Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01509 Биология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эволюциялық биология

    Пәннің мақсаты: магистранттарда эволюциялық биологияның маңызды мәселелері, тұтас жаратылыстану дүниетанымы, эволюциялық процестің заңдылықтары, жердегі өмір тарихының негізгі жағдайларын, биологиялық пәндер жүйесіндегі эволюциялық биологияның орны және нақты ғылыми міндеттерді шешуге эволюциялық көзқарасты қолдану бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: молекулалық эволюция теориясының заманауи көзқарастарын, тіршіліктің пайда болуының кейбір модельдерін, макромолекулалардың эволюциясын зерттеу әдістерін, молекулалық коэволюцияның кейбір мәселелерін біледі; планетадағы тіршіліктің эволюциясына әсер ететін механизмдер мен процестерді түсіндіреді; қазіргі эволюциялық көзқарастардың пайда болуының прогрессивті маңыздылығын дәлелдейді; жердегі тіршіліктің пайда болуының әртүрлі тұжырымдамаларын салыстырады; органикалық әлемнің даму заңдылықтарын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау

    Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылыми жобалардың негізгі компоненттері мен кезеңдерімен және оны жүзеге асыру технологиясымен таныстыру. Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант: ғылыми жобаларды жіктеу және басқару туралы білімдерін көрсетеді, ғылыми жобаның жоспарын жасайды, қорытындыларды тұжырымдайды және зерттеу нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулердің нәтижелерін – зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландыру процесімен таныстыру. Пәнді оқыту нәтижесінде: магистрант ғылыми зерттеулердің нәтижелерін экономикалық айналымға тарту процесі туралы білімдерін көрсетеді; зияткерлік өнімнің коммерциялық әлеуетін бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан Республикасының биологиялық және экологиялық қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты- биоэкоқауіпсіздік ережелерін сақтаудың теориялық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Магистрант: - қоршаған ортаны қорғау бойынша мемлекеттік және қоғамдық шаралардың білімін көрсетеді; - табиғи ортаның ластану түрлері мен көздерін талдайды; - ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану кезінде биологиялық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша білімді практикада қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби менеджмент

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, зерттеу әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарын құрастырады, ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми аппаратты және ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымын талдайды және талқылайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологиялық және экологиялық зерттеулердегі биоэтикалық мәселелер

    Мақсаты - биоэтикалық мәселелерді қою және шешу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Магистрант: биологиялық және экологиялық этиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін, адам табиғатын зерттеудің биоэтикалық мәселелерін, генетиканың моральдық-құқықтық негіздерін білуін көрсетеді; - жануарларға эксперименттерде психологиялық-этикалық проблемалардың пайда болуын болжайды; - педагог пен білім алушының өзара қарым-қатынасындағы биоэтикалық ұстанымдарды анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интеллектуальды меншікті басқару

    Пәннің мақсаты - зияткерлік меншікті тиімді басқару әдістерін меңгеру. Курсты оқу кезінде магистрант зияткерлік меншікті есепке алуды, бағалауды және пайдалануды ұйымдастыру туралы білімін көрсетеді; зияткерлік меншікті құқықтық қорғау, айналымы және құқықтық қорғау тиімділігінің аудиті үшін көрсеткіштер жүйесін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологиялық жүйелерді модельдеу және басқару

    Пәннің мақсаты – биологиялық жүйелерді басқару процестері туралы түсінік беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: компартментальды биологиялық жүйелердің динамикалық қасиеттері туралы білімдерін көрсетеді; - биологиялық жүйелердің ерекшеліктерін және оларды басқару мәселелерін сипаттайды; - популяциялар санының динамикасының және өнімдік үдерісті басқарудың қарапайым моделін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның су биологиялық ресурстарын тиімді пайдалану проблемалары

    Пәннің мақсаты - магистранттарда су экожүйелерінің аймақтық және аймақтық заңдылықтары туралы терең білімді қалыптастыру. Пән су экожүйелерінің құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылуы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистрант: - антропогендік ластануды регламенттеудің қолданыстағы жүйелері туралы білімдерін көрсетеді; - су экожүйелерін тиімді пайдалану және тазалау технологиясын әзірлеу үшін экологиялық-токсикологиялық ерекшеліктерді талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоресурстарды тиімді пайдаланудың ғылыми аспектілері

    Мақсаты: магистранттарды Қазақстанның биологиялық ресурстарын тиімді пайдаланудың негізгі мәселелерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: биоресурстардың құрамы мен алуантүрлілігі туралы білімдерін көрсетеді; - биологиялық ресурстарды тиімді пайдалану бойынша іс-шараларды әзірлеу үшін ресурстық бағалауды жүргізеді; - биоресурстарды қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды негіздеу үшін Қазақстан Республикасы заңнамасының негіздері туралы білімін пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Паразитологияның биологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – паразиттердің құрылысы мен тіршілік циклдерінің ерекшеліктерін, паразиттік-шаруашылық жүйедегі ғылым мен тәжірибенің жаңа жетістіктері негізінде өзара қарым-қатынасты зерттеу. Магистрант пәнді оқыту нәтижесінде: паразитологияның биологиялық негіздерінің білімін көрсетеді; - паразиттердің биологиялық әртүрлілігін, олардың құрылысы мен таксономиялық тиістілігін анықтайды; - паразиттердің даму циклдарын зерттейді; - сыртқы ортаның паразиттер биологиясына әсерін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулярлық биологияның қазіргі кезеңдегі мәселелері

    Мақсаты - магистранттарда ағзаның негізгі молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері туралы заманауи білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: молекулалық биологияны дамытудың негізгі бағыттары бойынша білімдерін көрсетеді. Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдерін және биомембраналардың құрылысының молекулалық принципін және мембраналар арқылы заттарды тасымалдау механизмдерін түсіндіреді. Зерттеудің молекулалық-генетикалық әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау

    Мақсаты: магистранттарды Қазақстан Республикасында биоалуантүрлілікті сақтау жолдарымен және оларды қамтамасыз етудің құқықтық негіздерімен таныстыру. Пәнді оқу кезінде магистрант: - биоалуантүрлілік түрлері мен деңгейлері туралы білімдерін көрсетеді. - экожүйелер тұрақтылығының және тірі табиғат өнімділігінің өзгеруін анықтайды. - биоалуантүрлілік индекстерін есептейді; - биоалуантүрлілікті сақтау бағдарламаларын әзірлейді; - аймақтың биоалуантүрлілік жағдайын бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Батыс Қазақстанның өсімдік және жануар ресурстары, оларды тиімді пайдалану және қорғау

    Мақсаты: Батыс Қазақстанның өсімдік және жануарлар ресурстарын тиімді пайдалану мен қорғаудың өзекті мәселелері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Магистрант: аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін сипаттайды;флора мен фаунаның шаруашылық - пайдалы өкілдерінің негізгі топтары мен түрлерінің биологиялық әртүрлілігі мен таксономиялық зерттелуін сипаттайды; өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының әртүрлі топтарын пайдалану нормаларын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық систематиканың қазіргі заманғы мәселелері

    Бұл пәнді оқу биологиялық жүйелеудің теориялық және практикалық мәселелерін бекітуге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - ғылыми әзірлемелердің негізгі бағыттары мен биологиялық жүйелеудің заманауи мәселелері бойынша білімдерін көрсетеді. - кәсіби қызметте әртүрлі зерттеу әдістерін қолданады. - өсімдіктерді, жануарлар мен микроорганизмдерді, түрлік және тектік тиістілігін қазіргі заманғы жіктеуге сәйкес анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биосфера эволюциясының заманауи концепциялары

    Пәнді оқытудың мақсаты - биосфераның қазіргі биосфералық үрдістері мен тұрақты дамуының концепциялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән биосфераның динамикасы мен эволюциясын зерттеуге, биосфераның тұрақты даму заңдылықтарын және экологиялық тепе-теңдікті сақтау шарттарын ашуға, қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін шешімдердің баламалы нұсқаларын табуға және таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетикадағы қазіргі заманғы әдістер

    Пәннің мақсаты - магистранттарды генетиканың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: генетикада қолданылатын жалпы әдістемелік тәсілдерді білуін көрсетеді. - геннің өзгергіштігін анықтау әдістерін және геннің қызметі мен экспрессиясын зерттеу әдістерін ажыратады. - генетика саласындағы қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдайды және бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық морфология және жануарларды жүйелеу проблемалары

    Mақсаты: магистранттарға жануарлардың теориялық морфологиясы мен жүйелеуі бойынша олардың тіршілік ету ортасымен өзара байланысын, ал ағзалардың құрылысы орындалатын функциямен байланысты білім беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - эволюция процесінде әртүрлі өмірлік формалардың қалыптасуын түсіндіреді. - жануарлар систематикасы курсын оқу кезінде теориялық морфология мәселелерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клеткалық биология

    Пәннің мақсаты: про және эукариоттық клеткалардың фундаментальды негіздерімен және олардың құрылымы, молекулалық ұйымдастырылуы, функциялардың атқарушы және реттеушілік механизмдері туралы заманауи ұғымдармен танысу. Магистрант: жасушалардың құрылысының іргелі негіздері, молекулалық ұйымдастырылуы және реттеуші механизмдері туралы білімдерін көрсетеді. Жасушалар эволюциясының негізгі кезеңдерін және жасушалардың ортамен өзара әрекеттесуін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктердің эволюциясы

    Мақсаты- жоғары өсімдіктер эволюциясының қалыптасуы мен дамуының тұтас бейнесін көрсету үшін таксондар арасындағы филогенетикалық байланыс принциптерін зерттеу. Магистрант: Жоғары өсімдіктердің пайда болуының негізгі гипотезаларын және олардың эволюциясының бағыттарын білуін көрсетеді; - экологиялық-морфологиялық эволюцияның жолдарын анықтайды; - жердің флористикалық патшалығының ерекшеліктері мен олардың қалыптасу тарихы туралы пайымдайды; - өсімдік әлемінің эволюциясының жолдарын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім беруде заманауи инклюзивті технологияларды қолдану

    Оқытудың мақсаты-магистранттарда инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың мәні, негізгі міндеттері мен ерекшеліктері туралы жүйелендірілген түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - инклюзивті білім берудің биологиялық және әлеуметтік негіздері туралы білімдерін көрсетеді; - білім беру технологияларын және инклюзивті балалармен жұмыс түрлерін таңдайды; - оқытылатын пәндерді оқытуды инклюзивті білім беру жағдайларына бейімдейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологиядағы жобалық оқыту технологиялары

    Пәннің мақсаты: оқытудың жобалық технологиясының тұжырымдамалық негіздері туралы білім алушылардың қажетті білімін меңгеру бойынша құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: жоба кезеңдерінің білімін және сапаны бағалау тәсілдерін көрсетеді; - ғылыми-зерттеу жұмысының элементтерін қолдана отырып, сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін қолданады; - білім беру процесінде оқу жобаларын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер физиологиясының теориялық концепциясы

    Пәннің мақсаты-өсімдіктер физиологиясының теориялық концепцияларын білу. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - өсімдіктердегі физиологиялық үрдістерді, өсімдіктер физиологиясының теориялық концепцияларын білу; - өсімдік ағзасының негізгі өмірлік үдерістерін басқару механизмдерін түсіндіреді; - өсімдіктердің өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру бойынша практикалық шаралардың физиологиялық негіздерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте және ЖОО-да биологиялық пәндерді оқытудың заманауи инновациялық үрдістері

    Пәннің мақсаты: білім берудегі инновациялық қызмет саласындағы магистранттардың кәсіби дайындық деңгейін арттыру. Магистрант: - жоғары оқу орны мен мектепте биологиялық пәндерді оқытудың инновациялық үрдістері туралы білімдерін көрсетеді; - инновациялық үрдістерді педагогикалық модельдеу әдістерін меңгеруін көрсетеді; - оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдайды. - инновациялық технологияларды қолдану арқылы білім беру процесін жобалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Структуралық және динамикалық фитоценология

    Пәннің негізгі мақсаты құрылымдық және динамикалық фитоценологияның басым бағыттарын зерттеу және адамның қалыпты өмір сүруін қамтамасыз ететін күрделі биологиялық макро жүйе ретінде фитоценоз туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеттеріне организмдер арасындағы қатынастардың заңдылықтарын, қауымдастықтардың құрылымы мен динамикасын, санды реттеу тетіктерін, фитоценоздардың қалыптасуы мен өмір сүру жағдайларын ашу жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеоценология

    Мақсаты: биогеоценологияның ғылым ретіндегі, биогеоценоз құрылысы мен құрылымы туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде магистрант: биогеоценоздардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, биоценозаралық байланыстары және олардың механизмдері туралы білімдерін көрсетеді; - жалпы биогеоценоз және биогеоценоздың жеке компоненттерін қорғау және тиімді пайдалану мәселелерін талдайды; - биогеоценотикалық зерттеулердің қазіргі жағдайы мен даму болашағын бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты магистранттардың жоғары оқу орындарында биологияны оқыту үшін педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын меңгеруі болып табылады. Магистрант: - биологияны оқыту әдістемесінің қалыптасу мен дамуы тарихын, биологиялық пәндерді оқытуда білім беру технологияларын қолданудың жіктелуі мен әдістемесін білуін көрсетеді; - қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану арқылы биологиялық пәндерді оқыту процесін жобалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сенсорлық жүйелер физиологиясы

    Пәннің мақсаты магистранттардың анализаторлардың құрылысы мен жұмыс істеуі туралы жүйелі білім алуы, сондай-ақ тәжірибелік зерттеулерді сауатты бағалауға және өз бетінше жүргізуге мүмкіндік беретін негізгі практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Магистрант: сенсорлық жүйенің құрылысы, көру, есту және соматосенсорлық жүйелердің ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді; - сенсорлық жүйелердің жас ерекшеліктеріне сәйкес қызметін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық статистика

    Пәннің мақсаты: биологиялық статистика саласында магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде магистрант: статистиканың негізгі түсініктері мен математикалық модельдер туралы білімдерін көрсетеді; талдаудың статистикалық әдістерін қолданады; эксперименттерді жүргізу кезінде алынған нәтижелерге статистикалық талдау жүргізеді; қазіргі заманғы бағдарламалық құралдардың көмегімен биологиялық деректерге статистикалық талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биология және экологиядағы цифрлік технологиялар

    Пәннің мақсаты: сандық технологиялар туралы қазіргі заманғы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: цифрлық технологияларды қолданудың сипаттамалары мен әдістемесі туралы білімдерін көрсетеді; ғылыми зерттеулер үшін сандық технологияларды пайдаланады; табиғатты тиімді пайдалануды ұйымдастыру және биологиялық және экологиялық қауіпсіздік деңгейін бағалау үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі әлемдегі биологиялық және экологиялық білім беру

    Мақсаты білім алушыларды қазіргі әлемдегі биологиялық және экологиялық білім беруді дамытудың жай-күйімен, мәселелерімен және келешегімен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - биология мазмұнын жаңартудың негізгі концепциялары мен негізгі қағидаларын білуін көрсетеді; - Қазақстандағы және әлемдегі экологиялық білімнің жағдайы мен мәселелерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын мектептерде биологияны оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын мектептерде биологияны оқыту бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Курсты оқу кезінде магистрант: - ағылшын тілінде биологияны оқытудың мәні мен механизмдерін білуді көрсетеді; - биологияны ағылшын тілінде оқытумен оқу процесін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биоинформатика

    Биоинформатика курсы магистранттарды биологиялық деректерді жинау мен талдаудың заманауи компьютерлік әдістеріне үйрету үшін қажет. Биоинформатикалық талдау зерттеудің міндетті кезеңі болып табылады. Курс шеңберінде магистрант алған білімдер мен практикалық дағдылар биологиялық ақпаратты тиімді іздестіруді, генетикалық мәліметтерді талдау мен салыстыруды, филогенияны және т.б. зерттеуді жүргізуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Когнитивті функциялардың физиологиясы

    Курстың мақсаты - магистранттарға орталық бөлімдерде өтетін негізгі жүйке процестері негізінде өмір тіршілігінің реттелуінің жоғары деңгейінің ерекшеліктері туралы білім беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - когнитивті функциялардың физиологиясының негізгі түсініктерін көрсетеді; - ассоциативті оқыту, есте сақтау және жеке айырмашылықтарды, қажеттіліктерді, мотивация мен эмоцияларды түсіндіреді; - байқалатын құбылыстарды негіздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жануарлардың филогенезі

    Пәнді оқыту мақсаты жануарлар әлемінің дамуының негізгі тарихи кезеңдерін зерттеу. Жануарлардың филогенезі Жер планетасының дамуының түрлі кезеңдерінде жануарлар королінің негізгі топтарының тарихи, эволюциялық дамуын зерттеу болып табылады. Сонымен қатар, ол эволюциялық дамудың негізгі заңдарын және жануарлардың әртүрлі топтарын бір-бірімен байланыстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан фаунасының қазіргі жағдайы

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның фаунасының қазіргі күйін тұтас ұсыну. Пәннің негізгі міндеттері: - жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, халықты сақтау стратегиясын, жойылып кету қаупі төнген түрлердің санаттарын және өлшемдерін зерделеу; - бүкіл жан-жақтылықты ашу және тану, қоршаған ортаның компоненттері арасындағы өзара қарым-қатынас жасау мақсатында жануарлар дүниесін зерттеу мен есепке алудың заманауи әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жануарлар әлемі

    Қазақстанның фаунасы - Қазақстан Республикасының аумағында тіршілік ететін және табиғи ландшафтарды қалыптастыратын биоценозға кіретін жануарлардың тарихи белгілері. Жануарлар әлемін зерттеу биосферадағы антропогендік өзгерістердің түсініктерін түсіну үшін өте маңызды. Пәнді оқытуда ҚР жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігін қорғау және қалпына келтіру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Философия мен ғылымның қазіргі мәселелерін жүйелі түсінуді, объективті және шынайы ғылыми білімді алуға және меңгеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлікті көрсетеді.
  • Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін шет және мемлекеттік тілдерде академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады.
  • Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу және талдау жұмыстарын кейіннен диссертация, ғылыми жоба және мақала, аналитикалық есеп және т.б. түрінде жинақтап және кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді.
  • Кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды.
  • Философия мен ғылымның қазіргі мәселелерін жүйелі түсінуді, объективті және шынайы ғылыми білімді алуға және меңгеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлікті көрсетеді.
  • Про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулалық ұйымдастырылуын, функциясы механизмдерін және генетикада қолданылатын әдіс-тәсілдерді сипаттайды.
  • Тірі организмдердің биологиялық әртүрлілігін сақтау жөніндегі іс-шараларды негіздеу және биологиялық ресурстарды қолданудың рұқсат етілген мәндерін анықтау үшін ғылыми бағыттарды енгізеді.
  • Кәсіби іс-әрекетінде ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды, бағалаудың критериалды әдістерін, педагогикалық білім беру және биология саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданады.
  • Жоғары мектепте әр түрлі білім беру, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, биологиялық пәндерді оқытуды жүзеге асырады.
  • Ғылыми және өндірістік қызметте қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және педагогикалық пәндердің жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелейді.
  • Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді.
  • Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады.
Top