Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M04113 Аграрлық экономика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • АӨК-дегі жер ресурстарын бағалау

    Мақсаты: Жер қатынастарын қалыптастыру және дамыту, жер ресурстарына экономикалық бағалау жүргізу саласында білім, іскерлік және дағдылар кешенін қалыптастыру. Мазмұны: Жер ресурстары ұғымы, олардың халық шаруашылығындағы рөлі. Жер нарығының қалыптасуы мен іске қосылу кезеңдері. ҚР-дағы жер нарығының жай-күйі мен даму үрдістері. Жердің ландшафттық-экологиялық топтамасы. Бағалаудың халықаралық және қазақстандық стандарттары. Жер ресурстарын бағалау негіздері. Бағалау үдерісінде қолданылатын құн түрлері. Жер учаскелерінің құнын бағалау қағидалары мен технологиясы. Жер рентасы. Жер ресурстарын инвестициялық бағалау. Жер учаскелерін бағалау үдерісі мен кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аграрлық қатынастар теориясы

    Мақсаты: Заманауи экономикалық міндеттерді шешу, аграрлық ресурстық әлеуетті тиімді пайдалану үшін қажет АӨК-нің әртүрлі деңгейлеріндегі аграрлық қатынастарды дамыту және жаңғырту заңдылықтары саласындағы білім, іскерлік және дағдылар кешенін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы аграрлық қатынастар: теория, тарих және қазіргі заман. Ұлттық агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі ауыл шаруашылығы. Жер қатынастары. Азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Қазақстандағы заманауи аграрлық реформа. Азық-түлік нарықтарының қалыптасуы және іске қосылуы. АӨК-де кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру үлгілері. АӨК жүйесіндегі салааралық өзара іс-қимылдың үлгілері мен тетіктері. Мемлекеттік реттеу және агроазық-түлік саясаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жалпы педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру, магистранттарды жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздерімен, ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару технологияларымен таныстыру. Мазмұны. Қазіргі заманғы білім беру парадигмалары, әлемдегі және Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беруді дамытудың тарихы мен жаңа үрдістері. Жоғары мектеп педагогикасының генезисі мен әдіснамасы, ЖОО оқытушысының құзыреттілігі. Жоғары оқу орнының дидактикасы, студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру, қазіргі заманғы жоғары оқу орнын басқару мәселелері. Оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістері және студенттердің оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, оқу жетістіктерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және аграрлық маркетинг

    Мақсаты: Ауылшаруашылық және қайта өңдеу кәсіпорындарында өндірісті ұтымды және тиімді ұйымдастыру негізінде экономика және маркетинг бойынша негізгі теориялық білім мен практикалық іскерлік игеру. Мазмұны: Агроөнеркәсіптік кешен: түсінігі мен құрылымы. АӨК нарығы. Экономиканың нарықтық механизмінің экономикалық негіздері. Аграрлық өндірістің жер ресурстары және жерді тиімді пайдалану жолдары. Экономикалық тиімділік және ауыл шаруашылығының кеңейтілген өндірісін енгізу жолдары. Ауыл шаруашылығы салаларының экономикасы. АӨК маркетингінің мәні мен ерекшеліктері. АӨК маркетингіндегі көтерме және бөлшек сауда. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Персоналды тиімді басқарудың жүйелі білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымның мотивациясы және тиімділігі. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды күйзеліс. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Бағыныштының жеке басы. Көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ресурсты үнемдеу экономикасы және ресурс тиімділігін бағалау

    Мақсаты: Ресурстарды үнемдеу мәселелерін шешу саласындағы білім жүйесін қалыптастыру, экономикалық есептеулер жүргізу дағдыларын игеру және оларды ресурстарды үнемдеу стратегиясын негіздеу үшін пайдалану. Мазмұны: Ресурстарды үнемдеу стратегиясын қалыптастырудың және ресурс тиімділігін арттырудың теориялық негіздері. ҚР ресурстық әлеуетін бағалау. Шаруашылық жүйелердегі экономикалық ресурстар. Ресурстарды үнемдеу тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамудың басым бағыты және факторы ретінде. Ресурстарды үнемдеуді нормативтік-құқықтық реттеу. Ресурстарды үнемдеудің ұйымдастырушылық-экономикалық тетігін қалыптастыру және ресурстық әлеуетті пайдалану тиімділігін арттыру. Ресурстарды үнемдеуші және экологиялық таза технологияларды құру және дамыту саласындағы халықаралық ынтымақтастық және тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Бейіндік пәндерді оқытудың құралдары, әдістері мен үлгілерінің жиынтығы туралы жүйелі білімді қалыптастыру және экономикалық тізбек пәндерін зерделеу бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың қажетті практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру жүйесінің ерекшеліктері. Оқу үдерісін ұйымдастыру және оқыту әдістемесі. Экономикалық пәндерді оқыту әдістемесі. Оқытудың классикалық және заманауи әдістері. Экономикалық пәндерді оқытудағы белсенді және интерактивті оқыту моделі. Білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру технологиялары. Экономикалық пәндерді оқу үдерісінде бақылауды ұйымдастыру және жүргізу. Зерттеу үдерісі мен педагогикалық қызметті ғылыми ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Болашақ магистранттың кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен икемділігін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Мазмұны: В2,С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін прагма-кәсіби бағыт түрінде алдыңғы қатарлы деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық хат жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды (Интернет-ресурстарды) тарту. Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды білуін көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерттеу. Ғылым дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдістемесін түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдау. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: аргументтер логикасын қарастыру және зерттеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивті қабілеттердің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • АӨК-дегі экономикалық процестерді жүйелі зерттеу әдістері

    Мақсаты: АӨК-дегі экономикалық үдерістерді жүйелі зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: АӨК экономикасындағы жүйелі зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздері. АӨК-дегі экономикалық үдерістерді жүйелі зерттеудің негізгі модельдері мен әдістерінің жалпы сипаттамасы. АӨК-дегі экономикалық үдерістерді талдау мен болжауда математикалық-статистикалық әдістерді қолдану. АӨК-дегі экономикалық үдерістерді жүйелі зерттеудегі матрицалық модельдер. Экономикадағы математикалық және компьютерлік модельдеу әдістері. Салааралық баланстардың матрицалық модельдері. АӨК-дегі оңтайландыру мәселелерін шешу әдістерінің жалпы сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының АӨК тұрақты экономикалық дамуы

    Мақсаты: экономикалық дамудың дәстүрлі модельдерінен дамудың тұрақты түріне көшу қажеттілігін, ҚР АӨК-нің әлеуметтік-экологиялық-экономикалық дамуын бағалауды жүргізу дағдылары мен дағдыларын түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Тұрақты дамудың түсінігі мен мәні. Ауылдық аумақтарды және әлеуметтік инфрақұрылымды тұрақты дамыту. АӨК тұрақты дамуын бағалау әдістері мен тәсілдері. Ауыл шаруашылығы өндірісінің табиғи-ресурстық әлеуеті. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің экологиялық қауіпсіз, ресурстарды үнемдейтін технологиялары. Ауылшаруашылық табиғатын пайдаланудың экологиялық мәселелері. Экологиялық қауіпсіз ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру, оларды өндіру мен өңдеудің заманауи технологияларын қолдану мәселелері. Экологиялық агроөнеркәсіптік нарықтың қазіргі жағдайы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Замануи аграрлық экономикасы

    Мақсаты: Экономиканың аграрлық секторының қазіргі заманғы күрделі мәселелері, экономикалық қызметті ұйымдастыру амалдары, аграрлық сала ұйымдарының нақты экономикалық мәселелерін шешу дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Аграрлық сектор ел экономикасы мен әлемдік ауыл шаруашылығының маңызды бөлігі ретінде. АӨК аграрлық азық-түлік және ресурстық нарықтарының іске қосылуы және дамуы. АӨК және оның салаларының материалдық-техникалық қорын дамыту ерекшеліктері. Экономиканың аграрлық секторында адами капиталды қалыптастыру және пайдалану ерекшеліктері. Аграрлық секторды іске қосу тиімділігі, негізгі бағыттары мен даму мәселелері. Қоғамдық қатынастар жүйесіндегі аграрлық саясат. АӨК-ні мемлекеттік қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроөнеркәсіптік өндірістің инновациялық экономикасы

    Мақсаты: АӨК кәсіпорындарында инновациялық өнімдерді басқарудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының кешенін қалыптастыру. Мазмұны: Инновациялық экономиканың теориялық негіздері. Инновациялардың жіктелуі. Агроөнеркәсіптік өндірістің инновациялық қызметінің мәні. АӨК-дегі инновациялық қызметті дамытудың әлемдік үрдістері. ҚР мемлекеттік инновациялық саясаты. Агроөнеркәсіптік өндірістің инновациялық инфрақұрылымының сипаттамасы. Зияткерлік меншік азаматтық құқықтардың объектісі ретінде. Агроөнеркәсіптік өндірістің технологиялық, өнім инновацияларын енгізу бағдарламасын әзірлеу және құжаттамалық ресімдеу. Агроөнеркәсіптік өндірістің өнім инновацияларын іске асыру үдерісінде туындайтын тәуекелдер. Агроөнеркәсіптік өндірістің өнім инновацияларын жетілдіру бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инновациялық бизнес-жобаларды талдау және бағалау

    Мақсаты: Нарықтық ортаның өзгеру жағдайы мен үрдістерін ескере отырып, инновациялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бизнесті жоспарлаудың мақсаттары мен міндеттері. Бизнес-жоспарлардың түрлері және олардың жіктелуі. Инновациялық жобалардың бизнес-жоспарларының құрылымы. Бәсекелестік ортаны талдау және инновациялық өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Инновациялық өндіріс үдерісін жобалау. Бизнес-жоспарды іске асыру үшін инвестицияларға, ресурстарға қажеттілікті есептеу. Өнімді сатуды болжау және өндірістік көрсеткіштерді есептеу. Инновациялық жобаның бизнес-жоспарының маркетингтік бөлімін және инновацияны нарыққа жылжыту бағдарламасын есептеу. Инновациялық жобаның қаржылық көрсеткіштері мен тиімділігін есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономикадағы ғылыми және қолданбалы зерттеулер әдістері

    Мақсаты: Эмпирикалық экономикалық зерттеу жүргізу туралы тұтас идеяны, экономикада қолданбалы зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым және ғылыми зерттеу. Экономикадағы зерттеу әдістемесі. Ғылыми таным әдістері. Эмпирикалық әдістер. Эксперименттердің жіктелуі. Эксперимент және теория. Модельдеу кезеңдері мен құрылымы. Теориялық деңгей әдістемесі: логикалық әрекеттер. Балама теориялық-әдіснамалық тәсілдер. Логикалық-әдіснамалық талдау бірлігі ретіндегі ғылыми таным үлгілері. Ғылыми нақтылықты және гипотезаны анықтау. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми теориялардың жіктелуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аграрияның инновациялық технологиялары

    Мақсаты: Агрономиядағы инновациялық технологиялар туралы ақпаратты өз бетінше талдау және шолып қарау қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Агрономиядағы инновациялық қызмет ұғымы мен стратегиясы. Инновациялар жүйесі, олардың жіктелуі. Аграрлық ғылымның инновация көзі ретіндегі рөлі. Инновациялық агротехнология өндіріс үдерісін басқару механизмі ретінде. Нақты инновацияны таңдау және оны өндіріске енгізудің негіздемесі. Агрономиядағы инновациялық менеджмент. Агроөнеркәсіптік кешендегі инновациялық қызметті ғылыми-технологиялық қамтамасыз ету. Инновациялық технологиялар агроөнеркәсіптік кешеннің тұрақты дамуының негізі ретінде. Агроөнеркәсіптік кешендегі инновациялық үдерістерді ақпараттық-консультациялық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру мен қайта өңдеудің заманауи технологиялары

    Мақсаты: Өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерін, оның сапасын ескере отырып, неғұрлым ұтымды пайдалану, сақтау мен қайта өңдеу тиімділігін арттыру, шығарылатын өнім ассортиментін кеңейту үшін ауыл шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу саласындағы білім мен іскерлікті игеру. Мазмұны: Саланың қазіргі жағдайы және даму келешегі. Тамақ өнімдеріне қойылатын гигиеналық талаптар. Етті және ет өнімдерін өңдеудің негізгі қағидалары. Сүтті және сүт өнімдерін өңдеудің негізгі қағидалары. Балық және балық емес су шаруашылығы объектілерін өңдеудің негізгі қағидалары. Өсімдік шикізатын өңдеудің негізгі қағидалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ауылдық аумақтарды дамытуды статистикалық қамтамасыз ету

    Мақсаты: Инновациялық басқару технологияларын қолданудың заманауи ғылыми және нақты тәжірибесін жинақтауға негізделген ауылдық өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын басқару теориясы мен практикасы саласында арнайы даярлық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Ауылдық аумақтардың жалпы сипаттамасы. Ауыл экономикасын дамыту, ауыл халқының жұмыспен қамтылуы және табысы. Ауыл тұрғындарының өмір сүру сапасы. Кадрлық, ғылыми және консультациялық қамтамасыз ету. Ұзақ мерзімді кезеңге арналған ауылдық аумақтарды дамытудың мақсатты көрсеткіштері. Ауыл экономикасын дамыту және әртараптандыру үшін жағдайларды қамтамасыз ету. Ауылдық аумақтарды дамытуда статистикалық байқау және ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қоршаған орта экономикасы және климаттық өзгерулер

    Мақсаты: Қоршаған ортаның қазіргі жағдайы туралы, адамның экономикалық қызметі мен климаттың өзгеруі арасындағы тығыз байланысы туралы түсінік қалыптастыру, тұрақты даму мен сапалы экономикалық өсуді қамтамасыз ету саласында шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Әлемдегі қоршаған орта жағдайының динамикасы. Қоршаған ортаны экономикалық бағалау. Экологиялық күрделі мәселелердің экономикасы. Экологиялық саясат құралдары. Климаттың өзгеруі және оның табиғи және экономикалық жүйелерге әсері. "Жасыл" экономика және климаттың өзгеруі. "Жасыл" экономика және тұрақты даму. Климаттық саясат құралдары. Қазақстан: қоршаған ортаның жай-күйі, жаһандық экологиялық күрделі мәселелерді шешудегі рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасыл экономика және табиғатты пайдаланудың заманауи мәселелері

    Мақсаты: Ауыл шаруашылығы мақсатындағы табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: "Жасыл" экономика мен тұрақты дамудың экономикалық мазмұны. "Жасыл" экономиканың негізгі сегменттеріне сипаттама. "Жасыл" экономиканың күрделі мәселелері мен келешегі. Қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық механизмі. Экожүйелік қызметтерді экономикалық бағалау. "Жасыл" экономикаға көшудің экономикалық тетіктері мен шарттары. Табиғатты ұтымды пайдалану қағидалары. Экономиканы дамытудың техногендік түрін "жасыл" экономикаға айналдырудың шарттары мен мүмкіндіктері. Мемлекет және нарық "жасыл" экономикаға көшуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ауылдық аумақтардың шаруашылық жүргізуші субъектілерінің орнықтылығын экономикалық талдау

    Мақсаты: Әдістемелік негіздерді игеру және практикалық жұмыста қажет шаруашылық қызметті экономикалық талдаудың практикалық дағдыларын игеру арқылы аналитикалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: Шаруашылық жүргізуші субъектілердің тұрақты дамуының түсінігі мен мәні. Экономикалық талдау әдістемесі. Ауылдық аумақтар субъектілерінің тұрақты дамуын талдау мен бағалаудың негізгі әдістері. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің тұрақты даму көрсеткіштерінің жүйесі. Ауылдық аумақтардың шаруашылық жүргізуші субъектілерінің тұрақтылығына әсер ететін факторлар. Стратегиялық жоспарлау арқылы ауылдық аумақтардың шаруашылық жүргізуші субъектілерінің тұрақты әлеуметтік-экономикалық даму деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Агробизнестің экономикасы және оны ұйымдастыру

    Мақсаты: Ұйымның агробизнес саласындағы іске қосу заңдылықтары туралы теориялық білімді, экономикалық тиімділікті арттыру мақсатында оның қызметін бағалау, жоспарлау және басқару дағдылары мен іскерлігін игеру. Мазмұны: Агробизнестің түсінігі, мәні және экономикалық мазмұны. Агробизнес жүйесінде көп салалы экономиканы қалыптастыру. Агробизнес саласындағы өндірісті орналастыру, мамандандыру және шоғырландыру. Ауылшаруашылық кәсіпорындарын құрудың экономикалық негіздері мен қағидалары. Аграрлық кәсіпорындардың ресурстық әлеуеті және оны іске асыру ерекшеліктері. Инновация және агробизнес. Өсімдік және мал шаруашылығы саласының кәсіпорындарында бизнесті жүргізу ерекшеліктері. Агробизнес саласындағы басқару шешімдерінің экономикалық тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік аграрлық азық-түлік жүйесі және әлемдік сауда

    Мақсаты: Әлемдік азық-түлік нарығы конъюнктурасының динамикасын ескере отырып, әлемдік шаруашылықтың аграрлық секторында болып жатқан үдерістерді талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлемдік агроазық-түлік жүйесінің жалпы сипаттамасы. Әлемдегі ауылшаруашылық өнімдерін өндірудің негізгі факторлары. Ауыл шаруашылығы және азық-түлік тауарларын халықаралық өндірудің қазіргі жағдайы мен күрделі мәселелері. Азық-түлік қауіпсіздігі. Халықаралық азық-түлік саудасы. Азық-түлік және ауыл шаруашылығы шикізаты нарығында конъюнктура мен баға жүйесін қалыптастыру. Ауыл шаруашылығы және азық-түлік тауарларын өндіру мен сауданы реттеу жөніндегі жаһандық халықаралық ұйымдардың қызметі. Қазақстанның азық-түлік тауарлары саудасына қатысуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аграрлық нарықтарды талдау

    Мақсаты: Ауыл шаруашылығы өнімдері нарықтарының және аграрлық саланың басқа да салаларының іске қосылуы мен дамуын болжау бойынша талдамалық зерттеулер мен экономикалық есептеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру; нақты нарықтарда орын алатын негізгі күрделі мәселелерді және оларды шешу әдістерін анықтау. Мазмұны: Аграрлық нарықтардың түсінігі мен мәні. Агроөнеркәсіптік кешендегі нарықтардың түрлері. Ауылшаруашылық нарықтарын зерттеу әдістері. Ауылшаруашылық нарығындағы сұраныс пен ұсынысты талдау. Ауыл шаруашылығы нарығының сыйымдылығын анықтау. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің нарықтарындағы баға белгілеу механизмін зерттеу. Аграрлық нарықтардың құрылымдық өзгерістері мен даму үрдістері. Аграрлық нарықтардың жай-күйін болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АӨК аймақтық инфрақұрылымы

    Мақсаты: Теориялық және практикалық мәселелерді зерделеу, АӨК инфрақұрылымын тиімді іске қосу іскерлігі мен дағдыларын дамыту. Мазмұны: АӨК өңірлік инфрақұрылымының мәні мен құрамы. Өңірдің техникалық агросервис жүйесін ұйымдастыру және оның іске қосылуы. АӨК-де материалдық-техникалық қамтамасыз етуді және өндірістік қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Өңірдің АӨК-де электротехникалық және көліктік қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Өнімді дайындау мен өткізудің ұйымдастырылуы мен тиімділігі. Өңірдің АӨК экономикасында материалдық ағындарды басқарудағы логистикалық тәсілдің өзгешелігі мен ерекшеліктері. Өңірдің АӨК әлеуметтік институционалдық инфрақұрылымын дамыту іс-шаралары. Өңірдің АӨК өндірістік инфрақұрылымын басқару жүйесін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • АӨК-дегі цифрландыру

    Мақсаты: АӨК-дегі кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Заманауи қоғамның дамуы үшін экономиканың цифрлық трансформациясының маңызы. ҚР-да цифрлық экономиканың дамуын нормативтік-құқықтық реттеу. Цифрлық технологияның сипаттамасы. Кәсіби мәселелерді шешу үшін цифрлық технологияларды қолдану. АӨК цифрлық трансформациясының бағыттары. АӨК инфрақұрылымын цифрландыру. АӨК цифрлық трансформациясының келешегі. Цифрлық агроөнеркәсіптік жобаларға инвестициялау мәселелері. АӨК цифрлық трансформациясының тиімділігі. АӨК-де цифрлық технологияларды енгізудің функционалдық және әлеуметтік тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдеу

    Мақсаты: Заманауи аналитикалық және есептеу әдістерін қолдана отырып, сараптамалық бағалаулар мен статистикалық ақпарат негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде әртүрлі сыныптардың математикалық модельдерін құру қағидаларын терең зерттеу. Мазмұны: Модельдердің жіктелуі. Математикалық модельдердің жіктелуі. Модельдерді құрудың әдістемелік қағидалары. Ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдер. Белгісіздік жағдайында модельдеу. Математикалық модельдеудегі теория мен эксперименттің артықшылықтары. Математикалық модельдеу әдістерінің жалпы жіктелуі. Математикалық модельдеу кезеңдері (математикалық модель құру; компьютерде іске асыру үшін алгоритм әзірлеу; бағдарламалау тілінде бағдарлама құру).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби салада және көптілді ортада тұлға аралық және мәдениет аралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша нысанда іскерлік және ғылыми коммуникациялар құру
  • Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау
  • АӨК саласындағы инновациялық қызмет нәтижелерін болжауды ескере отырып, инновациялық қайта құрулар мен процестерді жоспарлау
  • Ғылыми негізделген қорытындыларды тұжырымдау және басқару шешімдерін қабылдау үшін әртүрлі ақпарат көздерімен, соның ішінде ресми статистикалық деректерді пайдалана отырып, дербес жұмыс жасай отырып, агробизнес саласындағы экономикалық субъектілердің қызметін талдау
  • Аграрлық экономика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми ақпараттың үлкен массивтерімен жұмыс жасай отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізудің жалпы ғылыми әдіснамасын, логикасын және технологиясын пайдалану негізінде олардың нәтижелерін пайдалану бойынша практикалық ұсынымдар әзірлеу
  • Экономикалық процестер мен құбылыстардың дамуын модельдеу және болжау, белгісіздік пен тәуекел факторын ескере отырып, агробизнес саласындағы олардың экономикалық тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін АӨК субъектілерін дамытудың оңтайлы стратегияларын және жобалық шешімдерді әзірлеу
  • Білім беруді, ғылым мен инновацияны және кәсіптің ерекшелігін интеграциялауды ескере отырып, студенттерге бағытталған оқыту және заманауи және инновациялық технологияларды бағалау принциптері негізінде оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу
  • Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдай отырып, адамдарды және олардың әрекеттерін олардың психологиясын, қабілеттері мен мотивациясын ескере отырып басқару
  • Ресурстарды үнемдеу қағидаттары мен экономикалық жүйелерді дамытудың тұрақтылығы негізінде ресурстарды пайдаланудың тиімділігін арттыруға бағытталған іс-шараларды әзірлеу
Top