6B02139 Графикалық дизайн в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қажетті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар мәдениет, өнер және креативті индустриялар саласындағы көрнекі коммуникация объектілерін жобалау үшін маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Заманауи коллаж*
Коллаждың әрбір түрлерін, оның техникалары мен материалдарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Дизайн негіздері*
Дизайнның кез келген саласында жұмыс істеу үшін базалық білімдер мен машықтарды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Жобалау графикасының негіздері*
Жобалау графикасы түрлерін, сызбаларды өңдеу ережелерін, жобаны көрсету техникаларын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Түс ғылымы
Пән түстің психологиялық әсері ерекшеліктерін, түстің кеңістіктік және пішінтүзу қызметін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Пластикалық модельдеу
Пластикалық модельдеу негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Графикалық композиция негіздері
Әртүрлі детальдар мен материалдардан композиция құрылымдау заңдылықтары зерттеледі және жобалау негіздері тұғырланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Пропедевтика
Пән жазықтықтағы графикалық құрылымдарды және жазық парақты трансформациялау амалдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнерінің тарихы
Пән бейнелеу өнерінің даму ерекшеліктерін, ежелгі шығыстан
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Колористика*
Кейбір сандық қатынастарға негізделген үйлесімді түсті композицияларды жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаптама дизайнының негіздері
Бұл пәнді оқу барысында студент қаптаманың дизайнын жасау, қағаздан көлемді-кеңістіктік моделдеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Объектілердің графикалық стилизациясы
Берілген пән стилизация және табиғи пішіндерді жалпылау түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Белгі жасау
Бұл пәнді зерттеу барысында студенттер белгілердің барлық түрлерін (монограмма, пиктограмма, сәйкестік белгілері, тауарлық маркалардың логотиптері және т. б.) жобалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сауда белгісінің тарихы*
Тауарлық белгі туралы түсініктің пайда болуы мен дамуы тарихын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дизайн нысандарын макеттеу*
Жобалау процесінде макеттік жұмыстардың әдістемелік және практикалық негіздерін оқу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мемлекет тарихы және құқық теориясы
Заң ғылымының түсінігі, мәні және мазмұны. Құқық ғылымы жүйесіндегі заң және мемлекет теориясы. Мемлекет пен құқық қалыптасуы. Мемлекеттің түсінігі, мәні және белгілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
«Кәсіби бағытталған шетел тілі» пәні базалық шетел тілі курсын жалғастырады және басқатілдік коммуникацияны талап ететін кәсіби тілдесу және оқу жағдайында коммуникативтік әрі кәсіби-танымдық машықтарды қалыптастырып
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Арнайы сурет
Пән портреттік бейнелеудің, ортадағы адам пішінінің графикалық стилизациясын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шрифт
Пән қаріптік мәдениеттің негізгі ұғымдарымен, эволюциясымен таныстырады қаріптік формалар және олардың баспа технологияларымен өзара байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стиль тарихы
Пән бейнелеу өнеріндегі әртүрлі стильдердің пайда болу, даму және алмасу тарихын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құрастыру
Оқыту барысында студенттер дизайн нысандарын құрастырудың әртүрлі тәсілдері мен құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фирмалық паттерн*
Фирмалық стильдің барлық элементтеріне арналған айрықша паттерндер жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Каллиграфия *
Жазуды дамыту туралы базалық білім алу. Әдемі және нақты жазу дағдыларын қалыптастыру, шрифт графикасы саласында эстетикалық талғамды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютер графикасы
Пән компьютерлік графика негіздерін оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Типографика негіздері
Терудің негізгі ережелері мен принциптері. Қаріп, теру және беттеу-композицияның дербес элементтері ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнер саласындағы менеджмент
Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы көркемсурет
Пән портреттік бейнелеудің көһркемсуреттік стилизациясын зерттейді. Адам пішінін белгілі шебер мәнерінде бейнелеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкершілік қызметі негіздері
Кәсіпкершілік болмысы және концепциясы.Кәсіпкершілік: түрі, формасы және қоғамдағы даму рөлі. Кәсіпкерлік орта.Кәсіпкерлікқұпия және оны қорғау тәсілі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Графикалық дизайнның жобаларымен жұмыс істеуде қолдану үшін Adobe Photoshop бағдарламасын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фотографиялық*
жарнамалық фотосурет негіздеріне оқыту компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, жарнамалық графикалық дизайндағы фотосуретті жобалау әдістерімен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Логотипті жобалау
Символдық логотиптер, мәтіндік логотиптер, құрамдастырылған логотиптер мен эмблемалар жобаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілi
Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби қазақ (орыс) тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Плакат
Пән плакат тарихын, плакаттың түрлері мен мақсатын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық сурет
Академиялық суреттің негізгі заңдарын, техникаларын және амалдарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жарнама тарихы
Жарнама мен БАҚ дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме
Академиялық көркемсуреттегі мәнерлілік құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бренд сәйкестігі
Курс сауатты бейнені құру, брендтің визуалды шешімі бойынша дағдыларды алуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фотосурет тарихы *
Фотография тарихы, жанрлары және стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерді меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кешенді графикалық бағдарламалар
Пән Adobe Illustrator бағдарламасының жұмыс аймағы мен құралдар панелін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби графикалық редакторлар
Пән Adobe InDesign бағдарламасының ерекшеліктерімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Эргономика *
Адам сүрудің эргономикалық ортасын саласындағы құзіреттерді меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнамалық және баспа өнімдері
Пән баспа өнімдерінің негізгі түрлерінің ерекшеліктерімен және оларды дайындау технологияларымен, полиграфиялық жабдықтардың түрлерімен және полиграфиялық материалдармен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Иллюстрирование*
Пән баспа басылымдарын безендіруде және безендіруде негізгі композициялық әдістермен таныстырады; компьютерлік бағдарламаларды қоса алғанда, классикалық және қазіргі заманғы көркем материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Көрнекі коммуникация құралдарын жобалау
Пән визуальдық коммуникацияның түрлері мен тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Материалтану
Бұл пән баспа өнімдерінің негізгі түрлерін және олардың материалдарын дайындау технологиясының ерекшеліктері, жалпы мәліметтер туралы негізгі түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаріптік плакат*
Қаріптік плакаттарды жобалау, плакаттағы қаріптердің стильдік бірлігі, қаріптік композицияда акцентлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Леттеринг*
Леттеринг негіздерін зерттеу. Практикалық сабақтар, әріптер құрылымын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эскиздендіру
Скетчинг туралы жалпы түсініктер. Скетчингіде қолданылатын көркем материалдар түрлері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жарнама плакат
Курс әр түрлі тарихи кезеңдердегі жарнамалық плакаттың техникалық және стилистикалық ерекшеліктерін
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық иллюстрация*
Суретшінің дәстүрлі саймандарын компьютерлік имитациялау көмегімен электрондық бейнелер жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инфографика
Пән көркем-жобалық қызмет түріндегі инфографиканың негізгі түрлерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Брендинг және ребендинг
Бренд жасау және дайындау принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пән ғылыми зерттеулердің ұйымдастырылуы мен мазмұны туралы замандық түсінігі қалыптасуына жағдай жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кітап жобалау *
Кітаптың көркемдік безендірілуі, макет және барлық элементтерді жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Графикалық дизайн тарихы
Пән заманауи өнердің, соның ішінде, графикалық өнердің, даму бағыттарын, графикалық дизайнның жетекші ұлттық мектептерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік дизайн*
Әлеуметтік, мәдени, экологиялық проблемаларды шешуге жағдай жасайтын жобалар дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мультимедиялық презентация
Мультимедиялық презентация элементтері мен амалдарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ою-өрнек тарихы*
Әртүрлі дәуірлер ою-өрнектерінің стилистикалық ерекшеліктерін зерттекйді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаріптік графика *
Әріптік белгілердің конструкциялық ерекшеліктерін, шрифтілер құру әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Графикалық кешенді жобалау
Пәннің бағдарламасы графикалық кешенді жобалаудың жалпы процесін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Дизайндағы түс семантикасы*
Графикалық дизайндағы түстің психологиясын, түс ассоциацияларын және дизайндағы өнімдерді қолдануды үйрену.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнамалық кампания*
Жарнамалық кампания тұжырымдамасын, жарнамалық іс-шаралар кешенін және графикалық қолдауды дамыту мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн және жарнамалық технологиялар
Жарнаманың негізгі міндеттерін зерттейді. Телевидение мен радиоға арналған жарнама жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнаманың арнайы түрлері*
Жарнама түрлерінің (рациональдық және эмоциялық жарнама, балаларға арналған жарнама және т. б.) ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн-жоба маркетингі
Пән студенттердің графикалық дизайн саласында болып жатқан бизнес үдерістерді түсінетін қажетті басқарушылық құзыреттіліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнама психологиясы
Оқу барысында студенттер жарнама психологиясының негізгі концепцияларын, жарнама мен бұқаралық ақпараттың психологиялық әсер ету мәселелері туралы түсініктерді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Политілді әрі полмәдениетті Қазақстан социумында коммуникациялық және халықаралық деңгейде тілдесу мәселелерін тиімді шешу
- Басқару және іскерлік білімдері мен машықтарын қалыптастыру
- Өнер тарихы мен дизайн негіздері саласы білімін меңгеру, кеңістіктік ойламды және перспектива тұрғызуда практикалық тәжірибелі болу, сәулеттік дизайн объектілерінің сәулеттік-құрылыстық сызбалар сыза және оқи білу, шрифтінің әртүрлі стильдері мен түрлерін меңгеру және әрқилы шрифтілер сызу әдістерін білу
- Графикалық дизайн объектілерінің жобаларын әзірлеуді және орындауды жүзеге асыру: дизайн-жобаға қойылатын талаптарды талдау және анықтау; дизайн-жобаға қойылатын талаптардың толық ерекшеліктерін құру, дизайн-жобаны орындауға қойылатын міндеттер мен тәсілдерді ықтимал шешімдердің жиынтығын синтездеу
- Дизайн-жобалар маркетингі негіздерін, брендингтің семиотикалық және коммуникативтік заңдылықтарын түсіну, жарнама психологиясының негізгі концепциялары туралы түсініктерін білу, дизайн өнімдерін нарық сұраныстарына бейімдеу дағдысын білу, жарнаманы жіктеу: мақсатты аудиторияның сипаты бойынша, таралу орны бойынша, аудиторияға әсер ету тәсілі бойынша
- Графикалық, көркем материалдармен жұмыс істеу құралдары мен тәсілдерін меңгеру, табиғи формаларды стилизациялау және жалпылау туралы түсінікке ие болу, эстетикалық мәнерлілікке, көркемдік бейнеге және жоба дизайнының композициялық тұтастығына қол жеткізу үшін түстен туындайтын оптикалық иллюзиялар мен психологиялық ассоциацияларды қолдану
- Формалардың негізін, композицияның заңдары мен принциптерін білу, композицияны ұйымдастырудағы графикалық мәнерлі құралдардың алуан түрлілігін еркін және сауатты меңгеру
- Бейнелеу өнерінің тарихын, дизайндағы стильдердің пайда болу, даму және ауысуының тарихын білу, шығармашылық есептерді шешуде қолдану үшін стильдер мен стильдер жасау саласындағы білімді меңгеру
- Қазіргі заманғы графикалық редакторлардың көмегімен ( CorelDRAW, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign) қазіргі заманғы нарықтың жоғары талаптарына сәйкес визуалды коммуникация объектілерін жасау және орындау
- Түрлі функционалдық мақсаттағы жарнамалық-полиграфиялық өнімдерді әзірлеу, оларды жасауға қойылатын функционалдық және эстетикалық талаптарды білу, Графикалық өнімнің әртүрлі түрлерін жасау кезінде қаріптерді, суреттерді, фотосуреттерді сауатты пайдалану
- Модельдеудің және құрастырудың негізгі техникалары мен дағдыларын, орау мен шағын полиграфиялық формаларды жасау ерекшеліктерін меңгеру, қолданылатын материалдардың ерекшеліктерін және оларды дайындаудың технологиялық процестерін ескеру
- Қаріптік мәдениеттің негізгі түсініктерін, қаріптік формалардың эволюциясын және олардың баспа технологияларымен өзара байланысын білу, кітап-журнал басылымдарда және акциденттік өнімнің негізгі түрлерінде қолданылатын қаріптік безендірудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру
- Жобалардың мультимедиялық презентацияларын жасай білу және брендинг пен ребрендингтің визуалды құрауыштарын жасай білу