Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02142 Халық аспаптары (Домбыра) в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Орындаушылық салада техникалық күрделі ойындарды, ұжымдағы партитуралық білімді игеру. Оркестр, ансамбль репертуары арқылы жеке орындау салаларындағы танымы өседі.
  • Тектес аспаптардан тұратын ұжымды басқаруға және тектес музыкалық аспаптарды зерттеуге қабілетті болу. Ұқсас аспаптардың репертуарларын меңгеру. Ғылыми және өнертану әдебиетімен жұмыс істей білу.
  • Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
  • Домбыра аспабында қалыптасқан дәстүрлі күй үлгілерін жан-жақты игереді, шығармашылық ізденіс тәсілдерін меңгеру. Орындаушылық өнердің кәсіби қағидаларын үйрене отырып, өз бетімен жұмыс істей алу.
  • Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын бейнелерін білу. Орындаушылық салада пәннің терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу.
  • Күй өнерінің дамуын, сондай-ақ ХХ ғасырда өмір сүрген күйшінің өмірі мен шығармашылығын білу. Халық музыкасы мен халық композиторларының шығармаларын сауатты жаза білу.
  • Ән-күй мұрасының әлемдік классикалық және халық музыкасының мәнін ашып, оны жоғары кәсіби деңгейде орындай білу. Теориялық дайындық пен практикалық қызметті біріктіре білу.
  • Түркі мәдениеті туралы түсінікке ие болу. Түркі аспаптық музыкасының жалпы жанрын, жалпы мазмұны мен фольклорын білу.
  • Ғылыми жұмыста терминологиялық және тұжырымдамалық аппаратты қолдана білу. Музыкалық әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
  • Арнайы музыкалық оқу орындарына арналған аспапта қалыптастырылған оқу репертуарын, дәстүрлі концерттік репертуарды меңгеру. Музыкалық педагогика, психология негіздерін білу. Ағарту саласында педагогикалық қызмет маманы дағдысының болуы. Кәсіби тәжірибесі, жалпы және кәсіби құзыреттілігі болуы және дербес еңбек қызметіне дайын болуы тиіс.
  • Аспаптық ұжымның кәсіби деңгейін меңгеру, ансамбль репертуарын өз бетінше қалыптастыра білу, ансамбльге шығармалар жасау. Орындаушылық және фольклористика саласында кәсіби маман болу.
  • Музыкалық шығармалардың құрылымын, олардың фактуралық, стилистикалық және жанрлық түрлерін білу. Есту арқылы музыканың құрылымдық үлгілерін анықтай білу. Музыкалық талдау, интонация және жазу дағдыларын меңгеру.
  • Сөйлеу техникасын, сахналық сөйлеу негіздерін және сахналық мәдениет дағдыларын меңгеру. Сахналық жабдықтың (микрофон, жарық, экран) көмегімен сахнада жұмыс істей білу.
Top