6B01526 Биология-География в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушылардың жеке мүдделері мен қабілеттерін ескере келе, заманауи педагогикалық технологиялар мен биология және география ғылымдарының жетістіктерін қолдана отырып, білім беру үдерісін жүзеге асыруға сай қабілетті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауа райының теориясы
Қазіргі замандағы климаттың өзгеруін және өткен жылы қайта жаңартылуын зерттеу. Климаттық болжау әдістерін меңгеру. Климаттың өзгеру сценарийлерін көрсету. Климат түзуші факторларды және планетарлық Климаттық жүйедегі кері байланыстарды ашу. Өткендегі климаттың өзгеруін, қазіргі климаттың жай-күйін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пайдалы қазбалардың қалыптасуы
Пайдалы қазбалар кен орындарының қалыптасуын зерттеу. Минералдардың физикалық қасиеттерін, тау жыныстарының құрылымы мен құрылымын анықтай білу. Тау жыныстарының жату түрлерін және жыртылатын бұзылыстардың түрлерін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы геология
Құрылыс туралы заманауи түсініктерді зерттеу Жер қабығының заттық құрамы және жер қабатының негізгі құрылымдық элементтері. Геологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, негізгі жынысты құрайтын минералдарды анықтау тәсілдерін ашу және тау жыныстары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы жертану
Мақсаты: планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік беру. Осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Өзара байланысты және өзара байланысты табиғи процестер мен құбылыстардың тұтас кешенін үздіксіз дамыту нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретінде табиғатқа көзқарас қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Мақсаты студенттер өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын зерттеу заңдылықтарымен танысады. Студенттер жасушалар, ұлпалар, вегетативтік және генеративтік органдар және өсімдіктердің көбею тәсілдері туралы түсінік алады. Практикалық сабақтарда өсімдікті морфологиялық сипаттау, гүл формуласы мен диаграммасын оқу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, анатомиялық препараттарды микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында дайындау дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ботаника экология негіздерімен
Мақсаты - өсімдіктердің құрылымы, ерекшеліктері мен көбею жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды, өсімдіктердің жай-күйінің экологиямен байланысын орнатады, қоршаған орта факторларының өсімдіктерге әсерін бағалайды. Зертханалық сабақтарда микропрепараттар, кеппе шөптер үлгілері және табиғи объектілер арқылы өсімдіктерге морфологиялық және анатомиялық сипаттама жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Қазақстанның географиялық орналасуын, геологиялық және тектоникалық құрылымын, жер бедерінің ерекшеліктерін, климат және климат құрушы процестерді ескере отырып, Қазақстан аумағының 9 физикалық-географиялық ауданға бөлінуін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоглобалистика және геоурбанистика
Мақсаты: жаһандану үрдістерінің себептері мен тенденциялары, ол тудыратын жаһандық мәселелер, сондай-ақ қалалық жүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын (жоспарлануын) зерттейтін мәселелер туралы түсінік беру. Адам мен биосфераның осы үдерістердің теріс салдарын шешу жолдарын сипаттау. Урбанизация процесін тереңдету негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясын және жұмыс істеуін адам қажеттілігінің әртүрлілігі өзіне тән өсуімен ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп психологиясы
«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоология экология негіздерімен
Мақсаты: биологияны, жүйелеуді, экологияны, омыртқасыз жануарларды зерттеу, олардың адам өмірі мен биосферадағы рөлі. Оқыту нәтижелері: Білуі тиіс: - омыртқасыз жануарлардың әр түрлі топтарын ұйымдастыру ерекшеліктері; Жасай алуы керек: - омыртқасыз жануарлардың негізгі топтарын анықтау; - препараттар дайындау; Меңгеруі керек: - жануарларды бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу әдістері; - жануарлардың морфологиялық ерекшеліктерін бағалау және бақылау тәсілдерімен;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеу әдістерінің практикумы
Географиялық зерттеу әдістерін, географиялық ақпаратты талдау тәсілдерін меңгеру нәтижесінде кәсіби зерттеу қызметіне дайындықты қалыптастыру. Ғылыми нәтижелерді әлеуметтік-экономикалық бағалау дағдыларын алу. Ғылыми еңбектің қолжазбасымен жұмыс істеу қабілеті. Ғылыми сөйлеу стилін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Клеткалық биология негіздері
Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, тіндердің морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты тіндердің, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын ,жасушалық және тканьдық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биогеография
Мақсаты: жер мен мұхиттардың биогеографиялық бөліну принциптерін тұжырымдау. Пәнді оқу нәтижесінде студент биогеографияның негізгі түсініктерін игереді, негізгі ендік аймақтардың, флористік және фауналық патшалықтардың шекараларын талдайды, зоналық жер биомассалары мен мұхиттың биогеографиялық аймақтарын белгілейді, ағзалардың планетада, құрлықта және мұхиттарда таралуының негізгі заңдылықтарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биохимия
Пәннің мақсаты-биохимиялық қосылыстардың құрылымын, қасиеттерін зерттеу. Оқу нәтижесінде студент ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, минералдар, дәрумендер, гормондар биохимиясы туралы білімдерін көрсетеді, тәжірибелер жүргізеді, зертханалық жабдықтар мен ақпараттық технологияларды сапалы және сандық биохимиялық талдау және алынған мәліметтерді түсіндіру үшін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Табиғатты пайдаланудың тиімді негіздері
Мақсаты: табиғатты ұтымды пайдалану негіздерін зерттеу. Жердің табиғи-ресурстық экологиялық-экономикалық әлеуетін көрсету. Табиғаттың экономикалық құндылығын қарастырыңыз. Табиғи игіліктерді бағалаңыз. Табиғатты пайдаланудың экономикалық тиімділігін зерттеу. Күнделікті өмірдің практикалық міндеттерін шешу, табиғатты ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау үшін алынған білім мен дағдыларды пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Картография топография негіздерімен
Мақсаты: географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру. Студенттерді топографиялық карталардан және аэрофотосуреттерден жергілікті жер туралы ақпарат алудың ең тиімді әдісі ретінде оларды бағдарлау үшін пайдалануға, арнайы түсірілімдерді жобалауға және географиялық карталарды құрастыруға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Цитология және гистология
Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, ұлпалардың морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты ұлпалардың, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын түсіндіреді, жасушалық және ұлпалық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, ұлпалардың және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Генетика
Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аймақтық физикалық география
Нақты аумақтарды, олардың табиғатының ерекшеліктерін, табиғи ресурстарын, даму үрдістерін және қалыптасу үрдістерін зерттеу. Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономикалық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін де, құрылымы мен осы ерекшеліктердің жалпы географиялық заңдылықтармен тығыз байланысында дамуын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүние жүзінің табиғат ресурстары географиясы
Мақсаты: табиғи ресурстардың географиясы табиғи ресурстардың жеке түрлері мен аумақтық үйлесімдерінің орналасуын және құрылымын, оларды экономикалық бағалау және ұтымды шаруашылық пайдалану мәселелерін талдау қабілетін қалыптастырады. Табиғи ресурстар мен қоршаған ортаны қорғаудың және молықтырудың географиялық аспектілерін, адамзаттың ресурстармен қамтамасыз ету проблемаларын зерделеуге байланысты ТРГ мәнін түсіну. Географиялық тақырыптық карталарды және статистикалық деректерді пайдалану құралы ретінде құзыреттілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы І, ІІ бөлім
Мақсаты: жер бетінің табиғи ландшафттарын, планетарлық (зоналық) заңдылықтарды және олардың пайда болуының, дамуы мен таралуының жергілікті жағдайларын зерттеу. Құрлықтар мен мұхиттарды ең ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, күрделі сипаттамалардың принциптері ретінде көрсету. Құрлықтар мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлар систематикасы
Курстың мақсаты студенттерге жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің өмірлік түрлерінің алуан түрлілігі, олардың эволюциясы және қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы түсінік беру. Адам өмірінде практикалық маңызы бар организмдердің жүйелі жағдайы мен биологиялық ерекшеліктеріне көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
Мақсаты: адам және жануарлар ағзаларының мүшелері мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, қызметі және олардың реттелуі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзалардың негізгі жүйелерінің құрылымы мен қызметінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін түсіндіреді, қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, ағзаның құрылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін талдайды, адамның физикалық, психофизиологиялық және әлеуметтік денсаулығының өзара әрекеттесуін бағалайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
Мақсаты: тірі ағзалардың әртүрлі бейімделу формаларын және ағзалар арасындағы қатынастардың түрлерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі ағзалардың ерекшеліктері, таралу заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған орта факторларының ағзаға әсер ету механизмдерін түсіндіреді, өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдер экологиясы саласында ақпарат алу әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоинформатика
Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану, геоақпараттық технологияларды әзірлеу, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары нерв қызметінің физиологиясы
Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің орталық жүйке жүйесінің функциялары мен құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында студенттер орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі болып саналатын бас миының жоғары жарты шарларының қыртысының функциясын зерттейді және осы жүйенің жоғары дамыған ағзалардың қоршаған ортамен байланысын жүзеге асырудағы функциясын саралайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам генетикасы
Курстың мақсаты-генетикалық зерттеулердің объектісі ретінде адам туралы бар білімді тереңдету және жаңарту. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамда генетикалық деңгейде болатын барлық процестерді, сондай-ақ олардың заңдылықтарын түсіндіреді. Студент тақырыпты игеру барысында адамның генетикалық ауруларының ерекшеліктері және оларды әртүрлі әдістермен тану әдістері туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Молекулярлық биология
Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақ географиясы топырақтану негіздерімен
Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, функциялары, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ түзілу факторлары, қасиеттері және жіктелуі туралы білімді игереді. Теориялық білімді қолдана отырып, практикалық сабақтарда генетикалық көкжиектерді анықтайды, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ, топырақ түзілу факторлары, қасиеттері мен жіктелуі туралы білімді игереді. Практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдана отырып, ол генетикалық көкжиектерді анықтайды, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Географияны оқыту әдістемесі
Географиялық білім беруді өткізу үшін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Түсініктерді, географиялық заңдылықтар мен құбылыстарды зерттеудің озық формалары мен әдістерін пайдалану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіп және ауылшаруашылық өндірістің негізі
Мақсаты: өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы өндірісінің заманауи технологиялары туралы түсінік беру. Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы салаларының жіктелуін көрсету. Өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастырудың негізгі формаларын қарастырыңыз. Ауыл шаруашылығының құрылымын және оның даму ерекшеліктерін ашу. Ауыл шаруашылығы салалары арасындағы технологиялық байланыстарды қарастырыңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Табиғатты пайдалану экономикасы
Табиғатты пайдалануды табиғи-ресурстық әлеуетті бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерделеу. Табиғатты тиімді пайдалануды, басқару және төлемдер жүйесін қарастыру. Техногенді әсердің ықтимал экологиялық-экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау теориясы мен тәжірибесін көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитогенетика
Пәннің мақсаты-цитогенетиканың теориялық негіздері мен негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру, алынған білім мен дағдыларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде студент хромосомалардың құрылымы мен қызметі, мейоздағы хромосомалардың мінез-құлқы туралы білімді игереді, саралау процестеріндегі хромосомалардың рөлін түсіндіреді, цитогенетикалық зерттеу әдістерін қолданады және кариотипті талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Популяция мен бірлестіктер экологиясы
Пәнді игеру нәтижесінде студент популяциялар мен қауымдастықтардың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен принциптерін игереді, популяция экологиясын білу заңдылықтарына сүйене отырып, табиғат пен қоғамдағы процестерді талдайды, тірі организмдердің қауымдастықтарын және олардың қоршаған ортамен байланысын сипаттайды, олардың антропогендік әсер ету жағдайында ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эволюция теориясы
Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Мақсаты: әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, мемлекеттік жүйені (басқару нысандары мен әкімшілік бөліністі) қалыптастырудың негізгі кезеңдерін зерделеу. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясын ашыңыз. Показать алуан әлемнің, топтау және негізін елдер. Саяси Географияны, экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайды қарастырыңыз. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтерді талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның биоресурстары
Мақсаты: Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі өкілдерін, олардың адам өміріндегі және табиғаттағы маңызын зерттеу. Студенттер биологиялық ресурстар, олардың экономикалық қолданылуы туралы білім алады және оларды ресурстармен қамтамасыз етілуіне сәйкес топтайды, биологиялық ресурстарды қолдану тиімділігін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Қазақстан Республикасының мысалында ірі индустриалды – ауыл шаруашылығы аймағын кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Энергетика, отын, металлургия, машина жасау және химия өнеркәсібі орталықтарының қызметін талдауға дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкономика негіздері
Мақсаты: сыртқы саяси мақсаттарға, әлемдік немесе өңірлік қуатты экономикалық жолмен қол жеткізуді қамтамасыз ететін мемлекеттің экономикалық қуаты туралы түсінік беру. Мемлекеттік және аймақтық білім беру үрдістерін көрсету. Нақты халықаралық құрылымдар — экономикалық, қаржылық және интеграциялық бірлестіктер, трансұлттық корпорациялар, еурорегион, еркін экономикалық аймақтар, сондай-ақ геосаяси субъектілер ашу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық экономика
Өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі биологиялық эксперименттер
Пәннің мақсаты: биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесімен танысу. Пәнді оқу нәтижесінде студент биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін меңгереді, мектептегі биологиялық эксперименттерді ұйымдастырады және жүргізеді, эксперименттік жұмыс нәтижелерін интерпретациялау тәсілдерін қолданады, эксперименттердің тиімділігін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепте биологиядан сыныптан тыс жұмыстар
Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесін, оның оқу-тәрбие үрдісіндегі маңызы мен орнын меңгереді; оның тиімділігін арттыру жолдары мен құралдарын ұсынады; үйірмені, факультативтерді, биология бойынша элективті курстарды өткізу жоспарын құрастырады, сонымен қатар биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстардың түрлері мен оларды ұйымдастыруға және жүргізуді үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім ала алады.
- Заманауи ақпараттық технологияларды және ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, ақпараттарды талдай алады
- Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар кезінде қорғану және адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолдана алады.
- Табиғат пен экономикадағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру үшін жаратылыстанудың тұжырымдамалық және теориялық негіздері туралы білімдерін пайдаланады.
- Органикалық әлемнің эволюциясына және молекулалық биологияның негізгі постулаттарына әсер ететін механизмдер мен процестерді түсіндіреді.
- Қоршаған орта компоненттерінің жай-күйін зерттеу, сәйкестендіру, сипаттау және бағалау үшін далалық және зертханалық эксперименттер мен бақылау жүргізеді.
- Географиялық қабықтың қызмет ету заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістікте өзара әрекеттесуін бағалайды.
- Қазақстанның табиғи ерекшеліктерін, минералды-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетін талдайды.
- Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси аумақтық жүйелердің қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестерін бағалайды.
- Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтайды.
- Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу-тәрбие процесін, оның ішінде қашықтан оқытудың инновациялық бағыттарын қолдана отырып оқу-тәрбие үрдісін жобалау үшін педагогиканың теориялық және эксперименттік негіздері мен биология және географияны оқыту технологиясы бойынша білімдерін қолданады.
- Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, ғылыми әдістерді қолданады.