Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02139 Графикалық дизайн в Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қажетті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар мәдениет, өнер және креативті индустриялар саласындағы көрнекі коммуникация объектілерін жобалау үшін маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Заманауи коллаж*
Дизайн негіздері*
Жобалау графикасының негіздері*
Түс ғылымы
Пластикалық модельдеу
Графикалық композиция негіздері
Пропедевтика
Бейнелеу өнерінің тарихы
Колористика*
Қаптама дизайнының негіздері
Объектілердің графикалық стилизациясы
-
2 Оқу жылы
Белгі жасау
Сауда белгісінің тарихы*
Дизайн нысандарын макеттеу*
Мемлекет тарихы және құқық теориясы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Құқық негіздері
Арнайы сурет
Шрифт
Стиль тарихы
Құрастыру
Фирмалық паттерн*
Каллиграфия *
Компьютер графикасы
Типографика негіздері
Өнер саласындағы менеджмент
Арнайы көркемсурет
Кәсіпкершілік қызметі негіздері
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Фотографиялық*
Логотипті жобалау
Кәсіби қазақ (орыс) тілi
-
3 Оқу жылы
Плакат
Академиялық сурет
Жарнама тарихы
Академиялық кескіндеме
Бренд сәйкестігі
Фотосурет тарихы *
Кешенді графикалық бағдарламалар
Кәсіби графикалық редакторлар
Эргономика *
Жарнамалық және баспа өнімдері
Иллюстрирование*
Көрнекі коммуникация құралдарын жобалау
Материалтану
Қаріптік плакат*
Леттеринг*
Эскиздендіру
Жарнама плакат
-
4 Оқу жылы
Сандық иллюстрация*
Инфографика
Брендинг және ребендинг
Ғылыми зерттеулер негіздері
Кітап жобалау *
Графикалық дизайн тарихы
Әлеуметтік дизайн*
Мультимедиялық презентация
Ою-өрнек тарихы*
Қаріптік графика *
Графикалық кешенді жобалау
Дизайндағы түс семантикасы*
Жарнамалық кампания*
Дизайн және жарнамалық технологиялар
Жарнаманың арнайы түрлері*
Дизайн-жоба маркетингі
Жарнама психологиясы
Оқыту нәтижелері
- Политілді әрі полмәдениетті Қазақстан социумында коммуникациялық және халықаралық деңгейде тілдесу мәселелерін тиімді шешу
- Басқару және іскерлік білімдері мен машықтарын қалыптастыру
- Өнер тарихы мен дизайн негіздері саласы білімін меңгеру, кеңістіктік ойламды және перспектива тұрғызуда практикалық тәжірибелі болу, сәулеттік дизайн объектілерінің сәулеттік-құрылыстық сызбалар сыза және оқи білу, шрифтінің әртүрлі стильдері мен түрлерін меңгеру және әрқилы шрифтілер сызу әдістерін білу
- Графикалық дизайн объектілерінің жобаларын әзірлеуді және орындауды жүзеге асыру: дизайн-жобаға қойылатын талаптарды талдау және анықтау; дизайн-жобаға қойылатын талаптардың толық ерекшеліктерін құру, дизайн-жобаны орындауға қойылатын міндеттер мен тәсілдерді ықтимал шешімдердің жиынтығын синтездеу
- Дизайн-жобалар маркетингі негіздерін, брендингтің семиотикалық және коммуникативтік заңдылықтарын түсіну, жарнама психологиясының негізгі концепциялары туралы түсініктерін білу, дизайн өнімдерін нарық сұраныстарына бейімдеу дағдысын білу, жарнаманы жіктеу: мақсатты аудиторияның сипаты бойынша, таралу орны бойынша, аудиторияға әсер ету тәсілі бойынша
- Графикалық, көркем материалдармен жұмыс істеу құралдары мен тәсілдерін меңгеру, табиғи формаларды стилизациялау және жалпылау туралы түсінікке ие болу, эстетикалық мәнерлілікке, көркемдік бейнеге және жоба дизайнының композициялық тұтастығына қол жеткізу үшін түстен туындайтын оптикалық иллюзиялар мен психологиялық ассоциацияларды қолдану
- Формалардың негізін, композицияның заңдары мен принциптерін білу, композицияны ұйымдастырудағы графикалық мәнерлі құралдардың алуан түрлілігін еркін және сауатты меңгеру
- Бейнелеу өнерінің тарихын, дизайндағы стильдердің пайда болу, даму және ауысуының тарихын білу, шығармашылық есептерді шешуде қолдану үшін стильдер мен стильдер жасау саласындағы білімді меңгеру
- Қазіргі заманғы графикалық редакторлардың көмегімен ( CorelDRAW, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign) қазіргі заманғы нарықтың жоғары талаптарына сәйкес визуалды коммуникация объектілерін жасау және орындау
- Түрлі функционалдық мақсаттағы жарнамалық-полиграфиялық өнімдерді әзірлеу, оларды жасауға қойылатын функционалдық және эстетикалық талаптарды білу, Графикалық өнімнің әртүрлі түрлерін жасау кезінде қаріптерді, суреттерді, фотосуреттерді сауатты пайдалану
- Модельдеудің және құрастырудың негізгі техникалары мен дағдыларын, орау мен шағын полиграфиялық формаларды жасау ерекшеліктерін меңгеру, қолданылатын материалдардың ерекшеліктерін және оларды дайындаудың технологиялық процестерін ескеру
- Қаріптік мәдениеттің негізгі түсініктерін, қаріптік формалардың эволюциясын және олардың баспа технологияларымен өзара байланысын білу, кітап-журнал басылымдарда және акциденттік өнімнің негізгі түрлерінде қолданылатын қаріптік безендірудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру
- Жобалардың мультимедиялық презентацияларын жасай білу және брендинг пен ребрендингтің визуалды құрауыштарын жасай білу