Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03117 Клиникалық психология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарт-тарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптас-тыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік модельдеу

    Мақсаты: психологиядағы моделдердің маңызды аспектілерін түсіну, әлеуметтік мінез-құлықты талдауда компьютерлік моделдеуді қолдану, әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік моделдеуді нақты түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Әлеуметтік процестердің нақты формализмін қамтамасыз ететін компьютерлік модельдер, әлеуметтік мінез-құлықты модельдеу ерекшеліктері, жүйенің мінез-құлқын болжау, ішкі және сыртқы мінез-құлық параметрлерінің виртуалды комбинациясы ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы статистиканың қазіргі әдістері

    Мақсаты: статистикалық әдістермен зерттеу нәтижелерін талдаудың құзыреттілігін қалыптастыруға және статистикалық ғылымның әдістемелік арсеналының әртүрлілігін игеруге ықпал ету. Статистиканы ғылым ретінде дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары; ақпаратты статистикалық талдаудың ережелері, әдістері мен әдістері, деректерді сандық және сапалық өңдеудің нақты әдістері, стандартты формулаларды автоматты қолдану ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша құзыреттілікті қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістемесін меңгеруге, ғылыми ақпаратты іздеуге, жинақтауға және өңдеуге, сондай-ақ эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін жүргізуге, өңдеуге және ресімдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Мақсаты: заманауи психологиядағы әдіснамалық дилеммаларды шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістерін, кәсіби әдіснамалық білімдерді қолдану, сыни талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән категориялық жүйені, түсіндірме принциптері мен тәсілдерін, психологиялық танымның негізгі мәселелері мен ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді; психологиялық теорияның сапасын бағалау үшін әмбебап критерийлерді қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және даму тенденциясы

    Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Психологиялық идеялардың дамуындағы сапалы өзгерістер, белгілі бір психологиялық тұжырымдаманың пайда болу тарихы, әртүрлі дәуірлердегі психологияның дамуындағы жалпы және айрықша белгілер, әртүрлі ғылыми тұжырымдамалар мен теориялар, өткен және қазіргі психологиялық ойдың жетістіктері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологиялық қызметтің ұйымдастырушылық-этикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты: психолог пен психологиялық қызметтің этикалық және ұйымдастырушылық аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.Курста этикалық дилеммалар және оларды шешу жолдары, "психолог-клиент" қатынастары саласындағы тәуекелдерді бағалау және басқару, арнайы топтармен жұмыс, психологтың әріптестерімен және жұмыс берушілермен қарым-қатынасы қарастырылады. Психологтың кәсіби қызметінің супервизия, басқарушылық және басқа да ұйымдастырушылық мәселелері зерттелінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға және мінез-құлық бұзылыстарының психологиялық бағалауы

    Мақсаты: психикалық және соматикалық бұзылыстар құрылымындағы психологиялық фактордың рөлін түсіну, әртүрлі патологиялардағы бұзылулардың психологиялық диагностикасын жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Курс пациенттердің/клиенттердің нозологиясын, әлеуметтік-психологиялық және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, психикалық әрекеттер кезіндегі бұзылыстарды психологиялық диагностикалау және бағалау әдістерін, технологияларын және процедураларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Патопсихология және патопсихологиялық диагностика

    Мақсаты:әртүрлі психикалық және соматикалық аурулар кезіндегі тұлға мен мінез-құлықтың бұзылыстары туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттар психикалық бұзылулардың этиологиясын, қазіргі Халықаралық аурулар жіктемесіне сәйкес негізгі психоневрологиялық нозологиялардың патопсихологиялық сипаттамаларын, когнитивті сфераның бұзылыстарының ерекшеліктерін, балалар мен ересектердегі тұлғалық және мінез-құлық, сананың бұзылуларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы зерттеу әдістері мен эксперимент

    Мақсаты: маманның практикалық іс-әрекетіндегі зерттеу жұмысының рөлін түсіну, ғылыми зерттеудің негізгі түсініктерін игеру және бекіту, ғылыми танымның, ізденіс және жинаудың әдістері мен логикасы туралы түсініктер құру, ғылыми ақпараттарлы өңдеу және зерттеу нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, эмпирикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасы, психологиялық эксперименттің процедурасы мен ұйымдастырылуы ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары жүйке қызметі физиологиясының теориялық және әдіснамалық аспектілері

    Мақсаты: психикалық әрекеттің негізі ретінде жүйке жүйесі қызметінің заңдылықтары туралы, сонымен қатар ми қызметінің және психикалық әрекеттегі бұзылыстар арасындағы байланыс туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде магистранттар қалыпты жағдайдағы және психикалық бұзылулар кезіндегі жоғары жүйке қызметінің физиологиясы туралы түсініктерді игереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық сараптаманың әдіснамасы мен әдістері

    Мақсаты: психологиялық сараптаманың психологиялық тәжірибенің бір түрі ретіндегі түсініктерін, оның ерекшеліктері мен психологиялық қызметтің басқа түрлерінің арасындағы орнын түсіну, психологиялық сараптаманың әр түрлерін жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курс психологиялық сараптаманың әр түрлерін жүргізудің әдіснамасын, принциптері мен процедураларын, сонымен қатар медициналық-әлеуметтік, әскери-медициналық, медициналық-педагогикалық, соттық-психологиялық сараптама шеңберіндегі әдістер мен технологияларды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Балалар патопсихологиясы

    Мақсаты: психикалық денсаулығы бұзылған балалар мен жасөспірімдерге психологиялық диагностика, психокоррекция, кеңес беру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курста балалардың психикалық дамуына әсер ететін факторлар, психикалық даму бұзылыстары мен девиантты мінез-құлықтың түрлері мен формалары, балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуде қолданылатын психологиялық алдын алу, диагностикалау және түзету әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аддикциялардың превенциясы және интервенциясы

    Мақсаты: аддикциялар туралы жүйелі түсінік және аддиктивті бұзылыстарға ие клиенттермен/пациенттермен практикалық жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.Курста тәуелді мінез-құлықты психологиялық диагностиканың, алдыналудың, интервенцияның, оңалтудың заманауи әдістері қарастырылады. Жастық шақтағы химиялық және химиялық емес тәуелділіктермен жұмысқа ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Суицидология және дағдарыстық психотерапия

    Мақсаты: өзіне-өзі қол жұмсау мінез-құлқы мен дағдарыс жағдайы бар адамдарға бағытталған кеңес беру, психотерапиялық және психологиялық ағарту қызметтері саласындағы кәсіби міндеттерді орындауға қабілеті мен дайындығын қалыптастыру. Пән тиісті психологиялық көмек көрсету ерекшеліктерімен таныстырады; суицидтік тәуекелдің физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық индикаторларын және жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайларын есепке алуға бағдар береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кеңес беру мен психотерапияның заманауи әдістері

    Мақсаты: психологтың клиникалық жағдайдағы жұмысына қатысты кеңес беру мен психотерапияның заманауи парадигмалары туралы жүйелі көзқарасты, сондай-ақ пациенттермен/клиенттермен психологиялық жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пән әртүрлі психологиялық мектептер мен бағыттар аясында кеңес беру және психотерапия теориясын, әдіснамасын және практикасын зерттеуді біріктіреді; қажетті психологиялық атмосфераны және терапиялық ортаны құруға бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Топтық психотерапия

    Мақсаты: психологиялық көмек көрсету жүйесіндегі топтық психотерапияның рөлі мен орны туралы жүйелі көзқарасты, әртүрлі санаттағы клиенттермен/пациенттермен топтық форматта психологиялық жұмыс жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курс топтық психотерапияның мүмкіндіктері мен шектеулерін, топтық динамикасын, топтық психотерапияның заманауи бағыттарының әдістері мен процедураларын қарастырады. Сонымен қатар, әртүрлі нозологиясы бар пациенттермен топтық жұмыс жүргізу ерекшеліктері де қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Отбасылық психотерапия

    Мақсаты:клиентке/пациенткепсихологиялықкөмек көрсету құрылымындағы отбасылық психотерапияның орны мен рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде этикалық нормалар мен принциптерді сақтау негізінде әртүрлі психикалық бұзылулардың алдын алудың, бағалаудың және интервенцияның психологиялық әдістері (бала-ата-ана, некелік, сиблингті қатынастар) қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология және психосоматика: теория, әдіснама, диагностика және тәжірибе

    Мақсаты: нормадағы және әртүрлі аурулар кезіндегі психикалық іс-әрекеттің нейрофизиологиялық механизмдері және психосоматикалық негіздері туралы жүйелі түсініктерді кеңейту және тереңдету. Курста бас мидың локальды зақымы, психосоматикалық және соматопсихикалық бұзылулары бар науқастардың психикалық іс-әрекетінің бұзылыстарын зерттеу негізінде психикалық іс-әрекет механизмдерінің теоретикалық және қолданбалы аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Денсаулық сақтау саласындағы психологтың кәсіби іс-әрекетін жүзеге асыруда отандық және шетелдік классикалық және заманауи теориялық-әдіснамалық, қолданбалы, салалық бағыттарды терең, сыни тұрғыдан түсіну және жетілген концептуалды білім деңгейін көрсету.
  • Ақпаратты теориялық және эмпирикалық талдауға негізделген клиникалық психология саласындағы үздік әлемдік тәжірибені өз жұмысына кіріктіру.
  • Нейропсихологияның, патопсихологияның және психосоматиканың әдіснамасы мен әдістерін, этикалық нормалар мен принциптерді сақтау негізінде әртүрлі мәселелерді шешуге бағытталған түрлі психотерапевтік мектептердің және бағыттардың клиникалық-психологиялық интервенцияларын қолдану.
  • Проблеманың жай-күйін зерттеу, деректер жинау, сапалық және статистикалық талдау және қорытындыларды тұжырымдау кезеңдерінде теориялық және эмпирикалық әдістерді қолдана отырып, клиникалық психология саласында психологиялық зерттеулердің жобасын және бағдарламасын құрастыру.
  • Клиенттің/пациенттің нозологиялық, әлеуметтік-демографиялық, этномәдени, индивидуалды-психологиялық және басқа да ерекшеліктерінің кешенін ескере отырып психологиялық диагностика және бағалау жүргізу.
  • Клиенттерді/пациенттерді емдеу, оңалту және дамыту мақсаттарына байланысты жеке және топтық форматта психологиялық кеңес беру және психологиялық түзетулер көрсету; олардың нәтижелерін талдау.
  • Денсаулық сақтау саласының өзекті міндеттерін ескере отырып, халыққа психологиялық ағарту және алдын алу бағдарламаларын әзірлеу.
  • Психологиялық сараптама жасаудың әр түрлерін жүргізу кезінде клиникалық психологиялық зерттеу әдістері мен әдіснамаларын жүйелі түрде қолдану және бағалау.
  • Денсаулық сақтау ұйымдарындағы психологтардың кәсіби әрекеті мен психологиялық қызметтердің ұйымдастырушылық мәселелерін өз бетінше және командада шешу.
  • Оқушыларды оқытуда, әдістемелік және тәрбиелік жұмыста оңтайлы стратегиялар мазмұнын жүзеге асыру және талдау, олардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ету.
  • Кәсіби және ғылыми қызметті, кәсіби психологиялық жұмысты қолдау үшін әртүрлі кәсіптік құжаттамаларды әзірлеу.
  • Нормативтік-құқықтық базаны, тілдерді, өзара әрекеттестіктің, басқарудың, толеранттылық пен қолдаудың философиялық және психологиялық принциптерін білуге негізделген кәсіби ұжымдар ішінде тиімді кәсіби коммуникацияны құру; кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметіндегі мәселелер мен шешімдерді қысқаша және анық көрсету.
Top