Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01106 Кардиология (ересектер, балалар) в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Ересектер, балалар кардиологиясы» бейіні бойынша әмбебап және кәсіби құзыреттер жүйесі бар, дербес кәсіби қызметке: алғашқы медициналық-санитарлық көмекке, шұғыл, сондай-ақ мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмекке қабілетті және дайын білікті бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаторлы-емханалық кардиология-1

    Жүрек-қантамыр ауруларын: атеросклероз, дислипидемия, тұрақты күш тұсу стенокардиясы, біріншілік және симптоматикалық артериялық гипертензиялар, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, спорттық жүрек амбулаториялық-емханалық аспектілер (диагностика, емдеу, дәрігерлік тактикасы, медициналық-әлеуметтік сараптама, алдын алу, диспансерлеу және реабилитация) зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 16
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы кардиология-1

    Жеке кардиологияны зерттеу: туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, өкпелік гипертензия, эссенциалды, резистентті және қатерлі артериялық гипертензия, тұрақсыз стенокардия, миокард инфарктісі, пароксизмальды тахикардия, жүрекшелер фибрилляциясы, брадиаритмиялар, СТӘС (СССУ), атрио-вентрикулярлы блокадалар, ГИС шоғыры аяқшаларының блокадалары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 40
  • Жүрек электрофизиологиясы-1

    Жүректің электрограммасын талдауын, тіркеуін және жүректің электрофизиологиялық көрсеткіштерін бағалау үшін диагностикалық стимуляцияны қолдануын (жүректің өңеш арқылы электрофизиологиялық зерттеуі, жүректің эндокардиалды электрофизиологиялық зерттеуі), өтпелі немесе күрделі аритмиялардың пайда болу орнын және даму механизмінің диагностикасын, синус және жүрекше-қарыншалық түйіндердің, Гис-Пуркинье жүйесінің қызметін бағалау, жүрекшелер мен қарыншалар миокардының электрлік қасиеттерінің сипаттамасын, олардың аритмиялардың дамуына әсерін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 10
  • Жүкті әйелдердегі кардиоваскулярлық патология

    Зерттейді: жүктілік кезіндегі жүрек аурулары, жүрек-тамыр жүйесі патологиясы бар жүкті әйелдердегі қауіптер, стационар мен амбулатория жағдайында медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз етудің ең тиімді әдістері, сондай-ақ жүкті әйелдердегі жүрек-қан тамырлары патологиясының алдын алу және ерте анықтау шараларын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы кардиология-2

    Жеке кардиологияны зерттеу: туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, идиопатиялық өкпе гипертензия, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, миокардиттер, кардиомиопатиялар, эндокардиттер, перикардиттер, жүрек ісіктері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 40
  • Жүрек электрофизиологиясы-2

    Жүректің электрограммасын талдауын, тіркеуін және жүректің электрофизиологиялық көрсеткіштерін бағалау үшін диагностикалық стимуляцияны қолдануын (жүректің өңеш арқылы электрофизиологиялық зерттеуі, жүректің эндокардиалды электрофизиологиялық зерттеуі), өтпелі немесе күрделі аритмиялардың пайда болу орнын және даму механизмінің диагностикасын, синус және жүрекше-қарыншалық түйіндердің, Гис-Пуркинье жүйесінің қызметін бағалау, жүрекшелер мен қарыншалар миокардының электрлік қасиеттерінің сипаттамасын, олардың аритмиялардың дамуына әсерін балаларда зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 10
  • Амбулаторлы-емханалық кардиология-2

    Жіті коронарлық синдром кезінде емханаға дейінгі кезеңде дәрігерлік тактикасын, қарыншаүстілік аритмия, қарыншалық аритмия (экстрасистолия, қарыншалық тахикардия), брадиаритмия, миокардит, кардиомиопатия, туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, эндокардит, перикардит кезінде ауруханаға жатқызу көрсеткіштері, амбулаторлық жағдайдағы дәрігерлік тактикасын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 16
  • Кардиологиядағы оңалту мәселелері

    Жүрек пен қан тамырларына хирургиялық араласулар кезінде ерте оңалту шараларының кешенін зерттейді, оңалту бағдарламасын одан әрі дамыту үшін пациенттің физикалық мүмкіндіктерін бағалайды, сондай-ақ медициналық өзін-өзі бақылау, өмір салтын өзгерту және тамақтану бойынша ұсыныстар жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Биостатистика

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Интервенциялық кардиология

    Кардиологиядағы диагностика мен емдеудің интервенциялық әдістерін (коронароангиография, стенттеу, радиожиілікті абляция, электрокардиостимулятор мен кардиовертер-дефибрилляторды имплантациялау, жүректің ресинхронизирлеуші терапиясы, бүйрек артерияларын денервациялау және т.б.), жүректі катетеризациялау және коронарлық ангиография нәтижелерін талдау және жүргізу көрсеткіштерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 14
  • Қарқынды кардиология

    Кардиологиядағы шұғыл жағдайлар кезінде (жедел коронарлық синдром, өкпенің ісінуі, кардиогенді шок, гипертониялық криз, синкопальды жайдай, жоғары градациялы экстрасистолиялар, пароксизмальды қарыншаүстілік және қарыншалық тахикардиялар, қарыншалардың фибрилляциясы және тыпыры, синоаурикулярлы және атриовентрикулярлы блокадалар, Морганьи - Эдемс-Стокс ұстамалары, жедел оң- және сол жақ қарыншалық жүрек жеткіліксіздігі, өкпе артериясының тромбоэмболиясы, кенеттен жүрек өлімі) реанимациялық іс-шаралар және қарқынды терапияы зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 22
  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация

    Жүрек-қантамыр жүйесін зерттеудің функционалдық әдістерін (ЭКГ, АҚҚ тәуліктік мониторлау, трансторакальды ЭХОКГ, өңешарқылы ЭхоКГ, велоэргометрия, тредмил-тест, стресс-ЭХОКГ), радиоизотоптық әдістерін (миокард перфузиялық сцинтиграфиясы, радионуклидті вентрикулография, физикалық жүктеме кезінде радионуклидті ангиография), орындаудың негізгі принциптерін, жүректің магнитті-резонанстық томографиясының нәтижелерін талдау және орындаудың негізгі принциптерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 32

Оқыту нәтижелері

  • «Кардиология, ересектерде, балаларда» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • Кардиологиялық бейіндегі кәсіби команданың басқа мүшелерін өз бетінше оқытуға және оқытуға, кардиологиялық бағыттағы үздіксіз кәсіби дамудың пікірталастарына, конференцияларына және басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
  • Жүрек-қан тамырлары аурулары бар науқастардың клиникалық диагнозын тұжырымдай алуға; ересектер мен кардиологиялық профильдегі балаларға медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
  • Жүрек-қантамыр жүйесі аурулары бар пациент пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
  • Кардиологиялық профильдегі медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
  • Адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кардиология бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті.
Top