8D02306 Шетел филологиясы (батыс тілдері) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми танымның әдістемелігі жайлы білімін айшықтауға, зерттеу аясындағы теориялық концепцияларды негіздеуге қабілетті, мамандарды университеттік дайындық мәселелері бойынша ғылыми және ғылыми –педагогикалық саласындағы құзіретті, аналитикалық және эксперименттік ғылыми іс-шараларда критикалық талдау дағдыларына ие, жоғары деңгейдегі мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты - көркем мәтінді және оның құрылымын, мәтін ішіндегі элементтердің алмастырылуы, үйлесімділігі, реттілігі тұрғысынан талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: көркем мәтін ұғымы, синтагматикалық және прагматикалық принциптер, көркем мәтінді талдау, мәтін ішіндегі фразааралық байланыстардың түрлері, интерпретация түрлері, композициялық сөйлеу формалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты - академиялық және ғылыми-зерттеу мәтіндерін, рефераттар, аннотациялар, шолулар, әдебиеттерге шолу, ғылыми конференцияға рефераттар, ғылыми мақалалар жазу қабілетін қалыптастыру Оқытылады: Академиялық жазудың негізгі тұжырымдамалары мен түрлері, академиялық жазудағы парафразалар мен дәйексөздер, дискурсивті очерктер, баяндаманың құрылымы, мақалалар мен тезистер зерттелуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Әдебиеттанудағы компаративизм
Пәннің мақсаты – қазіргі әдебиеттанудың теориялық және әдіснамалық бағыттарын, компаративистиканың негізгі өкілдерінің іргелі жұмыстарын талдау қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: Қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы; поэтикадағы әдеби шығармалардың бейнелеу құралдарының жүйесі ғылыми бағыттың негізінде, әдебиеттанудағы салыстырмалы тарихи әдіс, психопоэтика, мифопоэтика, әдеби қызмет түрлері, әдеби шығарманы түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтіннің синтагматикалық және парадигматикалық ерекшеліктері
Пәннің мақсаты - көркем мәтінді және оның құрылымын, мәтін ішіндегі элементтердің алмастырылуы, үйлесімділігі, реттілігі тұрғысынан талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: көркем мәтін ұғымы, синтагматикалық және прагматикалық принциптер, көркем мәтінді талдау, мәтін ішіндегі фразааралық байланыстардың түрлері, интерпретация түрлері, композициялық сөйлеу формалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдік филологиялық зерттеудің ғылыми парадигмасы
Пәннің мақсаты – филологияның негізгі парадигмалары мен ғылым мәселелерін дәлелді әрі кеңейтілген анализ жасау қабілеттерін қалыптастыру. Зерттелетін болады: тіл мен ойдың өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, тіл мен қоғам, тіл мен мәдениет, филологияның негізгі әдістері және жалпы ғылыми парадигмалары, ғылыми идеялары мен концепцияларының нақты және теориялық білім жинақы және сыни тұрғыдан түсіндірілу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингводидактиканың өзекті тенденциялары
Пәннің мақсаты – лингводидактиканың өзекті тенденцияларын білу ережелерінің жиынтығы ретінде әдістеменің мәнін дәлелдеу қабілетін қалыптастыру.Зерттелетін болады: лингводидактиканың заманауи теорияларын қолдана отырып, филология ғылымының дамуының негізгі ерекшеліктері мен заңдылықтарын, шетелдік филологияның негізгі принциптері мен парадигмалары, лингводидактикадағы ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды жүйелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі линвгистикадағы макроәлеуметтік лингвистикалық зерттеулер
Пәннің мақсаты – макросоциолингвистиканың тілдік құбылыстары мен лингвистикалық бірліктердің әлеуметтік факторлардың шарттылығын зерттейтін тіл білімінің саласы ретінде жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болды:тілдік қатынастар мен үдерістер, әлеуметтік белгілерге сәйкес ерекшеленетін (жасына, білім деңгейіне байланысты және т.б) ірі әлеуметтік бірлестіктерде – мемлекеттерде, аймақтарда, үлкен әлеуметтік топтарда болып жатқан жағдайлар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Англистиканың өзекті мәселелері (ХХ – ХХІ ғғ.)
Пәннің мақсаты - қазіргі англистиканың өзекті мәселелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ осы салада алынған білімді өз бетінше зерттеу және оқытушылық жұмыста қолдану дағдыларын дамыту. Зерттелетін болады: зерттеудің когнитивті парадигмасындағы қазіргі англистика, қазіргі ағылшын мәтіні мен дискурсының өзекті мәселелері, дискурстың типологиясы мен құрылымы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әдістеме тарихында және қазіргі әдебиеттанудағы терең білім көрсете отырып, сол әдістерді ғылыми-зерттеу жұмыстарында пайдалану.
- Қазіргі шетелдік филологияның теориялық-әдістемелік принциптерін, метатілін және метасөздігін филологиялық бағыттар арқылы тұжырымдамаларын филологияның ғылыми мектептері негізінде талдау жасау.
- Академилық рефераттарды құрастыру және жазу, ғылыми мақалаларға аннотация, проекттер мен диссертацияларға аннотация жасау зерттеу жұмыстарын лингвистикалық және әдебиеттік талдау және орындау жетекшілігін тәжірибеде қолдана алу.
- Білім беруді интернационалдандыру жағдайында мәдени айырмашылықтарды, шетел тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен стратегияларын ескере отырып, жоғары оқу орындарында тілді/әдебиетті оқыту саласында жүйелі түсінікті көрсету.
- Заманауи компьютерлік технологияларды, лексикографиялық дереккөздерді, лингвистикалық/әдеби зерттеулерді іс жүзінде ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын пайдалана отырып, шетелдік филология саласында ғылыми еңбекті құру, сондай-ақ оның бағалауы және маңыздылығын анықтау.
- Білім беру, мәдениет, басқару ұйымдарында, мәдениетаралық коммуникацияның және әлеуметтік-гуманитарлық және тағы басқа да салаларында филологиялық білімді пайдаланумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру.
- Мәтіннің әртүрлі деңгейлерінде ұқсас емес тіл мәдениеттерінде жасалған шығармаларды салыстырмалы талдауды, тәуелсіз зерттеулерді жүзеге асыру.
- Өзінің құзыретіндегі саласының тақырыбы бойынша кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасау.