6B04107 Жаһандық менеджмент в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаһандық басқару саласында инновациялық және шығармашылық ойлау қабілеті бар мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пәннің мақсаты-адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін қарастыру. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикаға кіріспе
Мақсаты: студенттерді негізгі экономикалық ұғымдар мен принциптермен таныстыру. Қысқаша мазмұны: курс-Бұл кейінгі, мамандандырылған экономикалық курстарға арналған жалпы кіріспе курсы. Макроэкономиканың негіздерін, яғни жалпы ұлттық немесе аймақтық экономиканың, сондай-ақ микроэкономиканың негіздерін, яғни жеке тұтынушылар мен фирмалардың мінез-құлқын біледі. Аймақтық, ұлттық және жаһандық экономикалық ортаның ерекшеліктерін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономиканы математикалық модельдеу
Мақсаты: болашақ қызмет саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеу және болжау үшін математикалық әдістерді меңгеру; қалыптасқан экономикалық проблемаларға дербес талдау жүргізу білігін қалыптастыру, студенттерді ғылыми танымды дамытуға үйрету. Қысқаша мазмұны: бұл пән сызықтық және векторлық алгебраны, жазықтықтағы түзуді, дифференциалды есептеуді зерттейді. Экономикадағы математикалық модельдерді, ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын қарастырады. Тапсырмаларды шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шоқантану
Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Ақпаратты өңдеу әдістері саласындағы негізгі үрдістерді туралы білімдері мен дағдыларды көрсету, оның ішінде презентацияларды пайдалану арқылы; ақпаратты қазіргі заманғы есептеу техникасын пайдалана отырып өңдеу; ақпаратты өңдеу алгоритмдерін әзірлей білу, олардың қасиеттері мен жүріп жатқан ақпараттық процестердің заңдылықтарын анықтау. Экономикалық және өндірістік есептердің әр түрлі кластарын жуық шешу үшін алгоритмдерді құру, қолдану және теориялық негіздеу мәселелерін білу және түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджментке кіріспе
Мақсаты: менеджменттің заманауи теориясы мен практикасы туралы білімді ұсыну Қысқаша мазмұны: Пән менеджменттің мәні мен принциптерін, менеджмент эволюциясын, ұйымның тұжырымдамасын, түрлерін, мақсаттарын, ұйымның ішкі және сыртқы ортасын, қарым-қатынасты, шешім қабылдауды зерттейді. Менеджменттегі жоспарлауды, менеджменттің функциясы ретінде ұйымдастыруды, менеджменттегі уәждемені, менеджмент жүйесіндегі бақылауды қарастырады. Көшбасшылық пен қақтығыстарды, күйзелістер мен өзгерістерді басқаруды, басқарушылық қызметтің этикасы мен мәдениетін сипаттайды. Кейс-әдіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Менеджерлер үшін бизнес ағылшын тілі 1
Мақсаты: студенттерге бизнес саласында табысты жұмыс істеу үшін қажетті негізгі терминдер мен маңызды сөз тіркестерін үйрету. Курс іскерлік және коммерциялық қызмет саласында ағылшын тілінің арнайы лексикасын зерттеуге бағытталған. Тақырыптық сөздікті, ағылшын тілінде іскерлік коммуникацияны ұйымдастыру негіздерін, ағылшын тілінде іскерлік құжаттаманың негізгі нысандарын және оны жүргізу тәсілдерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есепке кіріспе
Мақсаты: қолданыстағы ұлттық және халықаралық стандарттарға, нормативтік - құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру, оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу. Қысқаша мазмұны: Пән бухгалтерлік есеп функцияларын, бухгалтерлік балансты, шоттарды және қос жазбаны зерттейді. Бухгалтерлік жазбаларды, корреспонденция шоттарын құрастыру дағдыларын береді. Бастапқы бақылауды, бухгалтерлік есептің құндық өлшемін, бухгалтерлік есептің нысандарын және қаржылық есептіліктің түрлерін қарайды. Міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджерлер үшін бизнес ағылшын тілі 2
Мақсаты: студенттердің іскер серіктестермен тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін, сондай-ақ кәсіби қызметті жүзеге асыру мақсатында шет тіліндегі коммуникация дағдыларын жетілдіру. Курс студенттердің коммуникативті дағдыларын дамытуға бағытталған, әрі қарай лексикалық материал мен презентация принциптері туралы алған білімдерін қолдана отырып, іскери серіктестер арасындағы шет тілдік қарым-қатынас үшін қажет. Студенттердің әртүрлі тілдік қауымдастықтардағы қарым-қатынас ережелерін білуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистика
Мақсаты: статистикалық материалдарды зерттеу, статистикалық мәліметтермен жұмыс, статистикалық көрсеткіштерді талдау. Қысқаша мазмұны: бұл пән статистикалық ақпаратты ұсыну әдістерін, индекстерді, қатынастарды зерттеудің статистикалық әдістерін зерттейді. Қарайды: Қазақстан Республикасында мемлекеттік статистиканы ұйымдастыруды, халық статистикасын, Еңбек ресурстарын, ұлттық байлықтың статистикалық деректерін, Ұлттық шоттар мен олардың статистикасын, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді. Тұсаукесер, ми шабуылы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг принциптері
Курстың мақсаты-студенттердің "маркетинг" ұғымының теориялық аспектілері туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру, маркетингтің заманауи тұжырымдамаларын игеру, типтік маркетингтік басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын игеру. Пән маркетинг құралдарын зерттейді: маркетингтік зерттеулер, тұтынушыларды сегменттеу және мақсатты нарықты таңдау, Стратегиялық жоспарлау және нарықтағы тауарларды орналастыру, маркетинг жоспары және тауарлардың өмірлік циклі. Маркетингтің жалпы принциптері мен ерекшеліктері, негізгі маркетингтік тұжырымдамалар, оларды практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: бұл пән ғылыми тіл мен ғылыми мәтінді, плагиатты, ғылыми дәйексөз ережелерін, конспект, реферат және ғылыми реферат, мәтін стилистикасын зерттейді. Ғылыми баяндаманы, аннотацияны және эссені академиялық жазу жанры, ауызша сөйлеудің негізгі принциптері ретінде сипаттайды. Библиография мен сілтемелердің дизайнын, зерттеу тақырыбының негіздемесін, тақырып бойынша ғылыми әдебиеттерге шолуды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімнің нарыққа шығуына дейін Стартапты құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP-минималды өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оны бизнес-инкубаторға енгізу. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік стратегия және зерттеу
Курстың мақсаты: студенттерге қажетті білім алу және маркетингті басқаруды түсіну, табысты маркетингтік стратегияларды әзірлеу және қолдау дағдыларын арттыру. Бұл пән маркетингтік стратегияның негізгі тақырыптарын қамтиды (STP-ден 4P маркетингке дейін). Сегменттеу, мақсатты және позициялау. Нарықтың әртүрлі сегменттерінің қалауына негізделген маркетингтік стратегиялар мен жарнамалық схемаларды әзірлеу. STP маркетинг стратегиясы және оның кезеңдері. 4P маркетинг кешенінің элементтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Курстың мақсаты: студенттердің қазіргі экономиканың жұмыс істеуі мен дамуының микроэкономикалық аспектілері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Бұл пән микроэкономика әдістерін, негізгі микроэкономикалық модельдерді, микроэкономиканың пәні мен әдістерін, сұраныс пен ұсыныстың икемділігін, салықтардың әсерін зерттейді. Тұтынушының мінез-құлық теориясын, өндіріс теориясын, еңбек нарығын, капитал нарығын және жер нарығын қарастырады., жалпы тепе-теңдік және экономикалық тиімділік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті ұйымдастыру
Мақсаты: Бизнесті ұйымдастыру саласында құзыреттілікті қалыптастыру - аспаптық, әлеуметтік-жеке, жүйелік және пәндік. Қысқаша мазмұны: бұл пән Жеке кәсіпкерлікті, шағын, орта және ірі бизнесті, венчурлық бизнесті ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттейді. Бизнестің негізгі ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнес субъектілерін құру, мемлекеттік тіркеу, тарату, Банкроттық процестерін қарайды. Бизнестің қаржылық ресурстарының көздерін, бизнесті мемлекеттік реттеуді, мәмілелер мен шарттарды, бизнес-жоспардың бөлімдерін сипаттайды. Жобалау әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Мақсаты: студенттер экономиканың кез-келген саласында талдау әдістерін, әдістерін, құралдарын өз бетінше қолдану үшін қолдана алатын ғылыми экономикалық ойлауды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: бұл пән нарықты, өндіріс факторларын; Еңбек, жер жалдау, капитал және кәсіпкерлік қабілеттілікті зерттейді кәсіпкердің кірісі. Ол ұлттық экономиканы жүйе, экономиканың циклдік дамуы, жұмыссыздық және оның формалары, инфляция және оның түрлері ретінде қарастырады. Пікірталас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы
Мақсаты: студенттердің қаржылық категорияларды, ұғымдарды, терминдерді игерудегі теориялық және практикалық дайындығы. Қысқаша мазмұны: бұл пән қаржы мәнін, функцияларын, ҚР қаржы жүйесін ұйымдастыруды, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысын және оларды қаржыландыру көздерін зерттейді. Мемлекеттік қаржыны, мемлекеттік бюджетті, мемлекеттік бюджеттен тыс қорларды, мемлекеттік несие мен мемлекеттік қарызды қарайды. Үй шаруашылығының қаржысын сипаттайды. Міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және топтық жұмыс
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде табысты команда құрудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ Тиімді көшбасшылықтың жай-күйі, проблемалары мен перспективалары туралы түсінік алу. Бұл пән командадағы нақты жұмыста қолдану үшін көшбасшылықтың әртүрлі теорияларын, көшбасшылық дағдыларды және ұйымдардағы командалық тиімділік тұжырымдамасын түсінуді зерттейді. Жаттығуларға қатысу және нақты жағдайларды талқылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік психология және коммуникативтық менеджмент
Мақсаты: тиімді қарым-қатынас дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: бұл пән әлеуметтік коммуникацияның теориялық және қолданбалы модельдерін, коммуникация түрлерін, ауызша іскерлік коммуникация стратегияларын, көпшілік алдында сөйлеу ерекшеліктерін, жазбаша іскерлік коммуникация стратегияларын қарастырады. Коммуникацияны басқаруды, іскерлік қарым-қатынасты, басқару саласындағы маманның қызметіндегі прагматикалық коммуникация түрлерін сипаттайды, дауды, пікірталасты, дауды, өзін-өзі таныстыру технологиясын, басқарудағы вербалды және вербалды емес коммуникация құралдарын, іскер адамның имиджін, этикетін қарастырады. Тренинг.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика және жаһандық трендтер
Курстың мақсаты жаһандану жағдайында экономикалық жүйенің жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Бұл пән макро деңгейде шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін құру, есептеу және талдау негіздерін зерттейді. Макроэкономикалық теорияның негізгі ережелері мен тұжырымдамалары. Макродеңгейдегі экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттайтын әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу және талдау әдістері. Қазіргі заманғы экономиканың макро деңгейде жұмыс істеу заңдылықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру
Мақсаты: "1С Кәсіпорын 8.2"жүйесінде жұмыс істеу дағдыларын игеру Қысқаша мазмұны: бұл пән "1С Кәсіпорын 8.2" жүйесін, Экономикалық ақпараттық жүйелердің түсініктері мен қасиеттерін қарастырады, меншікті капиталдың, ақша мен есеп айырысудың, тіркелген активтердің, сауда операцияларының, еңбек пен жалақының есебін, 1С бағдарламасындағы реттелетін есептілікті зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Мақсаты: жобаларды басқарудың ұйымдастырылуы, процестері, әдістері мен технологиялары туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: Пән жобаны басқарудың жалпы принциптерін, өмірлік циклді, жоба кезеңдерін, жобалық циклді, жобаны басқару стандартын қарастырады. Жоба ортасын және Жобаға қатысушыларды, жоба моделін құру әдіснамасын, жобаны құрылымдауды, уақытты басқаруды және күнтізбелік жоспарлауды, ресурстарды басқаруды, жоба құнын, коммуникацияларды зерделейді. Ұйымдастырушылық басқаруды, жобаның сапасын басқаруды, тәуекелдерді, жобаларды жеткізуді сипаттайды. BarCamp.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнеске арналған Python
Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің танымал Python бағдарламалау тілін қолданудың озық дағдыларын алу, алған білімдерін одан әрі кәсіби қызметте пайдалану, сондай-ақ бейіндік курстарда қызығушылық танытқан салаға тереңдету. Бұл пән тіл синтаксисін, негізгі алгоритмдерді, кітапханалармен жұмыс істеу қабілетін зерттейді. Python тілінде жеке жобаларды әзірлеу. Python тілін IT саласында қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Мақсаты: макроэкономика міндеттері, макроэкономикалық көрсеткіштер, жиынтық сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдіктің макроэкономикалық модельдері, мемлекеттің макроэкономикалық тұрақсыздығы туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: бұл пән макроэкономикалық саясатты, макроэкономикалық модельдерді, макроэкономикалық тұрақсыздық пен тепе-теңдікті, ұлттық табыстың бөлінуін, экономикалық өсуді зерттейді. Макроэкономикалық модельдерді, тұтыну мен жинақтауды, мемлекеттік бюджетті, фискалдық саясатты, ақшаға сұранысты, ақша нарығын, монетарлық саясатты, мемлекеттік қарызды және экономикалық циклдарды қарастырады. Презентация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистиканы басқару
Курстың мақсаты - студенттердің әртүрлі көздерден деректерді жинау және өңдеу әдістемесін игеру, талдау нәтижелерінің қорытындылары мен көрнекі көріністерін қалыптастыру. Бұл пән статистикалық әдістер туралы негізгі түсініктерді зерттейді, олардың көмегімен сандық эмпирикалық жұмыс жүргізуге, қолда бар мәліметтер туралы негізделген қорытынды жасауға болады. Деректерді жинау және талдау әдістері, репрезентативті үлгілерді қалыптастыру. Статистикалық бағдарламаларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көпшілік алдында сөйлеу және тиімді қарым-қатынас
Курстың мақсаты: студенттерге көпшілік алдында сөйлеу кезінде қажетті дағдыларды дамытуға және жетілдіруге көмектесу. Курстың бірінші жартысы жақсы көз байланысын орнату, тиісті қимылдарды қолдану, дауысты модуляциялау және дұрыс қалып сияқты "сөйлеу дағдыларына" бағытталған. Курстың екінші жартысы" ұйымдастырушылық дағдыларға " бағытталған, мысалы, рефераттар жасау, идеяларды түсінікті ету үшін оларды ретке келтіру, идеяларды жалпылау және минималды жазбалармен сөйлеу тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Мақсаты: персоналды басқару жүйесіне кіретін іс-шаралар кешенін іске асыру бойынша практикалық дағдыларды игеру. Қысқаша мазмұны: бұл пән персоналдың қызметін және оның жұмысына қойылатын негізгі талаптарды, ұйымның кадрлық саясатын, ұйымның персоналды басқару стратегиясын, персоналды жоспарлау мен маркетингті қарастырады. Кадрларды іріктеуді, іріктеуді, қабылдауды және босатуды, персоналды кәсіптік бағдарлау мен еңбекке бейімдеуді, персоналдың іскерлік мансабын және кадр резервін басқаруды зерделейді. Ситуациялық есептер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Курстың мақсаты: студенттерді бизнестің әртүрлі аспектілеріне тұтынушылық мінез-құлық теорияларын қолдануға үйрету. Бұл пән тұтынушылардың мінез-құлқын екі позициядан зерттейді: тұтынушының шешім қабылдау позициясынан және онымен компанияның өзара әрекеттесу позициясынан. Сатып алу мінез-құлқының циклі және тұтынушының сипаттамалары. Сатып алу процесінде тұтынушының заманауи цифрлық технологиялармен және шешімдермен өзара әрекеттесу мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтық қаржы
Мақсаты: студенттердің теориялық және практикалық дайындығын ұйымдастыру, корпоративті қаржыны жоспарлау,оларды тиімді басқару. Қысқаша мазмұны: Пән корпоративті қаржыны ұйымдастырудың негіздерін, корпорацияның ұзақ мерзімді активтерін, корпорациялардың айналым капиталын, корпорацияның шығындарын, кірістері мен кірістерін қарастырады. Корпорацияны қаржыландырудың меншікті және қарыз көздерін, корпорацияның дивидендтік саясатын, корпорацияның тәуекелдерін және олардың салдарын барынша азайтуды, сондай-ақ корпорацияның қаржылық жағдайын бағалауды зерделейді. Топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Capstone жобаны әзірлеу
Курстың мақсаты: студенттерге нақты деректерді нақты жағдайда қолдана отырып, жобаны әзірлеу кезінде теориялық білімді қолдануға үйрету. Бұл пән студенттердің (екі адамнан) қойылған міндетті шешу бойынша жеке немесе топтық жұмысын қамтиды. Жоба барысында студенттер белгілі бір мақсат пен міндеттерді шешу үшін теориялық және эмпирикалық деректерді жинау мен өңдеудің барлық процесіне қатысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-аналитикаға кіріспе
Курстың мақсаты: студенттерге бизнес-процестерді талдау және шешім қабылдауды қолдау үшін ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету, экономикалық-математикалық және логикалық модельдерді құрудың негізгі сандық әдістерін үйрету. Бұл пән зерттейді: тәуекел мен белгісіздік жағдайында оңтайлы шешімдерді табудың негізгі сандық әдістері. Бизнес-процестерді және шешімдерді қолдау жүйелерін талдау. Бизнесті талдау әдістері мен құралдары. Шаруашылық жүргізуші субъектінің тиімділігін Бизнес-талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаһандық маркетинг және тұтыну мәдениеті
Курстың мақсаты: студенттерге жаһандық маркетинг пен тұтыну мәдениеті арасындағы байланысты түсінуге, тұтыну мәдениеті туралы терең түсінік алуға көмектесу. Бұл пән мәдени айырмашылықтарға бейімделу және бүкіл әлемдегі тұтыну қоғамдарындағы заманауи сын-қатерлер мен үрдістерге жауап беру мәселелерін қарастырады. Халықаралық компаниялардың сыртқы және ішкі ортасында болып жатқан өзгерістер. Мәдени бренд-менеджмент қағидаттарын қолдану және этнографиялық маркетингтік зерттеулер жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Халықаралық менедмент
Мақсаты: студенттердің халықаралық (жаһандық) бизнесті басқару саласында білім алуы, әлемнің түрлі елдерінде кәсіпкерлік қызметті жүргізудің ұлттық мүмкіндіктері мен артықшылықтарын зерттеу. Қысқаша мазмұны: бұл пән халықаралық бизнесті ұйымдастыру нысандарын, халықаралық өндірістік және ғылыми-техникалық ынтымақтастықты, сыртқы экономикалық операцияларды ұйымдастыру мен техникасын, есеп айырысу нысандарын, операциялық валюталық тәуекелдерді басқаруды, халықаралық баға белгілеуді зерттейді. Халықаралық маркетингті, қаржылық менеджментті, стратегиялық менеджментті, халықаралық стратегиялардың түрлерін қарастырады. Іс әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік
Курстың мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру негіздерімен таныстыру. Бұл пән бизнестің жалпы сипаттамасын, тәуекелдерді, тәуекелді азайту тәсілдерін, венчурлық кәсіпкерліктің ерекшеліктерін қарастырады. Өз ісін құрудың, бизнес-жоспар құрудың, қаржылық жағдайын бағалаудың және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығына қол жеткізу жолдарын табудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Кәсіпкерлердің шаруашылық серіктестермен шарттық қатынастарын және шағын кәсіпкерлікті дамытуды мемлекеттік қолдауды қарастырады. Жобалау әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық талдау
Мақсаты: аналитикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпорындардың қаржы-шаруашылық қызметін талдаудың практикалық дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: Пән ақпараттық базаны және қаржылық талдау әдістерін, қаржылық есептілікті талдауды зерттейді. Қаржылық жағдайды бағалауды, теңгерімнің өтімділігін, іскерлік белсенділікті және кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдауды, нарықтық белсенділікті талдауды, кәсіпорынның шығымсыздығын, банкроттық ықтималдығын, кәсіпорынның меншікті және қарыз капиталын пайдалану тиімділігін талдауды қарайды. Презентациялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Корпоративтік басқару негіздері
Мақсаты: ҚР ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіпорынның экономикалық қызметін басқару теориясы мен практикасын зерделеу. Қысқаша мазмұны: Пән ҚР экономикасының дамуына, мемлекеттік реттеуге сипаттама береді. Корпорацияны басқару объектісі ретінде сипаттайды. Өндірістің экономикалық және әлеуметтік тиімділігін, капиталды, ресурстарды, инвестициялық және инновациялық саясатты, кәсіпорынның маркетингтік және өндірістік қызметін зерттейді. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін, өндірістің табысы мен рентабельділігін, кәсіпорынның қаржысын, ҚР экономикасының даму сипаттамасын қамтамасыз етуді қарастырады. Іс әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағымдағы менеджмент
Курстың мақсаты: студенттерді бизнес-процестерді талдау мен жетілдірудің іргелі тұжырымдамаларымен таныстыру, студенттерде кәсіпорынның (ұйымның) операциялық қызметін басқару туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Бұл пән жаңа өнімді (қызметті) басқару мен әзірлеуге процестік тәсілді, ұйымның операциялық қызметін басқару саласында стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін зерделейді. Ұйымның операциялық қызметін басқару саласындағы талдау және синтез әдістері. Операциялық көрсеткіштерді бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаларды талдау
Мақсаты: инвестициялық жобаларды талдау және бағалау дағдыларын меңгеру. Қысқаша мазмұны: Пән Кәсіпорынның инвестициялық стратегиясын, жобаны талдаудың дәйектілігін, даму стратегиясын және маркетингтік талдауды қарастырады. Инвестициялық жобалардың тиімділік көрсеткіштерін бағалаудың негізгі критерийлері мен есептік схемаларын, бизнес – жоспарды, жобаның инвестициялық қажеттіліктерін және оларды қаржыландыру көздерін зерделейді. Стратегиялық инвестор тұрғысынан кәсіпорынның қаржылық-экономикалық талдауын, шығынсыздықты талдауды, инвестициялық жобалардың тәуекелін талдауды және бағалауды жүргізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық маркетинг
Курстың мақсаты: студенттердің тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін диджитал-маркетинг стратегиясын әзірлеу және енгізу дағдыларын игеруі. Бұл пән тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша онлайн-кеңістіктегі әртүрлі маркетингтік тактиканы, соның ішінде жеке коммуникацияны, әсер ету маркетингін, цифрлық кеңістіктегі адамдардың мінез-құлқын талдауды зерттейді. сандық Маркетинг стратегиялары. Сандық маркетингтік компаниялардың тиімділігі. Цифрлық маркетинг қызметтерін ұсыну әдістерін әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік жауапкершілік және іскерлік этика
Курстың мақсаты: студенттердің бизнес, консалтинг, экология, Әлеуметтік сала және менеджмент (ESG) сияқты әртүрлі ұйымдар мен салалардағы тұрақты даму туралы білімдерін кеңейтуге көмектесу. Бұл пән корпоративтік жауапкершілік пен этиканы пәнаралық және көптеген мүдделі тараптар тұрғысынан қарастырады. Корпоративтік этиканың, жауапкершілік пен кепілгерліктің теориясы мен практикасы, оларды бизнесте қолдану және өзгермелі жаһандық бизнес ландшафтында дамыту мүмкіндігі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқарушылық шешімдерді өндеу
Мақсаты: студенттердің кәсіпорын деңгейінде әртүрлі басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пән типологияны, дайындық процесін, іске асыруды және басқару шешімін қабылдау механизмін зерттейді. Белгісіздік пен тәуекел жағдайында басқару шешімдерін дайындау және іске асыру әдістерін, шешімдерді әзірлеу және таңдау процесін модельдеуді, шешімдерді дайындау және іске асыру әдістерін сипаттайды. Басқару шешімдерінің сапасы мен тиімділігін қарастырады. Презентация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару есебі
Курстың мақсаты: студенттердің басқарушылық есеп саласындағы білімдерін және оларды практикалық қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән басқару есебінің мазмұнын, оның мақсаты мен қалыптасу принциптерін зерттейді. Бюджетті жоспарлау және бақылау әдістері, шығындарды өнімдерге немесе қызметтерге бөлу. Залалсыздықты талдау, қарапайым регрессиялық талдау және Excel бағдарламасы сияқты аналитикалық әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық көшбасшылық және халықаралық зерттеулер
Курстың мақсаты: студенттерді болашақта алатын көшбасшылық рөлге дайындау, сондай-ақ олардың әлемдік бизнес қоғамдастығы туралы хабардарлығы мен түсінігін және ертеңгі көшбасшыларға қажет көшбасшылық дағдыларын арттыру. Бұл пән жаһандық жүйе шеңберіндегі саясат, экономика және мәдениеттің өзара іс-қимылын зерттейді. Әртүрлі жаһандық жағдайларда ұйымдарда жұмыс істейтін адамдарды қалай басқаруға және шабыттандыруға болатыны туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Персоналды басқарудың жаһандық тәжірибесі
Курстың мақсаты: студенттердің жаһандық тәжірибені ескере отырып, персоналды басқару жүйелерін қалыптастыру және ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды алуы. Бұл пән қазіргі ұйымдардағы адами ресурстардың (HR) рөлін, стратегиялық ұйымдастырушылық қызметті зерттейді. Персонал менеджерлерінің рөлі мен міндеттерін өзгерту. HR қызметінің жаһандану жағдайындағы Бизнестің табысына қосқан үлесі. Кадрлық жұмысты жоспарлау, персоналды басқару және оның дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
HR-менеджмент
Мақсаты: заманға сай HR-менеджмент практикасы мен мәселелерін кең ауқымды орта мен ұйым аясында қарастыру. Қысқаша мазмұны: бұл пән HR менеджментін әртүрлі контексте қарастырады, HR менеджментінің тәжірибесі, оның негізгі бағыттары: адами ресурстармен қамтамасыз ету, өнімділікті басқару, марапаттау, оқыту және дамыту, қызметкерлердің қарым-қатынасы. Қазіргі заманғы HR-менеджмент мәселелерін зерттейді: еңбек нарығындағы теңсіздік, мансаптық өсу, жұмыс орнындағы келіспеушілік және қызметкерлердің әл-ауқаты. Ситуациялық есептер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық менеджмент
Мақсаты: микро және макро деңгейдегі инновацияларды, инновацияларды басқарудың функциялары мен әдістері туралы ғылыми білімді жалпылау. Қысқаша мазмұны: Пән инновациялық процесті ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын, кәсіпорынның инновациялық әлеуетінің деңгейін, инновациялық стратегияларды, зияткерлік меншікті, технология трансфертін, лизингті, Франчайзингті қарастырады. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің инновациялық түрі бойынша жіктелуін, инновациялық қызметті қолдаудың әлемдік тәжірибесін, ҚР инновациялық кәсіпкерлікті дамытуды қолдау бағыттарын зерделейді. Кейс әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шешім қабылдаудың жетілдірілген модельдері
Курстың мақсаты: студенттердің жобаларды жоспарлауды, проблемаларды талдауды, стратегиялық және тактикалық ұсыныстарды тұжырымдауды қоса алғанда, кеңес беру дағдыларын дамыту және жетілдіру. Бұл пән стратегиялық шешімдер қабылдаудың әртүрлі модельдерін зерттейді. Шешім қабылдау әдістері, соның ішінде шешімдерді талдау, оңтайландыру және модельдеу. Бәсекелестік орта жағдайында басқару шешімдерін оңтайландыру. Шешім қабылдау технологиялары, оның ішінде Тәуекел мен белгісіздік жағдайында.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік кәсіпкерлік
Курстың мақсаты: студенттерді әлеуметтік инновациялар контекстінде кәсіпкерлік ойлауды қолдануға үйрету, сондай-ақ әлеуметтік кәсіпкерлік саласында бизнес-жоспарларды әзірлеу және таныстыру дағдыларын жетілдіру. Бұл пән әлеуметтік кәсіпкерлікті ұйымдастыру тәсілдерін және оны Нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуді зерттейді. Жеке әлеуметтік бизнес тұжырымдамасын әзірлеу немесе қолданыстағы әлеуметтік бизнес бизнес моделін жаңарту. Әлеуметтік кәсіпкерліктің халықаралық тәжірибесі. Халықаралық және отандық кейстер негізінде әлеуметтік кәсіпкерліктегі инновациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компанияның стратегиялық талдауы
Курстың мақсаты: студенттерді кәсіпорындардың практикалық қызметінде Стратегиялық менеджмент құралдарын қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Бұл пән стратегияны әзірлеу үшін компанияны және оның операциялық ортасын зерттеу процесін қамтитын стратегиялық талдау принциптерін зерттейді. Трансұлттық корпорациялардың жұмыс принципі. Салыстырмалы бизнес-талдау. Саланы талдау әдістері және кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтары. Халықаралық контекстегі Стратегиялық талдау әдістері. Стратегиялық талдау әдістерінің тиімділігін арттыру резервтері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент негіздері
Мақсаты: стратегиялық басқарудың жалпы әдіснамасы саласында және стратегиялардың нақты түрлерін әзірлеу тәсілдерінде біліммен қаруландыру. Қысқаша мазмұны: бұл пән стратегиялық менеджменттің мәнін, стратегиялық көзқарасты қалыптастыруды, стратегиялық талдауды, компанияның SWOT талдауын зерттейді. Ол компанияның стратегияларын, олардың жіктелуін, бәсекелестік стратегияларын, адам әлеуетін пайдалану стратегиясын қарастырады. ҚР экономикасындағы стратегиялық менеджментті және сыртқы нарықтарға кіру және бәсекелестік стратегиясын сипаттайды. Кейс әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық қағидаттарын түсінумен үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін экологиялық мәдениет, қауіпсіздік, экономика, құқықтық нормалар, IT-технологиялар, әлеуметтік-мәдени және тарихи-өлкетану ағарту саласындағы білімді қалыптастырады
- Көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді және тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды пайдаланады
- Өңірлік, ұлттық және жаһандық деңгейлердегі экономикалық ахуалды сыни талдау үшін қажетті негізгі экономикалық ұғымдарды меңгерген
- Басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қажетті аналитикалық және статистикалық мәліметтерді жинау, есепке алу және өңдеу дағдыларын көрсетеді
- Халықаралық бизнесте коммуникация құралдарын таңдау, тауарларды жылжытудың негізгі әдістері мен технологияларымен жұмыс істей алады
- Сыртқы нарықтарға шығу және өнімді жылжыту стратегияларын әзірлеу дағдыларын меңгерген
- Халықаралық (жаһандық) нарықты болжау әдістемелерін талдайды, бағалайды және пайдаланады
- Халықаралық фирманы басқару ерекшеліктерін түсінеді
- Жаһандық менеджмент саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу мақсатында ғылыми материал таңдай алады
Ұқсас БББ
6B04107 Менеджмент/ Hotel Management
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B04107 Экономика және басқару
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B04107 Әлемдік экономика
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B04107 Менеджмент
Каспий қоғамдық университеті
6B04107 Менеджмент
Региональный инновационный университет
6B04107 Бизнес-кәсіпкерлік және инновация
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
6B04107 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Қазақ технология және бизнес университеті
6B04107 Өнеркәсіп экономикасы
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)