6B03108 Әлеуметтану-дінтану в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі кәсіптік құзыреттерді жүзеге асыруға дайындығы жоғары, дінтану және әлеуметтану саласында іргелі білімді, оларды кәсіби қызметте практикалық жүзеге асыруға дағдыланған, әлеуметтік мәселелер бойынша сараптамалық қорытындыларды дайындау және қорғау қабілеті бар, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау және діни қарым-қатынастар, кәсіби ортада коммуникациялар құруға және өзгермелі еңбек нарығы жағдайына тиімді бейімделуге дайын болу
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B038 Әлеуметтану
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін тарихы
Діннің пайда болуы мен дамуының тарихи, әлеуметтік-мәдени жағдайларын, оның танымдық, психологиялық, рухани бастауларын, алғашқы қоғамдағы, ұлттық-мемлекеттік, әлемдік діндердің діни ілімдерінің, діни мәтіндердің және діни культінің ерекшеліктерін, олардың қазіргі қоғамдағы орны мен рөлін зерттеу студенттерде діннің тарихи динамикасы туралы білімін, салыстырмалы, тарихи әдістерді игеруге, дін тарихын зерттеуде оларды қолдану дағдыларын, қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: пікірталас, проблемалық, Салыстырмалы-тарихи, презентациялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтану тарихы
Әлеуметтану ғылымының пайда болу, қалыптасу және дамуының негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін зерделей отырып, студенттер белгілі әлеуметтанушылардың негізгі теориялық жетістіктерін, әлеуметтанушылардың институционализациялау үрдісінің барысы және бағыттарында бағдарлануды; әлеуметтану ғылым ретінде дамуының қиындықтары мен перспективаларын талдауды үйренеді. Салыстырмалы кестелер, зияткерлік ойындар, бірінші дереккөздерге реферативтік шолу қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым және дін
Дін мен ғылымдағы әлем мен адам туралы білімді білдіру ерекшеліктерін, ғылым мен дін қақтығысын, олардың жанжалдан диалогқа ауысуын, әлемнің ғылыми және діни бейнесінің ерекшеліктерін зерттеу теоцентризмнің, креационизмнің, провиденциализмнің, фатализмнің, финализмнің мәнін ғылыми түсінуді және әлем бейнесінің жаратылыстану және теологиялық негіздерін салыстыру мүмкіндігін қалыптастыруға бағытталған. Әдістер: проблемалық, салыстырмалы тарихи, интеллектуалды ойындар, дереккөздерге рефераттық шолу, жобалық, кейс-студи.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазiргi дәстүрлі емес дiни қозғалыстар мен ғибадаттар
Дәстүрлі емес діни ағымдар мен культтердің пайда болуының әлеуметтік-тарихи, рухани және мәдени жағдайларын, христиандық емес, шығыстанушылық, синкреттік, аумақтық-өңірлік, сатанистік, жын-перілер культтерінің және басқа да бағыттардың мәнін зерделеу мақсаты білім алушылардың дәстүрлі емес діни ағымдар мен культтердің рөлін, дамуын талдау, бағалау және болжау қабілетін қалыптастыруға, конфессияаралық діни ағымдар мен культтердің байланысының толеранттылығы мен мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Әдістер: проблемалық, салыстырмалы тарихи, интеллектуалды ойындар, дереккөздерге рефераттық шолу, жобалық, кейс-студи.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Латын тілі 1
Латын тілінің құрылымын, оның лексикасын, фонетикасын, грамматикалық, семантикалық, синтаксистік ерекшеліктерін, негізгі ұғымдар мен ережелерді, жазбаша және ауызша сөйлеу нормаларын зерттей отырып, студенттер латын тілінде оқу және жазу дағдыларын, грамматикалық формаларды қалыптастыру әдістерін меңгереді, ауызша сөйлеуді айтуды және дұрыс түсінуді үйренеді, ең көп таралған интонациялық модельдерді меңгереді, сөйлеуді қалыптастырады және кеңейтеді латын тілінің сөздік қоры, әдістері: лексикамен лексикалық жұмыс, диалог, әңгіме, қайталау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Араб тілі 1
Араб тілінің құрылымын, оның лексикасын, фонетикасын, грамматикалық, семантикалық, синтаксистік ерекшеліктерін, негізгі ұғымдар мен ережелерді, жазбаша және ауызша сөйлеу нормаларын зерттей отырып, студенттер араб тілінде оқу және жазу дағдыларын, грамматикалық формаларды қалыптастыру әдістерін меңгереді, ауызша сөйлеуді айтуды және дұрыс түсінуді үйренеді, ең көп таралған интонациялық модельдерді меңгереді, сөйлеуді қалыптастырады және кеңейтеді араб тілінің сөздік қоры, әдістері: лексикамен сөздік жұмыс, диалог, әңгіме, қайталау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғаммен байланыс және әлеуметтік қарым-қатынас
Курстың мақсаты: студенттерде қоғамдық қатынастар институтының жұмыс істеу теориясы мен практикасы, принциптері, заңдары, модельдері және оның қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы рөлі туралы жүйелі білімді; іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің теориялық және практикалық дағдыларыды қалыптастыру. Бұл үшін баспасөз конференциясын ұйымдастыру, интернет және телефон желілерінде қоғаммен байланыс жасау, баспасөз хабарламаларын құру әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік құрылым мен әлеуметтік стратификация
Мақсаты: қоғамның әлеуметтік құрылымын және әлеуметтік стратификацияны талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен ұғымдық аппараты туралы түсініктерді қалыптастыру; қоғамның түрлі типтеріндегі әлеуметтік құрылымның ерекшеліктерімен танысу; қоғамның әлеуметтік құрылымы мен стратификациясын талдаудың бастапқы дағдыларын меңгеру. Проблемалық оқыту әдістері, салыстырмалы кестелер, презентациялар, зияткерлік ойындар қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Девианттық мінез-құлық әлеуметтануы
Девиантты мінез-құлықты зерделеудің мәнін, себептерін, пайда болу шарттары мен әлеуметтанулық тәсілдерін зерттей отырып, студенттер әр түрлі әлеуметтік жағдайларда тұлғаның девиантты мінез-құлқын талдау мен бағалауды, қорытынды жасауды және осы мінез-құлықты алдын алуға және түзетуге бағытталған практикалық ұсыныстар жасауды үйренеді. Проблемалық оқыту әдістері, кейс-стади, презентациялар, зияткерлік ойындар қарастырылған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанудағы методология мен әдістері
Әлеуметтік зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін оқу барысында студенттер әлеуметтік мәселелер мен үдерістерді ғылыми талдау дағдыларын меңгереді, әлеуметтік процестер мен әлеуметтік бірлестіктер туралы деректерді шығаруды, іріктеуді, өңдеуді және талдауды және интерпетациялауды, дербес аналитикалық жобаларды іске асыруды үйренеді. Әдістері: жобалау, рефлексия, кейс-стади, презентация, салыстырмалы кестелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Латын тілі 2
Латын тілін, оның лингвистикалық, морфологиялық ерекшеліктерін, тұжырымдарды құру тәсілдерін одан әрі зерттеу, студенттердің лексикалық қорын кеңейту коммуникативтік-функционалдық құзыреттілікті, олардың мәдениетаралық қарым-қатынас қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған; студенттер екпінді, дыбыстарды және интонацияны ажырата білуге, түсінбеушілік жағдайындағы мәселелерді түсінуге, өз ойларын, сезімдерін білдіруге, қарым-қатынастың негізгі жағдайларымен жұмыс істеуге үйренеді; оқи алады және латын мәтіндерінің мағынасын түсіну; жағдайды сипаттау; заттарға, мәселелерге және адамдарға деген көзқарасыңызды тұжырымдау; өзі туралы жазу, ашықхат, хат, сұрау салу, кешірім сұрау; латын тілінде сөйлемді дұрыс құру; латын тілінің стилі мен жанрының талаптарына сәйкес сөйлеу материалын таңдау қабілетін игереді, әдістері: Латын лексикасымен және фонетикасымен, латын тіліндегі мәтіндермен жұмыс, оларды қайталау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ислам теологиясы (құдайлық iлiм)
Ислам теологиясы пәнін, негізгі ұғымдарын, оның бастауларын, пайда болуы мен эволюциясын, ислам теологиясындағы негізгі бағыттарды, рационалистік теология ағымдарын, сопылық теологияны, догматикалық, моральдық-этикалық теологияның мәні мен мазмұнын, шиит, сунниттік теологияны және басқа да бағыттарды зерттеу теологиялық ұғымдарды дінтанушылық талдау, олардың исламның қазіргі әлемдегі жағдайына әсерін бағалай білу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Әдістер: проблемалық, Салыстырмалы тарихи, интеллектуалды ойындар, дереккөздерге рефераттық шолу, жобалық, кейс-студи.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік ғылыдардағы қазіргі замаңғы ақпараттық технологиялар
Мақсат: студенттерді әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын бағдарламалық өнімдердің максимальды санымен таныстыру, информациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру, ақпаратты өңдеудің негізгі құралы ретінде компьютерлерді қолдану саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этноәлеуметтану
Мақсаты: студенттердің пән саласы мен этносоциология мәселелерін меңгеруі, этникааралық қатынастар мен этникалық саясаттың қазіргі қоғамдағы әсерін түсіндіруге мүмкіндік беретін этника, ұлттар мен ұлтшылдықтың негізгі тұжырымдамаларын және негізгі категорияларды сыни талдау дағдыларын қалыптастыру, өзекті этноәлеуметтік тәжірибені әлеуметтанулық түсіндірудің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Әдістері: пікірталастар, салыстырмалы кестелер, презентациялар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни этика және аксиология
Діни этика мен аксиологияның негіздерін, этикалық жүйелердің ақиқатпен байланысын зерттеу, этика мен аксиологияның теологиялық тұжырымдамаларын, этикалық теоцентризмнің мәнін, фундаменталистік этикалық теологиялық ілімдерді, теодеция тұжырымдамасының пайда болуы мен эволюциясын, діни этика мен аксиологияның орны мен рөлін, әлемдік мәдениеттегі діни-этикалық ілімдердің негізгі ұғымдарын, рухани бастауларын оқу қоғам өміріндегі адамгершілік құндылықтар жүйесінің маңыздылығын, діни мораль мен құндылықтардың жай-күйін әлеуметтанулық зерттеу мен түсіну дағдыларын дамыту мен қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық, салыстырмалы, оқиғаны талдау, фокус-топ, Блум таксономиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дін туралы мемлекеттік заңдар
Ар - ождан мен дін бостандығының конституциялық-құқықтық негіздері, діни бірлестіктердің қызметі, олардың мемлекетпен қарым-қатынасының құқықтық аспектілері, ҚР мен шет елдердегі діни қатынастарды құқықтық реттеудің және конфессиялық өзара іс-қимылдың ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік ала отырып, студенттер құқықтық мәдениет нормаларын меңгереді және кәсіби қызметті құқықтық негізде жүзеге асыруды үйренеді. Проблемалық оқыту әдістері, пікірталастар, презентациялар, іскерлік ойындар қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мораль және дін
Моральдың негізгі ұғымдарын, негізгі этикалық жүйелер мен этикалық ілімдерді, мораль мен діннің арақатынасы мәселелерін, олардың өзара әрекеттесуін, діни этиканың ерекшеліктерін, қазіргі діндердегі жағдаяттық және абсолютті этиканы зерттеу адамгершілік құндылықтарды адамгершілік әрекеттің негізгі мотивіне айналдыруға және адамның, діни және әртүрлі әлеуметтік топтардың адамгершілік әрекеттерін талдау, бағалау және болжау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық, салыстырмалы, оқиғаны талдау, фокус-топ, Блум таксономиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Араб тілі 2
Араб тілін, оның тілдік, морфологиялық ерекшеліктерін, тұжырымдарды құру тәсілдерін одан әрі зерделеу, студенттердің лексикалық қорын кеңейту коммуникативтік-функционалдық құзыреттілігін, олардың мәдениетаралық қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға бағытталған; студенттер екпінді, дыбыстарды және интонацияны ажырата білуге, түсініспеушілік жағдайындағы мәселелерді түсінуге, өз ойларын, сезімдерін білдіруге, қарым-қатынастың негізгі жағдайларымен жұмыс істеуге үйренеді; және мәтіндердің мағынасын түсіну; жағдайды сипаттау; заттарға, мәселелерге және адамдарға деген көзқарасыңызды тұжырымдау; өзі туралы, ашықхат, хат, сұрау, кешірім жазу; араб тілінде сөйлемді дұрыс құру; студенттер араб тілінің стилі мен жанрының талаптарына сәйкес сөйлеу материалын таңдау қабілетін игереді. Әдістері: Араб лексикасы мен фонетикасымен, араб тіліндегі мәтіндермен жұмыс, оларды қайталау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ халқының мәдениеті және ислам құндылықтары
Қазақ халқы мәдениетінің ерекшелігі мен жетістіктерін және исламның Қазақстанға енуі мен оның таралу ерекшеліктерін, қазақ мәдениеті мен ислам құндылықтарының өзара іс-қимылы мен өзара әсерін, жаһандану жағдайында қазақ халқының мәдени бірегейлігін сақтау және оған ислам құндылықтарының ықпалын күшейту проблемаларын зерделей отырып, студенттер қазіргі Қазақстандағы ислам мен мәдениет құндылықтарының өзара іс-қимылының үрдістері мен салдарын бағалауды және болжауды, қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау бойынша бағдарламалар мен ұсыныстар әзірлеуді үйренеді. Әдістері: проблемалық оқыту, пікірталастар, презентациялар, ақпараттық ресурстармен жұмыс, жобалық, стади жағдайы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникацияны заманауи зерттеу
Студенттерде ақпараттық қоғам жағдайында мәдениетаралық коммуникацияларды зерттеудің негізгі бағыттары мен тәсілдері, мәдениетаралық коммуникативтік процестердің мәні, олардың проблемалары, мәдениетаралық өзара іс-қимылдың қалыптасуы мен даму факторлары туралы нақты түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Араб тілі 3
Курс студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған: сөйлеу, тіл, Әлеуметтік-мәдени және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес араб тілінің жаңа тілдік құралдарын игеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Студенттер грамматикалық дағдыларды жүйелеуді, әртүрлі жанрлардың шынайы мәтіндерінен ақпаратты оқуды және алуды, нақты сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешуді үйренеді, араб тілінде пайымдау, сипаттау және баяндау арқылы өз ұстанымдарын білдіру қабілетін игереді. Әдістері: Араб лексикасы мен фонетикасымен, араб тіліндегі мәтіндермен, олардың қайталануы мен фонетикасымен, латын тіліндегі мәтіндермен жұмыс, оларды қайта айту
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дін философиясы және діни философия
Діннің мәнін, табиғатын, қызметтерін, мәні мен мақсатын, оның қоғам өміріндегі орны мен рөлін, діннің философиялық, әлеуметтанулық, мәдениеттанулық, тарихи, құдайлық-теологиялық тұжырымдамаларының алуан түрлілігін зерттеу студенттерде тұжырымдамалық тәсілдерді, аналитикалық дағдыларды, ойлау мәдениетін, толеранттылық пен еркін ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: Блум таксономиясы, компаративистика, тарихи әдіс, проблемалық әдіс, дау, интеллектуалды ойындар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік институттар, үрдістер мен ұйымдар
Әлеуметтік құрылымды зерттеудің теориялық-әдіснамалық тәсілдерін зерттеу, әлемдік әлеуметтік-тарихи процесс контекстіндегі әлеуметтік институттар мен үдерістер студенттерде қазіргі жаһандық әлеуметтік құбылыстар мен қарама-қайшы үрдістерді талдау, түсіндіру және болжау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Проблемалық оқыту әдістері, салыстырмалы кестелер, презентациялар, зияткерлік ойындар қарастырылған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дін психологиясы
Дін психологиясының қалыптасуы мен дамуын, оның негізгі ұғымдары мен бағыттарын, дінді зерттеудің жалпы психологиялық және арнайы психологиялық тәсілдерін, діни идеялардың, сезімдердің, көңіл-күйлердің, діни табынудың, әлеуметтік топтардың, жеке тұлғалардың дәстүрлерінің психологиялық бастаулары мен негіздерін зерттеу діни топтардың мінез-құлқын олардың психология және діни себептерін ескере отырып реттеу жөніндегі ұсыныстарды, жобаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Әдістері: Блум таксономиясы, презентациялар, кейс-стади, проблемалық, салыстырмалы, пікірталас, жобалық, сценарий.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Христиан теологиясы (құдайлық iлiм)
Пәнді, христиан теологиясының негізгі ұғымдарын, оның бастауларын, христиан теологиясының пайда болуы мен эволюциясын, католиктік, првославиелік, протестанттық теологияның ерекшелігін, өткен және қазіргі теологияның көрнекті христиан ойшылдарының теологиялық тұжырымдамаларын зерттеу христиандықтың теологиялық тұжырымдамаларының мәні мен мағынасын, олардың қазіргі әлемдегі христиандықтың орны мен рөліне әсеріне дінтанушылық талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Әдістері: Блум таксономиясы, презентациялар, кейс-стади, проблемалық, аналогия әдісі, пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сана азаттығы және дін
Қоғамдық сананы діннің, шіркеудің үстемдігінен босату және рухани салада еркін ойлаудың қалыптасу кезеңдерін, шығармашылықты, әлеуметтік-тарихи, саяси, мәдени және психологиялық алғышарттарды, еркін ойлаудың шарттарын, факторларын, еркін ойлаудың көріну формаларын зерттеу білім алушылардың рухани бостандығы мен шығармашылық қабілеттерін, кәсіби қызметте шығармашылық ойлауды қолдану дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Әдістері: Блум таксономиясы, кейс-стади, проблемалық, салыстырмалы, пікірталас, жобалық, сценарий.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Латын тілі 3
Курс студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған: сөйлеу, тіл, Әлеуметтік-мәдени және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды игеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; коммуникативтік мақсаттарда тілдік бірліктермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Студенттер грамматикалық дағдыларды жүйелеуді, әртүрлі жанрлардың шынайы мәтіндерінен ақпаратты оқуды және алуды, нақты сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті есептерді шешуді, латын тілінде пайымдау, сипаттау және баяндау арқылы өз ұстанымдарын білдіруді үйренеді. Әдістері: Латын лексикасымен және фонетикасымен, латын тіліндегі мәтіндермен жұмыс, оларды қайталау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дінтану және әлеуметтану пәнін оқыту әдістемесі
Педагогикалық және дидактикалық принциптерді, дінтану мен әлеуметтануды оқытудың инновациялық білім беру технологиялары мен әдістемелерін, оқытудың озық тәжірибелерін зерделей отырып, студенттер курстардың оқу - әдістемелік материалдарын әзірлеуді үйренеді, орта мектеп оқушыларын оқытудың жаңартылған бағдарламасын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау әдістері мен дағдыларын, сондай-ақ колледждерде дінтану және әлеуметтануды оқыту ерекшеліктерін меңгереді. Әдістері: проблемалық оқыту, пікірталастар, презентациялар, ақпараттық ресурстармен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы әлеуметтануы
Мақсаты: негізгі ұғымдар мен теориялық тәсілдерді меңгеру, қазіргі заманғы отбасы институтының ел мен әлемдегі қазіргі қызметінің ерекшеліктерін талдай және түсіндіре білу. Әдістері: проблемалық оқыту, дискуссиялар, презентациялар, эссе
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы халықтың әлеуметтік қорғалуы
Курсты оқу барысында студенттер Қазақстандағы халықты әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсетудің ұйымдық-құқықтық және функционалдық құрылымы туралы, Қазақстандағы халықты әлеуметтік және құқықтық қорғаудың түрлері мен нысандары туралы жүйелі түсінік алады; халықты әлеуметтік қорғау механизмдерін талдау дағдыларын қалыптастырады. Әдістері: проблемалық оқыту, дискуссиялар, құжаттармен жұмыс
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік саясат әлеуметтануы
Қоғамдағы әлеуметтік саясат жүйесінің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттей отырып, халықтың әлеуметтік қамсыздандыру жүйесіндегі мемлекеттің рөлін анықтай отырып, студенттер әлеуметтік даму және әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы саясаттың жағдайы мен проблемаларын талдауды үйренеді. Әдістері: кейс-стади, проблемалық оқыту, презентациялар, салыстырмалы кестелер
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендер әлеуметтануы
Гендерді зерттеудің теориялық және эмпирикалық тәсілдерін, ерлер мен әйелдердің әлеуметтік рөлдерін саралау заңдылықтарын, қоғамдық өмірдің түрлі салаларындағы гендерлік теңсіздік ерекшеліктерін зерделей отырып, студенттер гендерлік айырмашылықтардың негізгі әлеуметтік теорияларына бағдарлауды, әлеуметтік гендерлік талдауды қолдануды үйренеді. Әдістері: дискуссиялар, түпнұсқалармен жұмыс, салыстырмалы кестелер
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтанулық зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
Әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу барысында студенттер әлеуметтік мәселелер мен үдерістерді ғылыми талдау дағдыларын меңгереді, әлеуметтік процестер мен әлеуметтік бірлестіктер туралы мәліметтерді өндіру, іріктеу, өңдеу және талдау және интерпетациялау, алынған мәліметтер негізінде қорытынды жасау, дербес аналитикалық жобаларды, әдістерді жүзеге асыру. Әдістері: жобалық, құжаттармен жұмыс істеу, презентациялар, салыстырмалы кестелер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Латын тілі 4
Діни тәжірибеде қолданылатын латын тілінің негізгі лингвистикалық терминологиясы мен грамматикалық бірліктерін, діни мәтіндерді латын тілінен аудару технологияларын зерделей отырып, студенттер діни мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, оларды латын тілінде талдауды және түсіндіруді, діни мәтіндерді аударуды және түсінуді, оларды анықтауды үйренеді, діни мәтіндердің мазмұнын латын тілінде ауызша және жазбаша түрде. Әдістері: сөздік жұмыс, герменевтика, мәтіндерді салыстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Адами ресурстарды басқару
Бұл пәннің мақсаты студенттердің қазіргі заманғы ұйымның адам ресурстарын басқару саласында кешенді теориялық білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ практикада адам ресурстарын басқарудың әртүрлі әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Араб тілі 4
Діни тәжірибеде қолданылатын араб тілінің негізгі лингвистикалық терминологиясы мен грамматикалық бірліктерін, діни мәтіндерді араб тілінен аудару технологияларын зерделей отырып, студенттер діни мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді; оларды араб тілінде талдауды және түсіндіруді, діни мәтіндерді аударуды және түсінуді, оларды анықтауды үйренеді, діни мәтіндердің мазмұнын араб тілінде ауызша және жазбаша түрде. Әдістері: сөздік жұмыс, герменевтика, мәтіндерді салыстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік үрдістерді басқару
Әлемдік әлеуметтік-философиялық және басқару ойының тәжірибесін, әлеуметтік жүйелер мен процестерді басқарудың жалпы мәселелерін зерттей отырып, студенттер қоғамның әртүрлі салаларының ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтік басқаруды талдау дағдыларын меңгереді. Әдістері: дискуссиялар, проблемалық оқыту, салыстырмалы кестелер
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәстүрлі емес культтер және экзотериялық ілім
Дәстүрлі емес культтердің, эзотериканың, оккульттік жүйелердің мәнін, мазмұнын, олардың идеологиясы мен культтік тәжірибесін, олардың пайда болуы мен дамуының себептерін, шарттары мен алғышарттарын, қоғамға интеграциялау әдістері мен тәсілдерін және адамдарға әсерін күшейтуді зерттей отырып, студенттер олардың одан әрі даму тенденцияларын болжауды, дәстүрлі емес культтердің, эзотериканың, оккультизмнің әсерінің нәтижелері мен салдарын бағалауды, олардың қоғамға әсерін азайту бойынша ұсыныстар мен бағдарламалар жасауды үйренеді. Әдістері: проблемалық оқыту, пікірталастар, презентациялар, Блум таксономиясы, жоба, кейс стадии.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни саяси экстремизм және терроризм: идеология және тәжірибе
Діни экстремизм мен терроризмнің пайда болу және даму себептерін, алғышарттарын, жағдайларын, оның ресурстары мен мүмкіндіктерін, идеологиясының мәнін, идеяларын іске асыру тәжірибесін, саяси діни экстремизм мен терроризмнің көріністерінің негізгі нысандарын зерттей отырып, студенттер экстремизмнің, терроризмнің, оның идеологиясының көріністерін анықтауға және діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс-қимыл бойынша ұсыныстар әзірлеуге үйренеді. Әдістері: проблемалық оқыту, пікірталастар, презентациялар, Блум таксономиясы, жоба, кейс стадии.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі діни динамиканы әлеуметтік зерттеу
Қазіргі діни динамиканың әлеуметтанулық зерттеулерін ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу барысында студенттер қазіргі діни динамиканың проблемаларын ғылыми әлеуметтанулық талдаудың әдістері мен дағдыларын игереді, оның тенденцияларын болжайды, діни қатынастардың дамуының әлеуметтанулық зерттеулерінің нәтижелерін шығаруды, таңдауды, өңдеуді және талдауды және түсіндіруді, алынған мәліметтер негізінде жалпылау және қорытынды жасау, аналитикалық болжамдар мен жобаларды өз бетінше әзірлеуді үйренеді. Әдістер: проблемалық оқыту, пікірталастар, презентациялар, Блум таксономиясы, жоба, кейс стади.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҚР этносаралык және конфессияаралық қатынастардың өзекті мәселелері
ҚР-дағы этносаралық және конфессияаралық қатынастардың өзекті мәселелерін, этносаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделін, Қазақстан халқы Ассамблеясы қызметінің негізгі бағыттарын, әлемдік және дәстүрлі діндер лидерлері съездерінің тарихын, мемлекеттің дін саласындағы саясатын зерделеу қазақстандық қоғамда этносаралық және конфессияаралық келісімді сақтау және нығайту бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу қабілетін, діни қатынастарды бағалау және болжау дағдыларын дамытуға бағытталған. Әдістері: Блум таксономиясы, презентациялар, кейс-стади, проблемалық, салыстырмалы, пікірталас, жобалық, сценарий.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мораль әлеуметтануы
Пәннің мақсаты-өзара байланысты нормалар, құндылықтар, мінез-құлық үлгілері жүйесі ретінде мораль жұмысының заңдылықтарын зерттеу, студенттерде әлеуметтанудағы мораль мәселелерін зерттеу тарихы туралы, сонымен қатар моральды зерттеудің заманауи теориялық және әдіснамалық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру, мораль құбылысын талдау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діни эстетика және діни өнер
Діни эстетикалық ұғымдар мен «әдемілік теологиясын», өнердің мәнін теологиялық түсінуді және негізгі эстетикалық категорияларды діни түсіндіруді, әлемнің діни көркемдік дамуының ерекшеліктерін, сенушілердің эстетикалық қажеттіліктерін және діни мәдениеттің көркемдік-эстетикалық аспектісін қанағаттандыру үшін әртүрлі өнер түрлерін пайдалану ерекшеліктерін, діни өнерді дамытудағы негізгі кезеңдер мен бағыттарды оқудың мақсаты діни және шіркеу өнерінің жетістіктерін, эстетикалық құндылықтарды бағалау дағдыларын қалыптастыру және дамыту болып табылады. Әдістері: Блум таксономиясы, презентациялар, кейс-стади, проблемалық, аналогия әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін және діни жанжалдар әлеуметтануы
Дінді зерттеудің әлеуметтанулық теориялары мен әдістерін, әлеуметтік-тарихи, саяси, экономикалық, ментальды-психологиялық, рухани-идеологиялық себептерді, алғышарттарды, діни қақтығыстардың мәнін, оларды шешу және алдын алу тәсілдерін, діннің зайырлы және конфессиялық әлеуметтануын салыстыру дінді әлеуметтік талдау, діни қақтығыстарды әлеуметтік зерттеу әдістерін, дін әлеуметтануының жетістіктерін практикалық жұмыста қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістер: проблемалық, салыстырмалы, интеллектуалды ойындар, дереккөздерге рефераттық шолу, жобалық, кейс-студи, фокус-топ.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дін және өнер
Дін мен өнердің олардың генезисі мен дамуындағы арақатынас мәселесін, негізгі эстетикалық категориялардың діни мағынасын, Батыс пен Шығыстың діни өнерін дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттарының ерекшелігін зерттеу мақсаты дін мен өнердің өзара әрекеттесу мәселесін зерттеудің аналитикалық дағдыларын қалыптастыруға, әртүрлі діни жүйелердің көркем мұрасын бағалауға бағытталған. Әдістері: Блум таксономиясы, презентациялар, кейс-стади, проблемалық, аналогия әдісі, пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дiни және дiни емес дүниетаным диалогы
Дүниетанымның мәнін, оның құрылымын, адамдардың өміріндегі орны мен рөлін, дүниетанымның тарихи нысандарын, діни және діни емес дүниетанымдардың ерекшеліктерін, оның бастауларын, оның қалыптасуы мен даму факторларын, діни және діни емес дүниетанымдардың өзара іс-қимылының нысаны мен бағытын, олардың диалогын зерттеу конфессияаралық қарым-қатынастың толеранттылығы мен мәдениетін, өзара іс-қимылдың жай-күйін талдау, бағалау, діни және діни емес дүниетанымдар, олардың диалог жолдары мен тәсілдерін іздей білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: Блум таксономиясы, презентациялар, кейс-стади, проблемалық, аналогия әдісі, пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Саяси әлеуметтану
Бұл курстың мақсаты - студенттерді саяси білім құрылымындағы саяси әлеуметтану алатын орнымен, саяси әлеуметтанудың негізгі ұғымдарымен, саяси үдерістердің эмпирикалық зерттеулерінің әдістерімен және нәтижелерімен таныстыру; саясаттың әлеуметтік негіздерін меңгерудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Әдістері: дискуссиялар, түпнұсқалармен жұмыс, салыстырмалы кестелер
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нарық және кәсіпкерлік әлеуметтануы
Курс аясында студенттер кәсіпкерлік феноменінің әлеуметтік талдауының ерекшелігі, оның қоғамдық рөлі, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен түрлері туралы терең жүйелендірілген түсінік алады; кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау және нақты іскерлік ортада адамның өзін-өзі ұйымдастыру принциптері мен әдістерін меңгеру. Әдістері: дискуссиялар, салыстырмалы кестелер, презентациялар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлтаралық және конфессияаралық қақтығыстардың алдын алу
Ұлтаралық және конфессияаралық қақтығыстардың себептерін, алғышарттарын, жағдайларын, мәнін, олардың алдын алудың шетелдік, ресейлік және отандық тәжірибесін, ұлтаралық және конфессияаралық қақтығыстардың алдын алудың негізгі нысандарын, бағыттарын, әдістерін зерделеу барысында студенттер ұлтаралық және конфессияаралық қақтығыстардың алдын алу бойынша ұсыныстар, бағдарламалар, іс-шаралар жоспарларын, әлеуметтік жобаларды әзірлеуді үйренеді. Әдістері: проблемалық оқыту, пікірталастар, презентациялар, Блум таксономиясы, жоба, кейс стадии.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деструктивті және тоталитарлық ағымдар
Деструктивті және тоталитарлық ағымдардың діни идеологиясы мен культтік практикасының мәнін, ерекшелігін, олардың мақсаттарын, олардың ықпалын кеңейту әдістері мен тәсілдерін, қоғамға интеграциялануын зерттей отырып, студенттер оларды анықтауды, олардың қызметінің нәтижелері мен салдарын, адамдар мен қоғамның өміріне теріс әсерін бағалауды үйренеді. Әдістері: Блум таксономиясы, презентациялар, кейс-стади, проблемалық, жобалау әдісі, пікірталас, фокус-топ.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Діни антропология
Діни антропологияның пәні мен әдістерін, негізгі ұғымдарын, эволюциясын, адам болмысының ерекшелігі, оның өмірі мен өлімі, өмірдің мәні, жаны, буддистік антропология, христиан антропологиясы, ислам антропологиясы туралы алғашқықауымдық, ұлттық-мемлекеттік және әлемдік діндердің діни түсініктерін зерттей отырып, студенттер діни-антропологиялық ілімдерді, адамның мәні мен табиғаты, оның мақсаты туралы діни түсініктердің ерекшеліктерін философиялық талдау дағдыларын игереді. Әдістері: проблемалық, жобалық, кейс-стади, презентациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік желіні талдау
Мақсаты: студенттерді қазіргі социологиядағы желілік тәсілдің негізгі әдіснамалық ұстанымдарымен және ұғымдарымен таныстыру, студенттердің макро және микродеңгейлердегі әлеуметтік процестер мен құрылымдарды зерттеу үшін әлеуметтік желілерді талдау әдістері мен әдіснамасын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Проблемалық оқыту әдістері, дискуссиялар, презентациялар, бірінші көздермен жұмыс қарастырылған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жастар әлеуметтануы
Курс аясында студенттер жастардың әлеуметтік топ ретіндегі ерекшеліктері, оны зерттеудің теориялық және эмпирикалық тәсілдері туралы толық түсінік алады, жастардың мүдделерін қозғайтын әлеуметтік процестерді өз бетінше талдап, бағалауды үйренеді. Әдістер: құжаттармен жұмыс, презентациялар, кейс-стади, рөлдік ойындар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күнделікті өмірдің әлеуметтануы
Күнделікті өмірді эмпирикалық талдаудың негізгі социологиялық теориялары мен әдістерін зерттейді, студенттер күнделікті жағдайларды, әрекеттер мен акторларды әлеуметтанулық талдау және түсіндіру дағдыларын игереді, күнделікті әлеуметтану саласында тәуелсіз зерттеулер жүргізуді үйренеді. Әдістері: бастапқы көздермен жұмыс, проблемалық оқыту, жобалық әдіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, құқықтық, дінтану,экономикалық пәндер саласындағы базалық білімді, сондай-ақ осы ғылымдардың әдістерін дінтанушы және әлеуметтанушының кәсіби қызметінде қолдануға қабілетті
- Сапалы жаңа дінтанулық және әлеуметтанулық білім алу үшін қазіргі заманғы IT-жүйелерді, цифрлық технологиялар мен аналитикалық жүйелерді пайдалана отырып, жалпы ғылыми, әлеуметтанулық, дінтанулық ақпаратты іздестіруді, жинауды, талдауды, түсіндіруді жүзеге асыруға қабілетті
- Тұлғааралық, конфессияаралық, этносаралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс, шет тілдерін ауызша, жазбаша нысанда меңгеру және қазақ, орыс және шет тілдерінде іс жүргізу дағдылары негізінде шет тілді ортада кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Кәсіби қызметте көшбасшылық, ұйымдастырушылық қасиеттер мен шығармашылық қабілеттерді көрсетуге, қазақ халқының дәстүрлі құндылықтарын, қоғамдық мүдделердің жеке мүдделерден басымдықтарын ескере отырып, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауға және белсенді азаматтық ұстанымды көрсетуге қабілетті
- Кәсіби рефлексия әдістерін, әлеуметтік, конфессияаралық коммуникация, жанжалсыз қарым-қатынас, әлеуметтік-саяси риторика дағдыларын пайдалана отырып, жалпы адамзаттық және әлеуметтік-жеке құндылықтар негізінде қазақстандық патриотизм, діни төзімділік, толеранттылық рухында командаларда жұмыс істей алады
- Қазіргі Қазақстанның әлеуметтік және конфессияаралық қатынастары саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру қорытындыларын, әлеуметтік және діни қатынастарды дамыту жөніндегі бағдарламалар мен жобаларды, әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін талдау және бағалау кезінде академиялық адалдықтың негіздері мен қағидаттарын қолдануға қабілетті
- Ғылыми танымның заманауи әдістері мен технологияларының көмегімен Қазақстан қоғамының әлеуметтік процестері мен конфессиялық қатынастарын әлеуметтанулық зерттеу бағдарламаларын, жобаларын дербес әзірлеуге қабілетті
- Дінтану мен әлеуметтануды оқытуда кәсіби білім мен дағдыларды қолдануға, оқу, оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлауда инновациялық білім беру технологиялары мен шығармашылық тәсілді қолдана отырып, оқу процесі үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды дербес дайындауға қабілетті
- Діни догматиканың, культтік тәжірибиенің мәнін, табиғаты мен ерекшелігін талдауға және қазіргі қоғамдағы діни құбылыстардың мәнін, қазіргі әлеуметтік және саяси процестердегі діни ілімдер мен діни ұйымдардың рөлін сыни тұрғыдан бағалауға қабілетті
- Дінтану және әлеуметтанулық зерттеу нәтижелерін жинаудың, өңдеудің және талдаудың заманауи тұжырымдамалық тәсілдерін, технологияларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдануға қабілетті
- Қазіргі қоғамдағы діннің жай-күйін, конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделін талдау, бағалау және білім алушылардың бойында толеранттылық пен конфессияаралық өзара іс-қимыл мәдениетін қалыптастыру үшін діннің алғашқы нысандарын, ұлттық-мемлекеттік және әлемдік діндер тарихы туралы білімдерін пайдалануға қабілетті
- Қазақстандық қоғамдағы дәстүрлі діндер мен қазіргі заманғы діни қозғалыстар мен діни ғұрыптардың өзара іс-қимыл процестерін жүйелеу, түсіндіру, дінтану және әлеуметтанулық ақпарат негізінде қазіргі заманғы діни динамика мен әлеуметтік процестерді бағалауға және болжауға қабілетті