Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02104 Медиадизайн в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама медиа-дизайн саласындағы маманның құзыреттіліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, медиа ортаны жобалау саласындағы ең жаңа технологияларға ие, өзіндік медиа-тарих пен визуалды бейнелерді жасауға қабілетті.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Коммуникация теориясы

    Пәннің мақсаты-магистранттарда әлеуметтік коммуникацияның теориялық негіздері туралы терең түсінік қалыптастыру; коммуникацияның әртүрлі түрлерін, деңгейлері мен формаларын пайдалану дағдылары. Оқыту нәтижесінде магистранттар тиімділік мәселелерін және заманауи коммуникацияларды модельдеуді талдай алады, коммуникацияның негізгі тұжырымдамаларын қолдана алады, аудиториямен коммуникацияның адресаты ретінде жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық медиа-дизайн

    Пәннің мақсаты-магистранттардың сандық ортада ақпарат беру мүмкіндіктерін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында Веб-контентті, интерактивті медианы, мобильді қосымшаларды, цифрлық өнімнің дизайнын әзірлеуге арналған инновациялық цифрлық технологиялар зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиапсихология

    Пәннің мақсаты-медиапсихология саласында қолданбалы құзіреттілікті, медиа ортадағы психологиялық қатынастарды зерттеудің негізгі әдістері мен әдістерін қалыптастыру. Медиапсихологияның мәні, құрылымы мен мазмұны, өнер теориясы мен бұқаралық коммуникация саласындағы негізгі міндеттер зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды мәдениеттің семиотикасы

    Пәннің мақсаты-визуалды мәдениеттің семиотикасын талдау қабілетін қалыптастыру. Курс визуалды мәдениеттің философиялық-эстетикалық және семиотикалық дискурсының негізгі ұғымдарымен; дизайн элементтерінің типологиясы мен семиотикасымен, фирмалық эмблемалармен, жапсырмалармен және жарнамалық материалдармен таныстырады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар семиотикалық әдістеме арқылы визуалды мәдениеттің кез-келген құбылысын түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау(ағыл)

    Пәннің мақсаты-зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқыту процесінде Медиадизайн салаларында білімді жүйелеу және тереңдету жүреді, ғылыми теориялар мен тәсілдер зерттеледі, сондай-ақ жаңа коммуникация құралдарының пайда болуымен байланысты қазіргі кезең зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы авторлық құқық

    Пәннің мақсаты-магистрант-дизайнерлердің авторлық құқық саласындағы өнер және дизайн саласындағы негізгі құзыреттерін қалыптастыру. Авторлық құқық нормалары және оларды практикалық қызметте пайдалана білу (өнер туындыларын жасау, қорғау, авторлық құқық объектілеріне құқықтарды пайдалану және беру фактілерін талдау) зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ теориясы және әдістемесі

    Пәннің мақсаты-БАҚ-қа арналған медиа өнімдерді жасаудың зерттеу және практикалық дағдыларын қалыптастыру; конвергенттік редакциядағы, веб-студиялардағы жұмыс; медиа сферадағы бизнес-процестер мен жобаларды басқару технологияларын түсіну. Бұқаралық ақпарат құралдарының теориясы мен әдіснамасы, сондай-ақ медиа салада өз зерттеулерін жүргізу әдістері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Пән мазмұны: басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстарды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – магистрантта қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі ретінде, оның ішінде олардың ұтымды және теориялық түсінігінде идеологиялық мәселелерді терең түсінуді қалыптастыру. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясын, тарихи аспектілерін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Визуалды коммуникациялар

    Пәннің мақсаты-визуалды коммуникация стратегиясын әзірлеу қабілетін қалыптастыру; дизайн саласындағы озық жетістіктермен танысу мақсатында электрондық деректер базасын пайдалану. Дизайнерлік технологиялар визуалды коммуникацияны ұйымдастыру құралы ретінде, дизайн түрлері, дизайндағы стильдер зерделенетін болады. Қалыптастыру және бейнелеу негіздері. Пішіндер және олардың элементтері. Көрнекі коммуникациядағы түстің рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Билдредакциялау

    Пәннің мақсаты - болашақ дизайнерлерде суреттерді таңдау және редакциялау дағдыларын қалыптастыру; иллюстрациямен жұмыс істеудің негізгі принциптері. Пайда болу және даму тарихы, билдредакциялаудың қазіргі жай-күйі; бейнелерді құру қағидаттары мен көзбен қабылдау ерекшеліктері, бейнелеу материалын жасау мен өңдеудің негізгі құралдары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиа жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты-медиа жобаларды басқару саласындағы практикалық дағдыларды, медиа сферадағы дизайн жобаларын басқарудағы зерттеу қабілеттерін қалыптастыру. Компьютерлік ақпараттық технологияларды дизайнда қолдануды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен қағидаттары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Педагогикалық теорияның теориялық және практикалық негіздері, педагогикалық процесті басқару теориясы, жоғары мектептің педагогикалық мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерфейс дизайны

    Пәннің мақсаты-сайт интерфейстерінің, UX дизайнының (user experience), мобильді қосымшалардың, бейне ойындардың, онлайн қызметтердің және басқа да сандық өнімдердің дизайнын жасау дағдыларын қалыптастыру. Колористикалық, композициялық және техникалық ерекшеліктерді ескере отырып, сайттар мен қосымшаларды жобалау, әзірлеу саласындағы интерфейстерді жобалау әдістері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сандық орта дизайны

    Пәннің мақсаты-көркемдік және жобалық дизайн процесінде цифрлық ортаны және шығармашылық шешімдерді жобалау саласындағы дағдыларды қалыптастыру. Цифрлық өнімді құрудың негізгі кезеңдері, компьютерлік графика құралдарымен вербалды, визуалды инфографикалық деңгейде тұжырымдамалар мен цифрлық идеяларды іске асыру тәсілдері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • 2D- және 3D визуализация

    Пәннің мақсаты - 2D-және 3D-визуализация және визуалды өнімді модельдеу және макеттеу технологияларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. 2D - және 3D форматында цифрлық модельдеудің әдістері мен қағидаттары, сондай-ақ виртуалды және Толықтырылған шынайылық, 3D-мэппинг кеңістігін басқару тәсілдері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Интерактивті дизайн

    Пәннің мақсаты-магистранттардың интернет-ресурстарды жобалау қабілетін қалыптастыру; веб-сайттар үшін композициялық шешімдерді таңдауда шығармашылық дағдылар. Сайттарды жасау және әзірлеу техникасы, дизайн-ойлау әдістемелері, жобаларды БАҚ-та және қазіргі заманғы цифрлық ортада іске асыру зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиадағы эстетика

    Пәннің мақсаты-магистранттың медиадағы шығармашылық процестің эстетикалық мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, болашақ дизайнердің көркемдік және кәсіби талғамын дамыту қабілетін қалыптастыру. Пән аясында қазіргі заманғы мәдениет пен өнер тұрғысынан медианы эстетикалық талдаудың негізгі әдістері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Веб-дизайн және әзірлеу

    Пәннің мақсаты-магистрантта дизайн саласындағы веб-сайттарды әзірлеу, баптау, қолдау және қолдау дағдыларын қалыптастыру. Web-сайтты жобалау-жобалаудың жалпы әдістемелері; web-сайтты көркем безендіру технологиялары; бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру; web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу, сондай-ақ Digital-аналитика зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы зерттеу

    Пәннің мақсаты-көркем-конструкторлық, дизайнерлік және технологиялық шешімдерді ескере отырып, ортаның күрделі объектілерін зерттеуде кешенді тәсіл дағдыларын қалыптастыру. Зерттеу нәтижелері бойынша магистрант гипотезаны тұжырымдай алады, медиа және дизайн саласындағы өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-мәдени антропология

    Пәннің мақсаты пәнаралық сипаттағы мәдениеттің тасымалдаушысы ретінде адамды және оның көркемдік-жобалық қызметін зерттеуге бағытталған. Курс қалыптастырады: - туралы түсіну адам қызметінің әртүрлілігі; - әртүрлі тарихи дәуірлердегі техногендік объектілер мен технологиялық жетістіктерді зерттеудің әртүрлі әдістерін меңгеру; - адамның танымдық іс-әрекетінің қарастырылып отырған мәселелеріне зерттеушілік көзқарас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тілдер мен мәтіндер туралы жаңа ғылыми теориялар мен тұжырымдамалар тұрғысынан менеджмент дизайны салаларының қиылысында кәсіби қызметті жүзеге асыру; дизайнды экономика, психология, әлеуметтану, философия және т. б. әсерінен тарихи қалыптасқан қызметтің дүниетанымдық және шығармашылық әдісі ретінде талдау.,
  • Медиа, әлеуметтік және виртуалды желілер саласында визуалды коммуникацияның медиа өнімін жасауда зерттеу және практикалық дағдыларды қалыптастыру;
  • Мультимедиа дизайны мен коммуникация теориялары практикасындағы тиімді шешімдерді іздеу;
  • Медиа-менеджмент және жобалық жобаларды басқару бойынша алынған дағдыларды қолдану;
  • Дизайнның психологиялық және әлеуметтік аспектілерін, оның әлеуметтік-мәдени ортаны қалыптастыруға әсер ету ерекшеліктерін талдау;
  • Көрнекі мәдениеттің семиотикасындағы философиялық-эстетикалық дискурстың негізгі түсініктерін анықтау;
  • Көркемдік білім беру саласындағы психологиялық оқыту әдістерін жүйелеу;
  • Дизайн, инфографика және фирмалық стиль құруда дизайнның негізгі принциптеріне сүйене отырып, заманауи дизайнерлік технологияларды қолдану;
  • Болашақ дизайнерлер мен журналистердің заманауи дизайн технологияларын қолданудағы практикалық дағдыларын қолдану;
  • Өнер туындыларын жасау мен қорғаудағы практикада авторлық құқықтың ерекшеліктерін түсіндіру;
  • Әр түрлі сандық және интерактивті дизайн өнімдерін, бағдарламалау деңгейлері мен сапасын кәсіби бағалау;
  • Қазіргі мәдениет пен өнер туындыларына арналған ғылыми жұмыстар жазу үшін эстетикалық талдау әдістерін қолдану.
Top