Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02206 Дінтану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дінтану саласында жоғары білікті магистрлерді, қазіргі еңбек нарығының талаптарына сәйкес, заманауи дінтанулық теорияларға және әдістерге негізделе отырып, Қазақстандық қоғамның дін саласындағы мәселелерін зерттей алатын, зерттеу нәтижелерін қоғамда ғылыми нәтиже түрінде көрсете білетін, ғылыми-зерттеу және білім беру (педагогикалық), ақпараттық-сараптамалық бағыттар бойынша кез-келген мемлекеттік және қоғамдық мекемелерде әртүрлі лауазымдарда қызмет атқара алатын білікті мамандарды дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M051 Дінтану және теология
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамасы

    «Ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамасы» курсы дінтану саласындағы тұтас ғылыми-зерттеу білім және дағды құрылысының барлық аспектісін қамтыған: зерттеу философия таңдауынан кеңейтілген шеңберінен нақты әдістерді анықтау арнайы мәселелерін қамтыған тары шеңберге дейін әлемдік академиялық стандартты зерттеу тәртібіне сай.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі дінтанудың мәселелері

    «Қазіргі дінтанудың мәселелері» курсы дінтанудың кәзіргі негізгі мәселелері және оның теоретикалық-әдіснамалық рефлексиясы жайында әңгімелейді және осы замандағы дәннің даму мәселесі және теоретикалық дінтанудың өзекті мәселелерін өздігімен талдау негізін қалайды/«инструментін» қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілінде білім алу үдерісінде жоғары базалық стандарт деңгейінде (С1) мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың академиялық жазу қағидаттарын меңгеруін, сыни талдау дағдыларын дамытуын, ғылыми зерттеулерге рецензиялар мен аннотацияларды, сонымен бірге жасалып жатқан ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар мен библиографияларды дайындай алуын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәліметтерді жинаудың визуалды әдістері

    «Мәліметтерді жинаудың визуалды әдістері» курсы далалық зерттеулерде көрнекі әдістерді қолдану бойынша теориялық және практикалық дағдылар мен білімдерді береді.Көрнекі материалдарды ақпарат көзі немесе зерттеу құралы ретінде пайдалануға негізделген деректерді жинау және талдау әдісі. ақпаратты алуға мүмкіндік береді зерттеу жұмысының қажетті құрамдас бөлігі болып табылады. Қоршаған әлемдегі әлеуметтік-мәдени және техникалық өзгерістер тұрғысынан қазіргі қоғамда адам назарын шоғырландыру керек көрнекі ақпарат көлемі тұрақты түрде артып келеді деп айтуға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және сапалы деректерді талдау

    «Жасанды интеллект және сапалы деректерді талдау» курсы магистранттарды әртүрлі типтегі (мәтіндік, визуалды) сапалық деректерді талдау әдістерімен таныстырады, сапалы деректердің түріне (мәтіндік, визуалды), олардың көлеміне, фрагментациясына байланысты талдау әдістерін шарлауға үйретеді және дипломдық жұмыс үшін жиналған мәліметтерді талдауға көмектеседі. Курстың құрылымы сапалы мәліметтердің түрлеріне сәйкес құрастырылған: көрнекі ақпарат (фотосуреттер, карталар), сұхбат мәтіндері, диалогтардың транскрипттері, құжаттар туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Авраамдық діндердің салыстырмалы ілімі

    «Авраамдық діндердің салыстырмалы ілімі» курстың мақсаты Әлемдік діндер - Иудаизм, Христиан және Исламның киелі текстер және догматикетрлері арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты табу. Олардың түп-нұсқасындағы жалпы ерекшеліктері және бұл тұрғыдан алғанда ұқсастығы. Пән аясында Киелі текстердің құрылымы және мағынасы, шығуын салыстырмалы талдау қарастырылған. Сонымен қатар, эхсталогияның салыстырмалы талдауы, әулиелер туралы оқулар, авраамдық дін этикасы қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Далалық дінтанулық зерттеу әдістері

    «Далалық дінтанулық зерттеу әдістері» пәнін зерттеу магистраттарға сапалы әдістеме және зерттеу әдісі діни феномендерді зерттеу үшін эвристикалық мүмкіндітерді береді. Негізгі акцент магистранттарға далалық зерттеу жүргізу дағдысымен бірге оның әртүрлі әдісі, формасы және интерпретациясы оның нәтижесі енеді. Пәнді оқу барысында магистрант алған білімдерін магистрлік диссертациясын қорғайтын кезде пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Христиан деректануы

    «Христиан деректануы» зерттеу үшін тұп-нұсқаның маңызы және аумағымен білімалушыларды таныстырады. Өз кезегінде бұл, дін мен мәдениеттің байланысы аясында студенттердің білімін тереңдете түседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Бұл пәнді меңгеру білім алушыларға басқару психологияны оқытудың заманауи отандық және шетелдік ғылымдағы негізгі теориялары мен концепцияларын, психологиялық пәндерді теориялық және тәжірибелік тұрғыдан басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда оқыту әдістемесін, педагогикалық технологияларды және оқыту әдістерін меңгеруді, жоо-ның оқытушысына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, жоғары білім беруде тиімді кәсіби-педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті педагогикалық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі жоғары білім берудің мәнін айқындайтын негізгі даму бағыттары мен үдерістерін; жоғары оқу орнындағы педагогикалық үдерістің құрылымы мен ерекшеліктерін; заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістемесін, оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстандықтардың күнделікті өміріндегі діни және зайырлы тәжірибе

    «Қазақстандықтардың күнделікті өміріндегі діни және зайырлы тәжірибе» қоғам мәдениетінің негізгі элементтері ретінде зайырлы және діни мәдениетін зерттеуді ұсынады. Сонымен қатар курс күнделікті және зайырлы тәжірибені зерттеу әдістерін меңгертуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экуменистік қозғалыстар: тарихы және қазіргі ахуалы

    «Экуменистік қозғалыстар: тарихы және қазіргі ахуалы» курсы Қазақстандағы және әлемдегі экумендік қозғалыстардың тарихи даму спецификасын қарастыруды ұсынады. Бұл үшін курс төмендегідей мәселе қояды: экуменистік қозғалысты пайда болуы теологиялық және әлеуметтік-саяси салдарын анықтау; экуменистік қозғалыстың тарихи дамуын қадағалау; діниаралық теологиялық диалогтың негізгі принциптерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ислам деректануы

    «Ислам деректануы» ислам дінін зерттеу үшін тұп-нұсқаның маңызы және аумағымен білімалушыларды таныстырады. Өз кезегінде бұл, дін мен мәдениеттің байланысы аясында студенттердің білімін тереңдете түседі. Пән негізгі мазмұны ретінде төмендегі тақырыптарды қамтыған: ислам деректануы, ежелгі исламды зерттеу бойынша түп-нұсқа; Құран және құран жайлы пәндерді зерттеу тәсілі; хадис және хадистік әдебиет; исламдық наным және догма; доксографиялық әдебиет; сүннетті зерттеу бойынша тұп-нұсқа; шииттік әдебиет; хариджиттік әдебиет; мистикалық әдебиет; құқықтық әдебиет; философиялық әдебиет; Орта Азиядағы мұсылман әдебиеті, мұсылман-қазақ әдебиеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұсылман-христиандық қатынастар тарихы

    «Мұсылман-христиан тарихының арақатынасы» курсы әр кезеңдегі мұсылман-христиан тарихына байланысты сұрақтар жиынтығын және қазіргі хал-күйі, даму перспективасының ерекшеліктері, христиан-мұсылман мәселелерінің диалогын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандану жағдайындағы дін

    «Жаһандану жағдайындағы дін» курсы діннің тарихымен және оның пайда болуы, тарихы даму және заманауи үлгі бойынша өзгерістерге байланысты сұрақтар жиынтығын қарастырады. Курс мақсаты студенттерге діннің мекені мен рөлі туралы, оның осы замандағы эволюциясы және динамикасы, діни экстремизм және халықаралық терроризм жөнінде тұтас оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гендер және дін

    «Гендер және дін» курсы гендерлік стратификация және бұл басқа гендерлік стереотипті басым болуы тұрғысындағы көзқараспен тарихи-мәдени негізгі кезең қаралады. Пәннің негізгі міндеттері: гендерлік мәселелерді зерттеуге байланысты негізгі терминдер мен ұғымдар туралы түсінік беру, дінтану практикасында гендерлік мәселелер (гендерология) саласындағы білімді пайдалану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі этноконфессиялық үдерістер

    «Қазіргі әлемдегі этноконфессиялық үдерістер» курс мақсаты магистранттарға құзыреттілікпен бірге ұлтаралық үдерісті бақылау, талдау және түсіндіруді қалыптастырады. Сондай-ақ ұлтаралық үлгінің аумақтық ерекшеліктері және ұлтаралық даму спецификасына әлем арғы және бергі жағының әсер ету факторларын қалыптастырады. Негізгі мәселе мультимәдениет жағдайында этникалық үдерістің даму жолының конфликтілі емес жолымен қамту жағдайын талдауға көңіл бөлу жоспарланып отыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орталық Азия мен Қазақстандағы ханафиттік діни-құқықтық мектептердің ілімі мен тәжірибесі

    «Орталық Азия мен Қазақстандағы ханафи теологиялық-құқықтық мектебінің ілімі мен тәжірибесі» курсы ислам тарихына, Орталық Азия аймағындағы және Қазақстанда ханафилік бағыттағы дәстүрлі теологиялық және құқықтық мектептердің қалыптасуына қатысты мәселелер кешенін қарастырады. . Бұл пән дінтану мамандығы бойынша магистранттарды кәсіби даярлаудың құрамдас бөлігі болып табылады. Курстың мақсаты – магистранттарға ханафи ағымының исламдағы орны мен рөлі, оның қазіргі әлемдегі эволюциясы мен динамикасы туралы тұтас түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңестік мемлекеттің дінге қарсы саясаты және Қазақстандық діндарларға қарсы репрессия

    «Кеңес мемлекетінің дінге қарсы саясаты және Қазақстандағы діни қызметкерлерге қарсы қуғын-сүргін» курсы Бұл курс кеңестік дәуірде діни сенімі үшін қуғынға ұшыраған тұлғалар туралы деректер зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Діни тәжірибе және медиа

    «Діни тәжірибе және медиа» магистранттарға медиакеңістік туралы жүйелі түсінікті қалыптастырады. БАҚ және діннің арақатынасы аспектілерінің мәселесіне талдау, әлеуметтік желіге және БАҚ діни мәселелерімен ағарту ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар теориясы және тарихы

    «Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар теориясы және тарихы» магистранттарға фундаментальды теоретикалық негіз және пайда болу алғы шарттары, ұлттық конфессиялық контекстегі саясат және діннің қалыптасуы және дамуы; әртүрлі деңгейдегі діни және саяси институттардың өзара әсері; мемлекеттік конфессиялық арақатынастың қазақстандық және әлемдік тәжірибесін қалыптастыру үшін қызмет етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және кәсіби қызметте пайдалану, қазіргі әлемдегі жарық көрген ғылыми басылымдарға шолу жасауды меңгеру.
  • Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыларды білу, басқару психологиясын меңгере отырып, қоғамда және ұжымда адамдармен тіл табыса алу қабылетін игеру.
  • Дінтану саласында ғылыми зерттеулер әдіснамасы мен әдістемелері бойынша дағдыларға ие болу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға, уақытты және ресурстарды басқаруды, электрондық дерекқорларда (қазақ, орыс, ағылшын, араб және басқа да шет тілдерінде) әдебиеттерді іздеу бойынша жұмыс жүргізу, жазбаша жұмыстың дағдыларын игеру, яғни эссе, есеп беру, мақала жазу, ғылыми жобалар, магистрлік диссертация, шығармашылық ойлау қабілеті, жаңа міндеттер мен тақырыптар, сондай-ақ кәсіби діни зерттеулер саласында оларды зерттеу әдістемесін игеру.
  • Әртүрлі діндердің, діни қозғалыстардың, ағымдардың теологиялық аспектілерін білу, ғылыми мәтіндерді түсіндіру үшін ғылыми әдістерді қолдану мүмкіндігі, әртүрлі діндердің теологиясын академиялық діни зерттеу орындарынан салыстырмалы талдау жүргізу, медиация және конфессияаралық қарым-қатынас пен диалогты дамыту мақсатында алынған білімді кәсіби қызметте пайдалану.
  • Пәнаралық әдіс негізінде діни мәселелердің тарихи-мәдени, әлеуметтік-саяси, психологиялық аспектілерін талдау құзыреті; әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың қазіргі әдістерін діни қатынастар саласындағы жаңа үрдістерді зерттеу, сараптап талдау, дінтанулық сараптама жүргізу, консультация, медиация қызметтерінде қолдану; сыни ойлау әдістерін қолдануды игеру.
Top