6B02129 Аспаптық орындау в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнер, мәдениет, білім беру саласында кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті, кәсіби орындаушылық шеберліктің барлық дағдыларын меңгерген, концерттік орындаушылар, концертмейстерлер және БММ педагогтары ретінде біліктілік талаптарына сәйкес келетін, концерттік-орындаушылық және музыкалық-ағартушылық қызметті жүзеге асыруға дайын Аспаптық орындаушылық саласында мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оркестр классы 1
Отыру принциптерімен таныстыру. Оркестр, топтардың орналасуы. Дирижерге қатысты, опциялар жайғасу өзгерістері. Негізгі дағдылар музыкалық ансамбль: өзара үйлестіру, ырғақты сәйкестік, дәл сәйкестік. Үзілістер, динамикалық тепе-теңдік. Оркестрге қажетті заттарды меңгеру, бейтаныс көбейту дағдылары берілген қателерсіз музыкалық мәтінді дирижермен меңгеру. Дирижерлеу негіздерімен таныстыру ым-ишарат, реакция жасау дағдысын алады қимылды өзгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 1
Вокалдық шығармалармен жұмыс. Хор ұжымдарының сүйемелдеу дағдыларын игеріп, романстық музыканы, опералардан арияны үйренеді. Негізгі дауыстың гармоникалық және ритақты тірегі болып табылатын көмекші дауыстарды тыңдай біледі. Музыканы сүйемелдеудің мәнерлі функцияларына баса назар аударып, бейнелеу фонын құрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль 1
Әртүрлі кұрамға арналған түрлі стильдердің композицияларын зерттеу және орындау. Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс істеу әдістері, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірдің шығармаларын, соның ішінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік композиторлардың еңбектерін зерттеу. Камералық ансамбльде дыбысты шығарудың бірыңғай сипатына жету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сольфеджио 1
Бір дауысты және екі дауысты музыкалық мысалдарды әндету, музыкалық құрылымдарды есту қабілеті арқылы жазу, аралықтарды және аккордтарды есту қабілеті арқылы айыру, берілген музыкалық тақырыпқа және ырғақтық құрылымға имровизациялау, вокалды-интонациялық дағдыларды игеру, музыкалық тілдің элементтерін талдау. Музыкалық теминологияны білу, аспапта ойнау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка теориясы
Студенттер музыкалық-теориялық пәндер жүйесін зерттеу саласындағы білім кешенін меңгереді; музыкалық экспрессивтілік элементтері саласында жүйеленген білім алады; музыкалық терминологияны еркін меңгере алады; көркем ноталық бейнелерде композиция, импровизация және бағдарлау үшін негіз ретінде сындарлы материалды құрудың практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық (А) І
Мамандық (аспап түрлеріне сәйкес) бойынша дайындық. Аспапта орындаушылық шеберлік деңгейінде ойнау үшін кәсіби дағдыларды меңгеріп, өз бетімен дайындалуға, парақтан оқуға, дыбыс шығару кәсіби дағдылары мен қабілеттерін дамытады. Музыкалық мәтінмен жұмыс, аппликатуралық сауаттылық, штрихтар, шығармалардың динамикалық даму үрдісін үйренеді. Классикалық аспаптарда орындаушылық өнер және жанрлық-стильдік ерекшеліктер туралы терең түсінік алады. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың аспаптық мұрасымен танысады. Жан-жақты кәсіби құзіреттіліктерді игеру мақсатында кәсіби дағдыларды үнемі жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сольфеджио 2
Студенттер есту талдауы, интонация дағдыларын меңгереді, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын меңгереді, музыкалық диктант жазу дағдыларын меңгереді; бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды орындай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) ІІ
Музыкалық көркем орындаушылық шеберлік, ойын кезінде дене мүшелерінің атқаратын функцияларының дұрыс болуы, дыбыс шығару мәдениеті, шығарманың мазмұны мен мәтінін түсіну, өз бетімен берілген тапсырамаларды орындау, авторлық текстті ашып, жеткізу барысындағы орындаушылық қиыншылықтармен жұмыс, шығарма мазмұнындағы бейнелілік қасиеттерді айқындау, сахнада өзін-өзі бақылау үшін қажет жинақылық және жігерлілік секілді дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 2
Аспаптық орындаушылықта негізгі және сүйемел партиялардың орындаушылық шеберлігі жөніндегі жақсы түсінік қалыптастыру. Үрмелі аспаптардың (флейта, гобой, кларнет, труба, валторна, тромбон, туба) репертуарын меңгеру. Үрмелі аспаптарға арналған кіші және кесек құрылымды концерттік шығармаларды ойнай білу. Музыканың психологиялық мазмұнын аша алтындай дағдыларды үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Камералық ансамбль 2
Әртүрлі музыкалық аспаптармен бірге ойнау дағдыларын меңгеру. Дуэт, трио, квартет секілді камералық ансамбль түрлерінің жанрлық және стильдік ерекшеліктері жөнінде толық мағлұмат беру. Мелодиялық, гармониялық, полифониялық, және тембрлік есіту қабілеттерді дамыту амалдарын меңгеру. Ансамбльде орындаушының әрқайсысы аспапта шебер ойнай білу сондай-ақ жеке және сүйемелдеуші ретінде бөлінбеуін қадағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Оркестр классы 2
Көп нәрсені үйрену, қиындықтар, жаттығулар, жаттығулар және (немесе) қағыстарды, саусақтарды таңдауды тексеру. Аспаптардың бір тобында топтық ұжымдық орындауға үйрету. Үндестіре ойнау шеберлігін, дыбыстық тепе-теңдікті, реңктерді салыстыру, саусақтарды, ырғақты сәйкестендіру және ансамбльдегі өзгерістерді жетілдіру. Оркестрде музыканы ұжымдық орындауға үйрету. Ритмикалық, сызықша, динамикалық синхронизм дағдысын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Әр түрлі көркемдік стильдерде жүру, бағыттарды орындау мүмкіндігі. Орындаушылық өнер тарихы туралы кәсіби білім қалыптастыру. Орындаушы мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Аспаптық құралдардың эволюциясын талдау және орындау әдістері. Орындаушылық өнердің ірі өкілдерінің шығармашылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) ІІІ
Стиль, ішкі мазмұн, штрихтар, динамикалық сауаттылық туралы терең түсінігі болады. Орындаушылық шеберлік дағдыларын жетілдіру амалдарын игереді. Аспатық ойынның ерекшілігін айқындайтын спецификалық амал-тәсілдерді, бай концерттік және педагогикалық репертуарды меңгереді. Әуендік туындыларға тән көркем орындаушылықта жиі пайдаланылатын легато штрихымен жұмыстанады. Шығармалардағы көпдауыстылық, тембрлік әуезділік және реңктік ерекшеліктерді көрсете біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония 1
Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Камералық ансамбль 3
Камералық ансамбльде дыбысталу дифференциациясының қатаң сақталуы. Диинамика және нюанстардың дәл орындалуына көңіл бөлу, штрихтарды, дыбыс шығару тәсілдерін меңгеру. Шығарманың көркемдік мазмұнын анық аша алатындай штрихтарды қолдану. Ансамбльдік ойында ырғақтың рөлі. Ұзақ, созылатын дыбыстарда негізгі бірліктерді сезіну, әуендік желістердің бір бірімен байланыстылығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сольфеджио 3
Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта есту, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 3
Ішекті аспаптар репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру, жеке партиямен бірге жүретін сүйемелдеуші аспап партиясын жақсы білу. Скрипкашыларды, виолончелистерді, контрабасшыларды сүйемелдеу мүмкіндігі. Ішекті аспаптарға арналған концерттік репертуардың кіші және ірі нысандарының туындыларын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 3
Ұғымдар: ансамбльдік ойын, үнисон (интонациялық, ырғақты, динамикалық), негізгі қимылдар. Ритмикалық, әуезді, үйлесімді есту және музыкалық дамыту жады. Қағыс дағдылары: стаккато, легато, пиццикато. Әр түрлі ырғақтық нұсқаларды зерттеу. Дыбыс сапасы және дауыс ырғағы. Динамикалық жаттығулар: крещендо, диминуендо және түрлі комбинациялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті
Қазақстандағы ақын-жырау. Қазақ орындаушылары. Қазақстанның музыкалық өнері. Қазақтың музыкалық шығармашылығы. Өткеннің ауызша халық поэзиясының үлгілері. Эпостық, тарихи, ертегі және күнделікті тақырыптар бойынша аспаптық шығармалар. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің жетістіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) ІV
Аспаптық музыкадағы көркем бейнелілік, өз түсінігі бойынша шығарманың мазмұнын ашу, биік музыкалық талғам қалыптастырады. Аспапты меңгерудегі шеберлік дағдыларды жетілдіріп, концерттік орындаушылықты жоспарлау және күнделікті дайындалады. Орындалатын туындыларға музыкалық теория тұрғысынан талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ноталық редакторларда жұмыс жасау
Ноталық редакторлар және олардың жұмыс принциптері. Кәсіби қызмет саласында компьютерлік технологияларды қолдана білу; бірдауысты, екідауысты музыкалық ноталарды жазу және ноталық графикаларды, қағыстарды, динамиканы, нюанстарды теруге арналған көпшілікке танымал компьютерлік бағдарламалар. Компьютерде сандық дыбысты жазу, өдеу және редакциялау технологиялары, MIDI технологиясының негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы
Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерді. Музыкалық өнердің даму жолдарын. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз етеді. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 4
Рухани музыка репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеріп, үрмелі аспаптарға арналған шығарманы сүйемелдейтін сүйемелдеуші аспаптың партияларын меңгереді. Флейташыларға, кларнетистерге, кернейшілерге сүйемелдеуді біледі. Ағаш және мыс үрмелі аспаптарға арналған концерттік репертуардың шағын және ірі нысанды туындыларын зерттейді. Музыканың психологиялық мазмұнын толықтырды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Партитураларды оқу
Композиция негіздерін, оркестрлік стильдің ерекшеліктерін меңгеру арқылы өзіндік жұмыс, партитуралар талдау дағдыларын игеру, парақтан оқу және аспапта сауатты орындау, әр түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармалардың эмоционалды-бейнелік аспектілерін теориялық талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аспапты жөндеу және келтіру
Музыкалық аспаптарды жөндеу және күйге келтіру, негізгі ақауларды талдау саласындағы теориялық және практикалық білім. Аспаптардан дыбыс шығару тәсілдері туралы мәлімет. Аспап жасауда қолданылатын материалдар; аспаптың қарапайым ақауларын анықтау және оларды жою; дұрыс күтім, сақтау, пайдалану туралы білім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гармония 2
Әуендерді өздігінше үйлестірудің теориялық білім мен дағдылары, практикалық жаттығулар мен гармоникалық айналымдарды фортепианода ойнау , практикамен байланыс, музыканың тарихи және стилистикалық ерекшеліктерін білу. Үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын игеру, эстетикалық ұғымдар мен әртүрлі дәуірдегі музыканың композициялық және техникалық құралдарын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Электрондық цифрлық техниканы оқыту
Музыкалық өнер саласындағы қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен танысу. Sibelius, Fineliо атты негізгі ноталық редакторларда жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. «Қарапайымнан күрделіге» принципі бойынша қысқа әуендерден бастап, клавирлік туындыларға дейін ноталық тексттерді компьютерде теруді меңгеру. Оқу үрдісінде интернет, электронды пошта, аудио және бейнежазбалар, интерактивті тақта, телевизор, проектор, компьютер, принтер, фотокамера, ұялы телефон және т.б. Әртүрлі музыкалық сайттардағы ақпараттарды қажетіне сай қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр партияларын меңгеру
Қазақстан композиторларының және шетелдік классиктердің шығармаларының оркестрлік партияларын өз бетінше зерделей білу; қазақ халық аспаптарының оркестрлік ұжымы құрамындағы музыкалық шығарманың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп жеткізу; қазақ күйлерінің оркестрлік концерттік репертуарын практикалық меңгеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 4
Жұмыстарды үндестіру. Аспапты өздігінен баптау, сахнада әдемі, еркін ойнау, музыкалық жұмысты бірге бастауға және аяқтауға, бір-бірін тыңдауға дағдыландыруды қалыптастыру және дамыту. Орындалған жұмыстардың көркемдік дизайнына сәйкес әр түрлі штрихтарды қолдану. Интонация және дыбыс сапасы бойынша жұмыс. Бір ырғақ мағынасында және дыбыстық өндірісті синхрондау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концерттік адаптацияның негіздері
Студенттер әртүрлі стильдегі және жанрдағы музыкалық шығармаларға өзіндік интерпретация жасаумен жұмыс істейді; жеке ерекшеліктеріне қарай концерттік репертуар таңдау дағдыларын қалыптастырады. Олар музыкалық шығармаларды өз аспабына транскрипциялауды үйренеді, оқыту мен орындаушылық тәжірибеге дайындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық педагогика және психология
Психология пәні. Жеке тұлға туралы түсінік. Жалпы психологияның сұрақтары. Даму психологиясының сұрақтары. Педагогика негіздері. Педагогика, оның пәні. Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, формалары, әдістері мен құралдары. Балалар музыка мектебіндегі оқу құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халық музыкалық шығармашылығы
Қазақтың халық әні мен аспаптық шығармашылығының дәстүрлі жанрлары. Жанрлардың тарихи шарттылығы; өңірлік мектептер (ән және аспаптық); музыкалық мәдениетті және оның құрамдас бөлігін – кәсіби музыканы дамытудағы негізгі компонент ретінде қазақ фольклорының рөлі; фольклорлық үлгілерді жүйелеу, талдау және сипаттау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық форма 1
"Музыкалық форма" пәні-бұл әртүрлі бағыттар мен стильдердегі музыканы теориялық және практикалық игеруге (талдауға) арналған практикалық курс. Студенттер музыкалық форманың негіздері туралы жан-жақты түсінік алады, гомофониялық формалар туралы білім алады. Музыкалық форманы оқу курсында студенттер қарапайым екі және үш бөліктен тұратын формаларды талдау дағдыларын қалыптастырады; вариациялары бар тақырыптар; Рондо формалары, соната формалары. Пән тақырыптарының мазмұны ежелгі екі бөлімді және ескі соната формаларын, циклдік формаларды зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау 1
Музыкалық әдебиетті талдай білу. Музыкалық шығарманың мазмұны, формалары, жанрлары, стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білім алумен қатар, мазмұн мен форманың бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми талдау әдістері туралы білім алу. Тарихи қалыптасқан музыкалық формаларды білу .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) V
Екі қолдың техникасын дамытуға арналған қосымша педагогикалық материалды игереді. Шығармаларды талдап, арнайы әдебиеттермен танысады. Орындалатын туындылардың музыкалық мазмұнын аша біліп, ноталық тексттегі сауаттылық, фразаларда кездесетін лигаларды, паузаларды, штрихтарды анық көрсете алады. Кесек және полифониялық шығармаларды меңгеріп, гармониялық талдау жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қазақ музыкасының тарихы
Қазақ ұлттық музыкалық мәдениетінің бастауы. Жазбаша дәстүрдің кәсіби музыкасының қалыптасуы; Қазақстан композиторларының шығармашылығы. Аймақтық ән және аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін ажырату, Қазақстан композиторларының жеке-стильдік ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық педагогика тарихы
Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орындаушылық психологиясы
Музыкант-орындаушының музыкалық шығармадағы жұмысының кезеңдерінің психологиялық мазмұны. Орындау техникасы және оның құрылымы, әртістік шеберлігі. Музыкалық ойлау мен қиял. Музыкант-орындаушыны концерттік қойылымға психологиялық дайындау мәселелерінің ерекшеліктері. Музыкалық орындаушылықтағы жеке психологиялық айырмашылықтар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкадағы зерттеу қызметінің тұжырымдамалары
Студенттер музыка мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны бойынша жүйелі білім алады; Музыкалық білім беру саласындағы практикалық ғылыми-зерттеу қызметінің алгоритмін зерттейді; Музыкалық білім берудің диагностикалық әдістері мен эмпирикалық әдістерін тәжірибеде қолдана отырып игереді; сабақ және сабақтан тыс сабақтар шеңберінде, сондай-ақ қосымша жағдайларда музыка мен музыкалық қызметке танымдық мотивация қалыптастырады білім беру. Курсты оқығаннан кейін студенттер білуі керек: музыкалық шығарманы, орындаушылық және педагогика мәселелерін ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздей білу, мұрағат материалдары, мерзімді басылымдар, музыкатану әдебиеті негізінде музыкалық орындаушылық және педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше білу және оны жүйелеу, теориялық білімді қолдану музыкалық шығармаларды талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 5
Халық аспаптарына арналған шығарманың орындалуымен бірге жүретін сүйемелдеу құралының партиясын жақсы білу. Домбыра музыкасының репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру. Домбырашыларға, қобызшыларға, примачтарға, домра-прима, саз сырнай орындаушыларына сүйемелдеу қабілеті. Халық аспаптарына арналған концерттік репертуардың кіші және ірі нысандарындағы шығармаларды зерттеу. Музыканың психологиялық мазмұнын толықтыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Білім беру мекемесінде ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологияларын енгізу, ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау, оларды нақты зерттеу міндеттерін шешуде қолдану, жұмыстың әдістері мен әдістемелік, ғылыми-көпшілік салаларында бағдарлау саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру және кәсіби әдебиет және ақпарат көзі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Орындаушылық тәжірибені жүйелеу және педагогикалық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми және әдістемелік еңбектерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестр классы 5
Оркестрдегі музыкалық-орындаушылық қызметке дайындық, оркестр құрамындағы репетициялық процесс және концерттік орындау дағдыларын дайындайды; оркестр ауқымын, парақтан оқудың кәсіби дағдыларын еркін меңгереді. Репертуарды әртүрлі жанрлар мен стильдерде меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық (А) VI
Кәсіби дағдыларды меңгеру үшін қажет жеке орындаушы, оркестрант, концертмейстер секілді шеберлік және балалар музыка мектептерінде, арнайы музыкалық ұйымдарымен қатар басқа да қосымша білім беру ұжымдарында педагогикалық тәжірибе жинақтайды. Орындаушылық өнерде теориялық білімді қолдана біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Полифония
Музыкалық талғамның дамуы, полифониялық мәнерлілік құралдарын, полифонияның барлық негізгі формаларының музыкалық материалын түсіну, полифонияның тарихи және теориялық негіздері. Суб-вокалды полифония, контрасттық полифония, имитациялық полифония, фуга құрылымы, фуганы жазу, канон.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ішекті квартет
Квартеттің классикалық құрылымы, даму принциптері, классикалық қарқыны және штрихтік заңдылықтар ерекшеліктері. Әр композитордың стиліндегі интонацияның ерекшеліктері, штрих сипаттамалары, орындау детальмен жұмыстану (дыбыс, педализация, динамика, нюанстар, артикуляция), әдістемелік әдебиеттермен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Концертмейстерлік шеберлік негіздері 6
Оркестрлік және ансамбльдік музыка репертуарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру. Оркестрлік партитуралардың концерттік репертуарының кіші және ірі нысандағы шығармаларын зерттеу. Музыканың психологиялық мазмұнын толықтыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық форма 2
"Музыкалық форма" курсының пәні музыкалық шығарманы талдау әдістері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Музыкалық компоненттің құрылымы әр түрлі аспектілерде зерттеледі: композиторлық стильге және орындаушылық интерпретацияға байланысты анықтау. "Музыкалық форма" курсының негізгі ұғымдары — күрделі формалар: вокалды музыка түрлері. Студенттер полифониялық формалар сияқты күрделі формаларды талдау дағдыларын алады - Полифонияның жалпы негіздері, күрделі қарсы нүкте, еліктеу және Канон, фуга.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестр классы 6
Студенттер техникалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыра алады, есту бақылау дағдыларын, орындау процесін басқара алады; ансамбльдік ойын және әуезді, ладогармониялық, тембрлі есту қабілеттерін дамыту дағдыларын жетілдіре алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концертмейстерлік класс
Музыкалық-шығармашылық қабілеттердің барлық кешенін дамыту: концертмейстерлік шеберліктің теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгеру; концертмейстерлік Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру; музыкалық шығарма мен оқу - көмекші материал бойынша өзіндік жұмыс құзыреттілігін дамыту. Концертмейстерлік тәжірибеде аккордтарды жеңілдету және жылжыту, ыдыраған гармоникалық фигураларды негізгі гармоникалық функцияларға айналдыру сияқты нота сынағын жеңілдетудің әртүрлі әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық репертуарды меңгеру 1
Студенттер таразыларды, этюдтерді, жаттығуларды оқиды, п. Чайковскийдің "балалар альбомы", Р. Шуманның "жасөспірімдерге арналған Альбом", Б. Ерзаковичтің "кішкентай музыкант" және т. б. жинақтарынан бағдарлама таңдауды өз бетінше жүзеге асырады. Шағын көлемді музыкалық шығармаларды орындау дағдыларын игереді; үлкен формадағы пьесаларды орындау ерекшеліктерімен танысады, негізгі соққыларды (деташе, легато, маркато), садаққа ие болу техникасын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушының жеке концерттік репертуары 1
Репертуар. Репертуар түрлері және олардың орындау мақсаттарына, орындау шеберлігіне, тыңдаушылар және аспаптың техникалық жабдықталуына тәуелділігі. Әр түрлі стильдегі және жанрдағы музыкалық туындыларға өз түсініктерін жасау. Орындаушының жеке ерекшеліктеріне және музыкалық әдебиеттерге негізделген концерттік репертуарды таңдау және қалыптастыру. Музыканттың көркемдік талғамын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау 2
Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істей білу, музыка ғылымының үздік дәстүрлері шеңберінде көркем-аналитикалық ойлауды дамыту, түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы, стильдердегі музыкалық шығармаға талдау жасай білу. Музыканың стильдік процестерін түсіну, музыканың ерекшеліктері мен экспрессивті құралдарды түсініп, шығарманың құрылымын талдау әдістерін жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем музыкасының тарихы
Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік ағымдары және жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастырады; дүниежүзілік музыка мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсініп, музыка өнерінің бейнелері мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін көреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туыс аспаптар
Студенттік үрмелі ойнаушының көркемдік-музыкалық ой-өрісін және жалпы теориялық және практикалық жүктерін кеңейту; сабақтас аспаптар тобымен таныстыру, сондай-ақ оларда музыкалық мәдениеттің коммуникативтік қызметін атқаратын түрлі сахналарда әртүрлі композицияларда қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; музыкалық аспапта ойнау мұғалімі ретінде өз білімдері мен дағдыларын практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Парақтан оқу
Ноталық мәтінді дұрыс орындауға, музыкалық партитуралармен жұмыс істеуге, парақтан нота оқуға дағдыландыру. Музыкалық құрылымдар мен олардың элементтерін талдай білу. Шығарманың музыкалық-көркемдік мазмұнның маңызды тәсілдерімен жұмыстану, аппликатураны дұрыс таңдау, динамиканы сақтау, фразировка, өнер туындысының формасын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушының жеке концерттік репертуары 2
Жеке орындаушы, оркестр әртісі, ансамбль мүшесі ретінде кәсіби қызметті іс жүзіне асыру үшін аспапты меңгеруде техникалық шеберлік және шығарманың көркемдік мазмұнын аша алатындай білім болу. Оқу үрдісінің нәтижесінде алған кәсіби білімді музыкалық-орындаушылық қызметте пайдалана алу. Негізгі жанрларды (соната, концерт, вариация) қамтитын жеке репертуарды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогикалық дайындық
Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарын зерттеу. Оқу-әдістемелік және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды талдау, оқытушылық қызметті оңтайландыру. Әлеуметтік және білім беру қызметінің құралдары мен әдістерін игерту, өз міндеттерін одан әрі орындау үшін кәсіби даярлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандық (А) VII
Әртүрлі орындаушылық қиыншылықтағы музыкалық шығармалардан үзінділерді бірден оқып, орындайды. Аспаптық музыканы өз бетімен талдап, үйрену дағдыларын қалыптастырады. Кесек және полифониялық құрылымдағы туындылардың концертте орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фортепиано
Пәннің мақсаты: фортепиано аспабының құрылымымен және оның мүмкіндіктерімен танысу; нота жазу туралы негізгі білімдерін беру және музыкалық мәтінмен мағыналы жұмыс істеу қабілетін дамыту, қарапайым пианистикалық дағдыларды қалыптастыру; кәсіби көкжиектерін кеңейту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концерттік орындаушының шеберлігі
Классикалық және заманауи музыканың камералық шығармаларының ансамблінде (дуэт, трио, квартет) ойнау. Оқушылардың концерттік іс-әрекетін орындау: оқу орнының және басқа ұйымдардың концерттік бағдарламаларына қатысу, фестивальдерге, сыныптық концерттерге, жеке концерттерге қатысу. Педагогикалық психология негіздерін білу және сахналық шеберлікті жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Импровизация негіздері
Шығармашылық бастаманы жандандыру, импровизациялау техникасына және қарапайым композицияға тән негізінің білімін қалыптастыру. Жанрлық стилистика теориясы, ренессанс пен барокко импровизациясының дәуірі. Мелодиялық және ритмикалық импровизация, контрпункт, полиритмия, джаз фразаларын әртүрлі стильде және жанрларда қалыптастыру принциптерін тәжірибелік меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Концерттік іс-шараларға дайындық
Кәсіби орындаушылық шеберлік дағдыларын меңгеру. Репертуар таңдау, аспапта немесе дауыспен көпшілік алдында өзін еркін сезіну тәсілдерін меңгеру. Шығармалардың көркемдік мәні мен мазмұнын ашып, концерттік орындаушылық деңгейде көрсете білу. Сахна шеберлігінің негізгі элементтерін игеру. Тыңдаушылардың ықыласына бөлене алу. Сахнадағы мінез-құлық ретінде концерттік қойылымның ерекшеліктерін зерттеу, көркем образда реинкарнация жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық репертуарды меңгеру 2
Студенттер оқушылардың музыкалық тәрбиесін кәсіби ұйымдастыруға дайындалады, аспаптық өнер саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін меңгереді; оқу процесін жоспарлау дағдыларын қалыптастырады, педагогикалық репертуарды оқиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнердің теориясы мен практикасы
Студенттер музыкалық білім беруді кәсіби ұйымдастыруға дайындалады, аспаптық өнер саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін меңгереді; оқу-тәрбие процесін жоспарлау дағдыларын қалыптастырып, педагогикалық репертуарды зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ансамбль
Ансамбльде жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастырады, шығармашылық бастама мен қабілеттерді дамытады, ұжымдық шығармашылық және орындаушылық тәртіпті тәрбиелейді. Ансамбльдік музыка жасау, ансамбль сезімін дамытады (ансамбльде ойнау кезіндегі серіктестік сезімі), әртістік және музыкалық; ансамбльде өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын, сонымен қатар көзбен шолып оқу дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Фортепианолық ансамбль
Осы пән бойынша сабақтарды өткізу барысында студенттер өздерінің келесі кәсіби қызметіне қажетті қасиеттерді игеруі керек: тек өз бөлігінің ғана емес, сонымен қатар тұтас ансамбльдің дыбысын есту қабілетін дамыту және соған сәйкес ансамбльдің динамикалық тепе-теңдігін бағалау; қажет болған жағдайда музыкалық мәтінің барлық элементтерінің, штрихтардың, педализацияның, дыбысшығарудың т.б. сәйкестендірілуіне қолжеткізу мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Композиция класы
Музыкалық шығармаларды жазу барысында дыбыстық техника түрлерін жинақтау. Композицияда қолданылатын түрлі музыкалық тәсілдерді зерттеу; музыка жазу дағдыларын дамыту; ырғақпен жұмыс. Фактура музыкалық сөйлем мен мәнерліліктің негізгі элементі ретінде, фактуралардың түрлерін (гармоникалық, ырғақты, әуезді) талдау және орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ішекті аспаптар ансамблі
Ішекті ансамбльде ойнаудың негізгі принциптерін меңгеру және практикада қолдану (синхронды орындау, жалпы тыныс алу және т.б.). Есту зейінін кеңейту және оны әр бөліктің жеке дыбысына және жалпы партитураға бағыттау, ырғақты ұйымдастыру дағдыларын меңгеру, өзіндік орындаушылық арсеналын байыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қосымша музыкалық аспап
Қосымша музыкалық аспапты ойнатудың негізгі әдістері; аспаптың пайда болуы мен даму тарихы; қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; қосымша құралдардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Қолды орнату, дыбыс шығару, аспапта ойнаудың негізгі әдістері. Таңдалған қосымша аспап үшін дәйекті оқу репертуарын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық терминология
Орындаушылық практикада қолданылатын музыкалық терминдерді меңгеру. Музыкалық кәсіби қызметте, халықаралық айналымдағы аспаптарда қолданылатын шет тілінде жиі кездесетін түсініктемелерді білу. Итальян, француз, неміс және ағылшын тілдеріндегі негізгі музыкалық-теориялық және эстетикалық ұғымдарды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аспаптану
Қазақ халық аспаптар оркестрінің аспаптарын, заманауи симфониялық оркестрін, аспаптың құрылысын, олардың техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін (регистрлерді, диапазондарды, саусақтарды, негізгі соққыларды) зерделеу, құралдардың тарихымен танысу; аспаптық және оркестрлік ойлаудың музыкалық және стилистикалық дамуының тарихи үрдістерін жан-жақты зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Еңбек қызметі процесінде негізгі және бейіндік пәндердің теориялық білімдерін қолдана отырып, академиялық адалдық пен академиялық жазудың негіздері мен принциптерін сақтай отырып, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешеді.
- Бұл дағдыларды кәсіби қызметте қолдана отырып, инновациялық, ақпараттық, цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін тиімді және шығармашылықпен пайдаланады.
- Кәсіби қарым-қатынаста туындайтын міндеттерді шешу үшін коммуникативтік-тілдік құрылымдарды жүзеге асырады, оларды мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қолданады.
- Салауатты өмір салты нормаларын сақтау және тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау қажеттіліктерін қалыптастыра отырып, дене тәрбиесі және денсаулықты нығайту саласындағы білімді қолданады.
- Классикалық және заманауи репертуарды, сондай-ақ аспаптық шығармалардың жанрлық классификациясын жетік меңгерген солист ретінде де, ансамбльде де музыкалық-орындаушылық қызметті жүзеге асырады.
- Отандық және әлемдік музыкалық мәдениеттің тарихи даму процестері, аспаптық мектептер, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктері, әртүрлі дәуірлердегі композиторлардың шығармалары туралы алған білімдерін қолданады.
- Оркестрлік аспаптардың техникалық ерекшеліктерін анықтай отырып, аспаптар саласында жүйеленген теориялық және практикалық білімге ие.
- Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, мәдениетке, өнерге, арнайы музыкалық терминологияға, орындаушылық шеберлікке байланысты кәсіби қызмет жағдайында алынған теориялық білім мен шығармашылық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгереді
- Жаңартылған білім беру бағдарламалары және электронды құралдардың көмегімен қашықтықтан оқыту технологиялары жағдайында жас ерекшеліктеріне байланысты педагогиканың ерекшеліктерін, музыкалық білім беру және өнер саласындағы әртүрлі педагогикалық әдістерді қолданады.
- Симфониялық, камералық, үрмелі, эстрадалық-симфониялық оркестрдің құрамында, әр түрлі ансамбльдердің құрамында ойнайды, оркестрлік репертуар мен парақтан оқу дағдыларын меңгеріп, музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекстті талдайды.