6B02125 Дәстүрлі музыкалық өнер в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және орындаушылық қызметтегі кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру; концерттік және шығармашылық мекемелерге жоғары білікті орындаушыларды және орта музыка оқу орындарының оқытушыларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Музыка теориясы
Студенттер музыкалық-теориялық пәндер жүйесін зерттеу саласындағы білім кешенін меңгереді; музыкалық экспрессивтілік элементтері саласында жүйеленген білім алады; музыкалық терминологияны еркін меңгере алады; көркем ноталық бейнелерде композиция, импровизация және бағдарлау үшін негіз ретінде сындарлы материалды құрудың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс қою 1
Ән аппаратын және вокалдық техниканың негіздерін білу. Вокалды орындау мәдениеті. Жеке және ансамбль әні. Балалардың дауыстарының даму ерекшеліктерін және оларды әртүрлі жас кезеңдерінде қорғау әдістерін білу. Шығармашылық жұмыста дауыс кәсіби пайдалану үшін дауыс қою әдістеме және технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ансамбль 1
Осы пән бойынша сабақтарды өткізу барысында студенттер өздерінің келесі кәсіби қызметіне қажетті қасиеттерді игеруі керек: тек өз бөлігінің ғана емес, сонымен қатар тұтас ансамбльдің дыбысын есту қабілетін дамыту және соған сәйкес ансамбльдің динамикалық тепе-теңдігін бағалау; қажет болған жағдайда музыкалық мәтінің барлық элементтерінің, штрихтардың, педализацияның, дыбыс шығарудың т.с.с. сәйкестендірілуіне қол жеткізу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық I
Мамандықтың аспап түрлері (әншілік өнер) бойынша оқыту (домбыра, баян, қобыз, қыл-қобыз, шертер, фольклорлық аспаптар).. Аспапта ойнау, өз бетінше дайындалу, парақтан оқу, дыбыс жүргізу кәсіби дағдыларын дамытады. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстанады. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтары туралы білім алады. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың ән мұрасымен танысады. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен дамуының насихаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Негізгі музыкалық аспап 1
Шығарманы талдау. Аппликатура қою. Шығармадағы фразаларды, сөйлемдерді жеке-жеке ойнап жаттығу. Шығарманы жәй екпінде санап отырып талдау. Шығарманың әр бөліміне жеке дайындалу. Фортепианоның сүйемелдеуімен ойнау. Ансамбльдік қарым-қатынасты ести білу. Дыбысты таза басып, динамика белгілерін орындау. Техникалық қиын тустарды арнайы жаттығулар арқылы меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 1
Отыру принциптерімен таныстыру. Оркестр, топтардың орналасуы. Дирижерге қатысты, опциялар жайғасу өзгерістері. Негізгі дағдылар музыкалық ансамбль: өзара үйлестіру, ырғақты сәйкестік, дәл сәйкестік. Үзілістер, динамикалық тепе-теңдік. Оркестрге қажетті заттарды меңгеру, бейтаныс көбейту дағдылары берілген қателерсіз музыкалық мәтінді дирижермен меңгеру. Дирижерлеу негіздерімен таныстыру ым-ишарат, реакция жасау дағдысын алады қимылды өзгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сольфеджио 1
Бір дауысты және екі дауысты музыкалық мысалдарды әндету, музыкалық құрылымдарды есту қабілеті арқылы жазу, аралықтарды және аккордтарды есту қабілеті арқылы айыру, берілген музыкалық тақырыпқа және ырғақтық құрылымға имровизациялау, вокалды-интонациялық дағдыларды игеру, музыкалық тілдің элементтерін талдау. Музыкалық теминологияны білу, аспапта ойнау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап 2
Музыкалық ладтар. Тоника және пентатоника. Аспаптағы позициялардың схемасы. Оң қолдағы пиццикато штрихы. Бір октавалық натуралды, гармониялық және мелодиялық гаммалардың аппликатуралары (А-moll). Позициядан позицияға көшудің негізгі әдістері: бір саусақты жылжыту арқылы ауысу, қатар тұрған саусақтарды өзара алмастыру арқылы ауысу (1-2, 2-3), ашық ішек арқылы ауысу, бір дыбысты әр саусақпен басу арқылы, саусақтардың арасын тарылту арқылы және кеңейту арқылы жаттығу, т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 2
Көп нәрсені үйрену, қиындықтар, жаттығулар, жаттығулар және (немесе) қағыстарды, саусақтарды таңдауды тексеру. Аспаптардың бір тобында топтық ұжымдық орындауға үйрету. Үндестіре ойнау шеберлігін, дыбыстық тепе-теңдікті, реңктерді салыстыру, саусақтарды, ырғақты сәйкестендіру және ансамбльдегі өзгерістерді жетілдіру. Оркестрде музыканы ұжымдық орындауға үйрету. Ритмикалық, сызықша, динамикалық синхронизм дағдысын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ансамбль 2
Білім алушы ансамбль арқылы ансамбль жұмысының дағдылары мен тәсілдерін меңгереді. "Ансамбль" пәнін зерделеу білім алушының музыкалық ой-өрісін кеңейтуге, орындаудың дыбыстық мәдениетін қалыптастыруға, білім алушылардың есту өзін-өзі бақылауын тәрбиелеуге, парақтан ноталарды оқу дағдыларын дамытуға және бекітуге мүмкіндік береді. Ансамбльде ойнау дағдыларын үйрету кезінде, ең алдымен, өзін тыңдау және серіктесті тыңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Дауыс қою 2
Халық вокалының басқа пәндермен тығыз байланысты білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру (халық өнері; аймақтық ән стилі; талдау, аранжировка); хор немесе ансамбль құрамында халық әндерін орындау; әртүрлі күрделі халық әндерін (әуен, метро-ритмикалық, ладогармониялық және регистрлік) жоғары деңгейде орындаудағы вокалдық дағдыларды игеру; орындаушылықтың әр түрлі дәстүрлі стильдік ерекшеліктерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық ІI
Аспапта орындаушылық шеберліктің негізгі кәсіби дағдыларын меңгереді. Этюд, гамма, жаттығулар, кіші және күрделі құрылымдағы шығармалармен жұмыстанады. Әртүрлі жанр және стильдерде жазылған шығармаларды орындау кезінде дыбыс сапасы, екпін дәлдігі, ойын кезіндегі еркіндік және әртүрлі икемсізіктерді жоюға арналған амал-тәсілдерді игереді. Әртүрлі қағыс (штрих), ырғақ, екпінге арналған шығармаларды орындайды. Туындылардың бойындағы көркем-бейнелік образдарды ашу амалдарын біледі. Концерттік бағдарламаларға қатысып, орындаушылық шеберлікті дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сольфеджио 2
Студенттер есту талдауы, интонация дағдыларын меңгереді, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын меңгереді, музыкалық диктант жазу дағдыларын меңгереді; бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды орындай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этносольфеджио 1
Қазақстанның әр өңірінің домбыра және басқа да аспаптық, ән, эпостық дәстүрлері мен стильдерін, ән фольклоры мен аспаптық музыканың көне қабатын есту арқылы меңгерту, музыкалық диктант, ырғақты диктант, әуезді диктант, ауызша диктант жазу. Бір дауысты, екі дауысты ән айту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауыс қою 3
Вокал өнері, әр түрлі жанрлар мен вокалды өнердің стилистикалық әртүрлілігі, мәнерлі құралдар, музыкалық тілдің ерекшеліктері туралы студенттердің білімдерін кеңейту. Болашақ мамандарды әлемдік мәдениеттің құндылықтарын шығармашылық дамытуға бағыттау. Практикалық музыкалық орындаушылық және оқытушылық қызметке дайындық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ансамбль 3
Ансамбльде бір қарқынмен ойнай білу, қозғалыстың ортақтығын біртіндеп сезіну, серіктесті сезіну; көркемдік дизайнның, драматургияның бірлігімен жұмыс істеу және оны бірлесіп орындау процесінде бейнелеу. Студенттердің фортепиано ансамблінің өнерін меңгеруі, қазақстандық, орыс және батыс еуропалық композиторлардың фортепиано ансамбльдерін зерделеуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сольфеджио 3
Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта есту, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония 1
Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық ІІІ
Аспаптардың тембрлік ерекшеліктерін біледі. Дыбыс күші және жылдамдығы, обертондар туралы түсінеді. Қарапайым және күрделі интеравалдардың, кіріспе тондардың, диссонансты дыбыстық құрылымдардың аспаптағы таза интонациясын үйренеді. Шығарманың мелодиялық және гармониялық құрылымдарын есту және тыңдау дағдыларын меңгереді. Музыкалық мәтінмен, аппликатура, қағыстар, динамикалық белгілер, дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыстанады. Дәстүрлі ән мектептерінің айырмашылықтарын біледі. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың күй және ән мұрасын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Полифониялық сольфеджио 1
Аттас мажор және минор ладтарды меңгеру. Параллельдік мажорды және минорды әндету. Халық музыкасының ладтарын әндету. Айрықша интервалдарды есту қабілеті арқылы талдау. Берілген аккордтарды және интервалдарды құру. Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстарды айту. Тональдіктерді меңгеру. Полифониялық құрылыс бойынша дауыстарды талдау және әндету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Негізгі музыкалық аспап 3
Гамма ойнауға арналған жаттығулар. Хроматикалық гаммалар. Гаммалар мен арпеджиоларды әр түрлі штрихта, ырғақта, екпінде түрлі аппликатурамен әр тольнадықта ойнату. Шығарманы музыкалық көркемдік тұрғысынан үйрету үшін бірден оның нотасын толық саралау, қиын жерлерін барынша игеру, шығарманың мазмұнын дұрыс түсіне білу, шығарма мазмұнына байланысты орындау әдістерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 3
Ұғымдар: ансамбльдік ойын, үнисон (интонациялық, ырғақты, динамикалық), негізгі қимылдар. Ритмикалық, әуезді, үйлесімді есту және музыкалық дамыту жады. Қағыс дағдылары: стаккато, легато, пиццикато. Әр түрлі ырғақтық нұсқаларды зерттеу. Дыбыс сапасы және дауыс ырғағы. Динамикалық жаттығулар: крещендо, диминуендо және түрлі комбинациялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Әр түрлі көркемдік стильдерде жүру, бағыттарды орындау мүмкіндігі. Орындаушылық өнер тарихы туралы кәсіби білім қалыптастыру. Орындаушы мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Аспаптық құралдардың эволюциясын талдау және орындау әдістері. Орындаушылық өнердің ірі өкілдерінің шығармашылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық IV
Арнайы аспапта жеке орындаушылық дағдыларды дамытады. Хрестоматиялық жинақтардағы халық әндері мен күйлердің ноталық үлгілерімен танысып, аудио және бейне жазбаларды тыңдайды. Аспап дыбысының әуезділігі, жасалған материалы, құрылымдық бөліктері. (ішегі, тиегі, перне байлануы, ысқыш, қап). Мазмұн және дыбыс, бұрау табиғаты. Артикуляция, аппликатура, агогика. акустика туралы түсінеді. Пунктирлі және синкопалық ырғақтарға арналған жаттығуларды үйренеді. Легато штрихына арналған шығармаларды меңгереді (кантилена). Батысқазақстандық ән және күй дәстүріндегі туындыларды орындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Полифониялық сольфеджиo 2
Ырғақты фигураларды сольфеджиолау. Тритондарды әндету. Паузаларды меңгеру. Әр түрлі өлшемдерде жаттығуларды әндету. Бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды айту. Полифониялық фактураны талдау жасау. Әр түрлі стильде жазылған жаттығуларды айту. Музыканың әсерлі түрлері. Екі дауысты диктантты жазу. Есту қабілеттер арқылы аккорд тізбектерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 4
Жұмыстарды үндестіру. Аспапты өздігінен баптау, сахнада әдемі, еркін ойнау, музыкалық жұмысты бірге бастауға және аяқтауға, бір-бірін тыңдауға дағдыландыруды қалыптастыру және дамыту. Орындалған жұмыстардың көркемдік дизайнына сәйкес әр түрлі штрихтарды қолдану. Интонация және дыбыс сапасы бойынша жұмыс. Бір ырғақ мағынасында және дыбыстық өндірісті синхрондау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті
Қазақстандағы ақын-жырау. Қазақ орындаушылары. Қазақстанның музыкалық өнері. Қазақтың музыкалық шығармашылығы. Өткеннің ауызша халық поэзиясының үлгілері. Эпостық, тарихи, ертегі және күнделікті тақырыптар бойынша аспаптық шығармалар. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің жетістіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Негізгі музыкалық аспап 4
Студенттердің аспапта орындау шеберлігін арттыру үшін динамикалық белгілерінің дұрыс қойылымын қадағалау. Күйлерді, шығармалары бірнеше рет ойнап шығу. Дыбыс сапасымен жұмыс жасау. Тұтас игерумен қатар ондағы сан алуан динамикалық белгілерді игеру.Домбыра аспабында күйді немесе классикалық шығарманы орындағанда бабына келтіріп тамылжыта, теберіне орындау – көркемдік мәнін жеткізе орындауға көңіл бөлу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы
Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерді. Музыкалық өнердің даму жолдарын. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз етеді. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гармония 2
Әуендерді өздігінше үйлестірудің теориялық білім мен дағдылары, практикалық жаттығулар мен гармоникалық айналымдарды фортепианода ойнау , практикамен байланыс, музыканың тарихи және стилистикалық ерекшеліктерін білу. Үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын игеру, эстетикалық ұғымдар мен әртүрлі дәуірдегі музыканың композициялық және техникалық құралдарын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этносольфеджио 2
Салт-дәстүр, әдет-ғұрып, той салтының әндері. Қара өлең жанры. Жоқтау салтының әндері. Күрделі халық әндерінің құрылысы. Қазақ ән дәстүрінің аймақтық ерекшілектері. Жетісу, Батыс, Арқа әншілік мектебінің ерекшеліктері. Күйшілік мектептердің жіктелуі және ерекшеліктері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық форма 1
"Музыкалық форма" пәні-бұл әртүрлі бағыттар мен стильдердегі музыканы теориялық және практикалық игеруге (талдауға) арналған практикалық курс. Студенттер музыкалық форманың негіздері туралы жан-жақты түсінік алады, гомофониялық формалар туралы білім алады. Музыкалық форманы оқу курсында студенттер қарапайым екі және үш бөліктен тұратын формаларды талдау дағдыларын қалыптастырады; вариациялары бар тақырыптар; Рондо формалары, соната формалары. Пән тақырыптарының мазмұны ежелгі екі бөлімді және ескі соната формаларын, циклдік формаларды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық V
Аспапта (әншілік өнер) орындаудың музыкалық-көркемдік тәсілдерін, дыбыс әуезі, техникалық шеберліктерді ұтымды қолдану, көркемдік тәсілдерді меңгереді. Күйдің композициялық құрылымы: күй басы, бас буын, ортаңғы буын, кіші саға, үлкен сағада орындалатын музыкалық тақырыптардың орындаушылық қырлары (батысқазақстандық күйшілік дәстүр мысалында). Шертпе дәстүріндегі күйлердің орындаушылық ерекшеліктері. Вибрация әдісі. Қазақстан және шет ел композиторларының кіші және кесек құрылымды пьесалары, күрделі құрылымдағы шығармаларды орындайды. Концерттік орындаушылық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жалпы дирижерлеу
Музыкалық шығармаларды талдау, шығармаларды дирижерлау, дирижерлық қимылдарды нақты ойнату және шығарманың өлшемін ескеру. Техникалық жаттығулардың нақты орындалуы. Интерпретаторлық шешімдердің шығармашылық ізденісі; ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын меңгеру; әуенді, ладогармониялық, тембрлік есту қабілетінің дамуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна шеберлігі 1
Сахналық шеберлікті, сахнадағы кәсіби дағдыларды және қайта көріктеу техникасын игеру. Көркем образ туралы түсінік қалыптастыру. Сахналық өнердің өндірістік және техникалық құралдарын (макияж, грим, киім және т.б.) қолдана отырып, сахналық дағдыларды, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, жеке имиджі мен сахна бейнесін жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық педагогика тарихы
Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Негізгі музыкалық аспап 5
Күйді орындау кезінде оның ырғағына көңіл бөлу, көркемдік дәрежесін түсіну динамикалық белгілерге ден қою. Қағыс қағу мәнерімен жаттығу күй саздарын бағытына қарай ажырату(төкпе, шертпе). Әр күйшілік мектептің әуендік, ырғақтық құрылымы мен ырғақтық өлшемін ажырата білу(Арқа, Жетісу, Қаратау, т.б.) . Кәсіби композиторлардың шығармаларын орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы
Қазақ ұлттық музыкалық мәдениетінің бастауы. Жазбаша дәстүрдің кәсіби музыкасының қалыптасуы; Қазақстан композиторларының шығармашылығы. Аймақтық ән және аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін ажырату, Қазақстан композиторларының жеке-стильдік ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халық музыкалық шығармашылығы
Қазақтың халық әні мен аспаптық шығармашылығының дәстүрлі жанрлары. Жанрлардың тарихи шарттылығы; өңірлік мектептер (ән және аспаптық); музыкалық мәдениетті және оның құрамдас бөлігін – кәсіби музыканы дамытудағы негізгі компонент ретінде қазақ фольклорының рөлі; фольклорлық үлгілерді жүйелеу, талдау және сипаттау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық педагогика және психология
Психология пәні. Жеке тұлға туралы түсінік. Жалпы психологияның сұрақтары. Даму психологиясының сұрақтары. Педагогика негіздері. Педагогика, оның пәні. Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, формалары, әдістері мен құралдары. Балалар музыка мектебіндегі оқу құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фортепиано 1
Кәсіби мәдениет фортепиано ойындары арқылы қалыптастыру; пианизмді дамыту; ансамбілде концертмейстер дағдыларын игеру; парақтан оқу, рояльда партитураларды ойнау білуі; қоғамдағы музыкалық және мәдени миссияны жүзеге асыру үшін концерттік-тәрбиелік және психологиялық дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ән қоры
Репертуар базасын зерделеу арқылы орындаушының кәсіби құзыреттілігіне ықпал ететін дағдыларды қалыптастыру. Жұмыстарды орындау бойынша талдау. Орындаушының жеке, дауыстық, психикалық-физикалық сипаттамаларына және музыкалық әдебиеттің әртүрлілігіне негізделген егжей-тегжейлі зерттеу үшін көркемдік репертуарды дұрыс таңдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау 1
Музыкалық әдебиетті талдай білу. Музыкалық шығарманың мазмұны, формалары, жанрлары, стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білім алумен қатар, мазмұн мен форманың бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми талдау әдістері туралы білім алу. Тарихи қалыптасқан музыкалық формаларды білу .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 5
Оркестрдегі музыкалық-орындаушылық қызметке дайындық, оркестр құрамындағы репетициялық процесс және концерттік орындау дағдыларын дайындайды; оркестр ауқымын, парақтан оқудың кәсіби дағдыларын еркін меңгереді. Репертуарды әртүрлі жанрлар мен стильдерде меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Орындаушылық тәжірибені жүйелеу және педагогикалық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми және әдістемелік еңбектерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкадағы зерттеу қызметінің тұжырымдамалары
Студенттер музыка мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны бойынша жүйелі білім алады; Музыкалық білім беру саласындағы практикалық ғылыми-зерттеу қызметінің алгоритмін зерттейді; Музыкалық білім берудің диагностикалық әдістері мен эмпирикалық әдістерін тәжірибеде қолдана отырып игереді; сабақ және сабақтан тыс сабақтар шеңберінде, сондай-ақ қосымша жағдайларда музыка мен музыкалық қызметке танымдық мотивация қалыптастырады білім беру. Курсты оқығаннан кейін студенттер білуі керек: музыкалық шығарманы, орындаушылық және педагогика мәселелерін ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздей білу, мұрағат материалдары, мерзімді басылымдар, музыкатану әдебиеті негізінде музыкалық орындаушылық және педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше білу және оны жүйелеу, теориялық білімді қолдану музыкалық шығармаларды талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифония
Музыкалық талғамның дамуы, полифониялық мәнерлілік құралдарын, полифонияның барлық негізгі формаларының музыкалық материалын түсіну, полифонияның тарихи және теориялық негіздері. Суб-вокалды полифония, контрасттық полифония, имитациялық полифония, фуга құрылымы, фуганы жазу, канон.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фольклорлық аспаптарды меңгеру
Фольклорлық аспаптардың шығу тарихымен танысу; құралдың пайда болуы мен даму тарихы туралы білімді қолдану; қазақтың дәстүрлі музыкасы шығармаларын тұтас қабылдау; қазақтың дәстүрлі музыкасының ерекшеліктерін ашып көрсету. Фольклорлық аспаптарда ойнаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін практикалық қолдануы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық форма 2
"Музыкалық форма" курсының пәні музыкалық шығарманы талдау әдістері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Музыкалық компоненттің құрылымы әр түрлі аспектілерде зерттеледі: композиторлық стильге және орындаушылық интерпретацияға байланысты анықтау. "Музыкалық форма" курсының негізгі ұғымдары — күрделі формалар: вокалды музыка түрлері. Студенттер полифониялық формалар сияқты күрделі формаларды талдау дағдыларын алады - Полифонияның жалпы негіздері, күрделі қарсы нүкте, еліктеу және Канон, фуга.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Репертуар таңдау
Өткен және қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларын оқу және орындау. Орындаушының ерекшеліктерін, орындаушының техникалық мүмкіндіктерін, музыканың стилистикалық және жанрлық бағдарлану қабілеттерін ескере отырып, орындаушының оңтайлы мүмкіндіктеріне сәйкес кішкентай және үлкен пішіндегі шығармаларды іріктеу. Көркемдік талғамын үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Негізгі музыкалық аспап 6
Аспапты және аккомпанемент техникасын арттыру. Кәсіби-орындаушылық шеберлік негіздерін практикада дамыту: әртүрлі стильдер, жанрлар, мектепті орындайтын шығармалар негізінде шығармашылық ниеттерін ашып көрсету, көркемдік талғам және шығармашылық ойлауды дамыту. Студенттердің стилистикалық интерпретациясы тәрбиелеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна шеберлігі 2
Студенттер сахналық өнердің теориясы мен әдістемесі саласында жеткілікті деңгейде білім ала алады; театрлық қабілеттерді дамыту, сахна мәдениетінің негіздерін қалыптастырудағы заманауи зерттеулерді қарастыру; театрдың түрлі сахналық шеберлік негіздерін аша отырып, теориялық және практикалық материалды меңгереді; сахналық іс-әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастырып, театр іс-әрекетінің әртүрлі түрлеріне жағымды эмоционалды қатынасты сақтауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 6
Студенттер техникалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыра алады, есту бақылау дағдыларын, орындау процесін басқара алады; ансамбльдік ойын және әуезді, ладогармониялық, тембрлі есту қабілеттерін дамыту дағдыларын жетілдіре алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Нотаны парақтан оқу
Музыкалық мәтінді дұрыс орындауға, музыкалық партитурамен жұмыс істеуге, парақтан ноталар оқуға дағдыландыру. Музыкалық құрылымдар мен олардың элементтерін талдай білу. Маңызды музыкалық және көркем құралдармен жұмыс, аппликатураны, динамиканы сақтау, фраза, шығарманың көркемдік түрін сақтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VI
Орындашылық шеберлікті дамыту процесін музыкалық-бейнелік ұғымдардың жиынтығы ретінде қарастыру, техникалық қиындықтардың алдын-алу бағыттары мен әдістерін білу, орындаушылық тәсілдерді, штрихтарды, аспаптардың тембрлік үндестігін есітіп, тыңдап, саналы түрде көркем орындап үйренеді. Саусақ жүрдектігін дамытуға арналған негізгі формалар мен тәсілдерін (гаммалар, этюдтер, әртүрлі жаттығулар, тремоло, глиссандо, трель) меңгереді. Дұрыс қолданылған аппликатура техникалық міндеттердің шешуші әдісі ретінде, музыкалық екпінді қолданудағы жалпы көркемдік заңдылықтарды, екпінді үдету және бәсеңдету амалдарын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Түркі халықтарының музыкалық мәдениеті
ООрта ғасырлардағы түркі халықтарының ежелгі музыкалық мәдениетімен танысу. Ән дәстүрі мен аспаптық орындаудың бүгінгі күнге дейін сақталған үлгілері туралы білім. Салттық және кәсіби жанрлық-стиль ерекшеліктерін қарастыру. Қырғыз, өзбек, түрікмен, әзірбайжан, татар халықтарының музыкасындағы қияқ, дутар, саз, домбыра, комуз, т.б. типологиялық жағынан туыстас аспаптарды анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аспаптану
Қазақ халық аспаптар оркестрінің аспаптарын, заманауи симфониялық оркестрін, аспаптың құрылысын, олардың техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін (регистрлерді, диапазондарды, саусақтарды, негізгі соққыларды) зерделеу, құралдардың тарихымен танысу; аспаптық және оркестрлік ойлаудың музыкалық және стилистикалық дамуының тарихи үрдістерін жан-жақты зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Фортепиано 2
Студенттер фортепианода ойнаудың дағдылары мен дағдыларын, зерттелетін музыкалық аспапта орындаудың ерекшеліктерін, музыкалық шығарманы игеру процесінде жұмыс әдістемесін меңгереді. Әр түрлі стильдегі, дәуірдегі, бағыттағы фортепиано шығармалары зерттеледі. Олар фортепиано саусақтарын меңгеру, парақтан оқу, шағын формалар, этюдтер, педаль функцияларын орындау дағдыларын игереді және оларды қалай пайдалану керектігін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау 2
Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істей білу, музыка ғылымының үздік дәстүрлері шеңберінде көркем-аналитикалық ойлауды дамыту, түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы, стильдердегі музыкалық шығармаға талдау жасай білу. Музыканың стильдік процестерін түсіну, музыканың ерекшеліктері мен экспрессивті құралдарды түсініп, шығарманың құрылымын талдау әдістерін жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қосымша музыкалық аспап
Қосымша музыкалық аспапты ойнатудың негізгі әдістері; аспаптың пайда болуы мен даму тарихы; қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; қосымша құралдардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Қолды орнату, дыбыс шығару, аспапта ойнаудың негізгі әдістері. Таңдалған қосымша аспап үшін дәйекті оқу репертуарын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнердің теориясы мен практикасы
Студенттер музыкалық білім беруді кәсіби ұйымдастыруға дайындалады, аспаптық өнер саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін меңгереді; оқу-тәрбие процесін жоспарлау дағдыларын қалыптастырып, педагогикалық репертуарды зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оркестр классы 7
Қазақ халық аспаптары оркестрінің аспаптары және оркестрлік топтар туралы білім. Музыканың бір түрін түсіну. Оркестр жетекшісінің жоспары мен түсіндірмесіне сүйене отырып, бір-бірін тыңдау, сіздің партияңызды орындау мүмкіндігі. Күрделілігі жоғары репертуарды орындау, оркестрдің біріктірілген құрамының жетекші берген бөліктерін орындау. Оркестрлік аспаптарда ойнау кезіндегі қауіпсіздік негіздерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогикалық дайындық
Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарын зерттеу. Оқу-әдістемелік және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды талдау, оқытушылық қызметті оңтайландыру. Әлеуметтік және білім беру қызметінің құралдары мен әдістерін игерту, өз міндеттерін одан әрі орындау үшін кәсіби даярлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Концерттік орындаушының шеберлігі
Классикалық және заманауи музыканың камералық шығармаларының ансамблінде (дуэт, трио, квартет) ойнау. Оқушылардың концерттік іс-әрекетін орындау: оқу орнының және басқа ұйымдардың концерттік бағдарламаларына қатысу, фестивальдерге, сыныптық концерттерге, жеке концерттерге қатысу. Педагогикалық психология негіздерін білу және сахналық шеберлікті жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Негізгі музыкалық аспап 7
Орындаушының жеке концерттік репертуары. Шетел және қазак композиторларының шығармаларын орындау кезінде дыбысты шығарудың ерекшеліктерін кәсіби тұрғыда шебер ойнай алу. Стиль, жанр туралы түсініктерін кеңейте отырып, әр түрлі деңгейде репертуар таңдай білу. Күрделі формадағы шығармаларға талдау жасап, өз деңгейінде орындау. Болашақ маманының орындау шеберлігі мен мәдениетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық VII
Қазақ музыкасының дәстүрлі күйшілік және әншілік өнерде қалыптасқан негізгі педагогикалық және концерттік репертуарды меңгереді. Өлкенің бай тарихи музыкалық мұрасын айқындайтын көрнекті композиторлардың туындыларын орындайды. А.Жұбанов, Ғ.Құрманғалиев, Х.Тастанов, Қ.Мұхитов, Қ.Ахмедьяров, Ф.Балғаева және т.б. ғалым-ұстаздар еңбектеріндегі туындылармен танысып, насихаттайды. Дәстүрлі музыка өнерінің классиктері К.Күмісбеков, С.Мұхамеджанов, Н.Тілендиев, Б.Жаманбаев, М.Сағатов сынды композиторлардың аспаптық және әншілік мұрасын педагогикалық жұмыста қолдану. Концерттік орындаушылық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аспаптық орындаушылық
Аспапта орындау өнерін және шығармашылық интерпретация бойынша дағдыларды меңгеру, талдау жасау, парақтан оқу және орындау, сүйемелдеу және ансамбль өнімділігін жетілдіру, аспапта ойнау дағдылары мен әдістерін жетілдіру, болашақ кәсіптік іс-әрекетке қатысты репертуарларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түркі халық аспаптарын меңгеру
Этноорганолог Б.Сарыбаев еңбектеріндегі түркі халықтарының аспаптарын қазіргі кезде фольклорлық-этнографиялық ансамбльдерде пайдаланылуы. Жетіген, сазсырнай, сыбызғы, асатаяқтың қолдану аясы, конструкциясы және дыбыс шығару тәсілдері. Аспаптарды жасау материалдары (ағаш, саз, металл, қамыс), құлақ күйі, диапазоны. Аспаптарды меңгерудегі негізгі орындаушылық әдістер. Ансамбльде қолданылатын репертарды үйрену.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы аспаптандыру
Әр түрлі ансамбльдер мен оркестр құрамдарына арналған аспаптандыру дағдыларын меңгеру, вокалдық немесе аспаптық шығармалардың сүйемелдеуін аспаптандыруының өнері, шығарманы ыңғайландыру дағдылары, белгілі бір оркестрге арналған музыкалық композицияларды жазу және өңдеу; идеологиялық және көркемдік мазмұны, аспаптандырылған шығарманың авторлық стилін анықтау; оның негізгі мелодиялық суреттің дамуындағы нысаны мен тембр тиімді үлестіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Домбырамен ән сүйемелдеу шеберлігі
Халық аспаптары мәдениетіндегі домбыраның шығу тегі, орны және рөлі. Домбыра өнерінің академиялық формаларының пайда болуын және аспапты жетілдіру. Домбыра негізгі мектептер: даму жолдары. Домбыраның мәнерлі және виртуоздық мүмкіндіктерін ашу. Қазіргі кезеңдегі домбыра ән айту дамуы проблемалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушының жеке концерттік репертуары
Студенттер орындаушылық шеберлік солистерінің репертуары туралы білімді игереді, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы музыкалық шығармалардың өзіндік интерпретацияларын жасай алады; орындаушының жеке ерекшеліктері, музыкалық әдебиеттің алуан түрлілігі негізінде концерттік репертуарды таңдауды және қалыптастыруды үйренеді; аспапта ойнаудың техникалық және көркемдік-экспрессивті сипатындағы дағдыларды меңгереді; алған білімдері мен дағдыларын музыкалық-орындаушылық қызметте пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр партияларын меңгеру
Қазақстан композиторларының және шетелдік классиктердің шығармаларының оркестрлік партияларын өз бетінше зерделей білу; қазақ халық аспаптарының оркестрлік ұжымы құрамындағы музыкалық шығарманың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп жеткізу; қазақ күйлерінің оркестрлік концерттік репертуарын практикалық меңгеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр қиындықтарын меңгеру
Оркестрдің орындауында авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалану. Үрмелі, симфониялық және опералық музыка партияларын зерделеу; оркестрлік ұжым құрамындағы музыкалық шығарманың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп жеткізу; топтық және жалпы репетициялардың ерекшеліктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспапта орындау педагогикасы
Студенттердің жеке қабілеттеріне сәйкес репертуарды игеру әдістерін, аспапта орындау әдістерінің технологияларын игеру. Репертуардың кеңеюіне және іріленуіне байланысты жеке сабақтарды ұйымдастыру. Аспаптық орындаудағы теориялық және практикалық пәндердің өзара байланысы. Аспапта техникалық қабілеттерді дамытатын жаттығуларды игеру. Негізгі және күрделі соққыларды еркін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде негізгі және кәсіби мамандық бойынша алған теориялық білімдерін, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптері, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазба әдістерін іс жүзінде қолдану.
- Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және ұсынудың негізгі міндеттерін шешу.
- Академиялық жазу әдістерін қолдана отырып, арнайы әдебиеттерді оқу және аудару кезінде кәсіби және шығармашылық жағдайларда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін әртүрлі коммуникативтік-тілдік құрылымдарды қолдану.
- Дене шынықтыру және денсаулықты нығайту әдістерін, сонымен қатар сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелерін толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қолдану.
- Әр түрлі классикалық және қазіргі заманғы репертуарды игеруде музыкалық-орындаушылық шеберлікпен жоғары көркемдік деңгейде орындау (жеке, ансамбльде, оркестрде).
- Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық сөйлеу заңдылықтарын және әртүрлі музыкалық-теориялық құбылыстар мен ұғымдарды талдау.
- Оркестр аспаптарының техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлік ерекшеліктерін, оркестрлердің түрлері мен үлгілерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияны анықтау.
- Зерттеудің жаңа ғылыми әдістерін өз бетінше игере отырып, музыкалық өнерге, мәдениетке және педагогикаға қатысты жеке көзқарасты дәлелдей білу.
- Музыкалық білім беру саласында оқу процесін әртүрлі педагогикалық әдістерді, электронды ортаны пайдаланатын қашықтықтан оқыту технологиялары қолдана отырып, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.
- Халықтық, фольклорлық-этнографиялық оркестр/ансамбль құрамында ойнайды, оркестрлік репертуар мен парақтан оқу дағдыларын, сондай-ақ халық оркестрінің музыкалық аспаптарының құрылымы мен тембрлік ерекшеліктерін меңгерген.