7M05113 Нейроғылым в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жүйке жүйесінің функциялық заңдылықтарын анықтау үшін теориялық және қолданбалы мәселелерді шешуге бағытталған нейроғылымның заманауи әдіснамалық тәсілдеріне негізделген кәсіптік қызметті жүзеге асыратын, кәсіби қызметте моральдық-этикалық нормалар мен принциптерді басшылыққа ала отырып, нейроғылымда әлемдік ғылыми және практикалық тәжірибені шоғырландыруға қабілетті, қоғамның ғылыми -білім беру, әлеуметтік-экономикалық салаларында инновациялық нейротехнологияларды әзірлейтін және енгізетін, жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес келетін кәсіби құзыреттілікке ие нйроғылым саласындағы магистр-мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M080 Биология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Эволюциялық және даму нейробиологиясы
Пәннің мақсаты - жануарлардың жүйке жүйесінің филогенетикалық және индивидуалды дамуының заңдылықтары, жануарлар қатары және онтогенез процесінде мидың морфофункциялық өзгерістері туралы түсініктерді қалыптастыру негізінде органикалық әлемнің және онтогенездің эволюциялық дамуын талдау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Нейроинформатика
Пәннің мақсаты - нейроғылыми зерттеулерге, атап айтқанда ми сигналдарын талдауға және жүйке желілерін модельдеуге арналған бағдарламалау дағдыларын дамыту. Курс клиникалық нейроғылымдағы деректерді талдауда қолдану үшін EEGLab, SPM, MATLAB және Python-ның практикалық игеруге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Эпигенетика және нейрогенетика
Пәннің мақсаты - зерттеу тапсырмаларын тұжырымдау және шешу үшін геномның эпигенетикалық және нейрогенетикалық механизмдерінің, өзгеруінің және тұқымқуалаушылық механизмдерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Курс әртүрлі деңгейдегі организмдер клеткасында эпигенетикалық сигналдарды жүзеге асырудың механизмдері мен жолдарын, мидың дамуындағы гендердің экспрессиясының рөлін және мінез-құлықтың икемділігін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Когнитивтік психология
Пәннің мақсаты - қабылдау, зейін, ес, ойлау және тілдің заманауи теориялар, когнитивтік процестердің психологиялық механизмдері туралы теориялық және эмпирикалық білімдерді талдау. Курста когнитивті психологиядағы заманауи зерттеулер және оның перспективалық бағыттары, когнитивті процестердің модельдері туралы түсініктер қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Phyton және MATLAB бағдарламалау
Пәннің мақсаты - жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы өңдеуде бағдарламалау технологияларын қолдану, MATLAB ортасын нақты уақыт режимінде процестердің имитациялық модельдерін құру, Python тілі және Matlab-ты қолдана отырып массивтер мен басқа құрылымдық деректерді өңдеу алгоритмдерін құру қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адамның функциялық жүйелері
Пәннің мақсаты - жалпы және жеке физиология саласындағы заманауи жаратылыстану білімдері негізінде адам ағзасының өмірлік белсенділігі туралы адаптивті өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін ашық өзін-өзі реттейтін жүйе ретінде қалыптастыру. Курс интегралды физиология тұрғысынан тұтас ағзаның функцияларын талдауға арналған, функциялық жүйелер ұғымы тұрғысынан дене функцияларының физиологиялық механизмдерін түсінуге жүйелік көзқарас мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы ғылым философиясы туралы білімді рационалды-теориялық тұрғыдан түсінудегі негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді қамтитын білімнің ғылыми ерекше түрінің жүйесі ретінде қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Машиналық оқыту
Пәннің мақсаты - деректерді талдаудың белгілі бір мәселесін шешу үшін машинаны оқытудың қолайлы әдісін таңдау, деректерді алдын ала өңдеуді орындау, талдау әдісінің параметрлерін баптау және алынған нәтижелерді интерпретациялау, алгоритмдер жасау және логикалық, ықтималдық, метрикалық машиналарды оқыту модельдерін жасау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты – жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарт-тарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптас-тыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Когнитивтік нейроғылым негіздері
Пәннің мақсаты - эмоциялық-когнитивті процестердің нейрофизиологиялық механизмдері туралы пәнаралық түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылыми зерттеу әдістерін, когнитивті функцияларды оңтайландыру және қалпына келтіру үшін жаңа нейротехнологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс когнитивті нейроғылым теорияларын, психика мен мінез-құлықтың нейроғылыми негіздерін түсінудегі заманауи ғылыми жетістіктерді талдау қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Шешім қабылдау нейромеханизмдері
Пәннің мақсаты - шешім қабылдаудың нейробиологиялық негіздерінің, эмоциялардың шешімдер қабылдау және тәуекелді бағалау процестеріне әсер етуінің мәселелеріне әдіснамалық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курс норма мен патология кезіндегі шешім қабылдау процесінде мидың функциясы туралы жүйелі түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Аффективті нейроғылым
Пәннің мақсаты - эмоциялық тәжірибе мен мінез-құлықтың арасындағы байланыс туралы түсінік қалыптастыру, аффект теорияларын талдай білу, аффективті нейроғылым саласындағы зерттеулердің әдіснамалық тәсілдерін талдай алу. Курс мінез-құлыққа әсер ететін эмоциялық тәжірибе генерациясымен байланысты мидың бөліктері арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерінің динамикалық ерекшеліктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Ми-компьютер интерфейсі
Пәннің мақсаты - нейрокомпьютерлік интерфейстердің функциялығын дамыту, ақпаратты беру және оны ми арқылы өңдеу жолдарын бақылау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курста бұзылыс кезінде түзету және қалпына келтіру, адам ағзасында болатын ақпараттық процестерді модельдеу, сенсорлық ақпаратты кодтау, декодтау ерекшеліктерін ескере отырып ми мен компьютер арасындағы өзара әрекеттесудің негізгі принциптерімен тәсілдері ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Нейропсихопатологиядағы зерттеулер
Пәннің мақсаты - психиатриялық аурулардың нейробиологиялық негіздері бойынша ғылыми зерттеулерге әдістемелік талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Курсқа психопатология негіздері және нейропсихопатологияның заманауи жетістіктері кіреді: нейродегенеративті аурулар кезіндегі мидың ФРТМ, ЭЭГ зерттеулері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Нейродегенеративті аурулардың заманауи мәселелері
Курстың мақсаты - нейродегенеративті аурулардың даму механизмдері, олардың жіктелуі, клиникалық көріністері, диагностикасы, қауіп факторлары, алдын алу мен емдеудің биологиялық негіздері туралы идеялар жүйесін қалыптастыру. Курста нейродегенеративті аурулар, соның ішінде Альцгеймер және Паркинсон аурулары бойынша зерттеулердің заманауи моделдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Нейроғылымдағы DATA Mining және Big DATA
Пәннің мақсаты – деректердің үлкен жиынтығында айқын емес заңдылықтарды анықтау мәселелерін шешуде интеллекттілі талдау әдістері мен алгоритмдерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Курста нейрожелілерін жіктеу алгоритмдері, ми сигналдарын талдау және болжауды модельдеу үшін SQL Server Analysis Services ұсынған классификация алгоритмдерінің құрылымдық ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Нейроғылымдағы биофизика
Курстың мақсаты - нейроғылымның биофизикалық аспектілері туралы түсінік беру. Курс қоздырғыш тіндер фнкциясының биофизикалық негіздеріне, тірі ағзалардағы биоэлектрлік құбылыстарға, электрофизиологиялық әдістердің биофизикалық негіздеріне (ЭЭГ, ЭКГ, ЭМГ және т.б.), кванттық биофизиканың қолданылатын элементтеріне (ЭПР, ЯМР және т.б.), физикалық факторлардың биожүйеге әсері, нейроғылымдардағы эксперименттік зерттеулерге биофизикалық тәсіл дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Нейроғылымдағы білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік-экономикалық салалар мен мемлекеттік қауіпсіздіктің өзекті мәселелеріне қатысты қолданбалы мәндеттерді анықтау
- Нейроғылым саласындағы өз деректерін және идеяларды ғылыми қоғамдастыққа және басқа да мүдделі қоғамдастықтарға тарату мақсатында ғылыми коммуникация әдістеріне ие болу
- Когнитивті процестерді модельдеу негізінде тәжірибеде нейротехнологиялар тиімділігінің бағалау критерийлері мен мақсатты индикаторларын жасау
- Ғылыми ұйымдарға нейроғылымды енгізуге, жоғары оқу орындарында заманауи және жаңартылған білім беру нейротехнологияларын пайдалануға ықпал ету
- Денсаулық сақтау, мемлекеттік қауіпсіздік, маркетинг және бизнестің актуалды мәселелерін шешуге бағытталған нейрокомпьютерлік интерфейстердің технологияларын енгізу
- Нейроғылымдағы көп салалы көзқарас жағдайында теориялық және қолданбалы мәселелерді шешуде зерттеу әдістерін дұрыс таңдау үшін заманауи тәсілдердің арсеналына ие болу
- Молекулалық, жасушалық, жүйелік және мінез-құлық деңгейлерінде жүйке жүйесінің функциясын зерттеудің заманауи тәсілдерін біріктіру мақсатында нейроғылымның ғылыми және қолданбалы аспектілеріндегі әдістер мен технологиялардың валидтілігі мен эффективтілігін талдау
- Тиісті ғылыми орталықтар мен институттарда зерттеу жүргізу үшін нейроғылымдағы пәнаралық теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларды, олардың қарама-қайшылықтары мен даму перспективаларын анықтау және интеграциялау
- Кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызметтерінде моральдық-этикалық нормалар мен принциптерді басшылыққа алу
- Академиялық жазу дағдыларын қолдана отырып, нейроғылым саласындағы жетекші ғылыми журналдарға өзінің зерттеу нәтижелерін ұсыну
- Нейроинжиниринг үшін заманауи Phyton, MATLAB бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып, топтық деректерді автоматты түрде өңдеуге арналған скриптілер құру
- Жүйке жүйесі ауруларын диагностикалау, болжау және оңалту мәселелерін зерттеу үшін нейроғылымдағы пәнаралық көзқарас тұрғысынан норма мен патология кезіндегі жүйке жүйесінің филогенезі мен онтогенезін талдау