7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық(IP) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ағымдағы білім беру дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ете алатын, орта және орта арнаулы оқу орындары білім беру деңгейіндегі өзгерістерді сапалы жүзеге асыра отырып, өзгерістер жаршысы бола алатын білім берудегі көшбасшылар мен менеджерлердің кадрлық резервін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ғылыми ойлау үшін құзыреттіліктер саласы; басқару педагогикасы мен психологиясы саласындағы құзыреттіліктер саласы. Курс барысында магистранттар ғылымның пайда болған кезінен бастап неоклассикалық ғылымның қазіргі кезеңіне дейінгі тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі концепцияларын, сонымен қатар ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттарда ғылыми ойлау мәдениеті қалыптасып, олардың аналитикалық қабілеттері мен зерттеушілік дағдылары дамиды. Магистранттар педагогикалық зерттеулерге қатысты ғылым философиясының негізгі онтологиялық және эпистемологиялық теориялары мен негізгі көзқарастарын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық көшбасшылыққа кіріспе
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: көшбасшылық және құндылықтар саласындағы құзыреттіліктер; ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту . Магистранттар педагогикалық көшбасшылықты білім беруді басқарудың бір бөлігі ретінде көрсетеді және тұжырымдамалайды. Олар өздерінің педагогикалық көшбасшылығының оқыту мен оқу үдерісіне қалай қызмет ететінін және білім беру мақсаттарына жету үшін мектептің физикалық және адами ресурстарды қалай пайдалана алатынын түсінеді. Олар сондай-ақ білім берудің үнемі өзгеріп отыратын жағдайында жеке адамдар мен қауымдастықтар үшін педагогикалық көшбасшылықтың маңыздылығын түсінеді. Магистранттар мектеп ішінде жаңа оқу қауымдастықтары мен топтарын құру және жаңа оқу орталарын, құралдарын және жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану арқылы өздерінің және әріптестерінің педагогикалық құзыреттіліктерін дамыта алады. Олар педагогикалық жетекшілік пен мектептің негізгі білім беру бағдарламасының байланысын терең түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту және өз бетімен білім алу сапасын арттыру: Әрекеттерді зерттеу
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: педагогикалық әрекеттердің зерттеулері; ұымдастырушылық мәдениетті дамыту .Магистранттар практик ретінде әлеуметтік жағдайларда білім сапасын жүйелі түрде бақылау және өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында өзіндік рефлексияның зерттеушілік дағдыларын дамытады. Магистранттар өзгерістерді басқару және әлеуметтік менеджмент саласындағы өз құзыреттерін кеңейтеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинау және талдау 1
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: педагогикалық әрекеттердің зерттеулері; ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту ; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы . Магистранттар мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оларды іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Олар сондай-ақ семинарларда топпен өтпелі жұмыс істеу арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ұйымдастырушылық құрылымға өзгертулерді енгізу
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту ;саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы. Магистранттар мектептің ұйымдастыру мәдениетінің ерекшелігін және оның педагогикалық көшбасшылықпен байланысы жайлы түсініктерін тереңдете түседі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетке өзгерістер енгізу үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар мұғалімдердің мектеп басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарындағы басқару
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту ; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы. Магистранттар арнайы және кәсіби ұйымдарда басқару және көшбасшылық туралы білімдерін кеңейтеді. Магистранттар ғылыми зерттеулерді озық әлемдік тәжірибемен талдай алады. Магистранттар арнай және кәсіби білім беру ұйымдары құрылымының ерекшеліктерін біледі, оларды өзгерту және жетілдіру бойынша мүмкін болатын ұсыныстар жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы . Магистранттар мектеп бюджетінің қалай құрылатынымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар мектепті дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілер тартудың жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені жасайды. Магистранттар оқыту жағдайын мектеп бағдарламасымен және педагогикалық практикамен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар қазіргі педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқыту ортасын құрастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығын тереңірек түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарындағы инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту ; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы. Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарының (дарынды балаларға, ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған мектеп-интернаттары, колледждер және т.б.) қалай қалыптасатындығымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар ұйымды дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілерді тарту жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені құрастырады. Магистранттар оқыту жағдайды білім беру бағдарламасымен және оқыту практикасымен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар білім алушылардың сұраныстары мен заманауи педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқу ортасын қалыптастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығы туралы түсініктерін тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құндылықтарға бағдарланған көшбасшылық
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: көшбасшылық және құндылықтар саласындағы құзыреттіліктер; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы.Магистранттар мектеп практикасының, дамудың және көшбасшылықтың негізгі элементі ретінде құндылықтардың маңыздылығы туралы түсініктерін дамытады. Олар негізгі құндылықтар мектеп бағдарламасында және мектептегі күнделікті жұмыста көрінетін барлық мүдделі тараптарды қамтитын құндылыққа бағдарланған оқу қоғамдастығын құрады. Магистранттар сондай-ақ мектеп құндылықтарының көшбасшысы ретіндегі өздерінің рөлін түсінеді. Олар мектеп құндылықтарын күнделікті іс-тәжірибелерінде және кәсіби тұлғасын қалыптастыруда көрсетеді, бала құқықтарының мызғымас құндылықтарына ұмтылады. Магистранттар көптілді және көп мәдениетті ортада жұмыс істей алады және мектеп қауымдастығының әрбір мүшесінің мәдени мұрасын, әдеттерін және құндылықтарын құрметтей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинау және талдау 2
Магистранттар осы пәнді оқу барысында: ғылыми зерттеулердің құрылымын түсінеді; әдістемелік тәсілді талдайды; қарапайым эмпирикалық зерттеудің әдіснамалық тәсілін тұжырымдайды; зерттеу жобасын әзірлеу кезінде ынтымақтастық және топтық жұмыс дағдыларын қолданады; өз диссертациясының ұсынысын немесе ғылыми-әдістемелік тәсілін аяқтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Мектеп мәдениетін қалыптастыру және кәсіби қауымдастықтарды дамыту
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: көшбасшылық және құндылықтар саласындағы құзыреттіліктер; педагогикалық әрекеттердің зерттеулері; ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту . Магистранттар мектеп мәдениетін үнемі қолдау мен дамуды қажет ететін, өзгертуге және жақсартуға қабілетті орта деп түсінеді. Олар зерттеу негізінде мектеп мәдениетін қалыптастыру жолдарын зерттейді, инновация енгізуден кейін мектеп мәдениетіндегі өзгерістерді бақылау әдістерін қолданады және оларға ұтымды, жағдайға сәйкес жауап береді. Магистранттар әлеуметтік және білім беру ортасының, сондай-ақ адамдар топтары, жеке адамдар мен ұйымдар арасындағы өзара әрекеттесу жолдарын және олардың бір-біріне әсерін талдайды және бағалайды. Олар ортақ әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттесудің жаңа әдістерін құрады немесе ескілерін жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы саясат және практика
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы. Магистранттар білім беру саясатын нормативтік-құқықтық актілердің қолданыстағы жүктелімінің түрлері және болашақта стандарттар, әдістемелік нұсқаулар мен практикалар жіктелімінің түрлері арқылы зерттейді. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастырады, сондай-ақ әртүрлі саясаттарды енгізуге әкелген өзгерістерді талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы және кәсіби білім беру саласындағы саясат және практика
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту ; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы. Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру мекемелерінің жұмысын мемлекеттік реттеу тетіктері бойынша білімдерін тереңдетіп, озық әлемдік тәжірибемен танысады. Магистранттар ресми және бейресми білім берудің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, оларды тағайындау және қайта есептеу әдістерін біледі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетті өзгерту үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар оқытушылардың ұйым басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру сапасын бағалау
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: көшбасшылық және құндылықтар саласындағы құзыреттіліктер; педагогикалық әрекеттердің зерттеулері; ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту. Магистранттар мектептің сапаны қамтамасыз ету бағдарламасының және мектеп стратегиясы мен жылдық жоспарына байланысты ішкі бағалау жүйесінің тұстарын зерттейді. Олар мектеп бағдарламасын әзірлеу және күнделікті сабақ беру үшін ішкі және сыртқы бағалау деректерін пайдаланады. Олар сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, педагогикалық және әлеуметтік шеңберлер сияқты әртүрлі көзқарастардан деректерді талдайды. Магистранттар жетілдіру салаларын таниды және мектеп негізінен дамуы қажет тұстарда ресурстарды пайдаланады. Олар осы дамуға ықпал ететін мұғалімдерді дайындаудың мақсаттарын анықтайды. Олар сондай-ақ бүкіл мектеп қауымдастығынан оң және теріс пікірлер жинаудың сындарлы тәсілдерін орнатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызметкерлерді басқару
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту ; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы . Магистранттар адам ресурстарына байланысты қазақстандық заңнаманы және нормативтік актілерді және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын оқиды. Олар сондай-ақ лайықты және ашық басқару қағидаларын үйренеді және адам ресурстарын басқару саласындағы мектеп құндылықтарын түсінеді. Магистранттар ынтымақтастық үлгісі мен әрбір адам күшті оқу қауымдастығының бөлігі болып табылатын интерактивті жұмыс қоғамдастығын құру арқылы әрбір адамның әлеуеті мен құзыреттерін белсендіріп, дамыта алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп тиімділігін арттыру және дамытудың халықаралық тәжірибесі
Бұл курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі салаларын жетілдіру болып табылады: педагогикалық әрекеттердің зерттеулері; ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту ; саясат және нормативтік актілер саласындағы құзыреттіліктер саласы. Магистранттар лайықты әлемдік тәжірибені нақты білім беру ұйымына ұсынып, бейімдей алуға көмектесетін тиісті әдебиет пен басқа материалдарды зерттеу арқылы мектептің тиімділігін арттыру және дамуының әлемдік тәжірибесін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды. Олар білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару дағдыларын дамытуға да қабілетті. Магистранттар сыртқы және ішкі бағалау негізінде мектеп қызметінің көрсеткіштерін анықтайды және жіктейді және білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зерттеудің құрылымы мен тәртібін әзірлеу және зерттеу жүргізу, талдау, нәтижелерді жүйелеу, қорытынды жасау және оларды дәлелдеу
- мәдениетаралық кәсіби және өзара әрекеттесу жағдайында шет тілінде кәсіби деңгейде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау
- сандық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, ғылыми есептер, жарияланымдар мен презентациялар әзірлеу және тарату
- педагогикалық және кәсіптік проблемалық жағдаяттарға сыни талдау жасау және жоғары оқу орындарының педагогикасын одан әрі дамыту бағыттарын анықтау
- білім беру ортасында басқару, мониторинг және бағалау процестерін жақсарту үшін цифрлық құралдарды қолдану
- білім беру жүйесін реттейтін түрлі ұлттық және жергілікті құқықтық актілер жүйесін талдау
- білім беру ұйымдарындағы оқу ортасы мен үдерісінің даму бағыттарын ұйымдастыру, енгізу, түзету және болжау
- контекстке байланысты басқарудың оңтайлы тәсілін қолдану, құндылық жасау, белгіленгендерін қайта қарау, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мәдениетін қолдау және дамыту
- жалпы әл-ауқат пен этикалық көшбасшылық қағидаттарына сәйкес қауымдастықтар құру және басқару
- халықаралық және/немесе қазақстандық нормаларға сәйкес ұйымдық мәдениетті қалыптастыру
- кәсіби қызметте жобаларды басқару қағидаттарын және ресурстардың әртүрлі түрлерін қолдану
- білім беру ұйымында сапалық және сандық өзгерістер мен дамуға бағытталған стратегиялық құжаттарды қалыптастыру
Ұқсас БББ
7M01103 (IP) Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті