Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02182 Эстрада өнері - эстрада оркестірінің артисі в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Джаз сольфеджиосы I

    Курстың мақсаты - поп-джаз музыкалық материалы бойынша стильдік құлақ және интонациялық дағдыларды дамыту. Курстың мазмұны дәл интонация дағдыларын қалыптастыруды және поп-джаз музыкасының музыкалық тілінің әртүрлі элементтерін құлақ арқылы анықтауды; аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту, поп-джаз стильдері мен жанрларының музыкалық шығармаларының синтаксистік құрылымдарының элементтерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр І

    Студенттерді оркестрде отырғызу, музыканттарды концерттік сахнада дұрыс бөлудің маңыздылығы. Оркестрлік мәдениет аясындағы жалпыадамзаттық құндылық ретіндегі қарым-қатынас рухани мазмұнмен, ой мен сезім үйлесімімен, шығармашылық, шабыт, пайымдау атмосферасымен толығады. Заманауи биг-бендтің стандартты құрамы: • ырғақ тобы (ырғақ-секциясы) – фортепиано, соқпалы аспаптар, бас-гитара немесе контрабас (кейде туба), жиі гитара; • ағаш үрмелі аспаптар тобы – саксофон, кейде кларнет; • үрмелі аспаптар тобы – труба мен тромбон.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль орындаушылығының негізі I

    Ойын кезінде дене мен бастың орналасуы. Нюанстар, тыныс алу бойынша жұмыс. Ойын аппараты дыбыс шығару жүйесі ретінде. Ойын аппаратының құрылымы мен жұмысы. Нюанс және тыныс алумен жұмыс істеу – олардың ойнау кезіндегі рөлі. Ансамбль туралы түсінік. Унисонмен ойнау. Жалпы түсінік. Шығармашылық ұжым ретіндегі аспаптық ансамбльдің мақсаты мен міндеттері. Аспаптық ансамбль – шығармашылық атмосфераны, рухани қауымды құруға, топтағы әрбір орындаушының жалпы ұжымдық орындаудағы жауапкершілігіне негізделген шығармашылық ұжым. «Классика» және басқа жанрлардағы орындау мәнерінің ерекшелігі. Орындаушылық мәнер. Салыстырмалы талдау. Танымал музыкадағы фольклор.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық I

    Аккордтар номенклатурасы. 12 мажор тональділіктерінде кез келген қарқынмен аккордтар тізбегін орындау, кварта-квинта шеңберінің тональділіктерімен аккордтарды ойнау. Хроматикалық гамманың сатыларында орналасқан тональділіктерде. Өз бетінше талдау. Аккордтарды ойнау техникасы. 4 түрлі аккордтарды ойнау, арпеджио айналымдары; кварта-квинта аралықтарымен мажор және минор септаккордтары. Классикалық, эстрадалық-джаз музыкасының негізгі штрихтары. Барлық көрсетілген штрихтар мен екпіндерді дұрыс орындау арқылы джаз пьесасын өз бетінше оқу: дыбыстық шабуыл, артикуляция және екпіндеу. Диатоникалық жүйенің сарындарын (лад) және блюз гаммасын зерделеу. Мажор және минор ладтарын ойнау. C, F, G-ден блюз гаммасын ойнау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ансамбль орындаушылығының негізі II

    Ансамбльдегі үйлесімділік. Темперирленген және аймақтық үйлесімділік. Интонирлеу заңдылықтары. Аспаптық ансамбльдегі интонирлеудің ерекшеліктері мен негізгі принциптері. Гармониялық және әуендік үйлесім. Тік және көлденең үйлесімділік туралы түсінік. Ансамбльдік дыбыс балансын (саунд) қалыптастыру. Ансамбльдік орындаушылықтың негізгі түрлері: ансамбль құрамдары. Әртүрлі музыкалық стильдердегі аспаптық ансамбльдердің қызмет жасауының жанрлық сипаттамасы. Аспаптық ансамбльде орындау ерекшелігінің жалпы ережелері. Ансамбльдегі ырғақ: метр-ырғақтық негіз. Эстрада-джаз бағытындағы музыкадағы ырғақ ерекшелігі. Ырғақтық вертикаль туралы түсінік. Свинг орындауды метр-ырғақты ұйымдастыру принципі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық II

    Метр-ырғақпен жұмыс. Синкопалар, ырғақтық вариация, метрикалық негізден біртіндеп жойылу. Ертедегі джаз стильдерінің шығармаларын зерттеу. Джаз пьесаларын өз бетінше зерделеу: Д.Роджерс, Д.Кэш, Р.Кларк пьесалары. «Рэгтайм» стилінде ойнау. Форманы, тональділік жоспарды, сипаттамалық ырғақты анықтау қажет болатын регтаймды өз бетімен үйрену: С.Джоплин, Т.Нортрап пьесалары. Секвенцияларды ойнау. Тондар мен жарты тондар бойынша хроматикалық және диатоникалық секвенцияларды орындау. Импровизацияның негізгі принциптері. Джаз стандартының түсінігі, импровизация жоспары, импровизациялық құрылымдардың логикасы, сипаттамалық гармониялық бұрылыстар және типтік каденциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаз сольфеджиосы II

    Пән музыканттың есту қабілетінің үйлесімді дамуына ықпал ететін негізгі формаларды кірістіреді: сольфеджирлеу, музыкалық диктант, есту талдауы, интонациялық және ырғақтық жаттығулар. Пән келесі модульдерді кірістіреді: ішкітональді хроматизм, халық музыкасының әуендері, блюз лады, мажор және минор сатыларындағы аралықтар мен аккордтар, симметриялық ладтар, қосымша және алмастырғыш тондары бар аккордтар, туыстық 1-дәрежелі пернедегі модуляция, кеңейтілген ладтық жүйе, хроматизмнің күрделі түрлері, синкопалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр ІІ

    Аспаптарды дәл баптау және шығарманы орындау барысында үйлесімділікті сақтау. Солисттердің сүйемелдеумен стильдік өзара әрекеті. Музыкалық эмпатия. Орындаушылық штрихтар және сипаттық стилистикалық фразировка. Ансамбльдік дыбыс балансын («саунд») қалыптастыру. Оның негізгі критерийлері. Фактураның дамуындағы дыбыс көлемінің түсінігі мен сезімінің өзгеруі. Тақырыптың көркемдік бейнесінің маңыздылығы – пьеса идеясының ансамбльдің орындауындағы драматургиялық дамуы үшін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық III

    Септаккордтарды ойнау. Тональділікте және тональділіктен тыс септаккордтардың барлық түрін рет-ретімен ойнау. Дыбысты шығару мен орындау мәнеріне тән белгілер бойынша жұмысты жалғастыру. Дыбыс шабуылы, артикуляция және екпіндеу. Әртүрлі секвенцияларды ойнау. Хроматикалық және диатоникалық: бір гамма төңірегінде негізгі гамманың сатылары бойынша қозғалатын тізбекті секвенциялар. Хроматикалық гамманың сатылары бойынша немесе квинта шеңбері бойымен қозғалатын тізбекті секвенциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы дирижерлеу

    Жалпы дирижерлық дайындық мыналарды қамтиды: дирижерлық техниканың негізгі дағдыларын меңгеру; әр түрлі стильдегі музыкалық шығармаларды оқу негізінде орындаушылық сапалар мен дағдыларды дамыту, композиция бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Күрделі өлшемдерде дирижерлеу техникасын қалыптастыру. Дирижерлеудегі ферматалар. Дирижер таяқшасы. Қозғалыс пен қол функцияларын үйлестіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік дирижерлеу негіздері

    Дирижерлеудің тарихы мен пәні. Дирижерлік аппаратты дайындау. Дирижер қимылының элементтері. Қарапайым өлшемдерде дирижерлық техниканы қалыптастыру. Дыбысталуды тоқтату. Дирижерлеудегі такттан тыс. Дирижерлеудегі үзілістер. Дирижерлеудегі штрихтар. Дирижерлеудегі синкопалар. Дирижерлеудегі қарқын (жылдамдық). Дирижерлеудегі динамика. Концертмейстердің сүйемелдеуімен шығарманы дирижерлеу. Шығармаға жазбаша аңдатпа.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Тектес аспап

    Өндіріс бөлігі. Аспапта ойнау бойынша жұмыс. Аспаппен және оның механизмімен танысу. Қолды орналастыру – дыбысты дұрыс шығару. Өзіндік жұмыс – аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын бекіту: дыбыстық, ырғақтық негізде жұмыс. Дыбыс шығарумен жұмыс. Дыбысты шығару техникасы. Кантилена. Өзіндік жұмыс – музыкалық материалды оқу: дыбыс, динамика, штрих бойынша жұмыс; техниканы дамытуға жаттығуларды орындау, ойынның техникалық тәсілдерін жаттықтыру.диатоникалық жүйенің ладтары мен блюз гаммаларын зерттеу және орындау. Өзіндік жұмыс – сабақта алған дағдыларын бекіту: шығарманы жатқа оқу; қосымша оқу және көркем материалмен жұмыс. Ерте джаз стиліндегі шығармаларды оқу және орындау. Өзіндік жұмыс – сабақта берілген тапсырмаларды орындау: әртүрлі техникалық қиындықтарды, тәсілдерді, штрихтарды пысықтау; жатқа оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ХХ ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    Пән Қазақстанның ХХ ғасырдағы (Кеңес кезеңі 1980 жылдарға дейінгі) музыкалық мәдениеті туралы жанды тәжірибемен жаңартылған тұтас идеяларды қалыптастыруға және оның қалыптасуына әсер еткен негізгі тұлғалардың (композиторлар мен орындаушылардың) жеке үлесіне бағытталған. және даму. Курста негізгі бағыттар, стильдік ағымдар, дәуірдің көрнекті композиторларының шығармашылығы туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр ІІІ

    Оркестрлік дыбыс балансы туралы түсінік, парақтан оқуға дұрыс көзқарас. Музыкалық баланс – жалпы дыбыстық суреттегі дыбыс көлемінің мағыналық тепе-теңдігі: аспаптардың жеке топтары, солистер, спектакльдегі кейіпкерлер. Музыкалық тепе-теңдік микрофонды дұрыс орналастыруға, микширлеуге және жасанды реверберация мен жиілікті теңестіруге байланысты. Кемшіліктердің мысалдары: жекелеген аспаптардың, топтардың немесе дауыстардың тембрлерінің бұзылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Синтезаторда жұмыс істеу

    Аппликатура. Аппликатура тұрғысынан ойлау – фразировканы дұрыс құрудың негізі. Өзіндік жұмыс – сабақта берілген тапсырмаларды жаттықтыру: әртүрлі техникалық қиындықтарды, тәсілдерді, штрихтарды пысықтау; жатқа оқу. Аккордтарды ойнау техникасы. Классикалық, эстрадалық-джаз музыкасының негізгі штрихтары. Ең қарапайым тіркестерді ойнау. Метр ырғағымен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль І

    Нюанстармен жұмыс. Орындаушылық мәнерлілік құралдары. Қарқын (жылдамдық): қарқынның көркемдік бейнемен, гармониямен, үндестікпен, ырғақпен байланысы. Динамика: дыбыс градациясының деңгейі («ppp», «pp», «p», «mf», «f», «ff», «fff»). Тембр: тембр әр аспаптың дыбысының түсі және орындаушылық мәнері ретінде. Дыбыс шығарудағы интонациялық мәнерліліктің дамуы. Штрихтар: штрихтар орындаушылық мәнерлілік құралы ретінде. «Легато», «легато емес», «стаккато». Сөз тіркесі: музыкалық тіркес, жалпы түсінік. Орындалатын шығарманың сипатына фразировканың тәуелділігі. Музыкалық сөйлеудің түрлері: әуезді декламация, нүктелі ырғақ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы

    Пән қазақ халқының дәстүрлі музыкасы мен фольклорын, музыкалық жанрлардың жай-күйін, олардың дамуын, музыкалық шығармаларын зерттейді. Негізгі назар қазақ музыкалық фольклоры мен дәстүрлі музыка жанрларын зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына балалардың салт-дәстүрлік фольклорын, үйлену тойын және жерлеуді дамыту кіреді. Фольклор жанрларының семантикасы болмыс жағдайлары аясында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано

    «Жалпы фортепиано» пәні фортепианода ойнау, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Пән шетелдік және отандық композиторлардың сан алуан репертуарын зерттеуге бағытталған. Музыкалық өнер мен фортепиано орындаушылығының базалық теориялық негіздерін, музыкалық терминологияны оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық IV

    Гармониялық айналымдарды ойнау. Практикалық жұмыс: туыстас тональділіктердегі гармониялық айналымдар. «Классикалық джаз», «фанк», «соул» джаз стильдеріндегі шығармаларды зерделеу және орындау. Бастауы, орындаушылық, интерпретация. Барлық тональділіктердегі хроматикалық жүйенің ладтарын және блюз гаммасын зерделеу. Ойнау және бекіту. Блюзды зерделеу және ойнау. Гармониялық схема, тіл, орындау мен ойлаудың сипаттық техникасы, блюз екпіндері. Свинг импульсі. Әйгілі джаз музыканттарының жеке орындаушылықтарын талдау, жазбалардың айшықталған нұсқалары. Өздігінен дайындалу және шығармаларды талдау, техниканы жаттықтыру. Буги-вуги стилінде ойнау. Свинг импульсі, ширектік триольдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаздық гармония

    Пәннің мақсаты – джаз музыкасының гармоникалық тілі туралы білімдерін қалыптастыру. Курста джаз гармониясының ерекшеліктерін оқып-үйрену арнайы білім мен дағдыларды меңгеруге, джаз музыкасының гармоникалық тілінің кең таралған үлгілері туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс джаз шығармаларын стилистикалық гармоникалық талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Поп-джаз музыкасын интерпретациялау және импровизациялау

    Музыкалық мәдениет контекстіндегі музыкалық орындаушылық. Арнайы музыкалық-шығармашылық форма ретінде орындаушылық өнердің ерекшелігі. Музыкалық шығарманы орындаудағы интерпретация. Орындаушылық стиль. Орындаушылық өнердің мәнерлі құралдары. ХХ-ХХІ ғасырлардағы шетелдік музыкалық орындаушылық. Кеңестік джаз және рок. Эстрада мен джаз ХХ ғасырдың соңы – ХХІ ғасырдың басындағы және заманауи кезеңде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Аспаптандыру

    Аспаптандырудың теориялық және практикалық негіздері. Оркестр құрамындағы музыкалық аспаптардың сипаттамасы. Музыкалық аспаптарға нота жазу ережелері. Эстрадалық-джаз оркестрінің немесе ансамбльдің музыкалық партитурасын талдау және оқу. Симфониялық оркестрдің негізі ретінде ішекті аспаптар тобы. Ағаш үрмелі аспаптар тобы және олардың оркестрдегі рөлі. Соқпалы аспаптар тобы, олардың сипаттамасы және симфониялық оркестрдегі негізгі функциясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Фортепиано

    «Фортепиано» пәні аясында аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленіп, технологияны дамытуда үш бағыттағы мақсаттар көрсетілген: түсіндіру, көзбен оқу, технологияны дамыту. Арнайы жаттығуларды, этюдтерді және интерпретацияны (стандартты репертуарды орындау) қамтитын жеке сабақ жоспары құрастырылады. Пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, белгілі пианисттердің аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу арқылы есту және аналитикалық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаз стильдерінің тарихы

    Джаз кәсіби музыкалық өнердің ерекше түрі ретінде. Мұнда еуропалық, афроамерикалық және латын американдық дәстүрлердің бірігуі. Джаздың музыкалық тілінің негізгі сипаттамалары-импровизациялау, метр-ырғақтық ерекшеліктер, артикуляция, свинг, драйв және т.б. оның әртүрлі стильдік алуан түрлілігіне және оның ХХ ғасырдың «әлемдік фольклорына» айналуына негіз болды. Джаздың бастауына айналған жанрлардың пайда болуының тарихи-әлеуметтік алғы шарттары. Афро-американдық фольклордың ерекше түрлері – еңбек туралы әндер, спиричуэлс, блюз – олардың интонациялық, метр-ырғақтық ерекшеліктері, форма құрылымы, орындаушылық тәсілдері, жанрлық түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гармония

    «Гармония» курсының мақсаты музыкадағы гармоникалық құралдардың экспрессивтік мүмкіндіктері мен бейнелі-семантикалық мағынасы туралы түсінік қалыптастыру; музыкалық тіл жүйесін және ондағы үндестіктің орнын түсіну. Пән дыбыс ырғағы жүйесі туралы негізгі білім алуға, гармоникалық тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әрлендіру

    Оркестрлік құрамның құрылымы және оны дамыту әдістері. Оркестрдегі вариация түсінігі (колористтік және динамикалық). Тәжірибелік сабақтар: төрт дауысты шығарманың партитурасын талдау. Оркестр құрамындағы вокалдық топ. Дауыстардың классификациясы. Оркестр партитурасындағы вокалдық партиялардың ноталық жазылу ерекшеліктері. Эстрадалық вокалдық шығармаларды әрлендіру негіздері. Әртүрлі эстрада-джаз композицияларының ноталану ерекшеліктері. Эстрада-джаз шығармаларының оркестрлік партитураларын кешенді талдау. Эстрадалық вокалдық шығармаларды әрлендіру негіздері. Әртүрлі эстрада-джаз композицияларының ноталану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Әлем музыкасының тарихы

    «Әлем музыка тарихы» пәнінің мақсаты – ХХ ғасырдағы әлемдік музыка мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыру. Пән 20 ғасырдағы әлемдік музыканың көркемдік бағыттарын, оның ең жарқын үлгілерін түсінуге бағытталған. Курс ХХ ғасырдағы музыкалық шығармашылықтың стильдік және жанрлық әртүрлілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр ІV

    Түрлі синкопалар мен ырғақты фигураларды орындау кезінде метро-ырғақтық уақыт мағынасында бірлікті дамыту. Джаздағы гармониялық синкопа ырғақтық синкопамен байланысты. Джаздағы синкопа көбінесе екпіндердің тоғысуындағы күрделі жүйенің жанама нәтижесі болып табылады. Әртүрлі метро-ырғақтық сызықтардың сүйемелдеу фактурасындағы байланысы. Ұжымдық форма ретіндегі ансамбльдің тәрбиелік мәні. Стиль мен фактураның көмекші жаттығулары бойынша ансамбльдік жұмыс. Белгілі бір әдістерді орындау кезінде үй тапсырмасын «минус» сүйемелдеуімен орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ансамбль ІІ

    Орындалатын шығармалардың интерпретациясы. Түпнұсқаны өзгертулермен орындау. Талдау және салыстыру. Гармониялық фактура. Музыканың интонациялық-драматургиялық табиғаты. Ұжымдық репетицияларды жаттықтыру жүйесі. Сынып жұмысы – олардың реттілігі мен тиянақтылығы. Шығарманың сипаты, қарқыны бойынша жұмыс. Шығармадағы техникалық қиын жерлерімен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заманауи музыка тарихы

    «Қазіргі заман музыкасының тарихы II» курсы ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы тарихи және әлеуметтік-мәдени контекст пен музыканың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы Батыс және Шығыс Еуропа елдерінің музыкасы зерттеледі. Курс Францияның, Австрияның, Германияның, Италияның, Англияның, Венгрияның, Польшаның ұлттық композиторлық мектептерін, сондай-ақ музыкалық авангардтың даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі музыкасының тарихы

    Пән түркі халықтарының, мәселен, саха, тува, татар, башқұрт, өзбек, ұйғыр, түрік, т.б. мәдениеті мен музыка өнерінің даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Оқыту үрдісінде түркі және түркі тілдес халықтардың әрқайсысының дүниетанымдық негіздері мен тұрмыс-тіршілігін қамтудың маңызы зор. Қазақ музыка мәдениетіне ежелден енген түркі халықтарының әндері, құнды тарихи туындылар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    Гаммалардың, арпеджионың, үшдыбыстылықтардың және септаккордтардың, секвенциялардың, гармониялық айналымдардың, септаккордтардың барлық тональділіктерінде ойналуының орындалуындағы пысықтауды жалғастыру. Орындаушылық техникасы бойынша жұмыс. Әртүрлі орындауларды талдау. «Би-боп» (жылдам ойлау және фразировканың ерекшелігі, линиялардың драматургиялары, би-боптағы импровизация), «Кул-джаз» (Л.Янг, М.Дэвис) джаз стильдерімен таныстыру. Прогрессив (Кентон, Дж. Рассел, Б. Эванс). Хард-боп. (Д. Колтрейн). Шығармаларды талдау және ойнау. Тәжірибелік бөлім. Жеке соло орындау. Импровизация бойынша жұмыс. Жеке соло шығару үшін ішкі бұлшықет естуді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр V

    Джаз «квадратының» рөлі мен формадағы мағынасы. Джаз квадраты A, B, C, D және т.б. латын әрптерімен белгіленетін төрт бөлімнен тұрады. Бұл бөлімдердің әрқайсысы төрт сегіздіктерден тұрады, осы сегіздіктердің әрбір төртіншісі (соңғысы) «брейк» болып табылады. Брейк – бұл әуен үшін ырғақ үлгісі ретінде емес, өзіндік музыкалық мәні бар нақты ерекшеленген ырғақтық вариация, себебі бұл ырғақ композициядағы негізгі ырғақтан өзгеше болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль І

    Сүйемелдеудегі фактуралардың күрделі түрлері бойынша жұмыс. Сүйемелдеуде полиметрия, полиритмия қабылдауларын қолдану. Күрделі мөлшерлердегі пьесалар: 5/4, 6/4, 7/4, 8/8, 9/8. Берілген мөлшерлердегі әртүрлі жылдамдықтағы солисттер мен сүйемелдеудің өзара іс-әрекеті. Ансамбль мүшелерінің импровизациялық солоны орындауы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль І

    Ансамбльдік орындаушылықтың барлық дағдыларын жетілдіру. Сыныптық жұмыс – олардың реттілігі мен тиянақтылығы. Жеке және топтық репетициялар, барлық нюанстарды пысықтау. Тәжірибелік сабақтар. Пьесаның аранжировкасындағы тутти хорустары. Олармен жұмыс істеу формалары мен әдістері. Tutti жаттауда ұжымдық және жеке сынып жұмысы (олардың реттілігі мен тиянақтылығы). Импровизациялық соло бойынша жұмыс. Үрмелі аспаптарда спецификалық штрихтар мен тыныс алуды, пианисттер мен гитаристтердегі фактуралық тәсілдерді, соқпалы аспаптарда күрделі метр-ырғақтық фигураларды басс сызығымен үйлестіру және т.б. орындаушылықты меңгеруде пысықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық-инструменталдық педагогика және орындаушылық

    Әлемдік мәдени үдеріс жағдайындағы музыкалық-эстетикалық тәрбие мен музыкалық білім берудің заманауи міндеттері мен функциялары. Заманауи көпмәдениетті ортадағы эстрадалық музыкалық білім беру ерекшеліктері. Эстрадалық музыка педагогикасының тарихы мен теориясы. Дәріс материалын ұйымдастыру. Шолу түріндегі дәрістердің ерекшеліктері. Кәсіби репертуарды зерттеуге арналған пәндердің оқу модульдерінің мақсаты мен міндеттері. Арнайы әдебиеттер мен оқу-әдістемелік құралдардың ақпараттық ресурстары. Эстрадалық аспаптарда оқыту әдістемесі. Семинар сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Эстрадалық партитураны парақтан оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық сүйемелдеу негіздері

    Авторлық өңдеулердегі барлық көркемдік аспектілерді нақты келісімдермен орындаудағы жұмыс (өзіндік жеке эпизодтардың дамуын қоса алғанда). Виртуозды жеке айту бойынша жұмыс жасау. Үрмелі аспаптарда нақты соққылар мен тыныс алуды жетілдіру, пианисттер мен гитаристтерге арналған фактруалы техникалар, ұрмалы аспаптардың күрделі өлшем-ырғақтық фигуралары, басс сызығымен үйлесу және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Пән музыкалық формалардың қалыптасу принциптері мен типологиясы туралы білімді қалыптастыруға және оларды нақты музыкалық материалға іс жүзінде қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Курсты өту нәтижесінде студент музыкалық шығарманың құрылымының заңдылықтарын, пішіндеу принциптерін, музыкалық формадағы бөліктердің қызметін, музыкалық мәнерлеу құралдарын, музыкалық синтаксисті білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Халықтық және халықтық-кәсіптік шығармалардың тарихи фактілері мен музыкалық-стильдік ерекшеліктері. Музыкалық-поэтикалық фольклор және ауызша және кәсіби музыкалық дәстүр үлгілері. Қазақстанның академиялық композиторларының жетістіктері, музыкалық жанрлардың жағдайы, олардың дамуы, музыкалық шығармалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фольклор музыкалық шығармаларын талдау

    Пәннің мақсаты – қазақ фольклорының музыкалық үлгілерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән «Қазақтың дәстүрлі музыкасы және фольклоры» курсының өткен теориялық материалын практикалық тұрғыдан бекітуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер қазақ музыкалық тілінің қағидаларын меңгереді. Алынған дағдылар мен білімдер студенттің одан әрі зерттеушілік әрекетінің негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық информатика

    Пәннің мақсаты – жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметке жоғары білікті музыкатанушыларды дайындау. Пән музыкалық ақпараттық мәдениетті қалыптастыруға, заманауи телекоммуникациялық жүйелерді қолдану арқылы музыка өнерінің тарихы мен теориясына, музыкалық мұрағаттарға және аудио қолданбаларға қатысты әртүрлі мәліметтер алу қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VI

    Түрлі синкопалар мен ырғақты фигураларды орындау кезінде метро-ырғақтық уақыт мағынасында бірлікті дамыту. Джаздағы гармониялық синкопа ырғақтық синкопамен байланысты. Джаздағы синкопа көбінесе екпіндердің тоғысуындағы күрделі жүйенің жанама нәтижесі болып табылады. Әртүрлі метро-ырғақтық сызықтардың сүйемелдеу фактурасындағы байланысы. Ұжымдық форма ретіндегі ансамбльдің тәрбиелік мәні. Стиль мен фактураның көмекші жаттығулары бойынша ансамбльдік жұмыс. Белгілі бір әдістерді орындау кезінде үй тапсырмасын «минус» сүйемелдеуімен орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз импровизациясы және музыкалық бағдарламаларын оқу

    Композициялар мен импровизациялық соло түрлерін талдау. Ең ерекше өзіндік интерпретацияларды зерделеу және импровизациялық шеберлікті меңгеру мақсатында импровизациялық соло түрлерін зерделеу және талдау. Бағыттар: 1.Американдық джаз. 2.Латын-Америка музыкасы. 3.Эстрададағы, рок және джаздағы аралас стильдер мен жанрлар. Импровизация түрлері. Вокалдық, аспаптық, жеке, ансамбльдік, тональді, атональді, шектелген еркін, белгілі бір тақырыпқа, гармониялық квадратқа, сұрақ-жауап импровизациясы. Тақырыптың жаңаруы. Тақырып және оның мәні. Импровизациялау процесінде тақырыпты және оның элементтерін дамыту. Бастапқы тақырыптық материалды дамыту, түрлендіру және өзгерту нұсқаларын болжау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VI

    Өз ойыныңызда қолдану мақсатында көрнекті блюз музыканттарының ойнау мәнерлері мен әдістерін зерттеу. Өзіндік жұмыс және бағдарламаны зерделеу. Салыстырмалы талдау. Баллада формасын зерделеу. Орындау мен фразировканың ерекшелігі, гармониялық тіл, оның дамуы мен драматургиясы. Баллада ойнаудағы көрнекті джаз шеберлерінің орындаушылық мәнерлерін зерделеу. Орындаушылық шеберлікті шыңдау мақсатында өз бетінше жұмысты тоқтатпау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокалдық-орындаушылық ансамбль ІI

    Орындалған шығарманың сипаттамасы. Эмоционалды-бейнелі мазмұн туралы жалпы түсінік. Жазылған демонстрация. Аспапта көрсету. Солистпен және т.б. көрсету. Дыбыс шығарудың әртүрлі түрлерінің сипаттамасы. Вокалдық еркіндік: жаттығу түрлері. Шығармалардағы артикуляциялық ансамбльмен жұмыс істеудің практикалық әдістері. Ансамбльдік ән айту дағдыларын қалыптастыру. Вокалдық ансамбль жұмысын ұйымдастыру. Ансамбльде жұмыс істеудің негізгі принциптері. Дауыстардың тесситуралық ерекшеліктері. Ансамбльдік ойынның негіздері. Ансамбльдегі әрбір партияның функциялары. Әртүрлі дыбыс әсерлерін қолданудың музыкалық ақталуы. Аспаптардың жеке рөлі және вокалдық партия (вокалдық партиялар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кавер ансамбль

    Материалдың идеялық-мағыналық және эмоционалды-энергетикалық мазмұнын ашу үшін эстрадалық нөмір жасау барысында режиссерлік-қоюшылық әдіс-тәсілдерді қолдануды талдау. Түрлі түрдегі көрнекіліктердің ерекшеліктері және олардың ән материалының идеялық, бейнелік, тақырыптық және эмоционалдық аспектілерімен байланысы (сахналық трансляциядағы иллюстративті, семантикалық, сюжеттік, ассоциативті тәсіл). Эстрадалық нөмірдің негізгі айрықшалық белгілері – іс-әрекеттің максималды шоғырлануы, жарқын бейнелер, тартымдылық және парадоксальды мәнерлілік құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр партитураларын оқу

    Күрделі емес материалды ырғақты және үйлесімді оқу. Партитураның құрылымымен жалпы танысу және партитурадағы нотацияның шартты тәсілдері. Оркестр аспаптарының техникалық және функционалдық ерекшеліктері. Такттың әртүрлі үлестерінде үзілістерден кейін бастау. Көп тактілі үзілістердегі бағдарлау. Шығарманың формасы мен құрылымын анықтай білу. Шағын және үлкен аспаптық ансамбльдерге жазылған партияларды оқу. Ауыспалы өлшемдер. Әртүрлі өлшемдер мен штрихтардың комбинациялары. Шығарманың көрсетілген көлеміне дұрыс қарқынды анықтау және оның кейінгі ықтимал өзгерістері. Әртүрлі аралықтарға транспонирлеу. Ноталық мәтіннің стильдік ерекшеліктерін, қарқынын, музыканың сипаты мен партиялардың орындалуын талдау. Партияларды аралықтарға транспонирлеу: секунда, терция (кіші және үлкен). Шығармаларды талдау. Шығарманың тональділігін, өлшемін және оның кейінгі мүмкін болатын өзгерістерін анықтау. Авторлық мәтіннің стильдік мүмкіндіктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік ногография

    Пән студенттерге компьютерде музыкалық теру дағдыларын үйретуге бағытталған. Курс кез келген дерлік күрделіліктегі музыкалық мәтінмен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін Finale және Sibelius заманауи нота редакторларын қарастырады. Finale және Sibelius бағдарламаларында жұмыс істеуді және олардың негізгі функцияларын үйрену музыкатанушы тәжірибесінде сұранысқа ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Импровизация негіздері

    Импровизацияның жалпы сипаттамасы. Импровизация шығармашылықтың ерекше түрі ретінде. Импровизацияның түрлері мен типтері. Өнердің әртүрлі түрлеріндегі импровизация. Импровизацияның пайда болуы.Африкалық тамырлар. «Жаңа ырғақты музыканың» пайда болуы (бұл терминді музыкатанушы Дмитрий Ухов ұсынған, ол джаз, рок, поп-музыка, латын, фанк сияқты стильдерді біріктіреді). «Офф-бит» фразировкасы. Рифф музыкасының пайда болуы. Блюз және оның джаз музыкасындағы рөлі. Блюз тондары. Пентатоника. Блюз формасы. Филл. Сұхбат пен фактура принципінде әуеннің дамуы. Тарту және қысу. Джаз музыкасындағы төмен және жоғары интонация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз және танымал музыка негіздері

    Пәннің мақсаты – танымал және джаз музыкасының тарихи қалыптасқан стильдері мен жанрларын дамыту. Пәннің мазмұнына танымал және джаз музыкасының тарихы үшін негізгі және маңызды болып табылатын орындаушылардың есімдері мен ансамбльдердің, вокалдық және аспаптық топтардың атаулары кіреді. Курстың нәтижесі - танымал және джаз музыкасының стильдері мен жанрларын түсіну қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық ансамбль ІІ

    Стилистика. Жанр және оның мәні. Музыкалық аспаптық шығарманы көркемдік-орындаушылық талдау – оның мәні мен принциптері. Түрлі стильдегі, жанрдағы, бағыттағы аспаптық шығармаларды өз бетінше орындаушылық талдау және сараптау. Қосымша әдебиеттермен және музыкалық дереккөздермен жұмыс. Көпмәдениетті және этнокөркемдік аспаптық репертуар аспектісінде ұлттық, аймақтық көркемдік және музыкалық-ағарту мәдениетінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Джаз стандарттары мен танымал музыканы оқу

    Джаз стандарты-шығу тарихы мен дамуы. 1920-1980-шы жылдардағы джаз стандарттары. 50-ші жылдардағы рок-мәдениеті (рок-н-ролл, скиффл); 60-шы (твист, соул, бит, фолк, ағылшын ритм-энд-блюзы, хиппи, психоделия, хард-рок, прогрессивті рок және т.б.); 70-ші жылдар (арт-рок, джаз-рок, рок-опера, диско, регги, хэви-металл, панк-рок); танымал музыка.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулердің негіздерін зерттеу. Пәннің мазмұны студенттердің ғылыми зерттеулерді жүргізудегі, алынған нәтижелерді талдаудағы практикалық дағдыларын дамытуды қамтиды. Студенттердің ақпарат көздерімен өзіндік жұмыс жасаудағы әдістемелік дағдыларын жетілдіру маңызды орын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы

    Музыкалық шығармашылық психологиясының ғылым ретіндегі жалпы түсінігі. Музыкалық шығармашылық психологиясының даму тарихы, пәндік саласы және ерекшеліктері. Музыканттың тұлғасы мен қызметі. Тұлғаның музыкалық дамуындағы жеке айырмашылықтар психологиясы. Шығармашылық тұлғаның типологиясы. Музыкант қызметіндегі танымдық процестер. Музыкант тұлғасының жеке психологиялық қасиеттері. Сана және санасыздық. Музыкалық білім беруде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жұмыс жазу

    Пәнді оқу мақсаты – дипломдық жұмысты жазу және жобалау. Курс дипломдық жұмыстың тақырыбын таңдауға және тұжырымдауға, оның құрылымын, бөлімдері мен бөлімшелерін түсінуге бағытталған. Мазмұны қажетті ғылыми ақпаратты таңдау және талдау қабілетін қалыптастыруды қарастырады; библиографиялық жазбаларды жүргізу, дипломдық жұмыстарды рәсімдеу дағдылары. Курс барысында қорғауға дипломдық жобаны дайындау, оның презентациясы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптық-концерттік ансамбль І

    Баллада формалары. Баллададағы солист пен сүйемелдеудің рөлі. Свинг, фанк, блюз, соул және т.б. стильдеріндегі баллада. Баллада жанрында орындау мен фразировканың ерекшелігі. Балладаның гармониялық тілі, оның дамуы мен драматургиясы. Баллада жанрында ансамбльдік ойнау ерекшелігі. Джаз-рок, бибоп стилінде пьесалар. Осы стильдік бағытты орындаудың сипаттық ерекшеліктері. Джаз-рок метр-ырғақтары. Джаз-рок стилінің «саунд» ерекшелігі. Сүйемелдеудің ерекшелігі және солисттердің рөлі. Джаз-рок стиліндегі ойнау қарқындары, олардың мағынасы. Рифф және оның фактурадағы рөлі. Джаз-рок стиліндегі пьесалардағы ансамбльдік жұмыстың ерекшеліктері. «Би-Боп» стилі. Дыбыс шығару ерекшеліктері және осы стильде ойнау мәнері. Би-боп стилінің жанрларында ансамбльдік ойынындағы сүйемелдеу және солисттердің рөлі. Би-бопта импровизация, соло дайындау кезінде көрнекті би-боп шеберлерінің тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VII

    Заманауи джаздағы авангард ағымы (фри-джаз, фьюжн). Джаз-рок орындаушылығының сипаттық ерекшеліктері (метр-ырғақтар, ойын қарқыны және олардың мәні, джаз-рок уақытының психофизикалық және эмоционалдық энергиясы, джаз-рок стилінің эстетикасы мен философиясы). Көп ырғақ (полиритм) және көп метр (полиметрия) тәсілдерімен жұмыс. Полиметрия мен полиритмнің мағынасы мен мәні. Аспапта ойнаудағы қолданылуы. Көп стилистиканы джаз-рок, свинг, латын, бибоп және басқа стильдерді біріктірудің басқа нұсқаларында зерделеу. Өзіндік талдау. Модальды джаз және оны орындау ерекшеліктері. Мәні мен мағынасы. Талдау және ойын.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кавер-бенд

    Регистрлік тегістік және тембрлік алуандық; ансамбльдегі жұмыс; ән айтудағы дем алудың барлық түрлерін, әр түрлі дыбыстық шабуылдарды меңгеру; орындаудың эмоционалдылығы мен мәнерлілігі. Орындаудың мазмұндылығы, мағыналылығы. Орындалып жатқан шығарманың авторлық идеясы мен стильдік ерекшеліктерін түсіну. Репертуарға жеке вокалисттер мен биг-бенд үшін жазылған шығармалар, түрлі аспаптарға арналған концерттік пьесалар, отандық және шетелдік джаздың үздік үлгілері кірістіріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Негізгі музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабілеттерді дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Эстрадалық музыкалық білім берудегі инновациялық педагогикалық және заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану. Орындаудың мәнерлілік құралдары. Орындаушылық техниканың негіздері. Топтық кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі. Музыкалық аспапта эстрадалық орындаушылықты оқыту әдістемесі. Сабақты өткізудің формалары мен әдістері. Оқу процесін жоспарлау, жеке жоспар құру принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық шоу қойылымдар

    Шығарманы талдау. Сахна кеңістігі. Техника және технология. Концерттік нөмір эстрадалық өнердің негізі ретінде. Сахналық мәнерлілік құралдары. Эстрада әртісінің өзінің шығармашылық даралығын іздеу қажеттілігінің негізгі аспектілері. Партиялармен және нюанстармен жұмыс. Концерттік-орындаушылық практикум. Мамандықтың ерекшеліктері және жұмыстың спецификасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль ІІІ

    Құрылым мен вокалдық ансамбльдің өзімен жұмыс. Ән айтуды вокалдық, аспаптық және буындық тәсілдер арқылы түзету. Вокалдық өзін-өзі бақылау және өзінің партиясына, сонымен қатар, жалпы ансамбльдің дыбысы үшін жауапкершілік. Практикалық репетициялар. Шығармаларды жатқа орындау. Партиялардың тепе-теңдігі. Орындаушылықтағы еркіндік. Түрлі мәнерлеу құралдарын және орындаушылықтағы тәсілдерді меңгеру (дыбыстың түрлілігі, нюанстың нәзіктігі). Орындаушылық техникасының негіздерін білу. Әрбір ансамбль мүшесінің даралық ерекшеліктерін сақтай отырып, динамикалық және тембрлік тепе-теңдікті, біртұтас орындаушылық стильді сақтау. «Ансамбльдік техника» түсінігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері/Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды үйренеді. Білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр VII

    Блюз стилі мен жанрындағы пьесалар (мажор). Блюздың «стандартты» 12 такт және 6 такт гармониялық схемалары. Блюздық лад – белгілі джаздық лад. Блюз формасы джаз музыкасының ерекше композициясы ретінде. Әдістерді өз ойынында қолдану мақсатында көрнекті блюз музыканттарының ойнау мәнері мен техникасын зерттеу. Фанк, соул, кантри стильдеріндегі пьесалар. Сүйемелдеу фактурасы. Дыбыс шығару мен орындау мәнерінің сипаттық штрих ерекшеліктері. Ұсынылған стильдерде ансамбльдік орындаушылықтың мәнерлі мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этика және эстетика

    Эстетиканың ғылыми пән ретінде негізделуі. Этика философияның бір саласы ретінде. Этика және эстетика пәні. Этикалық және эстетикалық ойдың тарихы. Ғылыми білімдер жүйесіндегі этика және эстетика категориялары. Өнер философиясы. Өнер спецификалық қоғамдық құбылыс ретінде. Көркемдік бейне. Өнердегі мазмұн мен форма. Моральдың құрылымы. Эстетикалық құзыреттілік: адамның тұлғалық және кәсіби дамуы. Тұлғаның адамгершілік қалыптасуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шоу қойылым негіздері

    Концерттік нөмір құру процесінде ән материалын тиімді негізге аудару принциптері. Сахналық мәнерлілік құралдары. Вокалдық шығарманың сахналық бейнесін жасау. Эстрада нөмірін жасау барысында сценарий-қойылым жұмысында көркемдік идеяны жүзеге асыру әдістемесі. Нөмірді қалыптастыру мен қоюда көркемдік материалды синтездеудің режиссерлік-қою техникасы. Сценарийлік-режиссура шеберлігінің жалпы технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VIII

    Бітіру біліктілік жұмысын дайындау (концерттік бағдарламаны орындау). Төмендегі стильдегі 4 түрлі шығармадан репертуар таңдау: 1. Баллада түріндегі өзіндік импровизациясы бар пьеса. 2. Эстрада-джаз сипатындағы пьеса (техникалық қиындықтармен). 3. Қазақстандық композитордың шығармасы (халық әні, халық композиторларының әні, ретро немесе заманауи қазақ әні минуспен). 4. Биг-бендпен импровизациясы бар кеңейтілген шығарма (немесе композицияның кавер нұсқасын орындау үшін шағын құрам).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концерттік шоу бағдарламаларының дыбыс инженерімен жұмыс

    Дыбыс режиссура негіздері. Дыбысты күшейту технологияларын теориялық және тәжірибелік зертету: араластырғыш пульттар, микрофондар, күшейткіштер, колонкалар, дыбысты динамикалық өңдейтін құрылғылар. Дыбыстық жазу: дыбыстық жазба тарихы, жазба канлы-ойнату арнасы және оның элементтері; магнитті таспаға жазу және оны ойнату процессі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық-концерттік ансамбль II

    Аспаптық ансамбльге әрлендіру бойынша сұрақтар. Шығарманы талдау: жанрлық бағытты анықтау. Форманы талдау. Тональділік жоспар. Мәтіннің сипаты. Аспаптық өңдеу: ансамбль түрі (ырғақ секциясы, эстрада-джаз, сакс-хорус, үрмелі немесе камералық). Дыбысты жүргізудің принциптері. Диапазон, тесситура, ыңғайлы тональділікті таңдау. Репертуар бойынша жұмыс. Шығарманы ансамбльмен үйрену. Музыкалық материалды партиялар мен аспаптар бойынша өрескел талдау. Партиялар бойынша жаттығулар. Жатталған партияларды ортақ партитураға біріктіру. Шығарманы орындауда көркемдік тұтастыққа қол жеткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Акустикамен жұмыс

    Акустика ғылым ретінде. Заманауи акустиканың негізгі бағыттары. Акустикадағы макроскопиялық деңгейдегі зерттеулер: дыбыстың қоғалмалы ортада таралуы; ортаның біртектес еместігі арқылы дыбыс шашырауы және біркелкісіз ортада дыбыстың таралуы; дыбыстық толқындар өрісіндегі макроскопиялық ағындардың табиғаты; күшті ультрадыбыстық толқын, кавитация құбылыстары саласындағы заттың әрекеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VIII

    Блюз (минор). Минор блюзын орындаудағы сипаттық ерекшеліктер. Ансамбльдегі блюз «саунд». Минор блюзының гармониялық схемасы, солисттердің интерпретациясы және сүйемелдеу. Минор блюз тілі, минорлық блюздағы орындау мен ойлаудың сипаттық тәсілдері. Баяу және орташа жылдамдықтардағы блюздың сарынды және әуезді тілі. Оркестрмен шығарманы үйрену. Музыкалық материалды партиялар бойынша өрескел талдау. Партиялар бойынша репетициялар. Үйренген партияларды ортақ партитураға біріктіру. Шығарманы орындауда көркемдік тұтастыққа қол жеткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолданады және қолдайды, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істейді. Мәдениет саласын басқарады және бизнес жүргізеді. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі. Қауіпсіздік негіздерін біледі, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болады.
  • Орындау аппаратының біліміне сүйене отырып, өздерінің орындаушылық аппаратын шебер пайдаланады; болашақ шығармашылық қызметі үшін орындаушылық стилін таңдайды; : буги-вуги, блюз, регтайм; игерілген репертуар сияқты джаз формаларын біледі; отандық және шетелдік композиторлардың шығармаларын орындайды.
  • Джаз және эстрадалық музыка жанрында бірлесіп орындау дағдыларын меңгерген, одан әрі әртүрлі жанрлар мен стильдерде ансамбльдік жұмыстың әртүрлі түрлеріне қатысуға дайын. Өз партияларын орындайды, сонымен бірге серіктестерін мұқият тыңдайды; қарқынын, оның өзгеруін, сондай-ақ орындаудың ритмикалық ерекшелігін дәл сақтай алады.
  • Білімі мен дағдылары, кеңейтілген музыкалық көкжиегі бар; парақтан оқуды, шығармашылық белсенділікті меңгерген; диксиленд, биг-бенд, комбо сияқты әртүрлі құрамдарда жұмыс істеуге дайын.
  • Шығармашылық процестің, рок пен поптың заңдылықтарын, джаздың музыкалық тілін, әртүрлі стильдер мен бағыттарды біледі. Кәсіби терминологияны меңгерген. Импровизацияны біледі және музыкалық материалды шығармашылықпен өңдей алады.
  • Педагогикалық жұмысқа саналы түрде қарайды, аналитикалық және ғылыми ойлауды біледі. Өзінің орындаушылық тәжірибесін жалпылауға қабілетті - эстрадалық тәсілмен ойнау дағдылары; таңдалған тақырыпты ғылыми тұрғыдан зерттейді. Эстрадалық аспаптар бойынша әдістемелік және оқу-ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейді.
  • Орындаушылық бағдарлаудың бастапқы кәсіби дағдылары мен дағдыларын, психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін; концерттік бағдарламаның барлық спектрін меңгеруге мүмкіндік беретін филармонияның, студияның, концерт залының, теледидардың өндірістік жағдайларында эстрадалық аспапшының кәсіби жұмыс дағдыларын меңгерген.
  • Джаз репертуары мен джаз стандарттары саласында импровизация дағдыларын қолданады. Қазіргі танымал музыканың шығу тегін біледі: кантри, афроамерикалық фольклор, шлягер, шансон және т. б.
  • Оркестрлік партитураны (джаз оркестрі, үлкен топ, ансамбль және т.б.) біледі; фортепианода және негізгі аспапта оркестрлік партитураны ойнаудағы аппликатураны және оның рөлін; дирижердің қозғалыс техникасын біледі. Ансамбль мен оркестрдің әр түрлі құрамы үшін оркестр жасай алады; қарапайым және күрделі тактілік схемаларды оқиды.
  • Ұйымның (театр, филармония, концерттік ұйымдар және т.б.) өндірістік қызметіне қатысады. Дайындық процесіне және концерттік бағдарламаны дайындауға қатысады және ұйымдастырады.
  • Түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды сауатты, техникалық дәл, көркем мәнерлі орындайды. Парақтан ойнайды, құрылымы бойынша қарапайым фортепианоға арналған пьесаларды транспонирлеу. Әр түрлі музыкалық жанрлар мен стильдердің шығармаларын анықтау.
  • Музыкалық білімді қалыптастырады және жүйелейді: музыкалық сөйлеу элементтерін құру техникасын еркін меңгеру; шығармалардың композициясын, драматургиясын еркін түсіндіру; шығарманың музыкалық мазмұнын ашу; музыкалық ой-өрісін кеңейту.
  • Заманауи ақпараттық технологиялардың жұмыс принциптерін біледі. Студиялар мен залдардың дыбыстық, дыбыстық жабдықтары мен акустикасының физикалық негіздерін біледі.
  • Қазақ және әлемдік музыка өнерінің тарихи процестері туралы білімі бар. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген.
Top