8D01510 Химия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия ғылымдары саласында кәсіби және ғылыми құзыреттерге ие және өмір бойы өз бетінше білім алуға және біліктілігін арттыруға қабілетті бәсекеге бейімді, құзыретті педагог кадрларды PhD докторларын даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Химия негіздерін оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілері
Мақсаты: ЖОО-да химия негіздерін оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін зерттеу. Мазмұны: химияны оқытудағы психологиялық-педагогикалық тәсілдің негіздері мен ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында жалпы химияны оқыту әдістемесі. Құзыреттіліктер: химияны оқытуда психологиялық-педагогикалық әдістерді меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеудің ұтымды әдісін іздеу. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, ұғымдық аппарат және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: жұртшылық алдында ғылыми тілмен сөйлеу дағдыларын меңгеру, материалды нақтылау және ақпаратты өтімді жеткізу ережелерін меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи АКТ химияда қолдану
Мақсаты: материалды игеру және оқушылардың ойлауын дамыту барысында өнімді танымдық іс-әрекетке ықпал ететін дидактикалық белсенді ортаны құру үшін АКТ қолдану Мазмұны: жалпы, жеке оқыту әдістерін меңгеру. Бақылаудың әртүрлі формалары. Химияны оқытудың автоматтандырылған әдістерін құрудың негізгі принциптері мен әдістері. АКТ-ны оқу процесінің жағдайына бейімдеу. Құзыреттіліктер: ақпаратты алу, өңдеу және басқару құралы ретінде компьютер дағдыларын қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді ресімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи химияның әдіснамасы
Мақсаты: Химиялық пәндердің ғылыми түсініктерін құрылымдау, химияны оқуда докторанттардың алған теориялық білімдерін бір жүйеге келтіру. Мазмұны: Университетте жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері. Химияны оқытудың мақсаты мен негізгі міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдістемелік тәсілдері. Құзыреттіліктер: Теориялық және әдістемелік талдау дағдыларын қолдану, химия саласындағы практикалық есептерді шешуде, зерттеу үшін мамандық бойынша пәнаралық білімді синтездеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызметтің әр түрлі салаларынан білімдерін құрылымдайды және біріктіреді және оларды кәсіби міндеттерді шешуде шығармашылықпен пайдаланады және дамытады;
- ақпаратты алу, өңдеу және басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларын белсенді қолданады;
- ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық стилін және педагогикалық шындықты тұтас қабылдауды көрсетеді;
- Химия саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін жүйелейді және жаңа мақсаттарды қалыптастырады және жаңа нәтижелерге жетеді
- Академиялық этиканың барлық принциптерін сақтай отырып, ғылыми зерттеулер жүргізеді және педагогикалық жұмыстың мақсаттары, құралдары, нәтижелері үшін жеке жауапкершілігін сезінеді.
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолданады, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолданады, сондай-ақ практикалық есептерді зерттеу және шешу үшін мамандық бойынша білім мен пәнаралық білімді синтездейді;,
- оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын қорытады және олардың болашақ кәсіби қызметі үшін маңызын түсінеді;
- өзін-өзі дамыту және кәсіби өсу үшін өмір бойы өзінің білім траекториясын құрады;