6B04107 Бизнес-кәсіпкерлік және инновация в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты: инновациялық тауарлар мен қызметтерді өндіретін және өнеркәсіптің жаңа салаларын құратын кәсіпкерлік және инновациялық қондырғылары мен дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жаһандану және жаһандық ағымдарға кіріспе
Модуль студенттерге қазіргі қоғамда жиі кездесетін жаһандық байланыстар мен өзара әрекеттестіктерді бағалау үшін қажетті дағдыларды беруге арналған және қиындықтар мен мүмкіндіктерді ұсынады. Пән қазіргі қоғамдағы дүниені байланыстыратын негізгі байланыстарды анықтайды және зерттейді; қазіргі әлемді қалыптастырған тарихи өзгерістер; жаһанданудың коммуникациялар мен БАҚ, бизнес пен экономика, қоршаған орта мен саясатты қоса алғанда, бірқатар салаларға әсері туралы көзқарастар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнестегі инновация
Бұл модуль студенттерге бизнесті құру/ дамытудың барлық аспектілерін, соның ішінде кәсіпкерлік ойлау тұжырымдамаларын зерттеуге мүмкіндік бере отырып, бизнес/кәсіпкерліктің не екенін теориялық және практикалық түсінуді ұсынады. Кәсіпкерлік ойлау тұжырымдамаларын қоса алғанда, бизнесті құру/дамыту. Модуль сонымен қатар студенттерге ШОБ-тан экономикадағы кәсіпкерліктің маңыздылығы туралы кең түсінік береді, тез дамып келе жатқан компанияларға дейін отбасылық бизнес. Студенттер SimVenture бағдарламасы арқылы жаңа кәсіпорын құруды модельдеу мүмкіндігіне ие болады. SimVenture бағдарламалық жасақтамасының көмегімен жаңа кәсіпорын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Бизнесті жүргізудің негіздері мен практикасы
Бұл модуль студенттерді бизнес негіздерімен, соның ішінде іскерлік тәжірибенің ішкі және сыртқы контекстімен, сондай-ақ сыртқы ортаның бизнеске әсерін анықтау және түсінумен таныстырады. Бұл модуль студенттерді бизнес құқығының негіздерімен және оның бизнеске әсерімен таныстырады. Студенттер сонымен қатар іскерлік орта мен операциялардың әртүрлі аспектілерін жоспарлаудың, басқарудың, ұйымдастырудың және бақылаудың негізгі басқару функцияларымен танысады. Іскерлік тәжірибенің сыртқы контекстінің элементтерін анықтап, жаһанданудың бизнеске әсері туралы біледі. Әр түрлі бизнес нысандарының табиғатын, сипаттамаларын, артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Кәсіпкерлік қаржы және шешім қабылдау
Бұл модульдің мақсаты-студенттерге жаңа бизнес кәсіпорындарының басында және өсуінде қаржының атқаратын рөлі туралы толық түсінік беру. Ол студенттерді бизнес-модель, өмірлік цикл және қаржыландыру нұсқалары арасындағы өзара тәуелділікпен таныстырады. Студенттер қаражаттың әртүрлі көздерімен және пайдалануларымен танысады, негізгі қаржылық есептерді құруды және талдауды және әртүрлі секторлардағы әртүрлі бизнес түрлері үшін негізгі өнімділік көрсеткіштерін, сондай-ақ бизнес құнын бағалауда қолданылатын негізгі әдістерді түсіндіруді үйренеді. Модуль кәсіпкерлерді бизнес-кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығын анықтау үшін қаржылық тұрғыдан шешім қабылдауды қолдау үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Кәсіпкерлікке арналған маркетинг принциптері
Модуль студенттерге маркетинг теориясына кіріспе ұсынады, оны практикалық қолдану иллюстрациясымен жандандырады. Маркетологтардың алдында тұрған заманауи мәселелерге ерекше назар аударылады - мысалы, электрондық пошта маркетингі, этика және жаһандану, оған ерекше назар аударылады. Бұл модуль студенттердің келесі модульдерде (мысалы, Шығармашылық брендинг, сатып алу-сату, кәсіпкерліктің сыни перспективалары және т.б.) және күнделікті жұмысында тәжірибе ретінде қолданатын негізгі принциптерін белгілейді. Модуль студенттерді болашақ мансабында осындай жағдайларда қалай әрекет ететіндігі туралы ойлануға және ынтымақтастықтың негізгі дағдыларын, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын және қабілеттерін дамытуға шақырады, маркетингтік міндеттердің ғылыми негізделген шешімдерді әзірлеу үшін сапалы ақпарат көздерін анықтау және бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Шығармашылық брендинг, сатып алу және сату
Бұл модуль студенттерді жеке және корпоративті брендті дамытудың маңыздылығымен, сондай-ақ сатып алу-сату бойынша келіссөздер жүргізу дағдыларымен таныстырады. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың конвергенциясы компаниялар мен клиенттер арасындағы күш тепе-теңдігін өзгертті, бұл олардың арасындағы "диалогтың" құндылығын жоғарылатады. Тікелей және тұрақты маркетинг, жеке және корпоративтік брендинг арасындағы шекаралар бұлыңғыр. Бүгінгі таңда тікелей және цифрлық маркетинг брендтерді құру, мақсатты сату, тауарлар мен қызметтерді жылжыту, альянстар құру және корпоративті брендинг үшін қолданылады. Бағалау түйіндеме мен LinkedIn профилін құру сияқты практикалық дағдыларды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Бизнес этикасы және тұрақты кәсіпкерлік
Модуль бизнестен күтілетін өзгерістерді және менеджерлер/кәсіпкерлердің әлеуметтік, этикалық және экологиялық тұрақтылыққа шақыруларға қалай жауап бергенін қарастырады. Модуль аясында келесі мәселелер қарастырылады іскерлік этика басқару тәжірибесін бағалауға болатын әлеуетті аналитикалық негізді қамтамасыз етеді / жалпы және тұрақтылық контекстіндегі кәсіпкерлік практика. Модуль осы пәндердің кәсіпкерлік контекстіндегі маңыздылығын және кәсіпорынның тұрақты даму мақсаттарын зерттейді. Студенттер іскерлік этика, жауапкершілік және бизнестің тұрақты дамуы туралы контекст пен пікірталасты түсінеді. Кәсіпкерлік контекстіндегі іскерлік этика мен тұрақтылықтың маңыздылығы мен маңызын бағалай алады. Бизнес этикасы мен орнықты даму үшін институционалдық, ұйымдастырушылық және жеке қысым мен қозғаушы күштерді және олардың бизнестің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық жауапкершілігінің сипаты мен ауқымын зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Консалтинг Live және жобалары басқару
Consulting Live өзінің жұмыс әлеуеті мен өмірлік таңдауын түсініп, жақсартқысы келетін студенттерге мүмкіндік беруге тырысады. Модуль әртүрлі перспективалар арқылы тиісті дағдылар мен жұмысқа орналасу мүмкіндіктерін дамыту, балама шешімдерді зерттеу, сыни бағалау және әртүрлі бизнес контексттеріндегі теория мен тәжірибені біріктіру арасындағы нақты байланысты қамтамасыз етеді. Студент консультациялық практиканы қолдау үшін қажетті стратегиялық теория мен әдістерді түсінуді дамытады және осы теорияларды бизнеспен/компаниямен терең ынтымақтастық арқылы тексереді, онда сіз бұрын алған білім мен дағдыларды қолдана аласыз, топ ретінде идеялар мен шешімдерді талқылай аласыз және стратегиялық топтық жұмысқа тән қатынастарды дамыта аласыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Бизнес-аналитика және зерттеу дағдылары
Бұл модуль бизнесті зерттеу мен талдаудың әртүрлі зерттеу дағдыларын қолдана отырып, әртүрлі бизнес жағдайларына қалай әсер ететінін көрсетеді. Ол студенттерді бизнесті зерттеу ұсынысын дайындау, деректерді жинаудың қолайлы әдістерін таңдау, кез келген бизнес ортасында бизнеске арналған деректерді талдау және түсіндіру үшін қажетті құралдармен және әдістермен қаруландырады. Пән студенттерді мұқият зерттеу процесі арқылы бизнес мәселелері мен жалпы мүмкіндіктерді талдауға дайындайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Бизнес стратегиясы және басқару
Бұл модуль студенттерді стартаптар мен ШБ-тен ШОБ-қа және халықаралық компанияларға дейінгі бизнестің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі ұйымдардың әртүрлі типтері үшін корпоративтік және іскерлік стратегиялар/басқару теориясы мен практикасымен таныстырады. Бастапқы кезеңдерде модуль сыни стратегиялық талдауға қажетті ұғымдар мен құралдармен таныстырады. Модуль қазіргі бизнес операцияларына әсер ететін нақты стратегиялық мәселелер мен мәселелерге назар аударады, сонымен қатар өзгерістерді басқаруға, ұйымдастырушылық оқытуға және стратегияны жүзеге асыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Кәсіпкерлікке сыни көзқарастар
Кәсіпкерлік негізінен кәсіпорындар мен экономикалық өсуді ынталандыратын оң күш ретінде қарастырылады. Бұл модуль кәсіпкерліктің негізгі бағыттары мен қабылданған нормаларды қарастырады, ал бизнес контекстіндегі маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалайды. Модуль кәсіпкерлік контекстіндегі ғылымның басым болжамдарын зерттейді және бизнес әлеміндегі кәсіпкерлердің алдында тұрған қиындықтарды сыни тұрғыдан қарастырады. кәсіпкерлер қазіргі бизнес әлемінде кездеседі. Студенттер кәсіпкерлік пен бизнестің негізгі тақырыптары туралы сыни хабардар болу мен түсінуді дамыту үшін практикалық және теориялық көзқарастарға негізделген пән бойынша білімдерін көрсете алады. Олар жаңа кәсіпорындардың сыни құрылуын зерттейді және түсінеді, қазіргі ғылымдағы кәсіпкерлік теорияларын кәсіпкерлер мен олардың кәсіпорындары үшін мүмкіндіктер мен мәселелерді бағалау үшін қалай қолдануға болатындығын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Цифрлық трансформация және кәсіпкерлік
Бұл модульдің мақсаты-цифрлық кәсіпкерліктің пайда болуы, негізгі тұжырымдамалар, бизнес-модельдер және табысты кәсіпорындарды дамыту үшін қажетті ресурстар туралы түсінік беру. Цифрлық экономиканың пайда болуы кәсіпкерлер үшін жаңа мүмкіндіктер ашты, бұл жаңа бизнес-модельдердің құрылуына, сондай-ақ деректерге негізделген секторларда құнның өсуіне әкелді. Олар пайда болғанына қарамастан технологиялық сектор, жаңа платформалардың, құралдар мен әдістердің көбеюі мен қол жетімділігі жаңа цифрлық кәсіпорындар мен кәсіпкерлер, сондай-ақ цифрлық салада жұмыс істейтін кәсіпкерлер дегенді білдіреді. Студенттер жаңа, қызықты қызмет саласына енуге мүмкіндік алады, сонымен қатар осы саладағы тәжірибеге байланысты мәселелерді сыни тұрғыдан түсіну күтіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Диссертация
Модуль студенттерге бизнесті басқару саласында тәуелсіз зерттеу жүргізуге мүмкіндік береді. Бұл олардың бизнесті зерттеудің алғашқы дағдыларын дамытады және оларды магистратурада ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындайды. Бұл модуль бағдарламаның басынан бастап студенттерге үйретілген академиялық Дағдылар мен тәжірибеге негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Жаңа венчурлық кәсіпорындар құру
Бұл модуль студенттерге жаңа бизнес-кәсіпорынның мүмкіндігін анықтауға және студенттерге жаңа бизнес-кәсіпорын үшін мүмкін болатын және сенімді шешім құруға мүмкіндік беретін дәрістер мен семинарлар сериясы арқылы алдыңғы теорияларды, тәжірибелер мен зерттеулерді біріктіреді және дамытады. Модульдің соңында студент өзінің жаңа кәсіпорнын қызметкерлерден, Тәжірибелі кәсіпкерлерден және әлеуетті инвесторлардан тұратын комиссия алдында ұсынады. Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін барлық студенттер келесілерді көрсете алуы керек: 1. Таңдалған бизнес-модельге сәйкес келетін нарыққа шығудың әртүрлі жолдарын сыни тұрғыдан талдау 2. Кешенді бизнесті жоспарлау дағдыларын алу үшін алынған білімді синтездеу. 3. Бизнес-стратегияны іске асыруда жеке жауапкершілік қажеттілігін мойындау 4. Бизнес-идеяларды ауызша және жазбаша түрде берудің тиімді тәсілдерін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 15
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқару практикасына, бизнес функцияларына және кәсіпкерлікке қатысты теориялар мен тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан түсіндіру және қолдану.
- Көптеген факторларды зерттейтін және стратегия шешімдерін қабылдауға негіз болатын бірқатар бизнес деректері мен ақпарат көздерін пайдалана отырып, ұйымның стратегиялық және операциялық позициясын талдайды.
- Жеке, мемлекеттік секторларда жаңа кәсіпорындар құруға және бизнесті дамытуға байланысты дағдыларды практикада қолданады;
- Белгісіздік және тәуекел жағдайында белсенділік, тапқырлық, табандылық және тұрақтылық сияқты қасиеттерді қоса алғанда, кәсіпкерлік өсу менталитетін дамытады
- Зерттеудің нақты сұрақтары мен мақсаттары бар зерттеу идеяларын зерттеу жобасына айналдырады және өміршең бизнес есебін жасау үшін білім мен сыни ойлау дағдыларын қолданады. Іскерлік ортада стратегияны қолданудың негізгі теориялық принциптері туралы тиісті білімі мен түсінігін көрсетеді. Іскерлік деректер мен ақпарат көздерінің кең ауқымын пайдалана отырып, ұйымның стратегиялық және операциялық жағдайын талдайды және бағалайды. Компанияның консалтингтік қысқаша мазмұнына әлеуетті шешімдерді әзірлейді және іскерлік ортаның динамикалық және өзгермелі сипатын мойындайтын болашақ тәжірибеге арналған ұсыныстарды ұсынады. Стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуді барынша арттыру және тиісті дағдыларды дамыту арасындағы нақты байланыстарды қамтамасыз ету үшін кейс зерттеулері арқылы бизнес теориясын тәжірибеге қолданады.
- Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше ұсынады, нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ тиісті академиялық мәнмәтіндер үшін әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу және қолдануда өзінің құзыреттілігін көрсетеді;
- Маркетингтің негізгі теориялық принциптерін білу және түсіну, жазбаша және ауызша тиімді маркетингтік талдауды ұсынады;
- Бизнес секторының алдында тұрған тұрақты дамудың негізгі мәселелерін талқылайды, және компаниялардың оларды шешу үшін пайдаланатын стратегиялары мен тәсілдерін сыни бағалайды;
- Бизнес-процестерге жаңа технологияларды енгізу кезіндегі тәуекелдер мен мүмкіндіктерді бағалайды, сондай-ақ кәсіпорындарды табысты цифрлық трансформациялау үшін іс-қимыл жоспарларын әзірлейді;
- Қаржыландырудың әртүрлі көздерімен және қаражатты пайдаланумен танысады, негізгі қаржылық есептерді талдауға және кәсіпкерлік шешімдер қабылдау үшін тиімділіктің негізгі көрсеткіштерін түсіндіруге қабілетті;
- Жеке және корпоративтік бренд құру үшін әртүрлі шығармашылық әдістерді, цифрлық байланыс платформаларын іс жүзінде қолданады
- Іргелі теорияларды пайдалана отырып, негізгі кәсіпкерлік және бизнес мәселелерін талдай алады. Табысты бизнес мүмкіндіктерін дамытуға және оларды бизнес-жоспарға ресімдеуге байланысты негізгі қиындықтарды анықтайды.
- Жаһандану және жаһандық ағымдармен байланысты үрдістерді, проблемаларды, мүмкіндіктер мен қауіптерді түсінеді.Олардың бизнеске, қоғамға және күнделікті өмірге деген әсерін қадағалай алады. Жаһандану концепцияларына әлеуметтік, саяси, экологиялық және экономикалық идеяларды, тәжірибелер мен мәселелерді талдауда қолданылатын тұжырымдамаларды, теорияларды және әдістерді қолдана алады. Тұрақты дамудың инновациялық құрамдастарын түсінеді. Ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен әдістерін қолданады, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімдердің негізгі заңдылықтары мен негіздерін біледі және түсінеді.
Ұқсас БББ
6B04107 Менеджмент/ Hotel Management
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B04107 Жаһандық менеджмент
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B04107 Экономика және басқару
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B04107 Әлемдік экономика
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B04107 Менеджмент
Каспий қоғамдық университеті
6B04107 Менеджмент
Региональный инновационный университет
6B04107 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Қазақ технология және бизнес университеті
6B04107 Өнеркәсіп экономикасы
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)