегі маңызын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Философияны оқытудың инновациялық технологиялары
Пән философияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – философиялық пәндерді тиімді оқытуға ықпал ететін заманауи әдістер мен құралдарды зерттеу. Пән сандық платформаларды, оқытудың интерактивті әдістерін, мультимедиялық ресурстар мен онлайн құралдарды пайдалануды, сондай-ақ технологияны білім беру үдерісіне интеграциялау тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент және басқару философиясы
Пән басқару мен басқарудың философиялық негіздері мен принциптерін терең түсінуді дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – басқару тәжірибесіне әсер ететін негізгі ұғымдарды, теорияларды және этикалық мәселелерді зерттеу. Пән көшбасшылыққа, шешім қабылдауға, ұйымдық мәдениетке, менеджмент пен басқарудағы ағымдағы үрдістер мен инновацияларға философиялық көзқарастарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әл-Фараби пәлсапасы және қазіргі заман
Пән әл-Фарабидің философиялық идеяларын және олардың қазіргі әлемдегі өзектілігін түсінуді дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – әл-Фарабидің негізгі ұғымдарын және олардың қазіргі философиялық және әлеуметтік мәселелерге қолданылуын зерттеу. Пән әл-Фарабидің негізгі еңбектері мен идеяларын, олардың философияның дамуына ықпалын, сондай-ақ осы идеяларды заманауи мәселелер мен сын-қатерлер контекстінде біріктіру жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазірігі еңбек және басқару этикасы
Пән тарихи және заманауи аспектілерде еңбек және менеджмент саласының рухани-адамгершілік негіздерін теориялық тұрғыдан түсінуге, магистранттарды экономиканың, саясаттың, әлеуметтік саланың және мәдениеттің әртүрлі салаларындағы кәсіби қызметке дайындауға бағытталған. Пәннің мақсаты – еңбек және басқару мәдениетінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік беру. Пән аясында студенттер экономикалық тиімділік пен басқарудың негізінде жатқан құндылық және этикалық жүйелердің бірегейлігімен, әртүрлі елдер мен халықтардың өркениеттік серпілісімен танысады; корпоративтік этика мен кәсіби мәдениеттің қалыптасу ерекшеліктерін зерттейтін болады. Курс аясында халқымыздың әлеуметтік-мәдени тәжірибесін ескере отырып, Қазақстандағы ұлттық еңбек және басқару мәдениетін зерттеу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнегелік антропологиясы
Пән адам мәдениеті мен мінез-құлқының этикалық аспектілері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты әртүрлі қоғамдардың моральдық нормалары мен құндылықтарын және олардың антропологиялық негіздерін зерттеу. Пән мораль теорияларын, моральдық жүйелерді салыстырмалы талдауды, сондай-ақ этикалық нормалар мен мінез-құлықтың қалыптасуына әсер ететін мәдени және әлеуметтік факторларды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін шет тілінде кәсіби қызметті жүзеге асыру; шетелдік ғылыми әдебиеттерді өзбетімен оқу; академиялық салада ғылыми және зерттеу жұмыстарын жазу барысында жазба қарым-қатынасы дағдыларын қолдану
- Білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру;әлемдік философиялық ойдың және ғылым философиясының тұжырымдамаларын (оқу, түсініктеме, талдау мәтіндерін) баяндайтын ең маңызды жұмыстармен өзіндік жұмыс дағдысына ие болу;әлеуметтік-гуманитарлық білім теориясы мен әдіснамасының негіздерін білу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысу; оқу сабақтарын жоспарлауда, ұйымдастыруда және өткізуде мамандық ерекшелігін (жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің даярлау бағыты бойынша) ескеру
- Философиялық зерттеудің логикалық және әдіснамалық қағидаттарын меңгеру; философиялық талдаудың құрылымын құрастыру; теориялық тұжырымдамаларды бағалауда аналитикалық және диалектикалық әдістерді қолдану; ХХ ғасырдағы маргиналдық эпистемология құбылыстарын талдау; алынған деректерді ғылыми негізде түсіндіру; сапалы зерттеу әдістерін таңдау және қолдану; философиялық зерттеу жобасын жоспарлау және жүзеге асыру.
- Философиялық бағыттар мен дүниетанымдық модельдерді сараптау; күнделікті өмір философиясы мен моральдық құндылықтарды пайымдау; постколониалдық және ориенталистік дискурстарды бағалау; тарихи-философиялық және мифопоэтикалық мәтіндерді талдау; ғылыми зерттеу дағдылары негізінде философиялық тұжырымдар жасау; философиялық және этикалық ойларды жүйелеу мен дәлелдеу.
- Философиялық мәтіндер мен идеяларды талдауға, түсіндіруге және бағалауға машықтану; түрлі ғылыми және дүниетанымдық көзқарастарды салыстыру мен жүйелеуді жүзеге асыру; этикалық мәселелер мен адам болмысына қатысты ұстанымдарды пайымдауға және негіздеуге бейімделу; моральдық жауапкершілік пен келісім мәдениетін, ұлттық рухани құндылықтарды философиялық тұрғыда пайымдауға және оларды қазіргі қоғамдық тәжірибеде қолдануға қабілеттілікті дамыту.
- Қазіргі заманның күрделі әлеуметтік және технологиялық үдерістерін, соның ішінде жасанды интеллекттің философиялық және этикалық аспектілерін терең түсіну. Қоғамдағы өзгерістер мен инновациялық үрдістерді философиялық концепциялар мен әдістер арқылы жан-жақты бағалау. Қазіргі технологиялар мен әлеуметтік өзгерістердің адамзат өміріне, оның құндылықтары мен еңбек этикасына әсерін сыни тұрғыдан талдауды қалыптастыру. Философиялық ойлау негізінде заманауи сын-қатерлерге жауап беретін негізделген шешім қабылдауды дамыту. Қоғам мен мәдениеттің қазіргі дамуындағы философиялық мәнді ашу және оның болашақ даму перспективаларын жан-жақты қарастыру.