Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01502 Химия в Сулейман Демирель атындағы университеті

Пәндер

  • Химияны жобалап оқыту және STEM

    "Химияны жобалап оқыту және STEM" пәні магистранттарға әртүрлі пәндік салалардан білімді біріктіруді талап ететін нақты мәселелерді немесе мәселелерді шешу процесінде өз бетінше білім алу мүмкіндігін береді. Жоба әдісінің негізінде болашақ химия мұғалімдерінің танымдық дағдыларын дамыту мен сыни және шығармашылық ойлауды дамыту көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылым тарихы және философиясы» пәні ғылыми әдіснаманы, ғылымның философиялық негіздерін, ғылыми жетістіктердің тарихи контекстін терең түсінуді дамытуға бағытталған математика бойынша магистратура бағдарламасының құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл пән ғылымның генезисі мен оның эволюциясынан қазіргі заманғы философиялық көзқарастар мен әдіснамаларға дейінгі көптеген тақырыптарды қамтиды. Осы пәнді оқитын магистранттар ғылыми білімдерді кәсіби қызметінде сыни тұрғыдан бағалай алатын және қолдана алатын жан-жақты дамыған мамандарға айналады, бұл оларға әртүрлі кәсіптік салаларға айтарлықтай әсер етуге және еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие болуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Бұл пән магистранттарға ұйымдық ортадағы менеджменттің психологиялық аспектілеріне қатысты негізгі қағидалар мен түсініктерді үйретеді. Курс қызметкерлердің көшбасшылыққа, коммуникацияға, мотивацияға және дамуына психологиялық процестердің әсері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Магистранттар психологиялық теорияларды, көшбасшылықты, стратегиялық мотивацияларды, шешім қабылдаудың психологиялық аспектілерін және конфликтологияны осы білімді адамдарды және ұйымдық процестерді тиімді басқару контекстінде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен бағалаудың жаңа тәсәлдері

    Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант химиядан оқыту әдістері туралы білімді синтездеуге; Дублиндік дескрипторлар негізінде құзыреттерді қалыптастыру қажеттілігін дәлелдеуге; оларды оқу процесінде қолдануға қабілетті болады. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқыту нәтижелерін бағалау және бақылау әдістері, Дублиндік дескрипторлар, қалыптастырылатын құзыреттер; кері байланыс, бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл пән магистранттардың болашақ кәсіби мансаптарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажет болатын ағылшын тілі мен қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Курс грамматикалық дәлдікті, тиімді жазуды дамытуға және құрылымдық тұрғыдан тиімді, грамматикалық дәл және контекстке сәйкес құжаттарды жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары органикалық химия

    Курс аясында: магистранттар алған теориялық білімді нақты практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану; органикалық қосылыстардың құрылымы негізінде физикалық-химиялық қасиеттерін болжап, қоршаған ортадағы органикалық заттардың өзгеруін болжау және осы түрленулердің салдарын болжау; органикалық заттарды синтездеу: оқшаулау, тазарту және идентификациялау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру; Тәжірибе нәтижелерін өңдей, талдай және сауатты рәсімдей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары

    Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологияларының ерекшелігі сарапталады. Жалпы және бейорганикалық химия пәндердін оқытудағы белсенді әдістер: CASE-STUDY, Сыни ойлауды қалыптастыру әдістері мен Жоғары мектепте Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың жаңа технологиялары қамтылады. Оқу нәтижелерін бағалау критерийлері игеріліп, ЖОО оқу үрдісін ұйымдастырудың жолдары меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Бұл курс магистранттарға зерттеу құралдарының негіздері мен физика пәні бойынша әдістермен таныстырады. Ол математика негіздерін, ежелгі гипотезаларды қарастырады және зерттеу үшін қол жетімді іздеу құралдарын енгізеді ғылыми зерттеу үшін қажетті идеялар мен мақалалар, журнал рейтингтерін, жалпы процедураларды түсіну, ғылыми мақалаларды оқу, ағылшын тілінде академиялық жазудың негіздері, диссертациялар мен ғылыми мақалаларды жазу, зерттеу этикасы, тиісті дәлелдеме алу үшін қажет әдістер, латекс верстка. Курс барысында білім алушылар осы саланың зерттеушілерінің әр түрлі зерттеу бағыттарымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химиядағы компьютерлік технологиялар

    Магистранттар компьютерлік технологияны органикалық химияда бағдарламалау әдістерін қалыптастыру, кейіннен бұл білімді басқа пәндерді оқытуда және әртүрлі мақсаттарда органикалық синтездерді дамытуда қолдану және химиялық өнімдерді өндіру, химиялық экспериментті және химиялық реакцияларды модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Бұл пәннің мақсаты – магистранттарға жоғары білім туралы білімнен жеке тәжірибе және аудиториялық оқыту арқылы жоғары оқу орнындағы әрекетке және жұмыс істеуге көшуге көмектесу. Магистранттардың жоғары білім туралы базалық білімдерін кеңейтіп, жоғары оқу орнында оқытушының кейбір функцияларын зерттуіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиялық процестерді компьютерлік модельдеу әдістері

    Химиялық процестерді компьютерлік модельдеу әдістері пәнін меңгеру мақсаты: есептеудің негізгі қолдану салаларын химиядағы компьютерлік технологиялар арқылы оқып білу. Бағдарлама программалаудың көмегімен химиялық процестерді өз бетінше зерттеуді, компьютерлік химияға байланысты ғылыми зерттеулерді талдауды және кванттық химиялық есептеулерді қамтиды. Есептерді шығару оқытылатын материалды бекітуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдері

    Курстың мақсаты - алгоритмдеу принциптерін және алгоритмдік тілдерді қолдана отырып, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер алгоритмдер мен бағдарламаларды құрудың заманауи әдістері мен құралдарын, бағдарламалау тілдерінің негізгі құрылымдарын және алгоритмдерді жоғары деңгейде жазу тәсілдерін білуі және қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында химиялық пәндерді оқытудың ғылыми-әдістемелік аспектілері

    Бұл курс оқытудың ғылыми-әдістемелік аспектілерін және химияны оқытуды интеграциялық ғылым және оқу пәні ретінде қарастыруды қалыптастырады. Сонымен қатар курста магистранттар химияны оқытудың инновациялық педагогикалық технологияларын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Физикалық химияның тереңдетілген курсы

    Бұл пән физикалық химияның тереңдетілген курсын, оның ішінде физикалық химияның дамуының заманауи тенденцияларын, физикалық химияның даму курсы мен перспективаларын зерттеуді қамтиды. Атап айтқанда, курс бағдарламасы электрохимиялық потенциалдардың мәнін, олардың түрлерін, гальваникалық элементтерге шолуды, электр қозғаушы күштің мәнін және электродтарды реттілік түрлерін зерттеуді қамтиды.Курс аясында химиялық кинетиканың негізгі ұғымдарына сипаттама беріледі, химиялық реакцияның жылдамдығы, оның реттілігі мен молекулалығы қарастырылады, әртүрлі химиялық реакциялардың кинетикасы мен механизмінің ерекшеліктері талданады, маңызы химиялық реакцияның катализі анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық химияның таңдамалы тараулары

    Бұл курс Аналитикалық химияның негізі болып табылатын хроматография, спектрометрия және басқа аспаптық әдістердің қызықты әлемімен таныстырады. Студенттер күрделі қоспадағы жеке компоненттерді қалай бөлуге, анықтауға және сандық анықтауға болатындығы туралы жан-жақты түсінік алады. Курс барысында студенттер әртүрлі спектроскопиялық әдістерді, соның ішінде ультракүлгін және көрінетін спектроскопияны, инфрақызыл (ИҚ) саусақ ізі спектроскопиясын және қуатты масс- спектрометрияны (МС) үйренеді. Олар сондай-ақ үнемі танымал газ хроматографиясы және сұйық хроматография сияқты әртүрлі хроматографиялық әдістерді, сондай-ақ олардың қолданылуын зерттейді. Аспаптық әдістерді әртүрлі салаларда қолдану instrumental tools көмегімен сапалық және сандық талдаумен расталды. Бұл курс өз дағдыларын кеңейтуді қалайтын химия студенттері үшін өте қолайлы. Бұл курс қоршаған орта мен материалдарды талдау сияқты қоспаларды талдау өте маңызды салаларда жұмыс істеу үшін пайдалы болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зерттеуде деректерді талдау

    Деректерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық білімді қалыптастыру, адам қызметінің әр түрлі салаларында деректерді талдаудың заманауи әдістерін қолдану тәжірибелік дағдылары. - студенттерді шебердің біліктілік сипаттамаларына сәйкес бағыттарға, оның ішінде дағдыларды қалыптастыруға даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Бұл курс факультативті компонент модульдерінің бөлігі ретінде ғылыми диссертация жазудың міндетті шарты болып табылады. Оның негізгі мақсаты - академиялық жазуда қабылданған күрделі құрылымдар мен грамматикалық мәселелерді ұсыну, сонымен қатар ғылыми еңбектер жазуға академиялық негіз дайындау. Ол студенттерді жетілдірілген грамматика мен академиялық стильдің негізгі принциптерімен таныстыратын практикалық курс ретінде жасалған. Осы аспектілердің теориялық сипаттамасынан кейін ғылыми жұмыстардың әртүрлі түрлерін жазу тәжірибесі пайда болады. Ол студенттерге диссертациялар мен / немесе ғылыми жұмыстарды одан әрі жазу үшін қажетті академиялық жазу дағдыларын үйретуге арналған.Бұл курста академиялық жазбаша қарым-қатынасты жақсартудың негізгі әдістері, ұсыныстары мен ұсыныстары болады. Бұл академиялық мәтіндерді құрастыруда, жүйелеуде және қайта қарауда практикалық тәжірибе береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика, психология, ғылым тарихы мен философиясының қағидаттарын түсініп, дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерін талдау, зерттеу әдістемесі бойынша білімін кәсіби қызметте қолдану
  • Арнайы пәндермен тығыз байланыста кәсіби ағылшын тілін үйрену жағдайында көптілді білім беру кеңістігінде пәнаралық интеграция арқылы оқытушының коммуникативтік және кәсіби құзыретті мен шеберлігін қалыптастыру.
  • Химиялық процестерді модельдеу үшін химия саласында жаңа білім мен дағдыларды игеру және компьютерлік-инновациялық технологияларды тәжірибеде қолдана білу
  • Жаңа білім беру технологияларын, соның ішінде критериалды бағалау технологияларын кәсіби салада қолдану және оқу үдерісінің барлық субъектілерін бағалай отырып, химияны оқытуды дамыту.
  • Кіріктірілген-STEM оқыту бойынша білім алу, қажетті кәсіби құзыреттіліктер мен дағдыларды дамыту, STEM туралы практикалық білімдерді пайдалана отырып, оқытуға арналған пән аралық жобалар жасауды үйрену.
  • Химия ғылымы дамуының негізгі заңдылықтары туралы білімді жүйелеу, фундаменталды химиялық ұғымдар жүйесімен химияның әдіснамалық аспектілері, олардың химиктерді кәсіби даярлаудағы рөлін түсіну;
  • Педагогикалық зерттеу әдістерін таңдау, химия саласындағы ғылыми бағыттың міндеті мен әдістемесіне сәйкес ғылыми зерттеулер жүргізу және бағалау.
Top