7M01109 Педагогика және психология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие, терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерінің негіздерін меңгерген, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, сыни ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, ғылыми - кәсіптік қызметте отандық және шетелдік тәжірибені қолдануға бағдарланған жаңа формациядағы магистрлерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Магистранттар ғылыми жобаларды жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жобалардың өзектілігін, мақсатын, міндеттерін, болжамын, әдістерін, жобалардың практикалық білімдерін тұжырымдайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми жобалар құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру психологиясы
Магистранттар білім беру теориясы мен психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, оқу-тәрбие үдерісін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін меңгереді, практикалық жұмыс дағдыларын игереді, өзінің педагогикалық көзқарастарын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Магистранттар әдіснамалық қағидаттар, негізгі мазмұны және мәдени-тарихи теорияны қолдану, қазіргі психологиямен білім берудегі іс-әрекет тәсілі туралы; мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерімен үндес зерттеулер және оларды қазіргі отандық білім беруде қолдану туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс істей отырып, мәдени-тарихи теорияның бастауларын, оның негізгі мазмұнымен әдіснамалық мүмкіндіктерін, отандық психологиядағы іс-әрекет тәсілінің пайда болу тарихын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби менеджмент
Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы педагогиканың және психологияның өзекті мәселелері
Магистранттар қазіргі педагогика мен психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психологиялық-педагогикалық оқыту тәсілдерін және кәсіби шеберліктің түрлі деңгейіндегі мамандардың өзара әрекеттесу технологиялары бойынша педагогтардың кәсіби білімін сүйемелдеуді әзірлейді. Топта жұмыс істей отырып, кәсіби біліктіліктің әр түрлі кезеңдерінде кәсіби қалыптасудың біртұтас процесінің моделін жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Магистранттар ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, адамның жеке психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін танып білудің әртүрлі әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, теориялық және эмпирикалық әдістерді қолдану ерекшеліктерін, ғылыми теорияларды құру және практикалық ұсыныстарды әзірлеу үшін қолданылатын нақты мәліметтерді алуға болатын тәсілдер мен құралдарды талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми жобаларда жоспарлау
Магистранттар шығармашылық ойлау, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және орындау, зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты талдау және жалпылау қабілетін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздері туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгереді, ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін дұрыс ресімдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Магистранттар педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізджооерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасу және даму генезисін; педагогикалық аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылу принциптерін және оның архитектоникасын, сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасуы мен дамуының жетекші тенденцияларын және отандық білім берудің даму стратегиясын болжауда оның мүмкіндіктерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік менеджмент
Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі ғылыми зерттеулер технологиясы
Магистранттар ғылыми-зерттеу және білім беру қызметінде заманауи технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі заманғы технологиялар мен оларды ғылыми және білім беру қызметінде пайдалану құралдарын түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың заманауи құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі
Магистранттар ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі мен әдістерінің негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар ЖОО-да психологияны оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін қолданылады. Топтарда жұмыс істей отырып, психологиялық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нормативтік құжаттарда магистрлік жұмысты даярлау әдістемесі
Магистранттар магистрлік жұмыстың нормативтік құжаттарын дайындау әдіснамасын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистрлік жұмысты дайындауға қойылатын талаптар мен ережелерді сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, магистерлік жұмысты дайындау бойынша нормативтік құжаттар тізімін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі психологияны оқыту технологиясы
Магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары, әдістері мен құралдарын түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып магистранттар психологиялық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Магистранттар педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық зерттеудің ғылыми әдіснамасының теориясын түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, таңдалған тақырып бойынша педагогикалық зерттеу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми - зерттеу іс-әрекетіндегі логика
Магистранттар ғылыми-зерттеу қызметінің логикасының негізгі ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми-зерттеу қызметінің принциптерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми-зерттеу қызметін құрылымдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эксперименталдық мәліметтерді өңдеу
Магистранттар эксперименталды мәліметтердің негізгі түсініктерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмаларды орындай отырып, эксперименталды деректерді өңдеу принциптері мен механизмдерін түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбы бойынша тәжірибелік деректерді өңдейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудегі тұлға психодиагностикасы
Магистранттар тұлғаның психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеудегі тұлғаның психодиагностикасының принциптері, әдістері мен ерекшеліктерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, жеке тұлғаның психодиагностикасы әдістемелерін таңдап, қолданады және интерпретациялайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғарғы оқу орнынан кейінгі психологияны оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
Магистранттар күнделікті іс-әрекетке қажетті психикалық және педагогикалық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары, механизмдері, шарттары мен факторлары туралы білім жүйесін, қолданбалы психологиялық модельдерді, алгоритмдер мен технологияларды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі білім беру және тәрбие процестерінің мақсаттары, міндеттері, психологияны оқыту процесінде дәстүрлі және инновациялық технологиялардың рөлі мен маңызы туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс жасай отырып, психологияны оқытуда қолданылатын заманауи әдістер мен формаларды қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психолог-ізденушінің зерттеушілік мәдениеті
Магистранттар психолог-зерттеушінің зерттеу мәдениеті түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психолог-зерттеушінің кәсіби ойлауының ерекшеліктерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психолог-зерттеушінің зерттеу мәдениетінің критерийлері, көрсеткіштері мен шарттарын құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Магистранттар ғылыми-психологиялық зерттеуді құру, ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар ғылыми-психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау кезеңдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми-психологиялық зерттеу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым әдіснамасы
Магистранттар ғылыми психология тұжырымдамасының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемелерін сипаттайды. Топпен жұмыс істей отырып, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының әдістері мен тәсілдерін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы
Магистранттар педагогикалық қарым-қатынас психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлғаның белгілі бір типологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жұмыс тәсілдері мен тәсілдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық жағдайлар мен педагогикалық қарым-қатынас жаттығуларын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негіздері
Магистранттар болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар заманауи білім беру парадигмасының заңдылықтары мен механизмдерін, ақпараттық құзыреттілік негіздерін өз бетінше сипаттайды. Топпен жұмыс істей отырып, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде болашақ маманның сипаттамасын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидология
Магистранттар қазіргі заманғы суицидологиямен аутодеструктивті мінез-құлық психологиясының негізгі бағыттарын меңгереді, суицидологияның дамуының негізгі кезеңдері және олардың категориялық аппараты, ғылыми-зерттеу мәселесінің салалары туралы түсініктер қалыптастырады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар суицидтік мінез-құлық психологиясының мәселелерін талдайды, денсаулық сақтау технологияларын, жеке тұлғаны диагностикалау шаралары мен әдістерін, суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу және ескерту әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, аутодеструктивті мінез-құлықтыңалдын алу бойынша түзету-алдын алу іс-шараларының бағдарламалары жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Магистранттар білім берудегі құзыреттілік тәсілдің негізгі түсініктері мен принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың құрылымы мен критерийлерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру жоспарларын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы психологияның теориялық аспектілері
Магистранттар қолданбалы психологияның теориялық аспектілерін, психологияның негізгі бағыттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлға типтерін және сенсорлық-перцевтивті процестерді зерттеудің диагностикалық технологияларын қолданады; технологияларды апробациядан кейін талдау және өзін-өзі талдау жүргізеді; өмірдегі түрлі қиындықтарды жеңу үшін қызмет жүйесін жобалайды; топта жұмыс істей отырып психологиялық кеңес беруде, түзетуде және терапияда технологияларды қолдану дағдыларын пысықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектепте педагогиканы оқыту әдістемесі
Магистранттар жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістемесі мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар жоғары мектеп педагогикасын оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Топпен жұмыс істей отырып, магистранттар педагогикалық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи психологиядағы психотехниканың теориялық және практикалық негіздері
Магистранттар қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, теориялық және практикалық құрамдастарды қамтитын психотехниканы қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, әртүрлі психотехниканы қолданудың тиімділігі мен тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Суицидтік мінез-құлық психологиясы
Магистранттар тұлғаның суицидтік мінез-құлық психологиясы мәселелерін ағарту мен алдын алудың теориялық-әдіснамалық негіздерінің негізгі ұғымдары мен қағидаларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, адам өмірінің антропометриялық, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, психикалық процестердің, күйлердің және жеке айырмашылықтардың негізгі механизмдерін талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, топтық және жеке кеңес беру процесінің технологияларын, клиенттің өзін-өзі қолдауын күшейту, өзін-өзі қабылдауды арттыру мақсатында алдын-алу және түзету әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кеңес беру және психотерапияның тұжырымдамалық негіздері
Магистранттар психокеңес пен психотерапияның негізгі ұғымдары мен концепцияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психокеңес пен психотерапияның негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, ерекше ерекшеліктерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психокеңес пен психотерапияның әдістері мен техникасын әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидтік тұлғаның психодиагностикасы
Магистранттар суицидтік мінез-құлық психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар диагностикалық зерттеулердің негізгі ережелерін және суицидтік мінез-құлық генезисінің негізгі тұжырымдамаларын, қиын және дағдарыстық жағдайларда психологиялық сүйемелдеуді басшылыққа алады, суицидтік мінез-құлықтың алдын-алу және ескерту шаралары мен әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстарын, тәуекел факторларын, гендерлік, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататындығын ескере отырып, адамның психологиялық қасиеттері мен жағдайларын, психикалық процестерін, әр түрлі іс-әрекеттерін және патологиясын диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы
Магистранттар ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологияларын түсіндіреді.Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық пәндердің конспектілерінің жоспарын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психотерапияның заманауи бағыттары
Магистранттар психотерапияның заманауи бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психотерапияның заманауи бағыттары мен әдістерін сипаттайды, психотерапияның процедуралары мен оны қолдану әдістерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, клиенттермен жұмыс істеу әдістері мен техникасын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы оқу орнынан кейінгі педагогиканы оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
Магистранттарда зерттеуші-оқытушының қызметіне дайындығы мен қабілетін қамтамасыз ететін құзыреттері қалыптасады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, дидактика негіздерін және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру педагогикасын оқыту әдістемесін меңгереді, оларды психологиялық-педагогикалық қызметте қолдану, білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру біліктіліктерін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық кеңес берудің ғылыми мектептері
Магистранттар психологиялық кеңес беру ғылыми мектептерінің негізгі түсініктері мен теорияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар ғылыми мектептердің негізгі бағыттарын және психологиялық кеңес берудің әсер ету әдістерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық кеңес беру әдістері мен техникасын талдайды және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі коррекциялық педагогиканың және арнайы психологияның көкейкесті мәселелері
Магистранттар коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі заманғы коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның өзекті мәселелерін және балалармен, жасөспірімдермен, ерекше білім беру қажеттілігі бар студенттермен жұмыс істеу тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Салыстырмалы психология
Магистранттар психика эволюциясының негізгі түсініктерін, адамның психикалық іс-әрекетінде жалпы және әр түрлі түсініктерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар бала мен ересектердің психологиясын салыстырмалы аспектіде сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, ересектер мен баланың психологиялық сипаттамасын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның кәсіби өсу акмеологиясы
Магистранттар тұлғаның кәсіби өсу акмеологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар тұлғаның кәсіби өсу ерекшеліктерінің сипаттамасын сипаттайды, тұлғаның кәсіби өсу жолдары мен тәсілдерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, тұлғаның кәсіби өсуінің акмеограммасын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ересектер психологиясы
Магистранттар ересектер психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ересектер психологиясына тән ерекшеліктерді сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, магистранттар адамның психикалық дамуын зерттеу және диагностикалау әдістерін әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру саласындағы практикалық қызметті жүзеге асыра отырып, педагогика және психология саласындағы білімді жүйелеуге қабілетті
- Инклюзивті білім беру жағдайында заманауи проблемаларды тиімді шеше отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдауға қабілетті
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды синтездеуге қабілетті
- Кәсіби өсу үшін қажетті психологиялық - педагогикалық бағыттағы біліктер мен дағдыларды жетілдіруге қабілетті
- Кәсіби психологиялық-педагогикалық мақсаттар мен міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолдануға қабілетті
- Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық қабілеттерін қолдана отырып, кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің басқарушылық міндеттерін шешуге қабілетті
- Психологиялық-педагогикалық өзекті ғылым салаларында, соның ішінде әдістеме мен технологияда академиялық адалдық аясында зерттеулерді дамытуға қабілетті