7M02212 Түркітану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі жалпы ғылыми және түркітану әдістемелерін меңгерген, ғылыми, білім беру, әлеуметтік-мәдени қызметті жүзеге асыра алатын түркітанушы-магистр дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M054 Түркітану
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Оңтүстік Сібірдегі түркі халықтарының этнографиясы
Көне дәуірден бастап күнімізге дейін түркі мәдениетінің ошағы боп саналатын Оңтүстік Сібір аумағындағы түркі халықтарының әдет ғұрыптары мен салт дәстүрлері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркітанудың зерттеу әдістері мен құралдары
Қазіргі түркітану ғылымындағы негізгі ғылыми парадигмалар, әдіснамалық принциптер мен әдістер: дереккөздерді тануға негізделген тарихи-әдістемелік принциптер, археологиялық салыстырмалы-семантикалық әдістер, лингвистикалық (салыстырмалы-тарихи, жүйелік-құрылымдық және тұжырымдамалық әдістер) және әдеби (сипаттамалық, салыстырмалы-салғастырмалы, тарихи-типологиялық) әдістер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым тарихын, ғылыми білімнің философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуын, сондай-ақ әдістемелік және педагогикалық құзыреттілікті тұтас түсінуді қалыптастыру. Пән ғылым мен философияның қарым-қатынас тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық мәселелермен, сондай-ақ олардың қазіргі жағдайындағы нақты ғылымдардың философиялық мәселелерімен таныстырады. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Оқу процесінде магистранттар ғылымның нақты салаларында негізгі философиялық, әдіснамалық, білім беру стратегияларын меңгереді; оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыра алады, әдістемелік құзыреттілікті дамытады; педагогикалық құндылықтар мен оқытудың инновациялық технологияларын, әр түрлі жағдайларды талдау арқылы тиісті кәсіптің құндылық қатынастарының ерекшеліктерін игереді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орта ғасырдағы түркі халықтарының cалт-дәстүрі және әдет-ғұрыптары
Аталған курс қытай, араб, парсы жазба деректері мен археологиялық деректер бойынша түркі халықтарының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркітанудың әдіснамалық ұстанымдары
Қазіргі интегративті түркітану ғылымындағы негізгі ғылыми парадигмалар және олардың принциптері мен әдістері: тарихи-археологиялық, этномәдени, дүниетанымдық, лингвистикалық, әдеби аспектілер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орталық Азия түркі халықтарының этно-саяси тарихы
Көне дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін түркі мәдениетінің ошағы саналатын Оңтүстік Сібір аумағындағы түркі халықтарының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еуразиядағы көшпелі халықтардың мәдениеті
Аталған курс әлемдік мәдениетке, өз мәдениетінің рухани және материалдық жетістіктері саласына үлес қосқан Еуразиялық түркітілдес көшпенділердің мәдени аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Мазмұны бойынша оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға, қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көне түркілердің жазба тілі
Руникалық белгілерді оқыту, оларды ежелгі түрік әліпбиінің дауысты және дауыссыз дыбыстар жүйесіндегі әріптік белгілеу, ежелгі түрік мәтіндерін оқу (Күлтегін, Білге қаған, Тоньюкук, Құли – чор ескерткіштері).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қыпшақ жазба ескерткіштерінің тілі
Қыпшақ жазба ескерткіштерінің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық және синтаксистік ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» курсы магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты-магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б.тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жазба ескерткіштерді зерттеудің жаңа әдістемесі
Түркітану ғылымының заманауи әдістемелері мен бағыттары жан-жақты зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қараханид дәуірі түркі жазба ескерткіштерінің тілі
Қараханид жазба ескерткіштерінің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық және синтаксистік ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі рунологиясы
Жазу тарихымен, түркі графикасының түрлерімен танысу, ежелгі түркі жазуы мен тарихының негізгі көзі болып табылатын Түрік бітіг (руника) мәтіндерін оқып, талдау жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі этнолингвистикасы
Аталған курс түркі әдебиеті хронологиясының өзекті мәселелерін және оның қайнар көзі болып табылатын жазба ескерткіштерді талдауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі тілдерін зерттеудің антропоөзектік парадигмасы
Қазіргі түркітану ғылымының зерттеу әдістерінің теориялық негіздері зерттеліп, оларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дереккөздердегі түркі халықтарының жаңа және қазіргі заман тарихы
дереккөздермен жұмыс істей білу, түркі халықтарының хронологиялық даму тарихын меңгеру, түркі халықтарының және олардың байланысын, салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын, дәстүрін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңа дәуір ескерткіштерін зерттеу тарихы
Жаңа заман ескерткіштерінің зерттелу тарихын хронологиялық тәртіппен қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел жазба деректеріндегі түркі халықтарының тарихы
Түркі халықтарының тарихын шетелдік жазба деректерге сүйене отырып, әлемдік тарихи үдерістер аясында қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қараханид дәуірі түркі әдебиеті
Қараханид дәуірінде жазылған әдеби-ғылыми, діни туындылардың ерекшеліктері, әдеби жанрлардың көркемдік, тілдік сипаты қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XVIII-XX ғғ. түркі жазба ескерткіштері
Түркі тілдерінің зерттелуі мен дамуы, қалыптасуы жайынан түсінік беру, түркітанудың негізгі мәселелері және оның қазіргі міндеттерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Алтын орда дәуірі түркі әдебиеті
Алтын Орда дәуірінде жазылған әдеби-ғылыми, діни туындылардың ерекшеліктері, әдеби жанрлардың көркемдік, тілдік сипаты қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректердегі түркілердің көне және ортағасырлық тарихы
Түркілердің ежелгі және ортағасырлық тарихы бойынша объективті тарихи білім беру. Тарих призмасы арқылы археологиялық және жазба деректерді көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
- Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу.
- Салыстырмалы-тарихи, филологиялық, этномәдени аспектілерде жазба ескерткіштерді талдау үшін түркітану әдістерін қолдану.
- Ғылыми-практикалық қызметте дереккөздерді пайдалану, түркі халықтарының тарихи даму кезеңдерін меңгеру, олардың сабақтастық байланысында түркі халықтарының салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын білу.
- Ерте және кейінгі орта ғасыр дәуірінің әдеби мәтіндерін талдау, түркі көркем бейнелерін, шығармалардың мотивтері мен жанрларын моделдей білу.
- Түркі жазуының әртүрлі графикалық жүйелерін меңгеру, тілдік, тарихи, мәдени аспектілерде жазба ескерткіштерінің мәтіндерін талдай білу.