7M01707 Шет тілі педагогтерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласындағы басқарушылық қызметтің жоғары білікті мамандарын, шет тілдерін меңгерген шеттілдік білім берудің жаңартылған парадигмасының талабына сәйкес зерттеуші әдіскерлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Көп мәдениетті ортада тұлғаны қалыптастыру
Пәннің мақсаты - магистранттарды пәнаралық сипаттағы көпмәдениетті білім берудің теориялық негіздерімен таныстыру және магистранттарда этникалық әлеуметтену мәселелерін шешуге бағытталған жеке зерттеу стратегияларын дамыту үшін теориялық базаны қалыптастыру. Көпмәдениетті тұлға мен көпмәдениетті ортаның ерекшеліктері зерттелетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар көпмәдениетті тұлғаның қалыптасуына, көпмәдениетті ортада толеранттылықтың дамуына, "көпмәдениетті орта" ұғымының анықтамасына, тиімді көпмәдениетті ортаның негізгі көрсеткішіне, сондай-ақ қазіргі заманғы көпмәдениетті әлеуметтік және білім беру кеңістігіне көпмәдениетті ортаның әсерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - студенттерде басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру, көшбасшы қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу, студенттерде басқару тиімділігінің төмендеуіне негізделген психологиялық себептерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының даму генезисі, басқару психологиясындағы тұлға теориясы, басқару қызметіндегі танымдық процестер зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктерін, басқару құрылымдарындағы көшбасшылық пен көшбасшылық ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мәдениетаралық қатысымның педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерде басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру, көшбасшы қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу, студенттерде басқару тиімділігінің төмендеуіне негізделген психологиялық себептерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының даму генезисі, басқару психологиясындағы тұлға теориясы, басқару қызметіндегі танымдық процестер зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктерін, басқару құрылымдарындағы көшбасшылық пен көшбасшылық ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты-болашақ мамандарға тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін білім беру және оларда басқарушылық қызметтің маңызды дағдыларын қалыптастыру. Менеджменттің негізгі функцияларының жалпы сипаттамасы, менеджмент функцияларының мәні мен өзара байланысы, принциптері түрлері, кезеңдері және жоспарлау техникасы зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар менеджмент функциясы ретінде мотивацияның ұйымдастырылуын, мазмұнды және процессуалдық теорияларын, менеджмент функцияларын жүзеге асырудың процестік және жүйелік тәсілін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Пәндік-тілдік интеграциялық білім беру
Пәннің мақсаты - болашақ ағылшын тілі оқытушыларын шет тілінде пәндік білімді оқытудың жаңа технологиясымен таныстыру-Content and Language Integrated Learning. "CLIL" пәндік-тілдік және интеграцияланған оқыту туралы негізгі ұғымдар, CLIL-дегі оқу бағдарламаларының вариативтілігі, CLIL теориялық тұжырымдама ретінде зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар ағылшын тілін оқыту кезінде CLIL технологиясын меңгереді, интеграцияланған пәндік-тілдік оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдермен, әдістермен, әдістермен және нысандармен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім берудегі қазіргі заманғы әдіснамасы
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттардың жалпы лингвистикалық және жалпы әдістемелік даярлығын тереңдету және кеңейту, сапаны қамтамасыз ету мақсатында заманауи тәсілдер мен технологиялармен таныстыру, алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін интеграциялау, өзіндік зерттеу ұстанымын қалыптастыру болып табылады. Терминология, әдістердің жіктелуі, педагогикалық зерттеу әдістері, Ғылыми жазу техникасы зерделенетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар құзыреттілік тәсілдеме технологияларын қолдана алады, қазіргі заманғы шет тілді білім беру саласындағы ұғымдар мен терминдермен жұмыс істей алады, алған білімдерін педагогикалық зерттеулерді дайындау және жүргізу үшін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
"Ғылыми зерттеу әдістері" пәнінің мақсаты - абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру, дербес ғылыми зерттеуді жүзеге асыру, кәсіби міндеттерді шешу үшін ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін біле білу. Пәнді оқу кезінде ғылымның әдіснамасы, оның принциптері мен ережелері,тәсілдері: жүйелі, белсенді, синергетикалық зерттелетін болады. Сондай-ақ, ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі, педагогикалық зерттеу әдістері бөлек қарастырылып, тексерілді. Осы пән бойынша білімді игеру барысында магистранттар ғылыми жазу технологиясын меңгереді: конспекттеу, дәлелдеу, дәйексөз келтіру, рефераттау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шеттілдік білім берудегі қазіргі заманғы тұғырлар
Пәннің мақсаты - магистранттардың өз объектісі мен пәні, оның дамуын анықтайтын өз заңдылықтары мен заңдылықтары, тұжырымдамалық-категориялық аппараты және шет тілді білім берудегі жаңа тәсілдері бар тәуелсіз ғылым ретінде заманауи тәсілдерге ғылыми көзқарасын қалыптастыру * студенттерді әдістемелік ғылымның қазіргі жай-күйімен және дамуының негізгі тенденцияларымен таныстыру Терминология, әдістердің жіктелуі, педагогикалық зерттеу әдістері, Ғылыми жазу техникасы зерделенетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар тілдік білім берудің заманауи үрдістерін, қазіргі жағдайда шет тілдерін оқытуды бағдарламалық-әдістемелік сүйемелдеуді, шет тілдерін оқытудағы стандарттау ерекшеліктерін, шет тілдерін оқытудың инновациялық педагогикалық технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ шетел тілі мұғалімінің ғылыми-педагогикалық дайындығы
Пәннің мақсаты – отандық тілдік білім берудің қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы, арнайы білімді меңгерген "шет тілі" пәнінің әлеуетті мүмкіндіктерін көре алатын болашақ ағылшын тілі мұғалімінің ғылыми-педагогикалық дайындығы туралы түсінік беру. Шет тілдерін оқыту теориясы мен әдістемесі саласындағы ғылыми-педагогикалық даярлықтың мәні мен логикасы зерделенетін болады, педагогикалық эксперимент жүргізу үшін магистранттарда ғылыми-зерттеу дағдылары қалыптастырылатын болады. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми мақала, рецензия жазуды, білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру
Пәннің мақсаты - халықтық тәрбие дәстүрлерінің ерекшеліктерін, олардың мәні мен практикалық қолдану мүмкіндіктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада әлеуметтік-педагогикалық кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Курстың негізгі мазмұны, пәннің пәні, мақсаты мен мазмұны, Осы курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы, "көпмәдениетті тұлға" ұғымының анықтамалары, көпмәдениетті тұлға және халықтардың өзара іс-қимылы зерделенетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар көпмәдениетті тұлғаның ерекшеліктерін және көпмәдениеттілікті, болашақ маманның көпмәдениетті тұлғасын қалыптастыру компоненттерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Пәннің мақсаты педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін қалыптастыру. Оқытылатын болады: педагогикалық жүйе және педагогикалық процесс-зерттеу пәні, педагогикалық зерттеу әдістемесі: педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері,оқу орнындағы зерттеудің негізгі кезеңдері, педагогикалық құбылысты зерттеу әдістері, Педагогикалық зерттеудегі педагогикалық жағдайлар, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты магистранттардың халықаралық кәсіби ортаға кірігуіне және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шет тіліндегі кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілігінің негізін қалыптастыру болып табылады. Ағылшын тіліндегі дереккөздерден алынған ақпарат зерттелетін болады кәсіби-іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайлары; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін және шетел тілінде кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби тақырып бойынша әртүрлі тақырыптарға полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі нысандарында пікірталасты ұйымдастыру және жүргізу қабілетін көрсетеді.
- Білім беруді басқару саласындағы құзыреттілікті көрсетеді; басқарудың ғылыми негіздерін тәжірибеде шығармашылықпен пайдалану қабілетін көрсетеді; білім беру саласындағы басқарушылық қызметке әлеуетті мүмкіндіктерді көрсету қабілетін көрсетеді.
- Өз бетінше шешім қабылдау және өзіне жауапкершілік алу, басқару процестерінде шығармашылық көзқарасқа бастамашылық жасау қабілетін көрсетеді.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы жаңа шешімдерді іздеу, әзірлеу және қолдану үшін зерттеу жүргізуге, дербес және ұжымдық ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіби қызметті ұйымдастыруға қабілетті.
- Әртүрлі өркениеттер өкілдерінің ұлттық әдет-ғұрыптарымен және ментальдық ерекшеліктерімен қатар мәдениетаралық қатысымның нормалары, ережелері мен стильдерін талдай білу, мәдениетаралық қатысым процесін, әлемді мәдени қабылдаудың әр түрлілігін түсіндіре білу қабілетін көрсетеді.
- Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілетін, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін; интеграцияланған пәндік-тілдік оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдерді, тәсілдерді, техникалар мен нысандарды өз бетінше игеру және пайдалану, зерттеудің жаңа әдістерін пайдалану, кәсіби қызметтің жаңа салаларын игеру қабілетін көрсетеді.
- Ғылымның, әдіснаманың, теорияның, тұжырымдаманың негізгі ұғымдарын, олардың жұмыс істеу нормативтерін, ғылымның белгілі бір объект ретіндегі дамуының тарихи кезеңдерін, зерттеушінің құрылымы, логикалық заңдылығы, құралдары мен әдістері туралы ілім ретіндегі әдіснаманы, сондай-ақ оқыту теориясы мен негізгі ғылыми зерттеулердің, әдіснама заңдылықтарын білу қабілеті мен дайындығын көрсетеді.
- Қазақстанның көпмәдениетті білім берудің тарихи практикасының ерекшеліктерін, оның отандық педагогика жүйесіндегі, жаңа ұрпақты тәрбиелеу мен оқыту жүйесіндегі орнын; отандық педагогика дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі көпмәдениетті білім беру практикасының ерекшеліктерін көрсете біледі.