Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық қолдау в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдіснамалық мәдениет және қазіргі заманғы ғылым

    Қазіргі ғылымның даму тенденциялары мен талаптарына сәйкес жас ғалымның әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру. Зерттеушінің әдіснамалық мәдениетінің жүргізілетін ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу сапасына әсерінің маңыздылығын анықтау. Қазіргі ғылымның дамуының негізгі заңдылықтарын, принциптерін, теорияларын түсіну қабілеті. Әдістемелік мәдениеттің құрамдас бөлігі-ғылыми зерттеу жүргізу кезінде дамытылатын әдіснамалық рефлексия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі

    Бұл курстың мақсаты – магистранттың зерттеу мәселесі бойынша материалдарды жинақтау және талдау дағдыларын, сондай-ақ психологиялық және психологиялық зерттеулер әдістемесі саласында өзіндік пайымдауларын айта білу дағдыларын дамытуға бағытталған әдістемелік, ақпараттық және зерттеушілік құзыреттіліктерді қалыптастыру. педагогикалық білім, білім берудің теориясы мен тәжірибесі. ғылыми-зерттеу қызметі Қысқаша мазмұны: Ғылыми қызмет. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Ғылыми зерттеудің бастапқы кезеңі ретінде зерттеу мәселесін анықтау. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс және алынған ақпаратты өңдеу әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, жобалық әдіс, кейс әдісі, т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және әрекеттік тәсіл

    " Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және әрекеттік тәсілдер" пәнін игерудің мақсаттары: білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер саласындағы әдіснамалық білімді игеру арқылы білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша кәсіби қызметтің құндылық-семантикалық негіздерін ғылыми түсінуге және түсінуге әкелетін магистрдің кәсіби құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдер

    Тұлға психологиясының теориялық, әдістемелік және практикалық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Тұлға психологиясы саласында ғылыми психологиялық зерттеу әдіснамасын қолдану, тұлға психологиясының негізгі тәсілдері мен ғылыми мектептерін; практикалық қызметте тұлғаның әлеуметтік-психологиялық көріністерін анықтау; үздіксіз даму арнасында тұлға туралы психологиялық білім жүйесін меңгеру. Тұлға психологиясындағы заманауи тәсілдерге сәйкес диагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік білім берудегі құзыреттілік тәсіл тұжырымдамасы

    Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың тұжырымдамалық негіздері мен ғылыми тәсілдерін зерделеу. Білім беруді ақпараттандырумен және жаһандық интеграциямен контексте құзыреттілік тәсілді іске асыру. Ұлттық кәсіптік білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктері. Құзыреттілік білім беру парадигмасындағы негізгі құзыреттердің маңызды сипаттамасы. Педагогикалық кадрларды кәсіби даярлауда негізгі құзыреттерді қалыптастырудың ұйымдастырушылық шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі ақпараттандыру және компьютерлендіру

    Зерттеу қызметін ақпараттандыру пәнінің мақсаты ғылыми жұмыстардың барлық кезеңдерінде ҰАТ қолдану арқылы табиғаттағы, техникадағы және қоғамдағы құбылыстар мен заңдылықтар туралы ғылыми білімдерді алу мен тереңдетуге бағытталған. Перспективалы бағдарламалық және аппараттық құралдар бойынша зерттеулер жүргізу. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жобалау және сараптама

    Курстың мақсаты білім беру бағдарламаларын, технологияларын, білім беру парадигмаларын жобалау мен сараптаудың теориялық-әдіснамалық негіздерін игеру болып табылады. Магистранттардың білім беру және ғылыми қызметті жобалау және сараптау саласындағы кәсіби тәжірибесінің негіздерін қалыптастыру. Үздіксіз білім беру контексінде білім беру жүйелерін сараптаудың әдістемелік рәсімдері мен жобалау барысында кәсіби қызмет мәселелерін шешуге кешенді тәсілді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы тұлға типологиясы

    Тұлғаның типологизациясының теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттейді. Тұлғаның психологиялық құрылымын, тұлғаның әртүрлі жіктелу негіздерін түсіну. Типологияға байланысты жеке тұлғаны психологиялық қолдау бойынша білімді, дағдыларды, құзыреттілікті жетілдіру. Кәсіби қызметте қолданылатын әртүрлі жағдайлар мен факторларды сәйкестендіре, талдай және синтездей алады. Адамдардың әртүрлі санаттарымен психоәлеуметтік, диагностикалық және психокоррекциялық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру сапасын бағалау және басқару

    Білім беру сапасын бағалау және басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікті жетілдіру. Білім беру жүйелерінің жұмыс істеуі мен дамуын, білім беруді басқарудағы инновациялық процестерді зерттеу, жоғары білімнің қазіргі тенденцияларын білу. Білім беру сапасын арттырудың әдістері мен құралдарын практикалық игеру, білім беру сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу. Педагогтердің тұрақты кәсіби өсуі үшін жағдай жасау, мектепті басқару тиімділігін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика

    "Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика" пәнін оқу аясында магистранттар математикалық статистика саласында теориялық және практикалық білім жүйесін қалыптастырады, статистикалық ақпаратты алу, өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын игереді, психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі заңдылықтарды анықтайды, кейіннен талдау мақсатында корреляция мен регрессияны анықтайды, мүмкін болатын оқиғалардың болжамын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық инноватика негіздері

    Педагогикалық ғылым мен заманауи білім берудегі инновациялық құбылыстар мен процестермен танысу. Инноватиканың негізгі ұғымдары. Білім берудегі инновациялық процестің анықтамасы және мәні. Білім берудегі инновацияның сипаттамасы, инновациялық педагогикалық іс-әрекеттің мәні. Инновациялардың жіктелуі. Инновацияларды бағалаудың сипаттамасы мен критерийлері. Білім берудегі инновацияның көздері, инновациялық процестердің заңдылықтары. Инновациялық оқу орындары. Білім берудегі инновациялық тәсілдер мен технологиялар. Қазақстандағы білім берудегі инновациялар. Қазақстанның жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымның даму тенденциялары

    Пән Қазақстанда және шетелде психологиялық-педагогикалық ғылымның жетекші даму тенденцияларымен таныстырады. Жаһанданудың, интеграцияның, педагогикалық құбылыстарды цифрландырудың негізгі тұжырымдамалық ережелері және олармен байланысты психологиялық аспектілер ашылады. Инновациялық педагогика мен заманауи педагогикалық психологияның жаңа әдіснамалық тәсілдері мен мазмұнды тұжырымдамалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беруде жасанды интеллектті қолданудың ғылыми-практикалық негіздері

    Пән технологияларды, әдістер мен құралдарды қамтитын оқу процесіне ЖИ интеграциясын зерттейді және бейімделген білім беру жүйелерін әзірлеу ерекшеліктерін, оқытуды жекелендіру үшін деректерді талдауды және ЖИ пайдаланудың этикалық аспектілерін қамтиды. Курстың мақсаты-магистранттарды оның сапасын арттыру үшін білім беруге ЖИ тиімді енгізуге дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым мен білімнің қазіргі процестері

    Курс ғылыми қызмет пен кәсіптік білім беру жүйесіндегі қазіргі жағдай мен процестерді зерттеуді қамтиды. Білім берудегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға шығармашылық, инновациялық көзқарасты дамытуға бағытталған заманауи процестерді қарастыру. Заманауи инновациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, білім беру мекемелерін инновациялық дамыту саласында кәсіби даярлық деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект әдістері

    Бұл курс білім берудегі жасанды интеллект әдістерін зерттейді, оларды деректерді талдау, объектілерді анықтау, білім берудегі жіктеу және болжау кезінде қолдануға болады. Курста жасанды нейрондық желілер, конволюциялық нейрондық желілер, LTE модельдері, шешім ағаштары, чат-боттардың мүмкіндіктері, оларды қолдану қаупі және т. б. қарастырылады. Курстың мақсаты - магистранттардың білім беруде жасанды интеллект әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру мазмұнының негіздерін практикада ғылыми-теориялық білімді қолданады
  • зерттеу нәтижелерін әртүрлі деңгейдегі ғылыми басылымдарда жариялайды
  • педагог-психологтың кәсіби қызметінде көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетеді
  • білім беру процесіне қатысушылардың әлеуетін ашу үшін психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлейді
  • білім беру процесі субъектілерінің жеке әлеуетін ашу мақсатында қолайлы білім беру ортасын құруға жәрдемдеседі
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулерде педагогикалық өлшеу тәсілдерін, оның ішінде бағдарламалық қамтамасыз ету көмегімен қолданады
  • ғылым мен білім берудегі классикалық теориялар мен заманауи трендтерге сәйкес ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік өнімді әзірлейді
  • Білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын нығайту мақсатында оқу-тәрбие процесінің диагностикасын және мониторингін жүргізеді
Top