6B02104 Режиссура в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғам мен мемлекет талап еткен, қойылымдық театр процесінде қазіргі заманғы әдістемелерді меңгерген, жалпы және кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейіне ие, Қазақстандағы драма режиссурасы, театр өнері саласында іргелі білімі бар, заманауи және интерактивті технологияларды пайдалана отырып, зерттеу, шығармашылық және педагогикалық қызметке қабілетті бәсекеге қабілетті және білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B027 Театр өнері
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Сөйлеу мәдениеті 1
Сөйлеу мәдениетінің техникасы және оның мағынасы. Демалу және дауыс. Дайындық түрлері (демалу, қол, аяқ бас қозғалыстары). Әдебиет құжаттарының таңдау. Көркемдік шығарма оқитын оқырмандармен жұмыстану. Логикалық және мәнерлеу сөйлеу мәдениеті. Беттерден оқу түрі. Көркемдік шығармаларды енгізу. Көпшілік алдында сөз сөйлеу мәдениеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна тілі 1
Сахналық сөз өнері мен көркем сөз өнерінің қыр-сырын меңгерту; сөз өнерінің дағдыларын меңгеру; сахналық өнер элементтерін меңгерту, күшті, икемді дауысты сахналау, оның диапазонын кеңейту, сөйлеу және тыныс алудың барлық түрлерін түзету, көркем сөз өнерін меңгерту арқылы сөйлеу мәдениетін арттыру; шығармашылық әлеуетті дамытуға жағдай жасау және өзін толық көрсетуге кедергі келтіретін психологиялық кедергілерді жеңу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Режиссура негіздері
Қазіргі заманғы әлемдегі режиссерлық жұмыстың мәні мен эволюциясы туралы жалпы көзқарас қалыптастыру, театр режиссурасының теориясы мен тарихы туралы іргелі білім беру, студенттерге театр ілімі туралы көрнекі көзқарастарды үйрету, заманауи театр мәдениетінің формалары мен процестерін зерттеуге және білуге дайындалу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Би
Классикалық би экзерсисіндегі негізгі қимылдар; халықтық би, қазақ биі. Шейпинг және гимнастика элементтері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ырғақ
Студенттер әр түрлі дәуірлердің бал хореографиясының көркемдік мұрасын, оның типтік заңдылықтарын және олардың негізгі элементтерін берік меңгеруді үйренеді. Халық билерінің пайда болу тарихы. Машинада классикалық, халықтық сахна билеу жаттығулары. Залдың ортасында жаттығу жаттығулары. Қол жаттығулары. Тарихи тұрмыстық, халықтық, балл билері және би этюдтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна тілі 2
Дұрыс анық сөйлеуді қалыптастыру (тыныс алу, артикуляция, дикция) автордың ойын дәл және мәнерлі жеткізу (интонация, логикалық екпін, диапазон, дауыс күші, сөйлеу тақырыптары).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 1
"Туалет актера" (К.С.Станиславский жүйесі бойынша). Барлық актерлік техникасының әліппелеріне арналған жинақтық жаттығулар. Қосымша пәндерінің дем, дауыс, дикция, пішінді түзету, жүріс – тұрыс жаттығулары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігі 1
Жаттығулар мен этюдтармен жұмыс істеу. Зейін, қиял мен елестету, қарым – қатынас, көзқарас, сенім мен шындық сезімі, сахналық дәлелдеме, айла-амал, киелі күш «егер де» мен ұсынылған тосын жағдай. Ұсынылған тоын жағдайда қисынды, мақсатқа лайықты әрекет жасауды меңгеру (мен не істеймін, не үшін істеймін, қандай ұсынылған тосын жағдайда).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ театрының тарихы
Қазақ театрының фольклорлық бастаулары. Кәсіптік театрдың пайда болуы. Қазақ театрының алғашқы актерлері. Театр соғыс жылдарында. Соғыстан кейінгі театр өнері. Қазақ сахнасындағы ұлттық классика. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақтың актерлік және режиссерлік өнері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы
Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерді. Музыкалық өнердің даму жолдарын. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз етеді. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Режиссура шеберлігі 1
Пәннің мақсаты: Режиссура негіздерін меңгеру үшін этюдтер мен жаттығулармен жұмыс жасау. Студенттер курсты оқу барысында режиссура негіздерімен танысады, этюдтар және жаттығулармен жұмыс істеуді үйренеді, этюдтің негізгі оқиғасын және оның маңызды міндетін анықтай алады. Курс режиссура техникасының элементтерін, атмосфераны, темп-ритмді, мизансценаны, композицияны зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сөйлеу мәдениеті 2
Көпшілік алдында сөз сөйлеу шеберлігі. Тіл және сөйлеу Тілдің негізгі бірліктері. Әдеби тіл және тілдік норма ұғымдары. Норма түрлері. Сөйлеу мәдениеті туралы түсінік, оның әлеуметтік аспектілері, жақсы сөйлеу сапасы (дұрыс, дәлдік, мәнерлілік)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахналық қойылымдарды техникалық қамту
Режиссерлік және қойылымдық қызметте компьютерлік технологияны пайдалану мүмкіндіктерінің алуан түрлілігі: көркемдік жарықтың функциялары; жарықтандыру; жарық әсерлері; көлеңке театрының принципі; сахнаның көркемдік және сахналық жарықтандыру жүйелері, динамикалық жарық. Қазіргі акустиканың техникалық және субъективті сипаттамасы; акустика және электрондық түрлендіргіштер туралы түсінік; үй ішінде және сыртында дыбысты күшейту қуатын бөлу; дыбыс жазу, фонограммаларды өңдеу және дыбысты жаңғырту тәсілдерін; дыбыс техникасының технологиялық негіздері. Проекциялардың негізгі түрлері (статикалық және динамикалық); театрландырылған қойылымдарда фото, кино, бейне проекцияларды пайдалану; қазіргі заманғы проекциялық жүйелердің экспрессивті құралдары (лазер, голография, компьютерлік графика және т.б.). Мерекелік іс-шараларда техникалық құралдар мен технологияларды кешенді қолдану. Техникалық құралдарды оқыту әдістемесі (түрлері бойынша).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті 3
Студенттер іскерлік қарым-қатынастың заманауи техникасы мен технологиялары, сөйлеу мәдениеті мен техникасы, серіктес үшін этикалық нормалар мен мінез-құлық ережелері туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна тілі 3
Студенттердің тілін, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, оларға директивті және педагогикалық әдіс-тәсілдерді үйрету, өнер элементтерін орындау. Оқыту арқылы шоу-бағдарламаларды көрсету дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура шеберлігі 2
Пәннің мақсаты: Режиссура негіздерін меңгеру үшін этюдтер мен жаттығулармен жұмыс жасау. Курсты оқу барысында студенттер этюдтармен және сахнаның кеңістігі мен уақытын игеруге арналған әзірлемелермен танысады. Бейнелеу, әдеби, музыкалық өнер туындыларының тақырыбына этюд құра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігі 2
Драмалық шығармалардан үзіндімен жұмыс. Ұсынылған жағдайларда органикалық мінез-құлықты іздеу және сөздің әсерлі сипатын ашу. Актер іс-әрекетінің логикасын органикалық қабылдау. Дағдылар: серіктеспен тікелей қарым-қатынас орнату, ішкі монолог құру, дұрыс психофизикалық салауаттылықты табу. Актерлік психотехниканы жетілдіру. Рөл партитурасы. Физикалық әрекеттер сызығы сөздік әрекеттің негізі болып табылады. Серіктеске ауызша әсер етуді меңгеру процесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қойылымды жарықпен безендіру
Ойын өндiруге арналған алаңның техникалық жарықтандыруының орналасқан жерi мен жұмысын бiлу. Жарық дизайнының ұпайларын дамыту мүмкіндігі. Заманауи жарықтандыру жабдығы, жарықтандыру жабдығы, техникалық жарықтандыру, цифрлық жарықтандыру. Музыканы жарықпен безендіру. Жарық эффектілері. Ертегілерді жарықпен безендіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 2
Сөз қарым – қатынасының әліппелері. Сахнаның және рольдің өлшем – ырғағы. Мінез – құлықтың ерекше әдеттері. Мизансценамен жұмыс істеу. Этюд әдісі бойынша рольмен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актер шеберлігі 3
Қойылымдағы рөл бойынша жұмыс. Образды құру кезеңдері. Қойылым мен рөл ойын, көкейкесті мақсаты және әрекет арқауын жүзеге асыру. Оқиғаны талдау, образдың өмірбаянын құру. Спектакльдің стилі мен жанры. Спектакльді сахналаудың лайықты формасын іздеу. Трансформация процесі. Бейнедегі сахнадағы органикалық өмір. Бейненің ішкі және сыртқы ерекшелігін іздеу және жүзеге асыру. Актердің сыртқы экспрессивтілігінің құралдары – дауыс, тыныс алу, сөйлеу мәнерлілігі мен мәнерлілігі, қимылдың жеңілдігі мен пластикасы, ым-ишараның дәлдігі мен мәнерлілігі. Актердің физикалық деректерін кәсіби қолдану. Актерлік психотехниканы жетілдіру. Рөл партитурасы. Физикалық әрекеттер сызығы сөздік әрекеттің негізі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 3
Бақылау жаттығулары, ырғаққа арналған жаттығулар, ұсынылатын жағдайларға, бейімделуге, дәлелдеуге, физикалық сауықтыруға, актерлік батылдық пен мінезді дамытуға арналған (жануарлар әлемі - хайуанаттар бағы, цирк, адамдар - кішкентай адамдар, ертегілер, мультфильмдер, құс ауласы, кеңістік және т.б.) Студенттің жеке кемшіліктерін жоюға арналған жаттығулар. «Реттеу» тренингі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
"Өнер тарихы" курсы студенттерді өнердің тарихи морфологиясымен, бейнелеу өнерінің эстетикалық және семантикалық ерекшеліктерімен таныстырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер бастапқы қоғамнан бастап, ХХ ғасырға дейінгі шетел және отандық өнердің даму тарихы мен көркемдік үрдісінің ерекшелігі туралы негізгі теориялық ережелермен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Теледидар режиссурасы
Пәнді меңгерудің мақсаты – телережиссер жұмысының әдіс-тәсілдерін меңгеру. Курсты оқу барысында студенттер телережиссурамен, телебағдарламалармен, телеөнім жанрлары мен түрлерімен, авторлық телебағдарламамен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Режиссура шеберлігі 3
Пәннің мақсаты: Режиссура пәні бойынша біліктілігін және қабілеттілігін теория және практика жүзінде (үзінділер қою арқылы) қалыптастыру. Режиссерлық талдау жасауды меңгеру. Студенттер курсты оқу барысында драмалық шығарманы режиссерлік талдаумен танысады, тиімді талдау әдістерін және оның заңдылықтарын меңгереді. Курс талданған пьесадағы көріністі іс жүзінде жүзеге асыру элементтерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлем театрының тарихы
Студенттердің театр өнерінің даму заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, алған білімдерін одан әрі шығармашылық жұмыстарында қолдануды ескере отырып, студенттерді театр және драматургия тарихымен таныстыру. Ежелгі театр. Эллиндік театр. Ежелгі Рим театры. Ортағасырлық театр. Еуропалық, итальяндық, испандық, ағылшындық ренессанс театрлары. Француз театрындағы классицизм. Ағылшын, француз, итальян, неміс ағарту театрлары. Орыс театры. ТМД елдерінің театрлары. Шығыс театры.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Вокал
Рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық мәдениеттің қалыптасуы; музыкалық даму; музыканы ести алуы, ырғақ сезімі, музыкалық есте сақтау және қабылдау қабілеті, жанашырлық қабілеті; бейнелі және ассоциативті ойлау, шығармашылық қиял, ән дауысы; музыкалық өнердің қол жетімді және бұқаралық түрлерінің бірі ретінде вокалды және ән жанры арқылы танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актер шеберлігі 4
Актерлік рөлге ену проблемасы. Рөлге қатысты тұтас процесс. Кейіпкерлердің үздіксіз әрекеттесу логикасы. Ішкі монолог. Орындаушының тұлғалық қасиеттерін тиімді анықтау. Көрермендерге спектакльдерін көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ансамбль
Ансамбльдік орындаушылық бойынша алған білім, білік, дағды негізінде студенттің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссердің суретшімен жұмысы
Пәннің мақсаты: Театр өнерінің безендіру саласының даму барысындағы сырт пішінін қалыптасу эволюциясымен танысып, игеру. Студенттердің көлемді-кеңістіктік ойлауын қалыптастыру. Студенттер курсты оқу барысында суретшінің театрдағы шығармашылығымен, спектакль қою кезіндегі суретшінің жан-жақтылығымен, жұмыс кезеңдерімен танысады. Курс спектакльдегі көркем ойды шешу авторларының бірі ретінде суретшінің рөлін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Костюм тарихы
Пәннің мақсаты – студенттің шығармашылық қабілеттері мен даралығын дамытуды қамтамасыз ету, костюмнің даму тарихы туралы білім мен идеяларды меңгеру, ақпаратты іздеуде практикалық дағдыларды қалыптастыру, костюм тарихы саласындағы өзіндік шығармашылық әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Имиджиология
Имиджиология тарихы дербес ғылыми-қолданбалы пән ретінде оқытылады; қазіргі қоғамдағы имиджелогияның рөлі анықталады; негізгі ұғымдарды қамтитын имиджелогияның негізгі тұжырымдамалары қарастырылады; имидж құрылымы, оның құрамдас бөліктері зерттеледі; имидждің қазіргі заманғы типологиясы зерттеледі; имидждің функциялары мен маңызы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актерлік шеберлік бойынша тренингтер 4
Актер шеберлігінің әліппелерін меңгеруіне арналған жаттығулар. Ерікті және еріксіз зейін жаттығулары. Зейін шеңберіне арналған жаттығулар. Бұлшық етті босатуға арналған жатттығулар (кинестетикалық). Қарым – қатынасты дамыту жаттығулары. Микромимика. Сезім мүшелерінің (сипау, иіскеу, дәм сезімі, есту, сенсорлық) зердесіне арналған жаттығулар. Елестету және қиял жаттығулары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура шеберлігі 4
Пәннің мақсаты: Режиссура пәні бойынша қабілеттілігін теория және практика жүзінде (үзінділер қою арқылы) қалыптастыру. Режиссерлық талдау жасауды меңгеру. Студенттер курсты оқу барысында характерді дамытуға арналған жаттығулармен (зейін, ойлау, бақылау, есте сақтау, қиял т.б.) танысады. Әдеби материалдардың этюдімен жұмыс істеуге дайындала алады. Курс болашақ зерттеудің негізі ретінде әдеби шығармаларды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Грим
Студенттерді грим технологиясы мен грим өнеріне үйрету. Косметика және гримерлік өнер тарихынан. Грим және жанр. Спектакльде сахналық бейнені құрудағы грим рөлі. Бас сүйектің анатомиялық құрылысы. Бет формаларының жіктелуі.Гримнің техникалық құралдары. Гримнің техникалық тәсілдері. Бас сүйектің бет бөлігіндегі Грим. Концерттік грим. Толық (қалың) адамның белгісі. Жұқа адамның белгісі. Ескі бет гримі. Ұлттық грим.Ертегі гримі. Тән грим.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән (мода) тарихы
«Сән (мода) тарихы» пәнін меңгерудің міндеттері: антикалық дәуірдегі костюм туралы алғашқы мәліметтерден 20 ғасырдың аяғына дейінгі еуропалық сәннің дамуының негізгі кезеңдері туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру; ерлер мен әйелдер костюмінің модификациясына әсер еткен табиғи-климаттық, әлеуметтік-экономикалық, мәдени-тарихи және саяси сипаттағы факторлар туралы, қазіргі заманғы сән қалыптасуының бастапқы кезеңі жайында ақпарат беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық режиссура
Оқытушының педагогикалық шеберлігін қалыптастыруға жағдай жасау. Педагогикалық режиссура теориясы мен тәжірибесін зерделеуді өзектендіру, білім берудегі қазіргі жағдай туралы түсініктерін қалыптастыру; педагогикалық режиссураның мәнін, пәнін және міндеттерін; педагогикалық бағыттау ережелерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін шығармашылық педагогикалық технологиялар; педагогикалық процестің тұтас, ғылыми-көркемдік бірлігін құру жолдарымен таныстыру; болашақ мұғалімнің рефлексиялық-бағалаушы санасын және іс-әрекетке қажетті педагогикалық шеберлігін дамыту. Педагогикалық бағыттаудың мәні, принциптері, психологиялық-педагогикалық механизмдері, мазмұны, әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі театр ұжымымен жұмыс жасау әдісі
Студенттердің теориялық және тәжірибелік дағдыларын мектепте театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыруда жетілдіру, әртүрлі жас санатындағы балалар театр ұжымымен жұмыс жасау әдістерін практикалық дамыту. Драмалық және көркемдік драма негіздері, бағыт, оның ерекшеліктері мен сөйлеу құралдары, коммуникациядағы психологиялық-педагогикалық қондырғылар; мектеп іс-шараларын әдістемелік түрде ұйымдастыруға үйрету; кез-келген материалды (проза, поэзия, драма және т.б.) түсіндіру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ киносының тарихы
Қазақстандағы кино өнерінің пайда болу және қалыптасу кезеңі. Қазақ киносының ерекшелігі, оның шындыққа қатынасы, туыстас өнерлермен байланысы мәселелері Қазақстандағы кинопроцесінің эволюциясының іргелі мәселелері. Кинематографиялық тәжірибенің дамуын талдау. Стилистика және көркемдік шеберлік мәселелерін зерттеу. Ұлттық кинорежиссура мектебі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кино тарихы
Кинематограф - өнертапқыштығының ғылыми – техникалық және әлеуметтік ізденісі. Киноның әлеуметтік жартылай функционалдығы. Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация жүйесіндегі кино. Кинематография процесі туралы түсінік. Киноөнер дамуының жалғастығы. Кинообраз түсінігі. Кино- өнер кеңістігі мен уақыты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Театрлық пәндерді оқыту әдістемесі
Мәдениет және өнер саласында қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыратын балалар білім беру мектебінде, басқа оқу орындарында әрі қарайғы қызмет үшін қажет мөлшерде әрекет ету техникасының алғашқы теориялық және практикалық негіздерін игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мерекелер мен театрландырылған қойылымдардың режиссурасы
Оқу пәнінің мақсаты: театрландырылған және мерекелік шаралардың алуан түрлерін, театрландырылған қойылым мен жаппай мерекенің режиссерлік идеясын, қойылым жоспары мен оның құрылымын, театрландырылған қойылымның идеясын жүзеге асыру үрдісінде режиссердің жұмыс кезеңдерін зерттеу. Жанрдың режиссерлік тұжырымдамасын игеру, театрландырылған қойылымдарды режиссуралаудың шығармашылық әдісі ретінде монтаждау, аудиторияны белсендіру әдістері және оларды әртүрлі театрландырылған қойылымдар мен мерекелерде қолдану. Театрландырылған қойылым тәжірибесінде В.Е.Мейерхольд режиссура принциптерін қолдана білу. Тақырыпты ашудың құралы ретінде режиссерлік дағдыларға ие болу. Театрландырылған қойылым мен мерекені дайындау үрдісінде дайындық түрлерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Театрдағы режиссура және педагогика
Студенттердің театр іс-әрекетін ұйымдастырудағы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің ынтымақтастығын ұйымдастыра білу, белсенділік пен бастаманы, оқушылардың дербестігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Режиссура шеберлігі 5
Пәннің мақсаты: Болашақ режиссер мамандығының теориялық және практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Көркем-бейнелі ойлауын дамыту. Студенттер курсты оқу барысында қойылымның режиссерлік идеясы мен шешімімен, спектакльдің бейнелі көрінісімен және спектакльдің қойылымдық жоспарын құру процесімен танысады. Олар дайындық кезеңінің бөлімдерін анықтай алады: режиссердің идеясы, қойылым жоспары, шығармашылық топ құру, спектакльдің экспозициясы. Курс драмалық, музыкалық-драмалық материалды шешу, спектакльдің өндірістік жоспары: этюдтер, макет, спектакльдің музыкалық, жарық және дыбыстық партитураларын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Режиссердың балетмейстермен жұмысы
Қойылымның пластикалық экспрессивтілігін құру. Пластикалық және хореографиялық хаос пен сахнасыз импровизацияға жол бермейтін спектакльдің көрнекі экспрессивтілігі ретінде. Классикалық би. Тарихи – тұрмыстық және бал билері. Халық билері. Билердің композициясын меңгерту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қуыршақ театрының режиссурасы
Пәннің мақсаты - өнермен қарым-қатынас жасау қажеттілігін тудыру; әдеби шығармаларға деген талғамын дамыту; шығармашылық мүмкіндіктерін кеңейту; қарым-қатынас және ұжымдық шығармашылық дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу барысында студенттер қуыршақ театрының тарихымен, қуыршақ театрының драма театрдан айырмашылығымен, қуыршақ театрының қойылу әдісімен, қуыршақ театрының түрлерімен танысады. Курс режиссердің актерлермен және суретшілермен жұмыс жасау кезеңдерін қамтиды. Курстың соңында студент қуыршақтарға "жан бітіру" жұмысын басқара алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссердің орындаушылармен және режиссерлік-қоюшы топпен жұмысы
Бұл пәнді оқу нәтижесінде студенттерде: мәдениет және өнер саласындағы негізгі ілімдер туралы; білу керек: шығармашылық процесс заңдары; дыбыс жазу теориясы, басқару теориясы және сабақтас пәндер; Кәсіби қызметте теорияны практикадан біріктіру; сценарийдің, режиссерлік, орындаушылық және көркемдік дизайн топтарының шығармашылық және өндірістік қызметін басқаруға; Өндіруші-өндіріс жоспарын жасап, іс жүзінде ұйымдастырушылық және шығармашылық міндеттерге сәйкес жүзеге асырады; дағдылары бар; көркем және эстетикалық тәрбие; сценарий жазу, кезеңдік жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Практикалық режиссура
Режиссура мамандығының студенттерінің оқу және практикалық шеберлігі, бәсекеге қабілеттілікті сипаттайтын кәсіби дағдылар мен жеке құзыреттілік, қоғамның үнемі өзгеріп тұратын рухани және мәдени өмірінде өзін-өзі жетілдіруге және дамытуға қабілетті, қалыптасқан азаматтық және адамгершілік тұлғалық белгілері бар жоғары білікті және білікті мамандар. Қойылым техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура шеберлігі 6
Пәннің мақсаты. Режиссура шеберлігі пәні бойынша біліктілігін және қабілеттілігін практика жүзінде қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер болашақ спектакль құрылымының барлық құрамдас бөліктерін (драматургиясы, актерлік өнер, бейнелеу өнері, музыкалық өнер және т.б.) ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Театр өнерінің негіздері
Оқу пәнін меңгеру мақсаты: алған білімдері мен дағдыларын театр мәдениетін зерделеу үшін сауатты пайдалану. Студенттер театр теориясы мен тарихы бойынша негізгі тұжырымдамалық терминологиялық аппаратты, театр өнерінің әлемдік шедеврлерін, театрдың өнер түрі ретінде пайда болуының негізгі теорияларын, әлемдік театрдың дамуының негізгі кезеңдерін, әртүрлі елдердің театр өнерінің сипаттамалық ерекшеліктерін, негізгі театр жанрларын, олардың ерекшеліктерін, театр өнерінің жаңа және қазіргі замандағы дамуының сипаттамалық ерекшеліктерін, әлемдік театрдың қалыптасу ерекшеліктерін, драмалық өнерді дамытудың негізгі кезеңдерін, ХХ - ХХІ ғасырлардағы мәдениеттегі театр өнерінің орнын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Продюсерлік шеберлік
Аудиовизуалдық салада өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді өндіріс процесін сипаттайтын заманауи концептуалды және терминологиялық аппаратпен таныстыру, заманауи экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беру. Жалпы ұйымдастырушылық мәселелерді шешу. Жобаның маркетингтік стратегиясын бағалау, әзірлемелер мен жетілдірулерге қатысу. Жобаның қаржылық-экономикалық жағдайының аналитикасы. Режиссердің функцияларын орындау, яғни. бұйымның шығармашылық компонентін қалыптастырудағы белсенділік. Имиджмейкерлермен жұмыс. Продюсердің сценариймен жұмыс істеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссердың композитормен жұмысы
Студенттер курсты оқу барысында бүкіл спектакльдің және жекелеген көріністердің ырғағымен танысады, музыканың идеялық-бейнелі және эмоционалдық мазмұнымен жұмыс істеуге үйренеді, композитордың ойын айқындап, жан-жақты тиімді талдау жасай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Операторлық шеберлік
Көркем шығармашылық саласы ретінде бейнелеу бейнелерінде фильмнің мазмұны мен идеясын аша отырып, түсіру әдістерімен көркем бейнелер жасау. Камера өнерінің көрнекі құралдары – композициялық, тональдық, түстік шешімдер, жоспар мен форестрлеу, панорамалау, камера қозғалысы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, философиялық білімнің негіздерін, әлемдік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдарды дүниетанымдық және азаматтық ұстанымды қалыптастыру және осы білімді практикада қолдану үшін ұғынады.
- Салауатты өмір салты дағдыларын гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес қалыптастырады
- Үш тілде - қазақ, орыс және бір шетел тілдерінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынастың коммуникативтік технологияларын; компьютермен, оның ішінде ғаламдық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдыларын, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, зерттеулер жүргізу кезінде ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін іске асырады.
- Өнер тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін, өнер стилін, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективасына өзінің дәлелдік көзқарастарын негіздеу үшін кез келген түрдегі көркем шығармаларды бағалайды.
- Театрдың көп қырлы шығармашылық өмірін басқарады: репертуарды қалыптастыру, театрдың әртістік және көркемдік-басшы қызметкерлерінің кадрларын іріктеу, театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің қазіргі заманғы жобаларын, мерекелік мәдениеттің басқа да нысандарын жасауға және іске асыруға инновациялық режиссерлік технологияларды енгізеді.
- Шығармашылық ізденістерге толы актерлік тренингтерді, актерлермен шығармашылық әріптестікте нәтижелі дайындық процесін өткізуді жүзеге асырады.
- Кейіпкердің жарқын сөйлеу сипаттамасын жасауды, басқа орындаушылармен бірыңғай екпінді-ырғақтық, интонационалды-мелодиялық және жанрлық-стилистикалық ансамбльде рөлді жүргізуді жүзеге асырады.
- Балалар психологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, театр педагогикасы, актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу, пластика, сахналық қозғалыс, би және вокал негіздерін қолданады.