Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D11401 Әлеуметтік жұмыс в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Психология, әлеуметтану, құқық, медицина, педагогиканың жаңа бағыттарының пәнаралық теориялары мен концепцияларын диссертациялық жұмыс жазуда және әлеуметтік және клиникалық тәжірибеде ары қарай қолдану мақсатында шеберлікпен жүйелендіруші және түсіндіруші; әлеуметтік шындықты модельдеу және әлеуметтік жұмыстың жаңа бағыттарын жобалаумен байланысты дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырушы; нақты әлеуметтік ситуацияға баға беріп, ғалымдардың және олардың кәсіби топтарының ғылыми қызметтерінің нәтижелерінің маңыздылығын анықтаушы, ғылыми дискуссияларда өзінің ғылыми көзқарасын белсенді көрсетіп, оны кәсіби қауымдастықтың ғылыми тілі аясында дәлелді түрде қорғай білуші; әлеуметтік жұмыс саласында дербес ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметке сәйкес келетін жоғары деңгейде бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D142 Әлеуметтік жұмыс
  • Білім беру саласы 8D11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 8D114 Әлеуметтік жұмыс

Пәндер

  • Қазақстандағы бейкоммерциялық сектор: қалыптасуы, құрылымы және реттелуі

    Оқыту курсы сыни тұрғыдан талдау жасаудың кәсіби қабілетін дамытады: қазіргі жағдайда мемлекет, бизнес және ҮЕҰ өзара әрекеттесуінің негізгі тетіктері; коммерциялық емес сектор мен мемлекет және бизнес-құрылымдар арасындағы серіктестіктің өзара әрекеттесуінің концептуалды негіздері мен үлгілері, Қазақстандағы үкіметтік емес ұйымдардың қызметі, олардың азаматтық қоғамды қалыптастырудағы рөлі; азаматтық қоғам мен үкімет арасындағы ынтымақтастықтың бағыттары мен перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кедейшілік, баспанасыздық және маргиналдық топтар

    Оқыту курсы кәсіби құзыреттерді дамытады: қоғамдағы кедейшіліктің өсуін анықтайтын себептер мен факторларды сыни талдау; кедейліктің әлеуметтік, психологиялық, экономикалық концепцияларының негізгі ұстанымдарын түсіндіру; әлеуметтік қажеттіліктер мен мүдделерге, әлеуметтік бейімделу үдерісіне, баспанасыз адамдардың қоғамға интеграциялануына зерттеулер жүргізу; халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын өлшеуге бағытталған кедейшіліктің пәнаралық әдістемесіне негізделген зерттеулерді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмыстарын және академиялық текстерді жазудағы маңызды біліктіліктерді қалыптастыру. Оқу курсы сыни ойлау мәдениетін, текстік ақпараттарды талдауға креативті тұрғыдан келуді, ғылыми зерттеуді жүргізуде кәсіби қауымдастық этикасын сақтауды қалыптастырады. Пән ғылыми мәліметтер базасынан ақпараттарды іздестіру, ғылыми текстпен творчестволық жұмыс жасауға байланысты кәсіби қызметке бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Балалар мен жасөспірімдер қоғамдағы зорлық-зомбылықтың құрбаны ретінде

    Оқыту курсы кәсіби құзіреттілікті дамытады: балалар мен жасөспірімдерге қатысты зорлық-зомбылықтың әртүрлі нысандарына зерттеу жүргізу, олардың таралу ауқымын, себептерін, факторларын белгілеу; зорлық-зомбылықты зерттеудің концептуалды, пәнаралық негіздерін түсіндіру; әлеуметтік жағдайы төмен отбасыларда зорлық-зомбылық көрген балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтену ерекшеліктерін түсіндіру;қоғамда қатыгездіктің таралу проблемаларын талдау және зорлық-зомбылықтың алдын алуға көмектесетін алдын алу шараларын ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Асыра сілтеуді және менталдық ауруларды оңалдыру

    Оқу курсы кәсіби қабілеттерді дамытады: халықтың әлеуметтік осал топтарының жекелеген санаттарының психикалық денсаулығына сыни тұрғыдан талдау жасау; психикалық аурулардың теориялық және эмпирикалық зерттеулерін түсіндіру; психикалық және психикалық ауытқулары бар адамдардың әлеуметтік интеграциясының ерекшеліктерін пайдалану; психикалық бұзылыстары бар клиенттердің бар әлеуметтік-психологиялық проблемаларын анықтау үшін зерттеулер жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы денсаулық превенциясы

    Оқу курсы кәсіби қабілеттерді дамытады: профилактикалық іс-шараларды жүзеге асыру, аурулардың алдын алу, науқастарды емдеу және оңалту тиімділігін, олардың әлеуметтік бейімделуін, жұмысқа қайта оралуын қамтамасыз ету; халықтың өмірі мен денсаулығын мемлекеттік әлеуметтік қорғауды жүзеге асыруға қатысатын мемлекеттік ұйымдар қызметінің мазмұнын түсіндіреді; халыққа медициналық-психологиялық және әлеуметтік қызмет көрсетудің, психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың, оңалту орталықтарының, медициналық-әлеуметтік оңалтуға бағытталған түзету кабинеттерінің қызметін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасыны зерделеу және интервенция

    Оқыту курсы отбасылық дисфункцияның негізгі себептерін талдауда кәсіби құзыреттерді дамытады; жұмыстың ерекшелігін және қолданылатын технология мен араласу әдістерінің мәнін түсіну; отбасы мүшелерінің мінез-құлық бұзылыстарын емдеуде кешенді терапия әдістері мен құралдарын қолдану. Негізгі тақырыптар: Отбасының өзгеруі, Отбасы теориялары, Салауатты және жұмыс істемейтін отбасының сипаттамалары, Отбасылық терапия процесі, Басқа отбасылар үшін отбасылық араласу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы ғылыми зерттеу әдіснамасы

    Оқыту курсы әлеуметтік жұмыстың теориялары мен ғылыми мектептерін сыни талдауда кәсіби құзыреттерді дамытады; әлеуметтік жұмыстың мазмұнын құрайтын мәселелерді түсінудің әдістемелік негіздерін тұжырымдау. Курс модульдерден тұрады: Ғылыми білімнің әдістемесі және әлеуметтік ғылымдардағы әдістеменің ерекшеліктері, Зерттеуді жобалау, Қорытындылау, зерттеу нәтижелерін практикаға енгізу және ұсыну

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік әл-ауқат саясаттарын талдау

    Оқу курсы әртүрлі мемлекеттердің саясатын талдайтын тұжырымдамаларды қолдануда кәсіби құзыреттерді дамытады; қазіргі Қазақстанның әлеуметтік қамсыздандыру саясатының негізгі ережелерін талдау; халықтың әл-ауқатын өлшеудің дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдану; халықтың әл-ауқатының мониторингі және мемлекеттің әл-ауқат саясатына сандық және сапалық бағалау жүргізу. Курс модульдерден тұрады: Әлеуметтік қамсыздандыру саясаты, Саясат үлгілері және талдау, Саясат және қызметтер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыс тәжірибесіндегі дағдарыстық копцепциялар

    Курс әртүрлі тұжырымдамалар контекстіндегі тәсілдер мен әдістерге шолуды ұсынады. Докторанттар қоғамдағы дағдарыстарды, дағдарыс концепцияларын, әлеуметтік жұмыс тәжірибесінде қолданылатын араласудың формалары мен үлгілерін, дағдарыстардың әртүрлі түрлерін және жеке адамдар мен әлеуметтік топтардың сыни жағдайларын талдайды және оларға кәсіби баға береді, сонымен қатар тиімді әлеуметтік араласу жоспарын әзірлейді. дағдарыстық жағдайларды шешу үшін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты әлеуметтік жұмыстың зерттеу әдістерінің кәсіби мүмкіндіктері туралы толық түсінікті қалыптастыру. Оқу курсы іріктеу, жаңарту, жаңа әдістерді жасау және әлеуметтік жұмыс практикасында оларды қолдану тиімділігін сыни тұрғыдан бағалауға қатысты кәсіби біліктіліктерді қалыптастырады. Пән әлеуметтік жұмыстың халықаралық және аймақтық контекстін есепке ала отырып талдау жасау, болжау, мониторинг жүргізу жұмыстарына қатысты әдістерді зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • әлеуметтік жұмыстағы зерттеу әдіснамасы мен модельдерін қалыптастыру
  • әл-ауқат жүйелері мен әлеуметтік саясат үлгілерінің мәдениетаралық салыстырмалы перспективалары туралы білімді пайдалану
  • жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесу
  • әлеуметтік бағдарламаларды сыни бағалау және арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті анықтау
  • әлеуметтік құбылыстар мен процестерге, проблемалық жағдайларға құрылымдық-функционалдық, факторлық, корреляциялық талдау жүргізу
  • қоғамның азаматтық секторының қалыптасу және даму перспективаларын болжау
  • қоғамның маргиналды топтарының, қолдау топтарының әлеуметтік жағдайын бағалау, тренингтер өткізу, бастамашыл топтармен, өзіне және өзара көмек көрсету топтарымен жұмыс істеу
  • әлеуметтік қызметтер клиенттерінің қиын өмірлік жағдайларын шешуде дағдарыстық тұжырымдамаларды қолдану
  • мұқтаж адамдарға (отбасыларға) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетудің сапасы мен тиімділігін талдау, әлеуметтік жұмысты жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу
  • нәтижелерді нақты зерттеулермен қорытындылай отырып, мамандықтағы жаңалықтарды оқу үдерісіне экстраполяциялау;
  • ғылымның, жоғары білімнің және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз ету, клиенттерге (қызмет алушыларға) көрсетілетін қызметтердің сапасын қамтамасыз ету үшін кәсіби тәжірибе дағдылары мен құзыреттілігін арттыру
Top