Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02202 Тарих в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Бұл пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи зерттеу әдістері

    Кіріспе сөз: тарихи зерттеу теориялық негізді, тұжырымдаманы және әдістер жиынтығын анықтауды қамтиды. Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени перспективаларды зерттеудің классикалық және салыстырмалы заманауи әдістерін оқып-үйрену және практикалық меңгеру, XX-XXI ғасырлардағы ғылыми мектептердің әдіснамасының ерекшеліктерін зерттеу, оның негізгі бағыттары аясында дамып, қызмет ету. Қазіргі заманғы тарих ғылымы, сонымен қатар магистранттар арасында зерттеушілік дағдыларын дамыту жұмысы. Пән өткенді түсінудің батыстық емес нұсқаларын және «жаһандық тарихты» іздеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: Магистранттардың жоғары білім беру педагогикасының әдістемесін, тарихын, заманауи парадигмалары мен теорияларын білу негізінде университеттегі педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүргізу қабілеттерін, сонымен қатар заманауи білім беру және білім беру технологияларын пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. кәсіби қызметте. Пән біртұтас педагогикалық процестің жүйе ретінде қызмет ету заңдылықтары мен принциптерін, оның зерттелу тарихын, зерттеу әдістерін, құрылымдық элементтерін, қазіргі заманғы процестер мен өзгерістерді, сонымен қатар оқытушының орны туралы тұтас түсінікті дамытуға бағытталған. жоғары оқу орнында. Магистранттар кредиттік оқыту жағдайында жоғары білім беру педагогикасының әдіснамасын, парадигмаларын, теорияларын, педагогикалық зерттеу әдістерін, студент тұлғасын және қазіргі білім беру технологияларын, сондай-ақ эдвайзер мен куратор қызметінің ерекшеліктерін зерттейді. жүйесі, білімді бағалау және бақылау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Пәнді оқудың мақсаты – тұлғалық құзыреттілік деңгейін арттыру үшін кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеу тілін дамыту. Оқу процесінде қалыптастыру: іскерлік құжаттаманы оқу, оқу және қарау дағдыларын; сөйлеу: кәсіби қызмет аясында диалогтік және монологтық сөйлеу дағдылары; хаттар: іскерлік сипаттағы эсселер мен хаттарды жазу, іскерлік хат-хабар мәтіндерін тілдік нормаларға сәйкес шет тілінен ана тіліне аудару кезінде бірізді баяндау дағдыларын дамыту; тыңдау: іскерлік, ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды тыңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Постколониялық зерттеулер

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың отарлық және постколониалдық парадигмаларды, қарама-қайшылықтарды және отарлық қатынастар мен процестер жаһандық әлемдік тәртіпті қалыптастырған және қалыптастыруды жалғастыратын тәсілдердің алуан түрлілігін зерттеуге қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еуразиятану

    Кіріспе сөз: Еуразия құрлығының дала және орман халықтарының өзара әрекеттестігі тарихи коммуникацияларды қалыптастырды. Пәннің мақсаты: Еуразия халықтары арасындағы тарихи, әлеуметтік, мәдени және саяси қарым-қатынас мәселелері бойынша аймақтану саласындағы студенттердің кәсіби білімдерін кеңейту. Пәннің мазмұны еуразиялықтанудың өзекті мәселелері, Еуразия аймағы елдеріндегі болмыс пен идеология, аймақтанудың тарихы мен әдіснамасы, Еуразия аймағының көпмәдениеттілігі, Еуразия аймағының әлеуметтік-мәдени портреті, саяси жүйелер мен мәдениеттер сияқты мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жаңғыртудың кеңестік тәжірибесі

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның соғысқа дейінгі кезеңдегі мемлекеттік әлеуметтік саясатының мақсаттары, міндеттері, негізгі бағыттары, жүзеге асыру механизмі, принциптерін қамтамасыз ету туралы магистранттарда жүйелі білім қалыптастыру. Кеңестік қоғамның әлеуметтік-экономикалық, саяси салаларындағы қуатты жаңғыртудың тарихнамасына ерекше көңіл бөлінеді. Мемлекеттің соғысқа дейінгі саясатына қатысты тарихнамалық бағалаулар мен пікірлерді зерттеңіз, олар мәселені оның модернизация немесе керісінше контрмодернизация нәтижелері туралы тікелей немесе жанама түрде түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанда модернизациялау тарихының тарихнамасы

    Пәннің мақсаты – тарихтың негізгі зерттеулері туралы білімді қалыптастыру, 1917-1940 жж. Қазақстанның модернизациясын зерттеу мәселелеріне тарихнамалық шолу жүргізу. Қазақстанды жаңғырту бойынша тарихи еңбектерді қарастыру, "жаңғырту" ұғымының мәнін сипаттау, "қайта құру" кезеңінің тарихи жұмыстарын талдау, Қазақстан Тәуелсіздігі кезеңіндегі тарихи еңбектердің маңыздылығын көрсету, осы мәселе бойынша тарихи дереккөздерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археографиядағы теориялық және әдістемелік мәселелер

    Пәннің мақсаты-магистранттарда археографиялық қызметтің әртүрлі салаларында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, жарияланатын мұрағаттық құжаттармен жұмыстың негізгі заңдылықтарына жүйелі көзқарас қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының қасиетті мұрасы

    Мақсаты: Магистранттарды қазақ халқының қасиетті мұрасын зерттеу теориясы мен тәжірибесіне, оның тарих пен мәдениеттегі маңызына үйрету. Мәдени және рухани мұраны талдау, жазбаша, ауызша және материалдық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Тарихи-мәдени талдау әдістері мен киелі нысандарды өз бетінше зерттеуге және сипаттауға үйрету. Киелі мұраны интерпретациялау бойынша практикалық білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әйелдер қозғалысы: тарих мен тарихнамасы

    Пәннің мақсаты-революцияға дейінгі кезеңдегі Қазақстандағы әйелдер қозғалысының тарихы мен тарихнамасын зерделеу. Әйелдер қозғалысының тарихын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастыру; формациялық-өркениеттік процестің негізгі тенденцияларының логикалық дамуын түсіну. Әйелдер қозғалысын дамытудың негізгі мәселелерін анықтау мен өзектендірудің, "Әйелдер қозғалысы", "феминизм", "гендер"ұғымдарын ашудың жаңа тәсілдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихшының этикасы

    Кіріспе сөз: «Болашақ тарихшының тұлғасы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруда маңызды рөл атқарады». Пәннің мақсаты – қазақ тарих ғылымының қалыптасуының этикалық атмосферасын зерттеу, шетел тәжірибесімен танысу, тарихшылар арасында зерттеушілік, ғылыми және коммуникациялық этиканы қалыптастыру. Қазақстандағы тарихшылардың қазіргі зерттеу ортасын қарастыру. Бұл курста тарихшы-зерттеуші этикасын қалыптастыру ерекше маңызға ие. Мектептер мен колледждерде тарихты оқыту этикасы. Жоғары оқу орындарында Қазақстан тарихын жалпы білім беретін пән ретінде оқытудың этикасына көңіл бөлген жөн.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы саяси - әлеуметтік қозғалыстар тарихнамасы

    Пәннің мақсаты - «Саяси-әлеуметтік қозғалыстар» терминінің түсінігін ашу, ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы революцияға дейінгі, кеңестік және посткеңестік саяси-әлеуметтік қозғалыстардың тарихнамасына жан-жақты талдау жасау. Және осы тақырып бойынша отандық және шетелдік зерттеушілердің еңбектерін зерттеу. Деректану және тарихнамалық талдау мен синтезді жүргізу. Тарихи зерттеу саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі этномәдени процестер

    Пәннің мақсаты: магистранттар арасында этномәдени бірлестіктердің қалыптасу және даму механизмдері, этникалық, ұлттық бірегейлікті қалыптастырудың тұжырымдамалары мен тәсілдері, қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара әрекеттесу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Жаһандық интеграция үдерісі аясында этномәдени бірегейліктің қалыптасуын анықтай білу; көпмәдениеттілік пен трансмәдениеттің заманауи тенденциялары жағдайында қазақ мәдениетінің дамуын өз бетінше модельдеуге, бағалауға және болжауға мүмкіндік беретін сыни және шығармашылық ойлау дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі әлеуметтік-философиялық ойының тарихы

    Кіріспе сөз: Сананың отарсыздануын ескере отырып, қазақтардың әлеуметтік-философиялық ой-пікірін түркі рухани мәдениетінің бір бөлігі ретінде зерттеу аса маңызды болып көрінеді. Пәннің мақсаты – жаһандану үдерістері жағдайында бүкіл түркі әлемімен өзара әрекеттесу жағдайында қазіргі қазақ ұлтының психикалық мәселелерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерттеуге сәйкес түркі тілдес халықтардың әлеуметтік-философиялық ой-пікірлерінің жалпы белгілері қарастырылады. Сонымен қатар, пәнді оқу білімалушылардың дәстүрлі жаһанданумен өзара әрекеттесу жағдайында қазіргі рухани мәдениеттің тарихи қалыптасуын талдау дағдыларын дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Күнделікті өмір тарихы

    Пәннің мақсаты – магистранттардың әлеуметтік-мәдени тарихтағы күнделікті өмірдің орны және оны тарих ғылымындағы талдау формалары туралы түсініктерін дамыту. Күнделікті өмір тарихының басты назарында әртүрлі әлеуметтік таптар/топтар өкілдерінің мінез-құлқын, өмір салтын, сондай-ақ мінез-құлық мотивтерін және өмірлік әлемді өзгертуге психоэмоционалды реакцияларды кешенді зерттеу болып табылады. Күнделікті өмір бағыты туралы шетел тарихшыларының еңбектерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жергілікті тарих

    • Пәннің мақсаты-жаңа және қазіргі замандағы Павлодар өңірінде тарих ғылымының даму үрдісі туралы Білім және түсінік жүйесін қалыптастыру. Тарихи және тарихнамалық деректермен жұмыс істеу дағдысы, теориялар мен әдіснамалық тәсілдерді талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тарих ғылымындағы жаңа технологиялар мен әдістер

    Мақсаты - магистранттарға тарихи дереккөздердің деректерін сақтау, ақпараттық іздеу және талдау есептерін шешу үшін заманауи ақпараттық технологиялар мен компьютерлік әдістерді қолданудың заманауи әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері туралы практикалық білім беру; оларды стандартты және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тарихи информатика

    Пәннің мақсаты – магистранттарға тарихи ақпараттану ғылымының пәнаралық сала ретіндегі теориялық тұжырымдамалары туралы түсінік беру, сандық тасымалдаушылар мен технологияларды, тарихи ақпаратты және тарихи дереккөздерді талдаудың, ұйымдастырудың және визуализациялаудың сандық әдістерін қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Осы саладағы аса маңызды тарихи және тарихнамалық еңбектерді талдау (отандық және шетелдік зерттеушілердің еңбектерін зерделеу).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тарихи ғылымдағы пәнаралық әдістер

    Кіріспе сөз: Соңғыларының жиынтығында бағыттардың кең дифференциациясы бар ғылыми білімнің құрылымы шындықты жан-жақты зерттеудің монолитін білдіреді. Пәннің мақсаты – тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Тарихи өткенді қазіргі жағдайымен және олардың экономикадағы, саяси жүйедегі, мәдениет пен менталитеттегі көрінісімен сәйкестендіру қажеттілігіне байланысты тарихи мәселелерді бірнеше гуманитарлық ғылымдардың тоғысында қарастыру. Постколониалдық мәселелерді қарастыруда ең маңызды зерттеулер тарих, мәдениеттану, философия және тіпті психологиясыз мүмкін емес.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Этикалық және саяси дискурстағы тарихи мәселелер

    Кіріспе сөз: Саяси вектор этникалық белгілермен және талаптармен қосылып, тарихи дискурстардың қалыптасуына тікелей әсер етеді. Пәннің мақсаты – этникалық факторлар мен саяси векторлардың әсерінен қалыптасқан тарихи әңгімелерді зерттеу. Пән курсы тарихнамалық дәстүрлердің қалыптасу ерекшеліктерін этносаяси дискурс контекстінде қарастырады. Қарастырылатын объектілер – қазақстандық, еуропалық, американдық және ресейлік оптика. Пәннің маңызды аспектісі тарих ғылымының постколониалдық және постимпериялық контексттері болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кино және әдебиет: тарихтың әлеуметтік-философиялық баяндаулары

    Кіріспе сөз: Кино және көркем әдебиет тарихи кезеңнің ерекшеліктерін көрсетеді. Пәннің мақсаты: Кино және көркем әдебиеттегі тарихи мазмұн мен оның семантикалық мазмұнын анықтау дағдыларын қалыптастыру. Пән кино және көркем әдебиетті бірқатар әдістермен пәнаралық көзқарас арқылы зерттейді. Кино және көркем роман фактілерді бейнелейді, ал шығармалардың жасалуын анықтап, мазмұнына әсер еткен факторлар дереккөз болып табылады. Қарастыру объектілері: кеңестік және жаңа кезеңдегі қазақ әдебиеті, қазақ кеңестік және қазіргі кино және орыс киносы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Этикалық және экономикалық ойлардың тарихы

    Кіріспе сөз: Бүкіл әлемде үстемдік етіп отырған тұтынушылық және әлемдік қаржы жүйесінің жұмыс істеуінің терең болжаусыздығын ескере отырып, қаржылық-экономикалық сауаттылықпен қатар, тарихи динамикадағы жүйе ретінде экономиканың қалыптасуы мен дамуын қарастыру маңызды. . Осыған байланысты экономикалық доктриналардың тарихын адам факторына баса назар аудара отырып зерттеу өзекті болып табылады. Пәннің мақсаты – экономикалық жүйені тарихи талдау, ондағы адам факторының рөлін, яғни этикалық аспектісін көрсету дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихындағы моральдық-интеллектуалдық дискурс

    Пәннің мақсаты - Қазақстан қоғамының әлеуметтік-саяси дамуын зерттеу әдістемесі мен әдістемесін зерттеу. Реформалар барысында көрініс табатын этносаралық проблемалардың негізгі топтарын аша отырып, Қазақстан халқының әлеуметтік-саяси шоғырлануының критерийлерін анықтау; Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік-саяси процестерді нығайту мен одан әрі дамыту міндеттерін ұғынуға мүмкіндік беретін қазақстандықтардың бірлігінің теориялық мәселелерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Теориядағы жаңа бағыттарды зерттейді және нәтижелерді жоғары ғылыми деңгейде қолданады
  • Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту негізінде іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғамды құру үшін көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді
  • Ұйымдастырушылық-басқару функцияларын іске асыруға байланысты міндеттерді шешуге бағытталған жаңа идеяларды іздестіреді, оларды жүзеге асыру үшін зерделенген ғылым әдістерін қолдана алады
  • Шетел тілінде (В1, B2, С1 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеруді көрсетеді
  • Жергілікті тарих саласындағы білімді қолданады, тарих саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындайды.
  • Отандық және дүниежүзілік тарихтың негізгі тұжырымдамалық тәсілдері, кезеңдері мен дәуірлерге бөлу туралы теориялық білімді пайдаланады
  • Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімі бар
  • Тарихи зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамалық қағидаттар мен әдістемелік тәсілдерді қолданады, заманауи пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдайды және қорытады
  • Жалпы білім беретін мекемелерде, сондай-ақ орта арнайы және жоғары білім беретін оқу орындарында тарих курсын оқытудағы педагогикалық қызметтің іргелі негіздерінің білімін тәжірибелік пайдалану дағдыларын көрсетеді
  • Педагогикалық қызметтегі мақсаттарды өз бетінше анықтай алады, оларға қол жеткізудің әдістері мен құралдарын таңдай алады, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асыра алады, кәсіби қызметте шешімдер мен жауапкершілікті қабылдай алады
  • "Көпшілік тарихы" траекториясы бойынша магистрлік бағдарлама шеңберінде игерілген іргелі және қолданбалы пәндерді пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және жүргізеді
Top